سواحل دبی - 1

بهترین سواحل دبی: بهترین ساحل دبی از دیدگاه گردشگران

بهترین ساحل های دبی برای شنا، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن:

  • ساحل لامر از جدیدترین سواحل دبی
  • ساحل الممزر یکی از زیباترین سواحل دبی
  • ساحل جی بی آر JBR دبی یک ساحل آرام
  • ساحل أم سقیم یا سان‌سِت بیچ از بهترین سواحل دبی
  • ساحل کایت
  • ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا
  • ساحل مارینا دبی یا مارینا بیچ
  • ساحل الصفوح
  • ساحل قنتوت دبی
  • ساحل جبل علی دبی

دبی یکی از پربازدیدترین مقاصد سفر در دنیا محسوب می شود که علاوه بر آسمان خراش ها و ساختمان های زیبا، سواحل بسیار زیبا و دیدنی دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین سواحل دبی آشنا کنیم. دبی خانه زیباترین سواحل در امارات است. یکی از علت هایی که بیشتر افراد در سراسر جهان، دبی را برای سفر انتخاب می کنند، داشتن تفریحات گوناگون برای تمام سلیقه ها و سنین مختلف می باشد. یکی از مکان هایی که در این شهر بسیار طرفدار دارد، سواحل زیبا و دیدنی آن است. هر کدام از این سواحل، امکانات تفریحی و رفاهی ویژه ای دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی را تهیه نمایید. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

بهترین سواحل دبیساحل لامر از جدیدترین سواحل دبی

ساحل لامر یکی از جدیدترین سواحل کشور امارات است. این ساحل با مساحت تقریبی 13.4 میلیون متر مربع؛ دسترسی راحت و امکانات تفریحی بسیار زیادی دارد. فضای زیبا و دوست داشتنی این ساحل، آن را به یکی از پرطرفدارترین سواحل دبی تبدیل کرده است. این ساحل توسط شرکت مراس (Meraas) در جمیرا ۱ و خلیج جمیرا ساخته شده است. برخی از سواحل دبی در روزهای مشخص در بخش هایی تعیین شده مخصوص زنان می باشد که ورود مردان در آن زمان و مکان ممنوع است. این ساحل امکانات بسیار خوبی از جمله دوش، رختکن، سالن ماساژ و … دارد. همچنین با داشتن انواع رستوران ها و کافی شاپ ها، می توانید اوقات خوشی را در این ساحل زیبا سپری کنید. از جمله مکان های تفریحی موجود در ساحل لامر می توان به پارک آبی لاگونا، زمین بازی مخصوص کودکان، Train beach club، انواع تفریحات و بازی های آبی، سینما و .. اشاره کرد. یکی از مزایای این ساحل دسترسی آن است. شما می توانید به راحتی با تاکسی و یا اتوبوس های RTA به این ساحل برسید و از روزتان لذت ببرید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات ساحلی دبی

ساحل لامر دبیساحل لامر دبیساحل الممزر یکی از زیباترین سواحل دبی

این ساحل نیز یکی دیگر از سواحل زیبای دبی است. پارک ساحلی الممزر با مساحتی حدود 106 هکتار، یکی از بزرگترین پارک های ساحلی در دبی است. از جمله امکانات این پارک ساحلی عبارت است از: چمن بسیار وسیع مختص پیک نیک، محوطه مخصوص باربیکیو و غذا، آمفی تئاتر، استخر، محوطه بازی کودکان، اجاره دوچرخه، تالاب‌ها و محوطه سرپوشیده کنار ساحل

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : سواحل آزاد دبی

ساحل الممزرساحل الممزر دبیساحل جی بی آر JBR دبی یک ساحل آرام

یکی دیگر از سواحل زیبا و دیدنی دبی، ساحل جی بی آر است. منطقه ای آرام با انواع رستوران ها و کافی شاپ ها که اوقات خوشی را می توانید داشته باشید. از جمله تفریحات آبی در این ساحل عبارتند از: ورزش های آبی، جت اسکی، قایق سواری، فلای برد و … . همچنین مسیرهای پیاده روی، انواع رستوران ها و کافی شاپ ها، بوتیک های بسیار شیک، هتل های لوکس و … ساحل جی بی آر را به یکی از بهترین سواحل دبی تبدیل کرده است. همچنین در این ساحل قطاری برای کودکان است که می توانند سوار شوند و لذت ببرند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات دریایی در دبی

ساحل JBRساحل جی بی آر دبیساحل أم سقیم یا سان‌سِت بیچ از بهترین سواحل دبی

ساحل أم سقیم یا سان‌سِت بیچ که به ساحل عمومی جمیرا نیز معروف است، یکی از آن گوشه های کوچک بهشتی است که دبی آن را به گردشگران خود هدیه می دهد. این ساحل رایگان، تنها دارای چندین کابین برای تعویض لباس است و یکی از بهترین ساحل ها برای آفتاب گرفتن، موج سواری و شنا کردن است، همچنین مقصدی مناسب برای کسانی است که به دنبال لذت بردن از اوقات خوش در زیر نور خورشید هستند. در این ساحل زیبا شما می توانید نمایی زیبا از برج العرب را تماشا کنید و عکس های یادگاری بگیرید، به همین دلیل بسیاری از افراد این ساحل را با نام ساحل برج دبی نیز می شناسند. برای رفتن به این ساحل می توانید از اتوبوس و یا تاکسی استفاده کنید.

ساحل عمومی جمیرا ساحل کایت

ساحل کایت یکی از زیباترین سواحل در این جزیره است که حدود 14 کیلومتر است و در تمام روزهای سال شما می توانید شاهد بادبادک های زیبا و جذابی در آسمان این ساحل خاص باشید. این ساحل امکانات رفاهی مناسبی از جمله سرویس های بهداشتی، پارکینگ، دوش، تخت و چترهایی برای استراحت و وای فای رایگان دارد. یکی از ویژگی های این ساحل، وزش باد است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بادبادک بازی کنید. در این ساحل شما می توانید انواع تفریحات آبی را تجربه نمایید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : برنامه سفر به دبی

ساحل کایت دبی

ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا

شاید یکی از نکات جالب در مورد جزیره پالم دبی، مصنوعی بودن آن باشد، زیرا این مجموعه زیبا تماما به دست بشر ساخته شده است. این جزیره بسیار زیبا دارای هتل های لوکس و سواحل زیبا با مناظر خیره کننده است. ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا که در این جزیره زیبا واقع شده است، حدود 78 کیلومتر خط ساحلی دارد و امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

ساحل مارینا دبی یا مارینا بیچ

ساحل مارینا دبی یا مارینا بیچ یکی از بهترین سواحل دبی برای شنا است که خط ساحلی روبروی منطقه دبی مارینا می باشد. منطقه دبی مارینا یکی از بهترین و دیدنی ترین مناطق در دبی است که می توانید از دیدن آن لذت ببرید. ساحل شنی با ماسه های سفید مارینا بیچ نیز در امتداد پیاده راه دبی مارینا واقع شده است و درست در مقابل ساحل جی بی آر است. در این ساحل زیبا، شما می توانید شنا کنید و انواع تفریحات آبی را تجربه نمایید.

ساحل مارینا دبی یا مارینا بیچساحل الصفوح

ساحل الصفوح یکی از جواهرات پنهان واقع در دبی است، از این رو به آن ساحل مخفی نیز می گویند. به دلیل نزدیکی به املاک و مستغلات سلطنتی، به ساحل کاخ سیاه نیز معروف است. ساحل الصفوح بین برج العرب و نخل جمیرا است و شما می توانید لحظاتی را در آرامش کامل با نمایی زیبا از نخل جمیرا و برج العرب در این ساحل تجربه نمایید.

ساحل قنتوت دبی

ساحل قنتوت یکی دیگر از سواحل آزاد دبی است که در امتداد جاده شیخ زاید به سمت ابوظبی قرار دارد که متعلق به هتل گلدن تولیپ می باشد. این ساحل برای عموم آزاد است، اما برای ورود به آن و استفاده از امکانات این ساحل، باید ورودی بپردازید. از جمله امکانات موجود در این ساحل عبارتند از : والیبال ساحلی، استفاده از باربیکیو، بازی های آبی، استخر شنا، کافه و رستوران ها

ساحل جبل علی دبی

ساحل جبل علی یکی از سواحل معروف در دبی است که خط ساحلی به طول 15 کیلومتر دارد. این ساحل در فاصله 35 کیلومتری شهر دبی واقع شده است و از رستوران ها، هتل ها و کلوپ های شبانه برخوردار است. این ساحل با شن های طلایی و زیبا دارای امکاناتی همچون رختکن برای تعویض لباس و دوش نیز می باشد، پس با خیال راحت می توانید در این ساحل شنا کنید و از تفریحات آبی آن همچون کایت سواری لذت ببرید.

ساحل جبل علی دبیجمع بندی

در این مطلب با 10 تا از بهترین سواحل در دبی آشنا شدید که هنگام سفر به دبی، بازدید از این سواحل را به شما پیشنهاد می کنیم. دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی  و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه