با هتل جوورا دبی آشنا شوید 

با هتل جوورا دبی Gevora Hotel آشنا شوید 

آیا قصد اقامت در هتل جوورا دبی را دارید؟ از هتل جوورا (Gevora Hotel) چه می دانید؟ بلندترین هتل جهان، هتل جوورا دبی می باشد که یکی از ایده آل ترین گزینه ها جهت اقامت در شهر دبی است. این هتل با فراهم کردن بهترین امکانات برای گردشگران و به دلیل قرار داشتن در مرکز شهر دبی، لذت سفر شما را دو چندان می سازد.

درباره هتل جوورا دبی بیشتر بدانید

  • 528 اتاق مجزا
  • سرویس مینی بار
  • سیستم تهویه مطبوع
  • دسترسی رایگان به وای فای
  • صبحانه به صورت بوفه و رایگان
  • 5 رستوران مجلل و زیبا

امکانات هتل جوورا دبی 

  • 2 سالن بدنسازی مجزا برای بانوان و آقایان
  • اینترنت پر سرعت
  • سالن اجتماعات
  • اتاق ملاقات
  • خدمات تبدیل ارز
  • خدمات کپی و فکس
  • خشکشویی و سفیدشویی
  • کارمندان مسلط به 5 زبان دنیا نظیر انگلیسی، آلمانی، هندی، عربی و روسی

موقعیت مکانی هتل جوورا دبی و فاصله ها

  • فاصله تا ساحل 15 دقیقه
  • فاصله تا ساحل کایت دبی 11 کیلومتر
  • فرودگاه آل مکتوم تا این هتل نیز 40 دقیقه
  • فاصله تا برج خلیفه دبی 3/2 کیلومتر
  • فاصله دبی مال 1/2 کیلومتر
  • فاصله تا موزه آینده دبی 1/1 کیلومتر
  • فاصله تا مسجد جامع 6 کیلومتر
  • فاصله تا برج العرب 5.4 کیلومتر

در صورتی که قصد اقامت و رزرو این هتل مجلل و زیبا را دارید، با ما در این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا به طور کامل به معرفی هتل جوورا دبی بپردازیم. همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

هر آن چه باید درباره هتل جوورا بدانید 

هر آن چه باید درباره هتل جوورا بدانید 

اگر قصد اقامت در هتل جوورا را دارید، باید به شما بگوییم که بهترین انتخاب را کرده اید، زیرا این هتل علاوه بر امکانات فوق العاده ای که دارد، به مهم ترین مراکز تجاری و جاذبه های گردشگری شهر دبی نزدیک می باشد که این امر با صرفه جویی در زمان، کیفیت سفر شما را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

هتل جوورا،  528 اتاق مجزا داشته که هر یک از این اتاق ها از سرویس مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به وای فای، تلویزیون ال سی دی و … برخوردار می باشد. این هتل که در آسمان خراشی مجلل واقع شده است علاوه بر صبحانه به صورت بوفه و رایگان، از 5 رستوران مجلل و زیبا در طبقات مختلف آن تشکیل شده که در هر یک از آن ها، انواع غذاهای بین المللی و محلی قابل سفارش می باشد.

هتل جوورا دبی

امکانات هتل جوورا دبی 

همان طور که گفته شد، هتل جوورا که در آسمان خراشی مجلل واقع شده است، رستوران های متعددی را در دل خود جای داده که یکی از آن ها، رستوران مدیرترانه ای بوده و در طبقه دوازدهم این هتل قرار دارد. در این رستوران می توانید لذیذترین غذاها را میل نمایید و سفر خود را بیش از پیش جذاب نمایید. البته تصور نکنید که امکانات این هتل لوکس تنها به موارد ذکر شده خلاصه می شود، بلکه در این هتل استخر و سالن بدنسازی وجود دارد که می توانید از پیشرفته ترین تجهیزات ورزشی در سالن این هتل بهره مند شوید و در صورت تمایل زیر نظر مربیان مجرب تمرین کنید.

امکانات هتل جوورا دبی 

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در این هتل 2 سالن بدنسازی مجزا برای بانوان و آقایان قرار دارد که به راحتی می توانید در آن ها به تمرین و ورزش بپردازید. از دیگر امکانات هتل جوورا دبی، می توان به اینترنت پر سرعت، سالن اجتماعات، اتاق ملاقات، خدمات تبدیل ارز، خدمات کپی و فکس، خشکشویی و سفیدشویی اشاره نمود. از آن جایی که کارمندان این هتل به 5 زبان دنیا نظیر انگلیسی، آلمانی، هندی، عربی و روسی تسلط دارند، دیگر نگرانی بابت برقراری ارتباط و صحبت کردن با آن ها نخواهید داشت.

موقعیت مکانی هتل جوورا دبی 

اگر پیش از سفر خود به شهر دبی، اقدام به رزرو هتل جوورا کرده اید، باید بدانید که این هتل در منطقه مرکز تجارت جاده شیخ زاید و جنب برج العطار (Al Attar Tower) واقع شده است. این هتل به مراکز تفریحی متعددی نزدیک بوده که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت، اما خوب است بدانید که با چند دقیقه رانندگی از این هتل، می توانید به مرکز دبی مال و برج خلیفه دبی بروید. همچنین فاصله هتل جوورا تا ساحل 15 دقیقه و تا ساحل کایت دبی 11 کیلومتر می باشد. فرودگاه آل مکتوم تا این هتل نیز 40 دقیقه فاصله دارد.

موقعیت مکانی هتل جوورا دبی 

اتاق های هتل جوورا دبی 

همان طور که پیش از این گفته شد، هتل جوورا دبی از 528 اتاق تشکیل شده که هر یک آن ها از بهترین امکانات برخوردار می باشند. در این بخش به معرفی برخی از اتاق های این هتل به همراه امکانات آن خواهیم پرداخت تا تصمیم گیری برای شما تسهیل شود. اتاق Deluxe Room و اتاق Superior with burj khalife view هر دو 46 متر مربع بوده و اتاق دوم از امکاناتی نظیر حمام خصوصی، سونا، فضای نشیمن و فضای ناهار خوری برخوردار است. همان طور که از نام این اتاق هویدا است، منظره آن رو به برج خلیفه می باشد.

از دیگر سوئیت های این هتل، می توان One bedroom suite را نام برد که دارای سونا، حمام خصوصی و فضای ناهار خوری بوده و 62 متر مربع می باشد. اگر به دنبال سوئیتی بزرگ تر و برای 4 بزرگسال هستید، می توانید Two bedroom suite را رزرو کنید. زیرا این سوئیت 85 متر مربع و دو خواب بوده و در بالاترین سطح از استانداردها قرار دارد.  

Penthouse suite این هتل دارای 5 اتاق خواب بوده و 1000 متر مربع می باشد. قطعا تماشای برج خلیفه و دریا در منظره پانورامای 360 درجه این سوئیت شما را به وجد خواهد آورد.

در صورتی که قصد رزرو هتل در دبی یا هر یک از اتاق ها و سوئیت های ذکر شده در این مطلب را دارید، می توانید به سایت دبی دیسکانت مراجعه کرده و با مشورت کارشناسان و مشاوران مجرب این سایت، بهترین تصمیم را بگیرید و سپس اتاق مورد نظر خود را در این هتل لوکس از طریق سایت دبی دیسکانت رزرو نمایید.

اتاق های هتل جوورا دبی 

فاصله هتل جوورا تا جاذبه های گردشگری 

به دلیل موقعیت مکانی عالی هتل جوورا، جاذبه های گردشگری معروف شهر دبی در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند، به گونه ای که فاصله هتل جوورا تا برج خلیفه دبی 3/2 کیلومتر، دبی مال 1/2 کیلومتر، موزه آینده دبی 1/1 کیلومتر، مسجد جامع 6 کیلومتر و برج العرب تقریباً 5.4 کیلومتر است که با توجه به ترافیک، طی کردن این مسافت با ماشین حدود 10 تا 15 دقیقه طول می‌کشد.

سخن نهایی 

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دبی، هتل جوورا می باشد که تعطیلاتی رویایی را در شهر زیبا و مدرن دبی برای شما رقم خواهد زد. بنابراین در صورتی که با خواندن این مطلب ترغیب به اقامت در این هتل شده اید، می توانید به سایت دبی دیسکانت مراجعه کرده و پس از شرح خواسته ها و سلیقه خود، بهترین و مناسب ترین اتاق یا سوئیت این هتل را رزرو نمایید. سایت دبی دیسکانت در کنار شما خواهد بود تا سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه نمایید.

 دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه