تفریحات دبی، آشنایی با تما تفریحات هیجان انگیز دبی

بهترین تفریحات دبی کدامند؟

چه قدر با تفریحات دبی آشنایی دارید؟ برای یک دبی گردی دلچسب، چه تفریحاتی در دبی انتظار شما را می کشند؟ در این مطلب قصد داریم پیش از سفر، دیدی کامل از بهترین تفریحات دبی، قیمت و نحوه خرید بلیط را در اختیارتان قرار دهیم.

تفریحات دبی، یکی از جنبه های مورد توجه اکثر مختلف گردشگران این شهر زیبا می باشد که آشنایی با آن ها، کمک به سزایی به شما و خانوادتان می کند تا در مدت زمان اقامت، با توجه به سلیقه و نیازهای خود بهترین برنامه های تفریحی را زمانبندی نمایید.

بهترین تفریحات دبی عبارت اند از :

دبی یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه است که برای تمام افراد در سنین مختلف، تفریحات جذاب و سرگرم کننده ای وجود دارد که در ادامه، محبوبترین آن ها معرفی شده اند. لازم به ذکر است که برای تهیه بلیط این تفریحات می توانید با مراجعه به دبی دیسکانت، انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچر دبی را تهیه نمایید و سفری دلنشین را با بهترین خاطرات و کمترین هزینه در کنار خانواده و یا دوستان خود ثبت نمایید.

ویدیو معرفی بهترین تفریحات دبی

محتوا پنهان

پارک وایلد وادی دبی، بهترین پارک آبی دبی

از پرطرفدارترین و بهترین تفریحات در دبی، پارک های آبی دبی هستند. یکی از پرطرفدارترین پارک های آبی در دبی، پارک آبی وایلد وادی است. با ما همراه باشید تا بیشتر با این پارک آبی آشنا شوید. پارک آبی وایلد وادی یکی از مکان های جذاب برای گردشگرانی که به دبی سفر می کنند، است. این پارک آبی بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی شده به همین دلیل جایزه بهترین طراحی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی دریافت کرده است. این پارک آبی در تمام فصول سال باز می باشد و با داشتن قدمت نسبتا بالا، هنوز هم گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. پارک آبی وایلد وادی با داشتن پیشرفته ترین وسایل بازی، سرگرمی، تفریحی و هیجان است، یکی از بهترین پارک آبی های دبی است.

این پارک برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد و بخش های مختلفی از جمله، سرسره های هیجان انگیز، پارک کودکان و استخر موج می باشد. توجه داشته باشید که آوردن غذا و نوشیدنی از خارج به دلایل رعایت موارد بهداشتی و ایمنی مجاز نیست. اما نگران نباشید، چرا که در این پارک می توانید انواع غذاها، نوشیدنی ها، سالادها، میوه‌های تازه، آب‌میوه‌ها و اسموتی‌ها را میل نمایید. این پارک با داشتن رستوران های متنوع دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است و میتوانید هر چیزی از همبرگر تا پیتزاهای تازه را سفارش دهید و میل نمایید. خرید بلیط پارک آبی وایلد وادی از وب سایت دبی دیسکانت به همراه ترانسفر رفت و برگشت.

پارک آبی وایلد وادی

اجاره خودرو در دبی و گشت شهری با آن

دبی شهری مدرن و در عین حال گران می باشد. یکی از بهترین راه هایی که در کاهش هزینه های سفر به شما کمک می کند، اجاره خودرو در دبی است. شما با اجاره خودرو در دبی نگران رفت و آمد، چگونگی استفاده از مترو و پیدا کردن تاکسی نخواهید بود و سفری بدون دغدغه خواهید داشت. از جمله شرایط لازم برای اجاره خودرو در دبی داشتن گواهی نامه بین المللی است. اجاره خودرو در دبی برای کسانی که راه رفتن برایشان کمی مشکل است و یا حتی کسایی که تعدادشان زیاد است و گروهی سفر میکنند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. هزینه اجاره خودرو در دبی برای کسانی که قصد استفاده از تاکسی را دارند، بسیار به صرفه تر است. در ضمن بیشتر مراکز خرید و مراکز تفریحی در دبی دارای پارکینگ رایگان می باشند و هیچ نگرانی از بابت هزینه پارکینگ نداشته باشید. برای اطلاع از قوانین اجاره خودرو و شرایط آن، کلیک نمایید.

مطالبی که شاید برای شما مفید باشد:

اجاره خودرو در دبی

تفریحات دبی در زمستان

دبی شهری با آب و هوای بسیار گرم است. به همین دلیل برخی تفریحات و یا پارک های روباز در فصول بهار و تابستان فعالیت ندارند و تعطیل می باشند. از جمله تفریحات دبی در پاییز و تفریحات دبی در زمستان عبارتند از:

1 – دهکده جهانی دبی

یکی از بزرگترین و جذاب‌ترین مراکز دیدنی موجود در دبی, دهکده جهانی دبی است. دهکده جهانی دبی مکانی برای تفریح، بازی و همچنین بازدید و آشنایی با فرهنگ‌ اکثر کشورها در یک مکان می باشد. شما در این دهکده، می توانید با قدم زدن در غرفه های کشورها، ساعاتی خوش را برای خود رقم بزنید و در کنار آن از خرید سوغاتی در غرفه های اقوام و ملل مختلف استفاده کنید.

2 – باغ گل معجزه دبی:

باغ گل معجزه دبی یکی از بزرگترین باغ های گل جهان می باشد که در یکی از گرم ترین نقاط دنیا و میان شن زارهای دبی بنا شده است. جالب است بدانید این باغ در سال ۲۰۱۵ جایزه برترین باغ گل دنیا را از آن خود کرده است و حدود ۷۲۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و بیش از ۱۵۰ میلیون گل در آن قرار داده شده است.

تفریحات دبی در شب

از تفریحات دبی در شب می توان به تور سافاری یا همان تور صحرا، و کشتی کروز اشاره داشت.

1 – تور سافاری دبی : 

تور سافاری دبی (تور صحرای دبی) یکی از برترین و هیجان انگیزترین تورهای دبی می باشد. آنچه تور سافاری را جذاب می کند، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به توریست ها و مسافران دبی می باشد. در رایج ترین تور صحرا، بازدید کنندگان حدود ساعت ۳ بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت می کنند.

2 – تور کشتی کروز دبی:

تور کشتی کروز دبی همراه با شام به صورت بوفه و پخش موسیقی با خواننده های مطرح در صورت امکان قابل اجرا است.

کشتی کروز

تفریحات هیجان انگیز در دبی

امروزه دبی را شهر برترین ها می نامند، شهری که برای لحظه به لحظه آن برنامه ریزی و هزینه شده است تا به شهری پیشرفته در زمینه گردشگری و تجارت تبدیل شود. از جمله تفریحات هیجان انگیز در دبی عبارتند از:

1 – اسکی دبی:

اسکی دبی در امارات مال، اولین زمین اسکی سرپوشیده در خاورمیانه است. برای سرد نگه داشتن پیست اسکی دبی در دل گرما از یکی از پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده دنیا استفاده می شود. این پیست ارائه دهنده خدمات مختلفی مانند اسکی، اسنوبورد، سورتمه سواری و حتی برف بازی است.

2- برج خلیفه:

برج خلیفه با نام سابق برج دبی، ابر سازه ای در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی می باشد که دارای ۱۶۰ طبقه است. برج خلیفه نشان دهنده پیشرقته ترین تکنولوژی در طراحی ساختمان می باشد.

3 – قاب دبی

قاب دبی یکی از جدیدترین بناهای نمادین فرهنگی دبی به شمار می آید. شما در این قاب می توانید از آسانسورهای پاناروما بالا روید و مناظر خیره کننده ای را نظاره کنید و همچنین از تماشای شهر زیبای دبی لذت ببرید.

4 – آکواریوم لاست چمبرز:

آکواریوم لاست چمبرز که در هتل عظیم آتلانتیس در منتهی الیه پالم دبی ساخته شده است درست مثل یک تاج باشکوه در دبی می باشد. در این تور هیجان انگیز می توانید تمامی اسرار شگفت انگیز زیر آب را کشف نمایید.

5 – چرخ و فلک عین دبی:

چرخ و فلک عین دبی این چرخ و فلک که بزرگترین چرخ و فلک دنیا لقب گرفته است، نمایی خیره کننده و ۳۶۰ درجه از برج خلیفه، دبی مارینا، برج العرب، پالم دبی و … را به گردشگران نشان می دهد.  هر دور چرخیدن این چرخ و فلک عظیم حدود ۳۸ دقیقه زمان می برد و لحظات زیبایی را برای شما رقم خواهد زد.

6 – آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی:

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی به عنوان بزرگترین آکواریوم سر پوشیده جهان شناخته شده که امروزه دارای بیش از ۳۰۰ گونه حیوانی همچون کوسه، پنگوئن، سمور آبی، کروکودیل استرالیایی، اسب آبی، مارماهی، مار پایتون و … می باشد و در مرکز خرید دبی مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان قرار گرفته است.

تفریحات لاکچری و لوکس در دبی

دبی همواره انواع مختلف تفریحات را در شهر خود جای داده است که تمامی توریست ها با انواع سلیقه ها و وضعیت مالی، می توانند از سفر به این شهر لذت ببرند. یکی از این نوع تفریحات، تفریحات لاکچری و لوکس در دبی هستند که در ادامه به معرفی این تفریحات می پردازیم:

1 – کشتی کروز لوکس دبی:

شرکت Dutch سه کشتی بسیار لوکس به نام های Lotus، Desert Rose l و Desert Rose ll در دبی دارد که مبدا حرکت آن ها از دبی مارینا می باشد و در یک برنامه بسیار شاد و مفرح ۲ تا ۳ ساعته لحظات بسیار خوشی را برای شما عزیزان رقم می زند. کشتی کروز لوکس دبی از شما عزیزان با غذای بسیار با کیفیت ۵ ستاره پذیرایی می شود و از این رو یکی از بهترین ها در دبی می باشد.

تفریحات لوکس در دبی

2 – هلیکوپتر دبی:

هلیکوپتر دبی یکی از تفریحات لوکس برای علاقه مندان است. شرکت Helicopter Dubai در سال ۲۰۰۵ میلادی همزمان با افزایش تقاضا برای تورهای هلیکوپتر در دبی تاسیس شد تا پاسخگوی بخشی از نیازهای گردشگران در این شهر باشد. تنوع تور هلیکوپتر دبی بالغ بر ۱۰ نوع مسیر می باشد که هرکدام زمان های خاص خود را دارند.

تفریح در سواحل دبی

از دیگر تفریحات لذت بخش در دبی، تفریح در سواحل زیبای این شهر است. برای دیدن از بهترین سواحل و ثبت خاطرات خود بهترین کار استفاده از تور اتوبوس بیگ باس است. با این اتوبوس شما از نقاط مختلف شهر و همچنین سواحل زیبا دیدن می کنید.

1 – اتوبوس بیگ باس:

شرکت بیگ باس بزرگترین برگزار کننده تور گشت شهری با اتوبوس های رو باز در جهان هست که در دبی نیز انجام می گیرد. شما می توانید در هر یک از ۳۸ ایستگاه های این اتوبوس که مایل بودید پیاده شوید و پس از بازدید از مکان مورد نظر، به ایستگاه رفته و با اتوبوس های بعدی که هر ۳۰ دقیقه حرکت می کنند، به سایر ایستگاه ها بروید. در دبی مسیر سبز رنگ جهت بازدید از سواحل مختلف دبی می باشد که کل این مسیر در صورت پیاده نشدن، حدود 2 ساعت به طول می انجامد.

بازی های آبی در پارک های آبی دبی

همانطور که می دانید دبی شهری با آب و هوایی گرم است که بازی های آبی در پارک های آبی دبی یکی از تفریحات پرطرفدار در این شهر است. در ادامه به معرفی پارک های آبی این شهر می پردازیم:

1 – پارک آبی وایلد وادی:

پارک آبی وایلد وادی بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است. در طراحی آن از خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به تداعی افسانه سندباد استفاده شده و اینکار باعث شده تا پارک آبی وایلد وادی، جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد .پارک آبی وایلد وادی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و دارای پیشرفته ترین وسایل برای بازی، تفریح و سرگرمی و هیجان است.

2 – پارک آبی آکووانچر:

پارک آبی آکواونچر یا پارک آبی آتلانتیس در کنار هتل آتلانتیس واقع شده است، این هتل در منتهی الیه پالم دبی ساخته شده است و درست مثل یک تاج باشکوه می درخشد. پارک آبی دارای سرسره های عظیم، رودخانه ی خروشان، استخرهای کوچک و بزرگ، وسایل بازی هیجان انگیز، سرزمین کودکان، شنا با دلفین ها و … می باشد.

3 – پارک آبی لاگونا:

پارک آبی لاگونا تازه تاسیس با موقعیتی مناسب در کنار قیمت مقرون به صرفه، سعی کرده در بین پارک های آبی مشهور دبی حرفی برای گفتن داشته باشد.

پارک های آبی در دبیتفریحات کودکان در دبی

بی شک یکی از بهترین مقاصد سفر برای کودکان، دبی می باشد؛ چرا که پارک هایی مختص کودکان ساخته شده است تا فرزندان شما بتوانند بهترین لحظات را در آن بگذرانند. از جمله تفریحات کودکان در دبی عبارتند از:

1 – کیدزانیا:

کیدزانیا یک مرکز تفریحی خانوادگی سرپوشیده بین المللی می باشد. این مجموعه به مشابه شهری می باشد که در آن بیش از ۷۰ نوع مرکز همچون بیمارستان، مدرسه، آتش نشانی، ایستگاه پلیس، رادیو و تلوزیون، تئاتر، بانک، سوپر مارکت، رستوران و … در آن قرار گرفته و کودکان و نوجوانان شما در این شهر علاوه بر بازی و تفریح، در کنار یکدیگر آموزش نیز می بینند و لذت می برند.

2 – دلفیناریوم دبی:

پارک دلفین های دبی یا دلفیناریوم دبی اولین مرکز سرپوشیده دارای سیستم خنک کننده برای نگهداری دلفین ها در خاور میانه می باشد. در این پارک شما به همراه کودکتان می توانید نزدیک دلفین ها رفته، عکس بگیرید و یا در صورت تمایل با آن ها شنا کنید.

گشت شهری در دبی

دبی که بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر امارات متحده عربی است، در سواحل شمالی ساحلی امارات واقع شده است. یکی از بهترین تفریحات در این شهر که به همه افراد توصیه می شود، تور گشت شهری دبی می باشد. در این تور که همراه با ترانسفر می باشد، شما امکان بازدید از بسیاری از نقاط این شهر زیبا را همراه با لیدر فارسی زبان دارد. از جمله نقاط دیدنی در این تور عبارتند از:

گشت شهری در دبیشهر بازی و پارک های دبی

دبی را به واقع می توان جزو برترین شهرهای توریستی جهان نامید که تقریباً همه چیز در آن ساخت دست بشر می باشد. این شهر، همواره رویاهای ناتمامی در ذهن می پروراند و اینک در راستای همان بلند پروازی ها دست به ساخت برترین پارک های موضوعی جهان زده است تا در زمینه گردشگری گوی سبقت را از رقبای خود برباید.

1 – مجموعه پارک های دبی:

پارک های دبی (لگولند، موشن گیت، بالیوود) مجموعه پارک های دبی است که به عنوان بزرگترین مقصد و پارک تفریحی در خاورمیانه شناخته می شود که بیش از ۲ میلیون متر مربع وسعت دارد. این مجموعه شامل ۳ پارک موضوعی با نام های موشن گیت (Motion Gate)، پارک بالیوود (Bollywood Park) و لگولند (Legoland) می باشد.

2 – سرزمین ماجراجویی آی ام جی :

سرزمین ماجراجویی آی ام جی اولین شهربازی سرپوشیده دنیا از لحاظ وسعت است. در این شهر بازی شما اوج هیجان و لذت تفریح را با رولر کوسترهای پر سرعت، شخصیت های کارتونی، دایناسورهای عظیم متحرک و سینماهای متعدد تجربه خواهید کرد.

3 – پارک واقعیت مجازی دبی

پارک واقعیت مجازی دبی بزرگترین پارک واقعیت مجازی جهان است که تکنولوژی به کار رفته در آن شامل VR (Virtual Reality) واقعیت مجازی و AR (Augmented Reality) واقعیت افزوده می باشد. در اینجا تفریحاتی برای بیشتر سنین و با تمام سلایق در نظر گرفته شده است و هیجانی کم نظیر برایتان رقم خواهد زد.

جمع بندی

به طور کلی شما در این مقاله با انواع تفریحات در دبی آشنا شدید.دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

نمایش تفریحات بیشتر دبی : لیست انواع تفریحات دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه