صرافی ایرانی در دبی

معرفی صرافی های ایرانی در دبی و امارات

بهترین صرافی ایرانی در دبی کدام است؟ از آن جایی که دبی یکی از معروف ترین و بهترین شهرهای گردشگری خاورمیانه است، در میان اکثریت افراد خصوصا ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از دغدغه های اکثر گردشگران ایرانی به هنگام سفر به شهر دبی، تبدیل ارز است.

بهترین صرافی های ایرانی در دبی 

بهترین صرافی های آنلاین در دبی 

این مطلب از دبی دیسکانت را به معرفی صرافی ایرانی در دبی اختصاص داده ایم تا در سفرتان به دبی به راحتی و با آرامش خاطر به صرافی معتبر مراجعه کرده و در کمترین زمان و با قیمت مناسب، پولتان را به درهم یا دلار تبدیل کنید. پس این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

صرافی ایرانی بختیاران 

معرفی بهترین صرافی های ایرانی در دبی 

قطعا در طول سفر خود به دبی چه در فرودگاه و چه در هتل ها، صرافی هایی را خواهید دید، اما به شما توصیه می کنیم که به آن ها مراجعه نکنید، زیرا به دلیل بالا بودن کارمزد آن ها، زمان و پول زیادی را هدر خواهید داد. بنابراین در صورتی که مایل هستید به راحتی و در مطمئن ترین جای ممکن از خدمات بهترین صرافی های دبی بهره مند شوید، می توانید به یکی از صرافی های ایرانی ذکر شده در زیر مراجعه نمایید.

صرافی ایرانی نوبخت

یکی از معتبرترین صرافی ایرانی در دبی، صرافی نوبخت می باشد که با داشتن مجوز رسمی از بانک مرکزی، آماده خدمت رسانی به ایرانیان عزیز در شهر دبی است. شما عزیزان می توانید به راحتی در این صرافی جهت انتقال ارز و سایر خدمات مورد نیاز خود اقدام نمایید. از ویژگی های این صرافی می توان به مکان مناسب و امنیت کافی جهت خرید و فروش نقدی، ارائه خدمات حضوری و الکترونیکی و … اشاره نمود.

صرافی الرستمانی

یکی از بهترین صرافی های بین المللی دبی، صرافی الرستمانی است که به عنوان اولین صرافی خارجی شناخته می شود که توانست در سال 2003 جایزه کیفیت دبی را از آن خودش کند. از جمله خدمات این صرافی، می توان انتقال پول، پرداخت کارت اعتباری و تبدیل ارز را نام برد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این صرافی 16 شعبه در سراسر شهر دبی دارد که از جمله آن ها، می توان در جاده شیخ زاید، مرکز الخلیج، خیابان الفهیدی و به مرکز الخزنه اشاره نمود.

صرافی ایرانی هادی 

از دیگر صرافی ایرانی که می توانید با اطمینان خاطر به آن مراجعه نمایید، صرافی ایرانی هادی می باشد که اولویت خود را انتظارات، نیازها و خواسته های مشتریان قرار داده است. پس بدون هیچ تردیدی این صرافی را انتخاب کرده و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

صرافی ایرانی بختیاران 

صرافی بختیاران از دیگر صرافی های ایرانی در دبی می باشد که مناسب ترین نرخ ارز را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین می توانید تمامی خدمات ارزی از قبیل انتقال وجه، خرید و فروش ارز و پرداخت قبوض را به راحتی از طریق این صرافی انجام دهید.

صرافی ایرانی پیمان 

حتما تصور کرده اید که صرافی های ایرانی دبی تنها به موارد ذکر شده محدود می شوند، باید بدانید که در دبی صرافی های معتبر دیگری نظیر صرافی پیمان قرار دارد که به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام کارهای شما خواهد پرداخت.

صرافی ایرانی المهدی 

از آن جایی که صرافی المهدی مجوز رسمی از بانک مرکزی ایران را دارد، از محبوبیت و معروفیت بسیاری برخوردار است. همچنین شایان به ذکر است که شعبه مرکزی این صرافی در بازار بزرگ تهران قرار دارد. با توجه به موارد گفته شده و به دلیل وجود شعب این صرافی در سراسر دنیا، می توانید با آسودگی خاطر و در کمترین زمان ممکن حواله های ارزی، مبادلات، خرید و فروش و انتقال ارز را انجام دهید. از دیگر صرافی های معتبر ایرانی می توان به صرافی ایرانی آینده، صرافی پارسه دبی، صرافی ایرانی جاودانگی و صرافی بازرگانی قشم اشاره نمود.

بهترین صرافی های آنلاین در دبی 

حال که با بهترین و معتبرترین صرافی های ایرانی در دبی آشنا شدید، قصد داریم به معرفی بهترین صرافی های آنلاین در این شهر بلند آوازه بپردازیم تا در صورت نیاز، به راحتی از خدمات غیر حضوری این صرافی ها بهره مند شوید. با مراجعه به وب سایت های صرافی های آنلاین، بدون مراجعه به شعب بانک ها، می توانید به تبادل آنلاین پول بپردازید. کاهش هزینه ها، افزایش امنیت و کارایی را می توان از جمله ویژگی های صرافی های آنلاین دانست. در زیر به ذکر بهترین صرافی های آنلاین در دبی پرداخته ایم:

بهترین صرافی های آنلاین در دبی 

سخن پایانی

بی شک پیش از سفر به هر کشوری، بهتر است با صرافی های آنلاین و ایرانی آن آشنا شوید تا در صورت نیاز به راحتی مشکل تبادل پول خود را رفع نمایید. به همین جهت در این مطلب از دبی دیسکانت به معرفی بهترین صرافی ایرانی و بهترین صرافی آنلاین پرداختیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه، خدمات مورد نیاز خود را از صرافی های معتبر دریافت کنید.

 دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه