تفريحات دبی در زمستان - 1

تفریحات دبی در زمستان: جاذبه های تفريحی دبی در زمستان

زمستان قطعاً محبوب ترین فصل برای سفر به دبی محسوب مي شود. جاذبه ها و فعالیت های سرگرم کننده زیادی برای لذت بردن از تفريحات دبی در زمستان وجود دارد.

مکان های منحصر به فرد و سرگرم کننده زیادی وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید. به علت آب و هواي مناسب و تفريحات گوناگون، زمستان بهترین زمان برای گشت و گذار در دبي است.

در سایت دبی دیسکانت فهرستی از تفريحات زمستاني دبی تهيه شده تا سفر خود را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنید. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تفريحات دبی در زمستانچرا سفر به دبي در زمستان طرفداران زيادي دارد؟

در سفر زمستاني به دبي مي توانيد ویژگی‌های تابستان مثل آفتاب گرفتن، تفريحات ساحلي، پارك هاي آبي و … را به همراه جاذبه هاي زمستانی مانند جشن هاي کریسمس، جشن سال نو و فرصت‌های خرید هیجان‌انگیز تجربه كنيد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

آب و هوای دلپذیر

شرایط آب و هوایی مساعد و جاذبه هاي متنوع از جمله دلایلی است که دبی را به یک مقصد گردشگری عالی براي زمستان تبدیل کرده است. هوای خنک تر به این معنی است که می توان از گشت و گذار و فعالیت های خارج از منزل به راحتی بیشتری بدون نگرانی از گرما لذت برد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو تفریحات دبی

جشنواره خرید دبی

فستيوال خرید دبی یکی از محبوب ترین رویدادهای سالانه در دبی است. این برنامه از اواخر دسامبر تا آخر ژانویه (حدودا اواخر آذر الي نيمه اول بهمن ماه) اجرا می شود، به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد که از تخفیف ها و پیشنهادات ویژه در مراکز خرید و فروشگاه های سراسر دبي استفاده کنند. همچنین انواع مختلفی از فعالیت های خانوادگی مانند اجرای موسیقی، نمایش آتش بازی و کارناوال در اين بازه زماني برگزار مي شود.

جشن های کریسمس

کریسمس زمان خاصی برای بازدید از دبی است، زیرا این شهر با تزئینات جشن آراسته مي شود و رویدادها و فعالیت های فصلی زیادی وجود دارد. رژه سالانه کریسمس، شناورهای رنگارنگ، گروه‌های راهپیمایی و بابانوئل را مي توانيد در خیابان‌های مرکز شهر دبی تماشا كنيد.

معرفي 7 تفريح دبي در زمستان كه بايد تجربه كرد

مطمئناً دبی بهترین مقصدی است که در طول زمستان مي توان از آن بازديد كرد. در اين فصل تفريحات مختلفي را مي توانيد در دبي تجربه كنيد. در اینجا لیستی از 7 فعاليتي که باید در فصل زمستان هنگام بازدید از دبی انجام دهید، آورده شده است.

تفريحات دبی در زمستانتماشاي آتش بازي شب سال نو

دیدنی ترین جشن در زمستان دبی بدون شک آتش بازی شب سال نو است. این رویداد در برج خلیفه برگزار مي شود که منظره ای شگفت انگیز دارد. آتش بازی ها با موسیقی طراحی شده اند و آسمان شب را با رنگ های خیره کننده اي روشن می کنند و آن را به یک تجربه واقعا فراموش نشدنی تبدیل می سازند. فستیوال‌ها و آتش‌بازی‌های بسیار زیبا و تماشایی‌ نيز در اطراف برج العرب و هتل آتلانتیس برگزار می‌شوند که تماشای آن‌ها می‌تواند تجربه‌ای ماندگار برای شما رقم بزند.

سافاری صحرا

یکی از مواردی که قطعاً در سفر زمستاني به دبي نباید از دست داد، تور سافاری دبي (تور صحرا دبي) است. صحرای وسیع و تپه های شنی چشمان شما را به وجد می آورد و تجربه ای به یاد ماندنی در سفر زمستانی دبی به شما می دهد. تور سافاري با آفرود در صحرا، موتور سواري چهارچرخ، اسکی روی شن، شتر سواری، عکاسی از غروب خورشید در میان شن‌های طلایی شروع می‌شود و با یک شام لذیذ محلي و نمایش رقص عربي به پایان می‌رسد. می توانید بین تور سافاری صحرای صبح یا عصر یکی را انتخاب کنید.

کشتی کروز امپراتور اقیانوس(کشتی اوشن امپرس)

کشتی کروز امپراتور اقیانوس (کشتی اوشن امپرس)، از پر طرفدارترین تفریحات دبي است که مبدا حرکت اين كشتي از دبی مارینا بوده و در یک برنامه بسیار شاد و مفرح ۲ تا ۳ ساعته لحظات بسیار خوشی را برای مسافران رقم می زند. کشتی کروز امپراتور اقیانوس دبی یک کشتی بسیار بزرگ سنتی و چوبی عربی با ۳ عرشه و مساحت ۱۵۰۰ متر مربع می باشد که حداکثر ظرفیت ۵۰۰ مهمان را دارد. مسیر حرکت كشتي به سمت چرخ و فلک عین دبی ادامه پیدا می کند و سپس به سمت ساحل JBR، جزیره نخل جمیرا و هتل آتلانتیس حرکت کرده و در نهایت به منطقه مارینا باز می گردد.

کشتی کروز امپراتور اقیانوس(کشتی اوشن امپرس)دهکده جهانی

دهکده جهانی دبی یکی از بهترین فعالیت های فضای باز در زمستان دبی است. در گلوبال ويليج دبی فرهنگ هاي مختلف گرد هم می آیند تا تجربه اي شگفت انگیز از سرگرمی، خرید و غذا را خلق کنند. دهکده جهانی بیش از 200 فروشگاه غذا، اجراي نمایش، شهربازي، کارناوال و موارد دیگر را در بر مي گيرد.

اسکی دبی

دبی با داشتن پيست اسکی امکان اسکی و اسنوبورد را در تمام طول سال فراهم کرده است. این اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه مي باشد که در داخل مرکز خرید امارات قرار دارد. بلیط‌های خود را بگیرید و در فعالیت‌های زمستانی که در اسکی دبی ارائه می‌شوند، شركت كنيد.

اسکی دبیباغ معجزه دبي

باغ گل معجزه دبی با بیش از 250 میلیون گیاه و 50 میلیون گل، در بخش دبی لند شهر واقع شده است. طراحی منحصر به فرد این باغ و ایجاد سازه های زیبا با گل از جمله دلایل محبوبیت این پارک مي باشد.

بازدید از مدینه جمیرا

مدینه جمیرا یک مینی شهر عربی در دبی قرار گرفته که شامل هتل های پنج ستاره و بازارهای زيباي سنتي است. مدينه جميرا مدرنیته، فرهنگ و سنت را در يك مكان به نمایش مي گذارد. تعداد بی‌شماری کافه و رستوران در اين مكان وجود دارد که چشم‌اندازی مشرف به آبراهه‌ها و برج العرب با قایق های سنتی دارند.

بازدید از مدینه جمیرامعرفي تفريحات لوكس و لاكچري دبي در زمستان

شهر پر زرق و برق دبی دارای طیف گسترده ای از تفریحات لوكس است. اگر مي خواهيد سفری خاص و متفاوتي را تجربه كنيد، اين تفريحات را در برنامه خود قرار دهيد. در ادامه به معرفي چند تفريح لاكچري و لوكس دبي مي پردازيم.

 بالن سواری

دیدن مناظر زیبا از صحرای دبی و تپه هاي شني تنها با تور بالن سواری دبی امکان پذیر است. پروازهای بالن در اوایل صبح به مدت ۳۰ الی ۶۰ دقیقه (بسته به شرایط آب و هوایی) انجام مي شود. در هنگام بالن سواري مي توانيد مناظر رویایی و حیات وحش امارات شامل غزال عربي(اوریکس) و شترها را تماشا كنيد.

 تور هلیکوپتر

تورهای متنوع هلیکوپتر دبی از هتل آتلانتیس در پالم جمیرا شروع می شوند و گردشگران مي توانند از منظره خط ساحلی و جاذبه های اصلی شهر از جمله برج العرب، مرکز شهر دبی، مارینا دبی و برج خلیفه ديدن كنند.

معرفي تفريحات لوكس و لاكچري دبي در زمستاناسكاي دايوينگ

در اسکای دایوینگ دبی (چتربازي دبي) از ارتفاع حدود ۱۲۰ مایل از سطح زمین از هلیکوپتر می پرید و تجربه حدود ۶۰ ثانیه سقوط آزاد به سطح زمین را خواهید داشت. در این تفریح لوكس تمام موارد ایمنی در نظر گرفته شده و با تجهیزات لازم می توانید آن را با یک مربی مجرب تجربه نمایید.

بهترين تفريحات آبی و دريايی دبی در زمستان دبی

از جمله تفریحاتی که در تمام طول سال در دبی و مخصوصا زمستان می‌توان تجربه نمود، تفریحات دریایي و آبي است. از تفریحات پرطرفدار دريايي و آبي دبي می توان به كشتي هاي تفريحي و پارك هاي آبي بي  نظير دبي اشاره کرد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات آبی دبی و تفریحات دریایی در دبی

بهترين تفريحات آبی و دريايی دبی در زمستان دبیكشتي لوتوس

تور کشتی لوتوس دبی (كشتي لوكس دبي) از پرطرفدارترین تفریحات دبی است. مبدا حرکت کشتی لوکس لوتوس از دبی مارینا می باشد و در یک برنامه بسیار شاد و مفرح ۳ ساعته لحظات بسیار خوشی را برای شما رقم می زند.

وايلد وادي

پارک آبی وایلد وادی دارای پیشرفته ترین وسایل برای بازی، تفریح و هیجان است. این پارک آبی رو باز بوده و امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف را دارد. اين پارك آبي سرسره های جذاب و متنوعي برای بزرگسالان و کودکان دارد.

بهترين تفريحات آبی و دريايی دبی در زمستان دبیپارک آبی آتلانتيس

آكواونچر بزرگترین پارک آبی جهان است. این پارک آبی بیش از 105 سرسره، سواری و … دارد. پارک آبی آتلانتیس همچنین دارای ۱ کیلومتر ساحل خصوصی، فعالیت‌های دریایی، ورزش‌های آبی و منطقه ي بازی کودکان است.

يات تفريحي دبي 

دبی به خاطر داشتن خط ساحلی طولانی، تجربه ای منحصر به فرد را در قالب قایق های تفریحی لوکس برای بازدیدکنندگان خود از سراسر جهان فراهم می کند. یات تفریحی دبی در واقع قایق های بزرگ و لوکسی هستند كه مي توانيد به صورت روزانه يا ساعتي همراه با پذيرايي رزرو كنيد. اگر قصد سفر به دبی را دارید، رزرو يات را حتما در نظر بگیرید و از بسیاری از فعالیت های موجود در کشتی استفاده کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت تفریحات دبی چقدر است؟

بهترين مكان های ديدنی دبی در زمستان از ديد كاربران كدامند؟

بسیاری از مکان های خیره کننده در دبي، تعطیلات فوق العاده ای را برای شما در زمستان رقم خواهند زد. جاذبه هايي مانند پارك هاي موضوعي، باغ معجزه دبي، تجربه جذاب سافاري صحرا دبی و … مورد علاقه هر گردشگري است. در ادامه دو تفريح برتر ديگر از ديد كاربران را به شما معرفي مي كنيم.

اسكاي ويواسكاي ويو

اسکای ویو دبی Sky View روبروی برج خلیفه قرار دارد و برج‌های دوقلوی ۵۰ طبقه Address Sky View را به هم متصل می‌کند. این مجموعه شامل سكوي تماشا، آسانسور شیشه ای، رستوران پانوراما و راه رفتن روي لبه می باشد. سكوي تماشاي اسکای ویو دبی در ارتفاع ۲۲۰ متری قرار دارد. از دیگر امکانات این اسكاي ويو می توان به سرسره شیشه ای شفاف آن اشاره کرد که بازدیدکنندگان را از طبقه ۵۳ به طبقه ۵۲ می برد.

موشن گيت

پارک موضوعی موشن گیت بزرگترین پارک موضوعی هالیوود در خاورمیانه است. در این مجموعه در حدود ۲۷ تفریح سرگرم کننده و جذاب با الهام از فیلم هاي هالیوود در ۵ ناحیه میزبان گردشگران می باشند. ترن هوایی، اجراهای تئاتری، ديدار با شخصیت های پارک و حتی نمایش های تعاملی از جمله تفريحات اين پارك هستند.

فستیوال خرید دبی در زمستان

فستیوال خرید دبی از اواخر ماه دسامبر ( نيمه دوم آذر) شروع می‌شود و تا آخر ماه ژانویه (نيمه اول بهمن ماه) برقرار است. در این موقع از سال، بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها اجناس خود را با تخفیف‌های بسیار زیاد تا حد ۷۵ درصد به فروش می‌گذراند و مطمئنا خرید در این موقع از سال می‌تواند بسیار خوب و مقرون به صرفه باشد. در این فستیوال همچنین می‌توانید از کنسرت‌های فضای باز و آتش‌بازی‌های زیبا نیز لذت ببرید.

فستیوال خرید دبی در زمستانسخن آخر

آب و هواي دبي در زمستان برای گشت و گذار و تفریح در فضای باز بسيار مناسب است. بنابراین، چمدان‌های خود را ببندید و به دبي سفر كنيد تا بهترین‌ تفريحات را داشته باشيد. یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر، بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خرید و یا رزرو بلیط ها است. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه