تفریحات ساحلی دبی - 1

تفریحات ساحلی دبی: چه تفریحاتی در سواحل دبی در انتظار شماست؟

چه تفریحاتی را می توان در سواحل دبی انجام داد؟ دبی بهشتی برای علاقه مندان به فعالیت های آبی و تفریحات ساحلی است. اگر مبتدی باشید و یا یک ماجراجوی باتجربه، در سواحل دبی تفریحات مختلفی برای همه وجود دارد. پس در زمان سفر به این شهر، خود را غرق تفریحات هیجان انگیز کنید. بهترین تفریحات سواحل دبی چیست؟ در دبی از استراحت در سواحل آرام و زیبا گرفته تا رسیدن به اوج هیجان با جت اسکی دبی، پاراسل سواری دبی و… را می توانید تجربه کنید.

در سایت دبی دیسکانت تفریحات تخفیف داری که می توان رزرو کرد، گردآوری شده است. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تفریحات ساحلی دبیسواحل معروف برای تفریحات ساحلی دبی

برخی از سواحل دبی با نجات غریق و امکانات رفاهی برای خانواده‌ها فراهم می باشند، در حالی که برخی دیگر خلوت‌تر هستند، جایی که می‌توانید ساحل را تقریباً برای خود به طور اختصاصی داشته باشید. در سواحل معروف و شناخته شده دبی انجام انواع تفریحات ساحلی ممکن می باشد. در ادامه شما را با معروف ترین سواحل دبی آشنا می کنیم که مکان هایی ایده آل برای تفریحات آبی محسوب می شوند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین سواحل دبی

سواحل معروف برای تفریحات ساحلی دبیساحل جمیرا

امروزه ساحل جمیرا یکی از محبوب ترین مقاصد برای بازدیدکنندگان دبی است. مسافران از سرتاسر جهان به ساحل جمیرا می آیند تا از سرگرمی ها و امکانات فراوان ساحل بهره مند شوند. یک منطقه بازی کوچک برای بچه‌هایی دارد که از ساختن قلعه‌های شنی خسته شده‌اند. با خیال راحت می توانید در آب های این ساحل شنا کنید، چون ناجیان غریق همیشه در حال انجام وظیفه هستند. بازدیدکنندگان از ساحل جمیرا نیز طیف گسترده ای از فعالیت های ورزش های آبی در این منطقه پیدا خواهند کرد. تفریحات کایاک سواری، قایق های موزی، جت اسکی و … همگی برای اجاره در دسترس هستند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: سواحل آزاد دبی

ساحل لامر

لامر یکی از بهترین سواحل دبی محسوب می شود. ساحل لامر زیبا و آراسته شده و دارای پوشش درختی فراوانی است. بزرگترین مزیت ساحل La Mer طیف وسیع جاذبه های آن است. این مجموعه تفریحی هدفمند دارای یک پارک آبی و زمین بازی برای کودکان، یک مرکز خرید برای خانواده ها، و یک سینما و بار شبانه است. در زمان صرف غذا، تقریباً هر نوع غذای منطقه ای که فکرش را بکنید، از فست فود گرفته تا غذاهای لوکس و لذیذ را می توانید در این مکان امتحان کنید.

ساحل JBR

ساحل جی بی آر از محبوب ترین جاذبه های دبی مانند مارینا و دبی مارینا مال چند قدمی فاصله دارد. اگر از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید، ایستگاه مترو DMCC تنها چند دقیقه پیاده روی تا این ساحل فاصله دارد.

به علت دسترسی آسان، ساحل JBR می تواند به طور قابل توجهی شلوغ شود. اگر صبح زود نرسیده باشید، برای تهیه یک صندلی آفتابگیر در یک مکان، مشکل خواهید داشت. کودکان در اینجا لذت خواهند برد، زیرا در نزدیکی ساحل، زمین های بازی و یک مسیر وسایل بادی با موانع شناور در نزدیکی ساحل نیز در این مکان وجود دارد.

 پارک ساحلی الممزر

پارک ساحلی الممزر بهترین ساحل دبی برای خانواده ها و گروه های بزرگ است. در اینجا می‌توانید از طیف وسیعی از امکانات رفاهی مانند والیبال ساحلی، پیست‌های مخصوص دویدن، فضاهای مخصوص باربیکیو و مجموعه‌ای از تفریحات آبی لذت ببرید. در طول روز ناجیان غریق حاضر هستند و کابین های ساحلی برای اجاره در دسترس می باشند. به دلیل گرمای هوا، بخش خاصی از ساحل برای شنای شبانه در ماه های تابستان باز می باشد.

ساحل کایت دبی

ساحل کایت به عنوان بهترین مکان برای تمرین ورزش محبوب کایت سواری در دبی شناخته می شود. وقتی باد مناسب باشد، افراد زیادی را در اینجا خواهید دید. اگر به این ورزش علاقه دارید اما قبلاً هرگز امتحان نکرده اید، آموزش کایت سواری با کلاس های روزانه برای مبتدیان وجود دارد. یکی دیگر از دلایلی که مردم به ساحل کایت می آیند، لذت بردن از غذاهای متنوع است.

همچنین به دلیل وجود وسعت ساحل کایت، اینجا را به مکانی عالی برای پرواز بادبادک ها تبدیل کرده است. از بادبادک‌های ساده که تقریباً برای هر سنی مناسب هستند، تا مدل‌های حرفه‌ای که برای مانورپذیری بالا و نمایش‌های آکروباتیک طراحی شده‌اند، پرواز بادبادک می‌تواند جذاب باشد و شما را سرگرم کند.

ساحل کایت دبیبهترین تفریحات ساحلی دبی کدامند؟

به دنبال فعالیت های آبی در دبی هستید؟ در ادامه لیست منتخب ما از بهترین تفریحات ساحلی دبی برای شما ارائه شده است.

جت اسکی در دبی

سوار بر جت اسکی دیی شوید و در سواحل دبی گشتی بزنید. این جذاب ترین راه برای دیدن مکان های دیدنی شهر است. سفر خود را از دبی مارینا آغاز کنید و قبل از گشت و گذار در جزیره پالم، در اطراف ساحل جمیرا گردش کنید. سوار شدن بر جت اسکی در دبی یکی از بهترین تفریحات آبی است که می‌توانید امتحان کنید.

غواصی در دبی

با تجربه غواصی در دبی، دنیای مسحورکننده زیر آب دبی را کشف کنید و در آب های نیلگون شیرجه بزنید، صخره های مرجانی پر از حیات دریایی را کاوش کنید. در طول غواصی مربیان با تجربه در کنار شما خواهند بود و خاطرات فراموش نشدنی را خلق خواهید کرد.

تور قایق زرد تفریحی دبی

تور قایق زرد دبی در مناطق مختلف دبی برگزار می شود. این قایق دارای ۴ تور مختلف شامل تور ۴۵ دقیقه ای، تور ۶۰ دقیقه ای، تور ۷۵ دقیقه ای و تور ۹۹ دقیقه ای می باشد. در طول این تجربه شما می توانید از مناظر باشکوه خط افق دبی دیدن کنید و عکس های فوق العاده ای بگیرید. در این تور همچنین برای ایمنی بیشتر به همه افراد جلیقه نجات داده می شود، پس اگر شنا بلد نیستید نگرانی نداشته باشید.

بهترین تفریحات ساحلی دبی کدامند؟کایاک سواری دبی

شما می‌توانید در آب های آرام دبی کایاک سواری دبی کنید و از تماشای مناظر دیدنی در طول مسیر لذت ببرید. صرف نظر از میزان توانایی شما در کایاک سواری، می توانید مهارت های کایاک سواری خود را بهبود دهید یا حتی پارو زدن با کایاک را تحت راهنمایی مربی حرفه ای یاد بگیرید. تورهای کایاک سواری به صورت یک نفره و دو نفره ارائه می شوند.

بهترین تفریحات هیجان انگیز ساحلی در دبی

 دبی مهمترین شهر امارات می‌باشد که جذابیت های فراوانی برای گردشگران خارجی دارد. مهم این است که شما بهترین استفاده را از فرصت‌های پیش رو در سفر به دبی داشته باشید و از تفریحات آبی هیجان انگیز و منحصر به فرد سواحل دبی لذت ببرید. در ادامه جذاب ترین تفریحات ساحلی دبی را به شما معرفی کنیم.

بهترین تفریحات هیجان انگیز ساحلی در دبیفلای بورد

با انجام حرکت های هیجان انگیز در فلای بورد دبی، هجوم آدرنالین را احساس کنید و از مناظر نفس گیر دبی لذت ببرید. فلای بورد یک تفریح آبی مهیج است که در آن شما روی یک جت پک با موتوری قدرتمند می ایستید که می تواند شما را تا 9 متر بالا ببرد.

پاراسل سواری دبی

پاراسل سواری دبی یکی از تفریحات هیجان انگیز ساحلی محسوب می شود. پاراسل یک چتر نجات خاص است که توسط یک قایق هدایت می شود و با سرعت قایق مورد نظر بالا می رود و در آسمان شناور می شود و مناظر پانوراما از کل شهر دبی را برای شما به ارمغان می آورد. هنگامی که چتر از سطح آب بلند می شود، می توان تا حدود 150 متر اوج گرفت و هجوم آدرنالین را تجربه کرد.

بنانا سواری دبی

بنانا سواری دبی یکی دیگر از تفریحات آبی مهیج است که بیشتر افراد طرفدار آن هستند. از آن جایی که هوای دبی در اکثر مواقع آفتابی می باشد، برای تجربه کردن بنانا سواری در هر فصلی از سال می توانید اقدام کنید. بنانا در واقع قایقی تیوپی به شکل موز است، به همین دلیل این اسم را روی آن گذاشته اند. این قایق تیوپی توسط یک قایق موتوری با سرعت به حرکت در می آید و به دلیل شکل خاصی که دارد، سرعت بالایی می گیرد و برای عاشقان هیجان بسیار لذت بخش است. در این سواری ۱۵ دقیقه‌ای باید با تمام توان دستگیره‌های قایق را محکم بگیرید تا در آب پرتاب نشوید.

جذاب ترین کلاب های ساحلی دبی

یکی از چشمگیرترین ویژگی های سواحل دبی در میان تفریحات ساحلی متنوع، کلاب های ساحلی دبی است. کلاب های ساحلی به شما امکان می‌دهند از بودن در محیطی مجلل با غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه لذت ببرید و در عین حال فقط چند قدم از ساحل دلپذیر فاصله خواهید داشت.

خوشبختانه، برای یافتن یک کلاب ساحلی که بهترین برنامه های شبانه را داشته باشد، نیازی به جست و جوی زیادی نخواهید داشت. بهترین کلاب های ساحلی دبی را در ادامه برای شما معرفی کرده ایم.

جذاب ترین کلاب های ساحلی دبیکلاب ساحل سفید دبی

ساحل سفید یک کلاب ساحلی خصوصی با شن‌های نرم پودری در هتل آتلانتیس دبی قرار دارد و در حاشیه بیرونی جزیره مصنوعی نخل جمیرا واقع شده است. استخر و رستوران کلاب تا شب باز هستند. اگر به دنبال زیبایی در کنار امکانات رفاهی هستید، مهم نیست که در چه ساعتی از روز می آیید، حتما از وایت بیچ دبی دیدن کنید.

پس از تاریک شدن هوا، این کلاب ساحلی با دی‌جی‌ها و نوازندگان بین‌المللی که در میان جمعیتی از رقصنده‌ها و مهمانان اجرا می‌کنند، سرزنده‌تر می‌شود. تراس روباز و استخر کلاب محبوبیت خاصی دارند.

کلاب ساحلی دریفت

دریفت بیچ دبی یک کلاب ساحلی مجلل کنار پالم جمیرا است که در آن طراحی زیبا به همراه امکانات رفاهی باورنکردنی و غذاهای خوشمزه در دسترس می باشد. رستوران اینجا در سطح جهانی است، با غذاهای کلاسیک که منحصراً از مواد ارگانیک استفاده می شود. هنگام بازدید از این کلاب ساحلی در شب، در مقایسه با فضای آرام روز، تجربه‌ای پرانرژی‌تر خواهید داشت.

کلاب جاذبه صفر

جاذبه صفر یک کلاب ساحلی نمادین است که یک کلاب شبانه، یک رستوران و دسترسی آسان به ساحلی بکر را ارائه می دهد. وقتی بعد از غروب آفتاب از این کلاب بازدید می کنید، مکان محبوبی برای مهمانی پیدا خواهید کرد. کلاب مملو از جوانان و دی جی های محلی می شود. زندگی شبانه در اینجا کاملاً پرانرژی و سرگرم کننده است. کلاب جاذبه صفر در جنوب پالم جمیرا و در امتداد اسکله دریایی واقع شده است.

کلاب جاذبه صفرسخن آخر

مواردی که در این مقاله ذکر شد تنها تعدادی از تفریحات ساحلی دبی است که می توانید از آن لذت ببرید. چه به دنبال ماجراجویی باشید و یا در جستجوی آرامش، در سواحل دبی همه نوع تفریحی برای شما تدارک دیده شده است. در دبی با خط ساحلی وسیع، آب های آرام و امکانات ساحلی عالی می توان طیف گسترده ای از تفریحات آبی را پیدا کرد.

یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر، بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خرید بلیط ها است. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه