اجاره خودرو در دبی - 1

شرایط قرارداد اجاره خودرو در دبی

یکی از بهترین و مدرن ترین شهرهای گردشگری در جهان، دبی است. شما می توانید به راحتی از اجاره خودرو در دبی استفاده کنید و با خودرو محبوب خود سفری لذت بخش را تجربه کنید. همانطور که میدانید، دبی یکی از زیباترین و مدرن ترین شهرهای امارت متحده ی عربی می باشد. این شهر دیدنی، سالانه میزبان گردشگران بسیار زیادی است که از سراسر جهان، برای بازدید از مکان های دیدنی این شهر، به دبی سفر می‌کنند.

یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان در دبی، اجاره خودرو در دبی می باشد. شما می توانید با انتخاب یک شرکت مطمئن در زمینه اجاره خودرو، خودرو مدنظر خود را با توجه به نوع نیاز و بودجه ی خود رنت کرده و سفری ایمن را در کنار خود و عزیزان خود آغاز کنید. برای کرایه ماشین در دبی، در ابتدا باید با مدارک و شرایط اجاره آن آشنا شده تا در هنگام رانندگی دچار مشکل نشوید.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید برای اطلاع از قیمت ها و اجاره خودرو در دبی اقدام نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی

یکی از مهمترین اقدامات قبل از اجاره خودرو در دبی، انتخاب یک شرکت مناسب در زمینه رنت ماشین است. دبی دیسکانت، یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه اجاره خودرو می باشد. شما می توانید از این شرکت، با قرارداد اجاره خودرو در دبی، ماشین رنت کرده و به کارهای اداری و یا شخصی خود رسیدگی کنید. یکی از آپشن های شرکت دبی دیسکانت، تنوع بالای خودرو و اجاره آن ها به صورت با راننده و بدون راننده است. شما می توانید برای سفر خود، از کرایه ماشین به صورت با راننده و یا بدون راننده استفاده کنید و از تمام مکان های دیدنی این شهر، بازدید کنید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده در دبی

یکی از پرطرفدارترین اقدامات در هنگام سفر به دبی، اجاره خودرو به صورت بدون راننده می باشد. تنوع بالای خودرو و هزینه ارزان برای اجاره خودروهای لوکس، باعث شده تا بسیاری از مردم در این شهر، از کرایه اتومبیل به صورت بدون راننده استفاده کنند. برای رنت خودرو بدون راننده در دبی، شرایط و مدارک زیر موردنیاز است:

  • کپی گواهینامه بین المللی
  • تصویر ویزا
  • تصویر پاسپورت

پس از آماده سازی مدارک ذکر شده و تایید آن ها توسط کارشناسان بخش فروش شرکت، می توانید خودرو مدنظر خود را در سراسر دبی و در زمان دلخواه تحویل گرفته و پس از اتمام قرارداد آن را عودت دهید. از دیگر مزایای اجاره خودرو در دبی به صورت بدون راننده، به رزرو آنلاین، پرداخت بدون کردیت کارت، امکان پرداخت ریالی و ارزی، پشتیبانی 24 ساعته و داشتن متصدی فارسی زبان اشاره کرد. پشتیبانی 24 ساعته شرکت به شما کمک میکند تا در زمان ایجاد هرگونه مشکل، با پشتیبانی شرکت تماس گرفته ور در کمترین زمان، مشکل خود را برطرف کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

شرایط و مدارک موردنیاز برای اجاره خودرو با راننده در دبی

یکی دیگر از گزینه های اجاره خودرو در دبی، اجاره ماشین با راننده است. برای افرادی که توانایی رانندگی کردن ندارند و یا دوست دارند از مسیر سفر خود لذت ببرند و خستگی ناشی از رانندگی را تجربه نکنند، بهترین گزینه اجاره خودرو با راننده در دبی است. برای کرایه اتومبیل با راننده، نیاز به هیچ مدرک و یا شرایط خاصی نیست و تمام مسئولیت ها اعم از تصادفات و خسارت ها برا عهده ی راننده ی مجرب شرکت می باشد. به همین دلیل شما می توانید به صورت ساعتی و یا روزانه، از اجاره ماشین با راننده استفاده کنید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره خودرو در دبی با صرفه تر است یا کرایه تاکسی؟

قوانین و مقررات رانندگی در دبی

یکی از مهمترین اقدامات قبل از اجاره خودرو بدون راننده در دبی، آشنایی با قوانین و مقررات رانندگی در دبی است. این شهر از قوانین بسیار سختگیرانه ای برخوردار است. پس بهتر است قبل از شروع سفر خود، با تمامی نکات مهم و قوانین این شهر آشنا شده تا در هنگام سفر خو، دچار مشکل نشوید.

  1. سن قانونی رانندگی در دبی از 18 به بالاست و همچون دیگر نقاط گواهینامه بین المللی رانندگی و یا گواهینامه از کشور مورد تایید از الزامات رانندگی محسوب می شود. علاوه بر این، دارا بودن مدرک بیمه وسیله نقلیه نیز بسیار مهم است.
  2. تمامی خودرو ها در دبی در سمت راست خیابان حرکت می کنند. حرکت از سمت چپ در این شهر، ممنوع می باشد.
  3. در دبی، افراد زیر 13 سال، نمی توانند بر روی صندلی جلو بنشینند. علاوه بر این کودکان بین 4 الی 8 سال می بایست حتما در صندلی مخصوص کودک بنشینند. در غیر این صورت، جریمه ی سنگینی برای آن ها در نظر گرفته می شود.
  4. بستن کبربند ایمنی برای همه الزامی می باشد و دریافت تماس تلفن همراه تنها می بایست توسط بلوتوس خودرو صورت گیرد.
  5. تمامی خودروها باید در طول زمان 2 سال چک شوند تا از ایمنی کاملی برخوردار باشند.

تمامی این قوانین، در هنگام رانندگی در دبی باید رعایت شوند، در صورت عدم رعایت این قوانین در دبی، جریمه سنگینی برای رانندگان در نظر گرفته می شود.

دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی  و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه