فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور

فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور

رومینگ ایرانسل چیست؟ چگونه می توان رومینگ ایرانسل را در دبی را فعال سازی کرد؟ یکی از پر طرفدارترین اپراتورها در زمینه خدمات ارتباطی در ایران، ایرانسل می باشد که علاوه بر ارائه خدمات درون کشوری، خدمات اینترنتی را در سراسر جهان ارائه می دهد. 

فعال سازی رومینگ ایرانسل در دبی

به جهت فعال سازی این سرویس دو راه وجود دارد که یکی استفاده از کد دستوری و دیگری اپلیکیشن ایرانسل من می باشد. بنابراین جهت استفاده از کد دستوری تنها کافی است کد #1111* را شماره گیری کرده و سپس عدد 1 را انتخاب کنید. در روش دوم پس از ورود به اپلیکیشن ایرانسل من در منوی سمت راست وارد بخش پرونده شوید و خدمات رومینگ را فعال کنید. شایان به ذکر است که در صورتی که تلفن همراه در حالت رومینگ قرار نگرفته، تنها کافی است یک بار اقدام به خاموش ‌روشن کردن گوشی خود نمایید.

در این مطلب از دبی دیسکانت نحوه فعال سازی و غیر فعال سازی رومینگ ایرانسل را شرح خواهیم داد تا در صورتی که از این اپراتور استفاده می کنید، در سفر به کشورهایی نظیر امارات قادر به برقراری ارتباط با اطرافیان خود باشید و دیگر نیازی به خرید سیمکارت آن کشور نخواهید داشت. همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

رومینگ ایرانسل در دبی 

رومینگ ایرانسل چیست؟ 

اگر شما نیز با این پرسش مواجه شده اید که رومینگ ایرانسل چیست و چه مزایایی دارد، این بخش را تا انتها مطالعه نمایید. رومینگ ایرانسل یا همان بین المللی شدن سیمکارت ایرانسل به شما این امکان را می دهد تا در کشورهای خارجی به راحتی از خدمات اپراتورهای ایرانی بهره مند شوید.

قطعا می دانید که اپراتورهای داخلی تنها محدوده مشخصی را تحت پوشش قرار می دهند، این در حالی است که با فعال سازی قابلیت رومینگ به راحتی می توانید از خدمات متعدد این اپراتور از قبیل اینترنت پر سرعت، ارسال پیامک و تماس صوتی استفاده کنید. از جمله مزایای سرویس رومینگ ایرانسل، می توان به استفاده از این سرویس در هواپیما، برقراری ارتباط با تعرفه های به صرفه و با شماره سابق و … اشاره نمود.

فعال سازی رومینگ ایرانسل در دبی 

در ابتدا باید بدانید که در گوشی های همراه به صورت عادی رومینگ ایرانسل فعال نبوده و جهت استفاده از این سرویس، باید اقدام به فعال سازی رومینگ نمایید. البته پیش از هر چیز با مراجعه به سایت ایرانسل از امکان برقراری سرویس رومینگ در کشور مقصد اطمینان حاصل نمایید و سپس اقدام به فعال سازی کنید. به جهت فعال سازی این سرویس دو راه وجود دارد که یکی استفاده از کد دستوری و دیگری اپلیکیشن ایرانسل من می باشد. بنابراین جهت استفاده از کد دستوری تنها کافی است کد #1111* را شماره گیری کرده و سپس عدد 1 را انتخاب کنید.

در روش دوم پس از ورود به اپلیکیشن ایرانسل من در منوی سمت راست وارد بخش پرونده شوید و خدمات رومینگ را فعال کنید. شایان به ذکر است که در صورتی که تلفن همراه در حالت رومینگ قرار نگرفته، تنها کافی است یک بار اقدام به خاموش ‌روشن کردن گوشی خود نمایید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: فعال سازی رومینگ همراه اول در دبی

نحوه غیر فعال کردن رومینگ ایرانسل در دبی 

در پایان سفر خود به دبی، می توانید به راحتی با شماره گیری #2*1111* سرویس رومینگ را غیر فعال نمایید. البته در صورت تمایل می توانید سرویس رومینگ را غیر فعال نکنید تا در سفرهای آینده به خارج از کشور دیگر نیاز به فعال سازی مجدد نباشد، اما این نکته را در نظر بگیرید که در شهرهای مرزی ممکن است تعرفه های شما بر اساس کشورهای همسایه محاسبه گردد و به همین جهت به هنگام سفر به این شهرها حتما رومینگ ایرانسل باید غیر فعال شود.

خرید بسته رومینگ ایرانسل 

در صورتی که قصد خرید بسته های رومینگ ایرانسل را دارید، می توانید با شماره گیری کد #3*1111*، ایرانسل من و وب سایت ایرانسل از بسته های رومینگ و روش های خرید آن مطلع شوید. بنابراین جهت استفاده از اینترنت در سفر خود به دبی باید اقدام به تهیه بسته های اینترنت رومینگ نمایید.

خرید بسته رومینگ ایرانسل 

سخن پایانی 

در این مطلب از دبی دیسکانت به معرفی رومینگ ایرانسل، نحوه فعال سازی و غیر فعال سازی رومینگ ایرانسل در دبی پرداختیم تا در صورت سفر به این شهر به راحتی از خدمات اینترنت، تماس و … بهره مند شوید. قطعا با فعال سازی رومینگ ایرانسل دیگر نیازی به تهیه سیم کارت در دبی نبوده و به راحتی قادر به استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد خواهید بود.

سایت دبی دیسکانت با هدف سپری کردن سفری راحت، بدون دغدغه و کم هزینه، صفر تا صد خدمات سفر به دبی را ارائه می دهد. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه