تفریحات شبانه دبی - 1

تفریحات شبانه دبی: بهترین تفريحات دبی در شب

مهم نیست در چه فصلی به دبی سفر می كنيد، تفريحات دبی در شب بسيار متنوع هستند. با داشتن بزرگترین مرکز خرید جهان، بلندترین ساختمان جهان و جاذبه های فراوان، جای تعجبی ندارد که دبی مکان مناسبی برای یک شب فراموش نشدنی باشد.

شب هاي دبی كجا بريم؟ دبي گردی در شب چگونه است؟ در اين مقاله سعي شده است تا به اين سوال ها پاسخ دهيم و شما را با تفريحات دبی در شب آشنا كنيم. اگر در جستجوي تفريحاتي شبانه در دبی با خانواده هستيد و يا تفريحاتي كه با دوستان خود بخواهيد تجربه كنيد، دبی فعاليت هاي مختلفي را براي تمامي افراد فراهم كرده است.

در سایت دبی دیسکانت فهرستی از تفريحات شبانه دبی تهيه شده تا سفر خود را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنید. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

در ادامه خواهید خواند... پنهان

تفریحات دبی در شبشب گردی در دبی: آشنايی با تفريحات شبانه دبی

دبي در شب زیباتر و چشمگیرتر از روز است. اولاً به این دلیل که دما در شب بسیار دلپذیرتر بوده و دوم اینکه شهر به فضایی با صدها ساختمان روشن و باغ های رنگارنگ تبدیل می شود. مراکز خرید، رستوران‌ها و پارک‌های موضوعی ساعت ها پس از غروب آفتاب باز می‌مانند و به خانواده‌ها و بچه‌ها اجازه می‌دهند از جاذبه‌های هیجان‌انگیز و تفريحات شبانه مختلف لذت ببرند. از برج خلیفه بازديد كنيد، در امتداد مارینا دبی قدم بزنید، یا در یک سافاری در صحرا زیر آسمان پرستاره شركت كنيد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو تفریحات دبی

تفریحات لوكس دبی در شب

تفريحات لوكس شب های دبی یک تجربه مسحورکننده خواهد بود. برای داشتن يک سفر فراموش نشدنی تفريحات لوكس دبی را تجربه كنيد.

صرف شام لاكچری در دبی: شام در رستوران Dinner in the sky

رستوران دینر این د اسکای دبی یکی از 10 رستوران منحصر به فرد در جهان محسوب می شود. “شام در آسمان” یک تجربه به یاد ماندنی در بالای زمین است. یک میز توسط جرثقیل در آسمان شب دبی آویزان می شود و به شما این امکان را می دهد که در حین لذت بردن از یک شام لاكچری منظره فوق العاده ای را تماشا کنید. میز در طول وعده غذایی کمی چرخش خواهد داشت تا همه افراد حاضر فرصت لذت بردن از منظره های اطراف را داشته باشند.

ساعت کاری: از ۱۴:۰۰ الی ۲۳:۰۰

تفریحات لوكس دبی در شبگشت دريايی شبانه با یات تفریحی دبی

یکی از لاكچری ترين تفريحات شبانه دبی برای تجربه، رفتن به یک كروز تفریحی شبانه است. در گشت دريايی شبانه علاوه بر داشتن يک شام لوكس می توانید از مارینا، عین دبی، ساحل JBR و برج العرب ديدن كنيد. اجاره یات های تفریحی به صورت خصوصی نیز امکان پذیر است.

ساعت برگزاری یات تفریحی عمومی با پذیرایی منو باربیکیو-شام: ۲۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰

گشت دريايی شبانه با یات تفریحی دبیتفريحات شبانه دبی بر روی كشتی لوتوس

تور کشتی لوتوس دبی از پرطرفدارترین تفریحات دبی است. مدت سفر کشتی لوكس ويژه شب از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ می باشد. مبدا حرکت کشتی لوکس لوتوس از دبی مارینا می باشد و در یک برنامه بسیار شاد و مفرح لحظات بسیار خوشی را برای شما رقم می زند.

جاذبه های ديدنی دبی در شب

دبی جاذبه های بسياری برای شب دارد، از سواری در پارک موضوعی هیجان انگیز گرفته تا سکوهای تماشای بلندترین ساختمان های جهان، انتخاب های زیادی وجود دارد. بهترين جاذبه های ديدنی دبی در شب را به شما معرفی می كنيم.

جاذبه های ديدنی دبی در شبتماشای دبی بر فراز برج خلیفه

بازدید از برج خلیفه یکی از بهترین کارهایی است که در شب می توانيد انجام دهيد، زیرا این برج بلندترین آسمان خراش جهان و یکی از معروف ترین بناهای دیدنی دبی است. بازدید از سكوی تماشای برج در طبقات 124، 125 و 148 برای هر بازدید کننده ای در دبی ضروری است.

ساعات بازدید از برج خلیفه: 8:30 تا 22:00

پالم ويو

این سكوی تماشا با ارتفاع 240 متری، چشم‌اندازهای 360 درجه‌ای از پالم جمیرا را نشان می‌دهد. پالم ويو دبی در طبقه 52  برج نخل ( The Palm Tower) واقع شده است.

ساعات کاری: 9 صبح تا 10 شب براي روزهای هفته و تا نیمه شب در تعطیلات آخر هفته تمدید می شود.

پالم ويوقاب دبی

برج قاب دبی(دبی فريم) این جاذبه که در پارک معروف زعبیل دبی قرار دارد، به شما امکان می دهد به لطف مناظر پانورامای وسیع شهر از ارتفاع 150 متری، انتقال بین دبی قدیم و جدید را تجربه کنید. یکی از ویژگی‌های بارز آن، راهروی پل شیشه‌ای شفاف است که برج‌های عمودی موازی را به هم متصل می‌کند تا از بیرون، سازه کاملاً شبیه یک قاب عکس غول‌پیکر باشد.

ساعت کاری:  هر روز از ساعت ۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰

اسکای ویو

اسکای ویو دبی در نزدیکی مرکز شهر و روبروی برج خلیفه قرار دارد که برج‌های دوقلوی ۵۰ طبقه Address Sky View را به هم متصل می‌کند. این مجموعه شامل رصد خانه اسکای ویو، آسانسور شیشه ای، رستوران پانوراما و پياده روی روی لبه می باشد.

ساعات کاری: در طول هفته از 10 صبح تا 10 شب و تا نیمه شب در آخر هفته تمدید می شود.

اسکای ویوتور برج العرب

هتل برج العرب مشهور دبی امکان دسترسی به  فضای داخلی فوق العاده لوکس هتل را در یک تور 90 دقیقه ای فراهم كرده است. شما می توانيد برای بازديد تور برج العرب Burj Al Arab به همراه صرف شام در رستوران صحن الدار را به مدت 90 دقيقه تهيه كنيد.

زمان برگزاری تور: همه روزه از ساعت 9:30 الی 20:30

تفريحات رايگان دبی در شب

در شهر دبی فعالیت های رایگان زیادی در طول شب وجود دارد. سه مورد از بهترین مکان ها در دبی برای بازدید رایگان در شب را در ادامه به شما معرفی می كنيم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات رایگان دبی

نمايش نور در فستیوال سیتی دبی THE IMAGINE LIGHT SHOW

نمایش لیزر، نور، فواره و صدا در مجتمع فستيوال سيتی دبی در رکورد جهانی گینس برای بزرگ‌ترین پرده‌ی نمایش آبی (واتر اسکرین) در جهان ثبت شده است. این نمایش پیشرفته هر شب بعد از ساعت 19، فناوری، علم و هنر را در قالب نمایش های مهیج ترکیب می کند.

نمايش نور فستيوال سيتي همچنین اجازه می دهد تا پیام های شخصی مانند تبریک تولد یا عکس ها بر روی صفحه نمایش آب نشان داده شود، که واقعاً یک تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای عزیزان شماست. نمایش‌هایی که اینجا برگزار می‌گردد، ساختمان‌های اطراف را به صفحه نمایش خود تبدیل می‌سازد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت تفریحات دبی چقدر است؟

نمايش نور در فستیوال سیتی دبی آب‌نمای موزیکال دبی

لذت بردن از فواره های دیدنی دبی مال یکی از بهترین برنامه های شبانه دبی است. فواره دبی در دریاچه مصنوعی برج خلیفه و بيرون از محوطه مرکز خرید دبی مال قرار دارد. از ساعت 18 به بعد هر 30 دقیقه، این فواره های معروف با ریتم موسيقی، يک نمایش رقص آب ديدنی را اجرا می کنند.

زمان اجراهای عصر و شب:  هر‌روز هفته از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰

آب‌نمای موزیکال دبیقدم زدن شبانه در سواحل دبی

يكي از تفريحات رايگان شبانه دبی پياده روی در سواحل است. سواحل عمومی که توسط شهرداری دبی اداره می شوند، به صورت شبانه روزی باز هستند. ساحل جميرا 1 و ساحل ام سقيم 2 و الممرز (Al Mamzar Lagoon Beach)  چند نمونه از اين سواحلی هستند كه فضای آرامی داشته و مسيرهای پياده روی و دویدن و مسیر دوچرخه سواری و … را فراهم كرده اند.

تفريحات شبانه دبی با خانواده

دبی بهترين مقصد برای يک سفر خانوادگی است. تفريحات شبانه بی شماری وجود دارد كه می توانيد همراه خانواده خود از آنها لذت ببريد. در ادامه بهترين تفريحات شبانه دبی برای خانواده ها را براي شما معرفی كرده ايم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات خانوادگی دبی

بازديد شبانه از گاردن گلو

گاردن گلو دبي یک پارک موضوعی است كه با 10 میلیون لامپ کم مصرف، هنر و فناوری را ترکیب می کند و یکی از بزرگترین پارک های جهان است که در تاریکی می درخشد. این باغ درخشان به‌طور ویژه ای طراحی شده تا کودکان تجربه یادگیری داشته باشند.

ساعات كاری: یکشنبه تا جمعه از  5 بعد از ظهر تا 11 شب

شنبه و تعطیلات ملی از 5 بعد از ظهر تا 12 نیمه شب

بازديد شبانه از گاردن گلوبازديد شبانه از نمایش لاپرله

نمایش لاپرله دبی (La Perle) اولین نمایش دائمی منطقه است که در دبی و منطقه الحبتور (Al Habtoor) واقع شده است. اين نمايش تجربه ای از آکروباتیک نور، آب و صدا است که بر روی صحنه‌ای آبی با طرح‌های سه‌بعدی تنظیم می‌شود.

ساعت کاری: همه روزه به جز روزهای یکشنبه و دوشنبه و در دو سانس ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۰۰ و ۲۱:۰۰ الی ۲۲:۳۰

بازديد شبانه از نمایش لاپرلهبازديد شبانه از دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی یک پارک تفریحی چندفرهنگی محبوب در میان خانواده‌ها به شمار مي آيد. این دهکده تلفیقی بین پارک موضوعی و بازار بوده و در اين پارک علاوه بر دیدن آثار تاریخی کشورها، می توانید صنایع دستی و غذاهای محبوب آنها را نیز خریداری کنید. یک شهربازی هیجان انگیز نيز داخل مجموعه قرار دارد كه بازي های آن شامل ترن هوایی، چرخ و فلک غول پیکر و … می باشد.

ساعات بازدید: از ساعت 16:00 تا 12:00 صبح

بازديد شبانه از آكواريوم بزرگ دبی

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب یکی از بزرگترین آکواریوم های سرپوشیده در جهان است که دارای بیش از 300 گونه موجودات دریایی است. این آکواریوم اکثر شب ها تا ساعت 10 شب باز است.

ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه 10 صبح تا 10 شب، شنبه و یکشنبه 10 صبح تا نیمه شب

حيوانات شب‌زی آكواريوم آبی دبی كدامند؟

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی مجموعه ای از حیوانات و خزندگان را نیز در خود جای داده است. یک نمایشگر ویژه برای دیدن موجودات شب امارات وجود دارد که انواع گونه هایی را که در محیط بیابانی زندگی می کنند را نشان می دهد. در این فضای اختصاصی با عقرب ها، جوجه تیغی ها، آفتاب پرست ها، خفاش ها، عنکبوت های غول پیکر و غیره روبرو خواهید شد.

بازديد شبانه از آكواريوم بزرگ دبیتفريحات شبانه هيجان انگيز در دبی

شهر دبی فعالیت های هیجان انگیز، جذاب و بسیار سرگرم کننده ای ارائه می دهد. این شهر همچنين دارای بهترین زندگی شبانه در خاورمیانه با كلاب ها و پارک های فراوانی است که شما را تا ساعات اولیه صبح سرگرم می سازند.

تجربه سافاری در شب دبی

تورهای کویر گردی در عصر در کمپ های متفاوتی اجرا می شوند که قیمت این کمپ ها با توجه به کیفیت و خدماتی که ارائه می دهند متفاوت است. به طور معمول در تور سافاری عصر بازدید کنندگان حدود ساعت ۳ بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت می کنند و تور حدود ۶ ساعت به طول می انجامد. از جمله تجربه هایی که در تور سافاری دبی می توانید کسب کنید عبارتند از: آفرود، شتر سواری، تماشای رقص عربی، عکاسی با شاهین و … .

تفريحات شبانه هيجان انگيز در دبیموشن گیت

موشن گیت دبی پر زرق و برق، هیجان انگيز و پر از ماجراجویی، نسخه اي مشابه هالیوود است. تفريحات مختلفی در اين پارک وجود دارد از جمله ترن هوایی، اجراهای تئاتری، جلسات ديدار با شخصیت های پارک، و حتی نمایش های تعاملی.

ساعت كاری: یکشنبه تا پنجشنبه: 11:00 صبح تا 20:00

جمعه و شنبه: 11:00 صبح تا 21:00

تفريح در كلاب های شبانه دبی

بهترین كلاب های شبانه دبی از جمله مكان های مشهوری مانند وایت بیچ دبی(White Beach)، كلاب بيليونر دبی(Billionaire Mansion)، جاذبه صفر (Zero Gravity) و کلاب کاوالی (با سابقه‌ترین كلاب Cavalli Club) گزینه های جذابی برای يک شب به ياد ماندنی هستند.

تفريح در كلاب های شبانه دبیدر ورود به كلاب های شبانه دبی برای مسافران چه مداركی لازم است؟

همه مسافران باید مدرک معتبر هویتی يعني گذرنامه خود را برای نشان دادن سن بالای 21 سال به همراه داشته باشند.

سخن آخر

زندگی شبانه در دبی و فعالیت‌های متنوع آن تجربه اي شگفت‌انگیز است. اگر قصد دارید به دبی سفر کنید، باید این فعالیت های منحصر به فرد و تفريحات دبی در شب را تجربه کنید. یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر، بررسی مکان های تفریحی و همچنین خرید و یا رزرو بلیط ها است. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه