تفریحات آبی دبی: آشنایی با تفریحات آبی و دریایی دبی

بهترین تفریحات آبی دبی

بهترین تفریحات آبی دبی کدامند؟ در دبی شما فرصت بزرگی برای انجام بسیاری از فعالیت های آبی دارید. تفریحات آبی و دریایی دبی در میان مسافران این شهر بسیار محبوب هستند، طیف گسترده ای از فعالیت های آبی مانند جت اسکی، فلای بورد، پاراسلینگ، تورهای کروز و غیره در دبی ارائه می شوند. با وجود اینکه دبی به عنوان یک پیشرو در گردشگری مدرن خاورمیانه شناخته می شود، شما باید فعالیت های آبی دبی را در لیست کارهای خود قرار دهید و در این مقاله جهت آشنایی بیشتر شما، بهترین تفریحات آبی دبی را معرفی خواهیم کرد.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

برای تفریحات آبی و دریایی دبی کجا برویم؟

بهترین مکان‌ها برای تفریحات آبی در دبی

بسیاری از جاذبه های دیدنی دبی در امتداد ساحل دریا قرار دارند و در طول ماجراجویی در آب با زیبایی تمام دیده می شوند. سایت های زیادی وجود دارند که فعالیت‌های آبی را از طرق مختلف با خدمات باکیفیت بالا ارائه می‌کنند، معروف ترین آنها سایت دبی دیسکانت است. سایت دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر، جهت فروش انواع بلیط های تخفیف دار، رزرو هتل، ترانسفر و اجاره خودرو می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین پارک آبی های دبی

بهترین تفریحات آبی در دبی

دبی توسط آب احاطه شده است و تعجب آور نیست که بدانید شهر امارات فعالیت های آبی جالبی را ارائه می دهد. بهترین تفریحات آبی دبی که می توانید در اینجا امتحان کنید، عبارتند از: جت اسکی در دبی، غواصی در دبی، کروز و غیره.

کایاک سواری

کایاک سواری در دبی برای همه سنین و در هر سطح مهارتی مناسب است. کایاک ها قایق هایی باریک و بلند هستند که بیشتر تک نفره یا دو نفره می باشند. این تفریح به شما کمک می کند تا مناظر اطراف را تماشا کنید و از آفتاب لذت ببرید.

شنا با دلفین ها

دبی همیشه درهای خود را به روی همه فعالیت های تفریحی برای تمام سنین باز می کند و یکی از تفریحات آبی جالب در دبی نمایش های دلفین است که مورد علاقه بزرگسالان و کودکان می باشد. این جاذبه تنها به تماشای نمایش دلفین ها در دبی محدود نمی شود بلکه می توانید با دلفین ها شنا کنید.

کشتی کروز

کشتی های تفریحی متنوعی در دبی برای گردشگران وجود دارد، شما می توانید با خرید تور کشتی تفریحی کروز سنتی چوبی یا لوکس یک روز دل انگیز را در دبی برای خود رقم بزنید و حتی وعده های غذایی خود را در کشتی میل نمایید و از مناظر دریای آرام این شهر لذت ببرید.

پارک آبی آتلانتیس

در پارک آبی آتلانتیس با طراحی مشابه معبد مایاها در مکزیک، شما می توانید روزتان را با بیش از 30 وسیله سواری و جاذبه هیجان انگیز بگذرانید. این پارک علاوه بر داشتن سرسره‌های جذاب، دارای پارک آبی مخصوص کودکان و همچنین سواحل زیبا می باشد.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی

در پارک آبی وایلد وادی به دنیایی از تفریحات آبی وارد شوید. از بیش از 30 سواری، ماجراجویی با مضمون عربی و مناظر خیره کننده برج العرب لذت ببرید. این پارک امکان سرد و گرم کردن آب را در طول تابستان و زمستان برای بازدید کنندگان فراهم کرده است.

بهترین تفریحات دریایی در دبی

بهترین تفریحات دریایی در دبی

علاقه مندان به تفریحات دریایی دبی از فرصت حضور در این شهر نهایت استفاده را می برند. این شهر با آب‌های گرم، جریان‌های آرام و سواحل زیبا، انواع تفریحات دریایی را ارائه می‌دهد که سلیقه هر کسی را برآورده می‌کند. چند مورد از بهترین تفریحات دریایی دبی را در ادامه این مطلب به شما معرفی می کنیم.

غواصی در دبی

شما می توانید دبی را از دریچه ای دیگر تماشا کنید، با میلیون ها موجود مختلف در زیر دریا روبرو شوید. در غواصی یکی از هیجان انگیزترین ماجراجویی ها را داشته باشید که در آن می توانید با کوسه ها، ماهی ها و بسیاری از موجودات عجیب که تصورش را هم نمی کنید، ملاقات کنید. غواصی در دبی برای تمام افراد با هر سطح مهارتی از مبتدی تا حرفه ای در دبی ارائه می شود.

جت اسکی در دبی

جت اسکی

با جت اسکی در دبی تجربه ای منحصر به فرد و سرشار از ماجراجویی و آدرنالین را تجربه می کنید. جت اسکی در دبی یکی از محبوب ترین تفریحات دریایی در دبی است. مکان های مختلفی برای اجاره جت اسکی در دبی وجود دارد. نقاط محبوب جت اسکی در مارینا، ساحل جمیرا و پالم جمیرا در دبی می باشند.

پاراسل سواری در دبی

پاراسل سواری

پرواز به آسمان از دریا با پاراسل سواری در دبی از بهترین تفریحات دریایی برای شما در دبی محسوب می شود که باعث می شود با یک طناب متصل به قایق، تجربه ای منحصر به فرد را تجربه کنید. با سرعت گرفتن قایق، شما به بالا می روید و سپس در آسمان شناور خواهید شد. این تفریح یکی از جذاب ترین تفریحات دریایی در دبی است.

تور قایق زرد در دبی

تور قایق زرد

تور های گشت و گذار قایق زرد در دبی با یک سفر دریایی در اطراف مارینای دبی شروع می‌شود، در این تور از اقامتگاه ساحلی زیبای جمیرا (JBR)، عین دبی، پالم جمیرا، آتلانتیس و برج العرب عبور خواهید کرد. همچنین در راه بازگشت از مناظر کاخ سلطنتی، تالاب نخل و مارینا دبی دیدن می کنید. دوربین های خود را برای دیدن مناظر باشکوه شهر از روی آب آماده کنید.

تفریحات لوکس آبی و دریایی دبی

تفریحات لوکس آبی و دریایی دبی

دبی که به خاطر معماری لوکس و تفریحات بی‌پایانش شهرت دارد، همچنین بهشتی برای علاقه‌مندان به تفریحات لوکس آبی می باشد. در ادامه بهترین تفریحات لوکسی که می توانید در سواحل و دریای دبی داشته باشید را به شما معرفی می کنیم.

یات تفریحی دبی

یات‌های تفریحی و شخصی، کشتی‌هایی خاص هستند که با حداقل ده متر طول، کابین‌هایی لوکس و امکانات رفاهی کاملی دارند. شما می توانید یات تفریحی دبی را با توجه به پارامترهای مورد نظر خود انتخاب کنید. هر یک از این یات ها دارای ویژگی هایی است که بر اساس آن ویژگی ها و امکانات نرخ کرایه مشخص می‌شود. با کرایه یک یات ( قایق تفریحی شخصی ) این فرصت را خواهید داشت که از دریا بهترین مناظر شهر را تماشا کنید.

استخر اینفینیتی ( AURA Sky Pool )

استخر اینفینیتی

استخر اینفینیتی دبی، مرتفع‌ترین استخر 360 درجه در جهان است. این استخر در لبه طبقه 50 برج پالم قرار دارد. این مکان مرتفع ترکیبی جذاب از فضایی سرسبز و عناصر طبیعی را گرد هم می‌آورد که با ذوق و سلیقه با چشم‌انداز باورنکردنی خط افق پالم جمیرا در کنار هم قرار گرفته‌اند و ترکیبی از مناظربی نظیری را به وجود می‌آورند. استخر اینفینیتی ( آئورا Aura) جزو لوکس ترین استخر های دنیا به حساب می آید و استخری چهار فصل می باشد.

تور کشتی لوتوس

در کشتی لوکس مارینا ( لوتوس ) بهترین غذاهای سنتی عربی و جهانی را بچشید. در این تور از اجرای موسیقی سرگرم کننده و  رقص سنتی عربی لذت خواهید برد. کشتی لوتوس به خاطر امکانات لوکس استثنایی خود بسیار مشهور است. بوفه کشتی بلافاصله پس از حرکت باز می‌شود و در آن غذاهای بین‌المللی، سالاد بار و مجموعه‌ای از شیرینی‌ها در دسترس خواهد بود. هنگامی که کشتی لوتوس به راه افتاد، از مناظر خیره کننده دبی در طول مسیر دیدن کنید. شما می توانید عکس‌های باورنکردنی از جاذبه‌های نمادین دبی مانند برج العرب، آتلانتیس، پالم ریزورت، JBR و عین دبی در جزیره بلوواترز بگیرید.

جت کار دبی

از رانندگی با یک ماشین جت لوکس در دبی مارینا لذت ببرید و تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشید. در تجربه جت کار دبی شما سوار بر ماشین های لوکس بر روی آب رانندگی خواهید کرد و از مناظر زیبای دبی مارینا، ساحل جمیرا، جزیره بلو واتر، نخل جمیرا، هتل آتلانتیس و برج العرب دیدن می کنید.

تفریحات آبی دبی و تفریحات دریایی هیجان انگیز در دبی کدامند؟

تفریحات آبی و دریایی هیجان انگیز در دبی

تنوع تفریحات ساحلی دبی و فعالیت های آبی و دریایی آن به حدی است که افراد مبتدی هم می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. در ادامه این مقاله با تفریحات آبی هیجان انگیز در دبی آشنا خواهید شد.

تور قایق سیاه در دبی

قایق سیاه در دبی یکی از تورهایی در مناطق مختلف انجام می شود و می توانید با تهیه بلیط آن از مناظر زیبای مارینا و اطراف لذت ببرید و عکس های یادگاری بگیرید. این تور را می توانید به صورت انفرادی و یا گروهی ( با حداکثر ظرفیت ۱۲ نفر) انتخاب نمایید و لحظات شادی را در قایق های تندرو دبی بگذرانید.

فلای بورد در دبی

فلای بورد دبی، یکی از محبوب ترین و جالب ترین تفریحات آبی در دبی است. اگر به دنبال ماجراجویی غیرعادی هستید، فلای بورد دبی تفریح آبی مناسبی برای شما می باشد. این تفریح شامل ایستادن روی تخته ای است که به جت پک آبی متصل می شود و در آن جت پک، شما را به هوا خواهد برد تا تجربه ای منحصر به فرد داشته باشید. این فعالیت ایمن بوده و یادگیری آسانی دارد و برای مبتدیان نیز قابل دسترسی است. مکان های مختلفی از جمله در دبی مارینا و ساحل جمیرا برای انجام فلای بورد وجود دارند.

بنانا سواری در دبی

بنانا سواری دبی یکی از متداول ترین تفریحات گروهی دریایی است که در سواحل دبی انجام می شود. این قایق تیوپی موزی شکل توسط یک قایق موتوری با سرعت بالایی حرکت می کند. یکی از لحظات هیجان انگیزی که تجربه خواهید کرد، در زمان تغییر مسیر قایق است چون با دور زدن ناگهانی باید مراقب باشید به درون آب پرت نشوید. در این تفریح به شما جلیقه نجات نیز داده می شود و نگران افتادن در آب نباشید.

نحوه تهیه بلیط تفریحات آبی و دریایی دبی

نحوه تهیه بلیط تفریحات آبی و دریایی دبی

برای داشتن تجربه هایی بی نظیر بهتر است از سایت های معتبری مانند دبی دیسکانت بلیط و یا رزرو تفریحات آبی دبی را با بهترین قیمت تهیه نمایید. در سایت دبی دیسکانت قیمت تفریحات دریایی دبی کمتر از نرخ حضوری می باشد و قیمت تفریحات آبی در دبی طبق آخرین به روزرسانی ها در این سایت آورده شده است. سایت دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر، جهت فروش انواع بلیط های تخفیف دار، رزرو هتل، ترانسفر و اجاره خودرو می باشد. بلیت تخفیف دار همان بلیت های اورجینال مراکز تفریحی می باشد که در درب ورودی آن ها به فروش می رسد و شما این بلیط ها را از سایت دبی دیسکانت به قیمت پایین تری می توانید خریداری کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو تفریحات دبی

سخن آخر

دبی بهشت علاقه مندان به تفریحات آبی و دریایی است. چه مبتدی باشید و چه یک ماجراجوی باتجربه، برای هر کسی تفریحی مناسب وجود دارد. در آب های زلال و شفاف دبی کاوش کرده و خود را در تجربه های آبی هیجان انگیز غوطه ور کنید. یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر، بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خرید بلیط ها است.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه