باغ وحش زیر آب دبی - 1

معرفی کامل باغ وحش زیر آب دبی و نحوه تهیه بلیط

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی با بیش از ۳۳ هزار حیوان از جمله بیش از ۴۰۰ کوسه و سفره ‌ماهی در مرکز خرید دبی مال قرار گرفته است. باغ وحش زیر آب، واقع در طبقه دوم آکواریوم دبی، به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا چندین منطقه طبیعی مانند جنگل های بارانی، ساحل صخره ای و اقیانوس زنده را کشف کنند. علاوه بر این، خانه صدها موجود آبزی با بیش از 140 گونه می باشد.

این باغ وحش همچنین فعالیت های تعاملی مانند غواصی با کوسه، غواصی در قفس و غیره را ارائه می دهد. در این مطلب، همه چیز در مورد بهترین آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب و کارهایی که باید انجام دهید، تهیه بلیط و موارد دیگر را بررسی می‌کنیم.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید بلیط آکواریوم دبی مال را تهیه نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

باغ وحش زیر آب دبیآشنایی با باغ وحش زیر آب دبی

در طبقه دوم بالای مخزن آکواریوم، باغ وحش زیر آب دبی با نمایش ها و فعالیت های تعاملی مختلف قرار دارد. یک مخزن لمسی بزرگ وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند حیوانات دریایی مانند ستاره دریایی، خارپشت دریایی و خرچنگ ها را لمس کنند.

در باغ وحش زیر آب، مهمانان از چندین مکان زیر آب مانند مخزن های لمسی و حیوانات شبانه امارات بازدید می کنند. سه منطقه بیولوژیکی متمایز در باغ وحش زیر آب وجود دارد: جنگل بارانی، ساحل صخره ای و اقیانوس زنده. در ادامه به معرفی این سه بخش می پردازیم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

آشنایی با باغ وحش زیر آب دبیجنگل بارانی

تصور کنید در امتداد سواحل یک رودخانه بکر قدم می زنید که توسط برخی از باورنکردنی ترین حیوانات آب شیرین احاطه شده است. پیرانای خطرناک، گربه ماهی غول پیکر، سمورهای بازیگوش و موش های آبی تنها برخی از حیواناتی هستند که در اینجا خواهید دید.

ساحل صخره ای

این مکان نقطه تلاقی خشکی و دریا است، محیطی ناهموار و خشن که در آن فقط موجودات سرسخت زنده می مانند. می توانید دست خود را دراز کرده و برخی از ساکنان ساحل صخره ای را لمس کنید. این محیط به طور خاص برای پنگوئن هومبولت و خرچنگ های عنکبوتی ایجاد شده است.

اقیانوس زنده

این منطقه زیست محیطی شبیه یک دریای واقعی است. اژدهای دریایی، ستاره های دریایی و ماهی های کشنده در این اقیانوس زنده شنا می کنند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین آکواریوم دبی کجاست؟

لیست کارهایی که باید در آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی انجام داد

تفریحات آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی به‌قدری متنوع است که هر بخشی از آن می‌تواند با سلیقه هر یک از بازدیدکنندگان مطابقت داشته باشد. هنگام بازدید از این مکان، تفریحات زیر را تجربه کنید:

ملاقات با پنگوئن ها

در سال 2010، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب پنگوئن های جنتو را برای اولین بار به منطقه معرفی کردند. شما می توانید پنگوئن ها را از نزدیک ببینید و در مورد محیط زیست و نحوه زندگی آنها آشنا شوید. علاوه بر این، همچنین می توانید آنها را در حال شنا در استخر تماشا کنید.

در این بخش شرایط محیطی و دمای هوا مشابه قطب ساخته شده است. همچنین چرخه نور سالانه به نحو دقیقی مناسب با زیستگاه طبیعی این حیوانات می باشد. باغ وحش زیر آب دبی در مجموع خانه 16 پنگوئن زیبای جنتو (8 نر و 8 ماده) است.

ملاقات با پنگوئن هابازدید از King Croc

در باغ وحش زیر آب دبی ملاقات با بزرگترین خزنده جهان فرصتی باورنکردنی است. این کروکودیل عظیم‌الجثه 40 ساله با وزن 750 کیلوگرم و طول بیش از 5 متر، در اصل بومی استرالیا می باشد. وعده های غذایی منظم و یک محیط حفاظت شده، شرایط عالی را برای پادشاه کروک فراهم کرده است. این کروکودیل یکی از ترسناک ترین و قدرتمندترین خزندگان طبیعت به شمار می آید.

بازدید از King Crocبازدید از سمور آبی

باغ وحش زیر آب دبی خانه خانواده ای از سمورهای کوچک پنجه دار آسیایی است. بازدیدکنندگان می توانند در یک تور منحصر به فرد از خانه سمورها در باغ وحش زیر آب به پشت صحنه رفته و با این حیوانات بامزه و کاریزماتیک ارتباط برقرار کنند. سمور پنجه کوچک آسیایی، گونه در معرض انقراض، کوچکترین نژاد سمور در جهان است که وزن آن کمتر از 5 کیلوگرم می باشد. این حیوانات در مکان هایی مانند نهرها، رودخانه ها، مرداب ها زندگی کرده و از سخت پوستان، حلزون ها، ماهی ها و حشرات تغذیه می کنند.

بازدید از سمور آبیتجربه VRZoo

VRZoo افراد را قادر می سازد تا حیواناتی از گونه های در حال انقراض را در سراسر جهان در یک تجربه واقعیت مجازی ببینند. تجربه VRZoo به شما این فرصت را می‌دهد که گله‌ای از فیل‌ها، گوریل‌ها در اوگاندا، نهنگ‌ها و کوسه‌ها در مالدیو و غیره را ببینید. تجربه واقعیت مجازی باعث می‌شود احساس کنید که تجربه‌ای واقعی دارید.

تجربه VRZooغواصی با کوسه

اگر در آکواریوم دبی به دنبال هیجان هستید، تنها چیزی که نیاز دارید شیرجه زدن در یک مخزن آکواریوم 10 میلی لیتری و شنا با کوسه ها است. یک ماجراجویی هیجان انگیز غواصی با کوسه در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب، شما را با برخی از مخوف ترین موجودات اقیانوس رو به رو می کند. یک غواص یا مربی در طول این ماجراجویی شما را همراهی می کند.

غواصی با کوسهحیوانات شبانه امارات در باغ وحش زیر آب دبی

سفر خود را در باغ وحش زیر آب ادامه دهید و در مورد موجودات شگفت انگیزی که در رودخانه ها و اقیانوس های ما زندگی می کنند، بیشتر بدانید. آکواریوم دبی و دنیای زیر آب مکانی عالی برای آشنایی با موجودات صحرایی است. در فضایی به مساحت 200 متر مربع که به همین منظور اختصاص یافته، به شما امکان می دهد موجودات بیابانی مانند خفاش، جوجه تیغی اتیوپیایی، آفتاب پرست یمنی، وزغ عربی و غیره را ببینید. بسیاری از گونه‌های ارائه شده آکواریوم دبی، در هیچ باغ وحش دیگری در جهان یافت نمی‌شوند.

حیوانات شبانه امارات در باغ وحش زیر آب دبیقوانین بازدید از آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

چند قانون وجود دارد که بازدیدکنندگان برای داشتن یک تجربه فوق العاده در آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی باید در نظر داشته باشند که در زیر به آنها اشاره می شود:

  • بازدیدکنندگان هنگام عکاسی باید مراقب باشند، نباید هیچ گونه آسیبی به حیوانات وارد شود. همچنین در چند نقطه در داخل این مکان، عکاسی با فلاش برای جلوگیری از آسیب به حیوانات و ترساندن آنها مجاز نمی باشد.
  • بلیط ورودی فقط برای یک بار ورود معتبر است و برای ورود مجدد معتبر نیست.
  • همچنین، بازدیدکنندگان باید از فریاد زدن در محل خودداری کنند، زیرا ممکن است حیوانات را بترسانند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: آکواریوم تونلی دبی

بهترین روش تهیه بلیط باغ وحش زیر آب دبی

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی یکی از بهترین و متفاوت ترین جاذبه ها در دبی محسوب می شود. شما می توانید به راحتی قبل از شروع سفر خود بلیط آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی را با بهترین قیمت از سایت دبی دیسکانت تهیه نمایید. دبی دیسکانت سایت معتبر ایرانی با سابقه درخشان، ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و واچر رستوران ها است.

قیمت بلیط باغ وحش زیر آب دبی

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی 365 روز سال باز است. شما می توانید بلیط های خود را حضوری از گیشه تهیه کرده یا با خرید آنلاین بلیط آکواریوم دبی مال از قبل، زمان ورود خود را رزرو کنید. توجه داشته باشید، در خرید آنلاین قیمت بلیط ارزان تر از گیشه به فروش می رود. هزینه ورود به آکواریوم با توجه به نوع پکیج انتخابی متفاوت می باشد. پکیج ها شامل:

  • بلیط آکواریوم و باغ وحش زیر آب
  • آکواریوم و باغ وحش زیر آب به همراه غار پنگوئن ها
  • بلیط اکسپلورر (این بلیط شامل بازدید از آکواریوم دبی مال، باغ وحش زیر آب و قایق کف شیشه ای می باشد).

قیمت بلیط باغ وحش زیر آب دبیسخن آخر

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی به دلیل وسعت و تجربیات منحصر به فرد خود به یک مقصد گردشگری محبوب در دبی تبدیل شده است. این آکواریوم یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در دبی محسوب می شود. بنابراین اگر ویزای توریستی دبی دارید و برای سفر به دبی آماده می شوید، آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی را در برنامه سفر خود قرار دهید تا تجربه ای آموزشی و غنی کسب کنید.

یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر، بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خرید بلیط ها است. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه