برنامه سفر به دبی - 1

برنامه سفر به دبی: برنامه روزانه و برآورد هزینه ها

برای شرح برنامه سفر به دبی، در ابتدا به بیان خلاصه ای از این شهر توریستی خواهیم پرداخت و در ادامه، برنامه ریزی کامل سفر به دبی را بررسی می کنیم.

دبی شهری بسیار کوچک در کناره خلیج همیشه فارس می باشد که در سال 1833 میلادی توسط خاندان آل مکتوم بنیان گردید. این شهر یکی از 7 شیخ نشین امارات می باشد و به همین دلیل به کشور امارات، امارات متحده عربی گفته می شود. جالب است بدانید پایتخت این کشور ابوظبی می باشد اما دبی به واسطه سرمایه گذاری های عظیم توانسته یکی از برترین شهرهای گردشگری در خاورمیانه و حتی در دنیا لقب بگیرد.

سایت دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

برنامه سفر به دبی

ضرورت برنامه ریزی سفر به دبی

دبی به واسطه سرمایه گذاری های عظیم همواره در جست و جوی برترین ها و عظیم ترین ها بوده و توانسته جایگاه معتبری در بین شهر های گردشگری دنیا برای خود ایجاد کند. قطعاً سفر به هر مقصدی به خصوص شهر دبی بدون داشتن برنامه و راهنمای سفر می تواند باعث از دست رفتن زمان و هزینه برای مسافران شود. در این مقاله قصد داریم برنامه ای 5 روزه برای شما مسافرین محترم سایت دبی دیسکانت تهیه کنیم تا سفری پر بار و کم هزینه داشته باشید و بتوانید از برترین جاذبه های گردشگری دبی استفاده نمائید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: راهنمای جامع سفر به دبی

برنامه سفر به دبی

در ادامه مقاله، برنامه های روزانه برای بازدید در شهر دبی را برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد تا بتوانید به بهترین شکل برای سفر خود برنامه ریزی کنید و سفری به یادماندنی را داشته باشید. لازم به ذکر است ما در دبی دیسکانت هر گونه مشاوره و برنامه ریزی تخصصی برای سفر شما را بدون هزینه انجام خواهیم داد و شما می توانید برای برخورداری از آن با ما در تماس باشید.

برنامه سفر به دبی روز اول

امروز شما عزیزان در کنار دوستان یا خانواده وارد یکی از بزرگترین و پر زرق و برق ترین فرودگاه های جهان شدید. فرودگاه دبی دارای 3 ترمینال می باشد (راهنمای فرودگاه دبی) و پس از خروج از هر یک از آن ها امکانات فراوانی برای دسترسی شما عزیزان به هتل فراهم شده است. اگر در پکیج خریداری شده شما ترانسفر فرودگاهی قرار نگرفته اصلا نگران نباشید زیرا راه های گوناگونی چون تاکسی، اتوبوس و مترو برای جابه جایی شما عزیزان قرار گرفته است. جهت آشنایی بیشتر برای استفاده از حمل و نقل عمومی دبی، می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید. در صورتی که نیاز به ترانسفر دارید ما در دبی دیسکانت در کنار شما هستیم تا یک ترانسفر خصوصی را برای شما فراهم کنیم. کافی است پیش از سفر این آیتم را در این صفحه خریداری نمائید.

مترو دبی

برای روز نخست با توجه به اینکه کمی از پرواز خسته هستید بهترین برنامه برای شما می تواند کشتی لوتوس در منطقه زیبای دبی مارینا باشد. این برنامه می تواند همراه با ترانسفر رفت و برگشت از هتل شما صورت پذیرد. در این برنامه سوار بر کشتی کروز لوکس در منطقه مارینا پیش می روید و از تماشای نورها در این منطقه و گوش دادن به موسیقی کشتی، به وجد خواهید آمد. در پایان نیز تجربه صرف شام بر روی کشتی  با شام بوفه و بسیار با کیفیت و متنوع را خواهید داشت.

کشتی کروز لوکس دبیبرنامه سفر به دبی – روز دوم

بهترین تفریح در صبح نخستین روز برای شما عزیزان رفتن به ساحل بسیار زیبای دبی و قدم زدن در کنار آن می باشد. پس از آن گشت شهری دبی و آشنایی با شهر دبی با توضیحات کامل لیدر فارسی زبان دومین اولویت در روز دوم شما می باشد. در این برنامه بسیار کامل که از حدود ساعت 2 ظهر انجام می گیرد ابتدا به بازدید از قاب دبی می روید. قاب دبی جدید ترین موزه دبی می باشد که در آن شهر دبی را در سه بخش گذشته، حال و آینده تماشا خواهید کرد. جالب است بدانید قاب دبی به گونه ای طراحی شده که در یک سمت آن بخش قدیمی و در سمت دیگر آن بخش مدرن شهر قرار گرفته است.

قاب دبی

در ادامه بازدید به سمت نخل جمیرا یا پالم جمیرا پیش می روید. پالم جمیرا جزیره مصنوعی می باشد که در خلیج فارس به شکل یک نخل ساخته شده و در آن ویلا، هتل و رستوران های بسیار لوکس جای گرفته است. در ابتدای مسیر توقفی برای عکاسی خواهید داشت و در ادامه به سمت هتل مجلل آتلانتیس به پیش می روید و عکسی یادگاری با زیباترین هتل دبی خواهید گرفت.

هتل آتلانتیس دبی

پس از آن به سمت چرخ و فلک دبی که جدیدترین تفریح دبی به شمار می آید حرکت می کنید. چرخ و فلک دبی عین (چشم دبی) که پیشتر هم معنی واژه انگلیسی آن Dubai Eye نامیده می شد، بزرگترین چرخ و فلک دنیا لقب گرفته و از این رو با ۲۵۰ متر ارتفاع، بلندتر از چرخ و فلک High Roller در لاس وگاس و Singapore Flyer در سنگاپور قرار می گیرد. قطعاً قرار گرفتن در این چرخ و فلک در ارتفاع 250 متری برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

سپس به سمت دبی مال و برج خلیفه که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند به پیش می روید. جایی که بزرگترین آکواریوم جهان، بلندترین برج جهان و زیباترین آب نمای جهان به انتظار شما هستند!

برج خلیفه دبی

در ابتدا به بازدید آکواریوم دبی مال می روید و نمای بسیار تماشایی این آکواریوم را تماشا خواهید کرد. سپس به سمت آب نمای دبی مال رفته و یک رقص زیبای فواره ها را با موسیقی دل چسب به تماشا خواهید نشست و سپس کافی است تا سر خود بالا بگیرید و برج خلیفه، بلندترین برج جهان را تماشا کرده و انگشت حیرت بر دهان بگیرید.

در پایان تمامی این برنامه ها، صرف شام در یکی از برترین رستوران های ایرانی دبی (رستوران قصر یاشار) می تواند پایانی خوش برای یک گشت شهری دل چسب برای شما عزیزان باشد.

برنامه سفر به دبی – روز سوم

سفر به دبی بدون تجربه پارک آبی امری غیر معمول است! پارک آبی وایلد وادی یکی از برترین پارک های آبی دبی است که در حاشیه خلیج فارس و در مجاورت هتل 7 ستاره برج العرب و هتل مجلل جمیرا قرار گرفته است. برای دسترسی به این پارک آبی می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاه نمایید و یا اینکه با ترانسفر اختصاصی شما را از هتل به پارک آبی خواهیم برد.

این پارک بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است و در طراحی آن از خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به تداعی افسانه سندباد استفاده شده و اینکار باعث شده تا پارک آبی وایلد وادی جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی ، به خود اختصاص دهد .(جهت خرید بلیط ورودی پارک آبی وایلد وادی کلیک کنید). پس از اینکه از این پارک آبی بیرون آمدید می توانید به سمت برج العرب، نماد دبی و مجلل ترین هتل این شهر و همچنین بازار مدینه الجمیرا بروید و از آن ها دیدن کنید و سپس به هتل بازگردید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین پارک های آبی دبی

پارک وایلد وادی دبیبرنامه سفر به دبی – روز چهارم

امروز صبح را می توانید به بازدید و تفریح در بزرگترین مجموعه اسکی سرپوشیده دنیا سپری کنید، اما پیش از آن بهتر است به فکر تست پی سی آر برای بازگشت به ایران باشید. ما در دبی دیسکانت برای راحتی شما عزیزان، تست پی سی آر را در اتاق هتل شما عزیزان با قیمتی بسیار مناسب تدارک دیده ایم تا در صف آزمایشگاه قرار نگیرید و این گونه در وقت و هزینه شما نیز صرفه جویی می شود. پس از آنکه همکاران ما از آزمایشگاه تست پی سی آر شما را انجام دادند می توانید برنامه گردش روز چهارم خود را آغاز کنید.

مجموعه اسکی دبی در مرکز خرید امارات مال واقع شده است و از این رو دسترسی بسیار راحتی با مترو دارد و کافی است در ایستگاه Mall of Emirates پیاده شوید. قطعاً برای شما و خانواده تجربه منحصر به فردی خواهد بود که در گرمای دبی وارد مجموعه ای شوید که پر از برف باشد و تفریحات بسیار سرگرم کننده ای همچون تلسیژ، اسکی، توپ حبابی، ملاقات با پنگوئن ها و … را از نزدیک تجربه کنید.

پس از اینکه ناهار را نیز در مرکز خرید امارات مال میل کردید، می توانید آماده رفتن به کویر و تجربه هیجان انگیز ترین تفریح صحرای دبی شوید. سافاری دبی، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به توریست ها و مسافران دبی می باشد. در رایج ترین تور صحرا بازدید کنندگان حدود ساعت ۳ یا ۴ بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت می کنند. نگران ترانسفر نباشید زیرا ما در دبی دیسکانت می توانیم ترانسفر شما را از مرکز خرید امارات ما یا هر مرکز خرید دیگری در دبی فراهم کنیم.

در اولین بخش از تور سافاری با ماشین های چهار محور به گردش در میان تپه های شنی کویر می پردازند. سواری در میان شن‌های روان و تپه های کویر در یک خودرو دو دفرانسیلی، روشی عالی برای لذت بردن از زیبایی منحصر بفرد صحرا است. مسافران تور صحرا بعد از عبور از کنار کاروانهای شتر در یک اردوگاه عربی توقف می‌کنند. مرحله بعدی تور صحرا ورود به کمپی در دل کویر است که بصورت سنتی و بسیار زیبا ساخته شده است. صرف چای، قهوه و قلیان، شام بصورت بوفه ، دسر و نوشیدنی، موزیک و رقص عربی و رقص با آتش در زیر آسمان زیبای کویر و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسیله حنا و شتر سواری و عکس با شاهین و عقاب از برنامه های این قسمت می باشد. تور صحرا با بازگشت به هتل شما پایان می یابد. (جهت خرید تور سافاری دبی کلیک کنید)

سافاری دبیبرنامه سفر دبی – روز پنجم

با توجه به اینکه روز پایانی سفر شما می باشد امروز را بهتر است به خرید اختصاص دهید. در کنار تمامی مراکز خرید مشهور دبی چون دبی مال، سیتی سنتر دیره، امارات مال و …، مرکز خرید دبی اوتلت مال یکی از برترین مراکز خرید اوتلت در دبی می باشد. اوتلت را می توان در زبان بسیار ساده “حراجی” نامید که قیمت های مناسب تری را ارائه می کنند. در این مرکز خرید اکثر برندهای معتبر چون نایک، آدیداس و … قرار دارند.

برای دسترسی به این مرکز خرید می توانید با اتوبوس شماره ۶۶ و ۶۷ و یا تاکسی به اینجا برسید. ساعت کاری مرکز خرید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ۱۰:۰۰ الی ۰۰:۰۰ می باشد.

جمع بندی

دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی  و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه