فعال سازی رومینگ همراه اول در خارج از کشور 

فعال سازی رومینگ همراه اول در خارج از کشور 

آیا از نحوه فعال سازی و خرید بسته رومینگ همراه اول در دبی مطلع هستید؟ در سفر خود به دبی خرید سیم کارت را ترجیح می دهید یا فعال سازی رومینگ تلفن همراه؟

فعال سازی رومینگ همراه اول در دبی

به این نکته توجه داشته باشید که فعال سازی رومینگ حتما باید قبل از خروج از مرز صورت گیرد و پس از خروج از کشور این امکان وجود نخواهد داشت. #29*10* (ستاره 10 ستاره 29 مربع) کد فعال سازی رومینگ همراه اول می باشد. با شماره گیری این کد، تماس خارج از کشور برای سیم کارت همراه اول فعال خواهد شد.

یکی از دغدغه های گردشگران به هنگام سفر به شهر دبی یا سایر کشورها، غیر فعال شدن سرویس های پیام و تماس می باشد، به همین جهت در این مطلب از دبی دیسکانت به نحوه فعال سازی رومینگ همراه اول در دبی و خرید بسته رومینگ همراه اول پرداخته ایم تا به هنگام سفر به شهر دبی دیگر نگرانی در این باره نداشته باشید. همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

رومینگ همراه اول چیست؟ 

پیش از هر چیز قصد داریم شما را با رومینگ همراه اول آشنا کنیم. خوشبختانه امروزه به لطف اینترنت، امکان برقراری ارتباط با سایر کشورها وجود دارد، اما مسئله ای که ذهن بسیاری از گردشگران را به خود مشغول کرده است، عدم امکان برقراری تماس در سایر کشورها می باشد که رومینگ همراه اول این مشکل را حل خواهد کرد.

به کمک سرویس رومینگ می توانید به راحتی در سایر کشورها نظیر امارات از سیم کارت همراه اول خود استفاده کنید. پس با رومینگ همراه اول دیگر نگرانی در این باره وجود نداشته، اما فراموش نکنید که تعرفه رومینگ بسیار بالاتر از تعرفه های داخلی می باشد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در حال حاضر امکان استفاده از این سرویس در 112 کشور دنیا توسط 222 اپراتور وجود دارد.

نحوه فعال سازی رومینگ همراه اول در دبی 

قطعا با خواندن این مطلب تا به این جا متوجه شده اید که سرویس رومینگ همان بین المللی شدن سیم کارت تلفن همراه می باشد که هزینه ها و شرایط آن در هر کشور متفاوت خواهد بود. در این بخش نحوه فعال سازی رومینگ همراه اول را شرح خواهیم داد. البته به این نکته توجه داشته باشید که فعال سازی رومینگ حتما باید قبل از خروج از مرز صورت گیرد و پس از خروج از کشور این امکان وجود نخواهد داشت. #29*10* (ستاره 10 ستاره 29 مربع) کد فعال سازی رومینگ همراه اول می باشد. با شماره گیری این کد، تماس خارج از کشور برای سیم کارت همراه اول فعال خواهد شد.

شایان به ذکر است که با ارسال عدد 29 به شماره 10 نیز می توانید این سرویس رومینگ را فعال سازی کنید. توجه داشته باشید که در سفر با برخی از شرکت های هواپیمایی نظیر هواپیمایی عمان ایر، قطر ایرویز و … امکان استفاده از سرویس رومینگ در طول سفر نیز وجود دارد.

فعال سازی رومینگ همراه اول در دبی

نحوه غیر فعال کردن رومینگ همراه اول در دبی 

یکی از نکاتی که در صورت استفاده از رومینگ همراه اول در دبی باید بدانید، غیر فعال کردن سرویس رومینگ پس از پایان سفر می باشد، زیرا در غیر این صورت ناچار به پرداخت هزینه های اضافی خواهید شد. در این صورت نیز می توانید با شماره گیری #29*10* این سرویس را غیر فعال کرده و همچنین با ارسال عدد 29 به شماره 10 امکان غیر فعال سازی رومینگ همراه اول از طریق پیامک وجود دارد.

خرید بسته رومینگ همراه اول 

در صورتی که قصد خرید بسته رومینگ همراه اول در امارات و در شهر دبی را دارید، می توانید با شماره گیری کدهای دستوری ذکر شده بسته مورد نظر خود را شماره گیری کنید. این بسته ها به شرح زیر می باشند:

بسته 400 مگابایت 7 روزه: #311*2913*10*

بسته 1.1 گیگابایت 7 روزه به همراه 10 دقیقه مکالمه هدیه: #312*2913*10*

بسته 2.2 گیگابایت 7 روزه به همراه 15 دقیقه مکالمه هدیه: #313*2913*10*

بسته 3.3 گیگابایت 7 روزه به همراه 30 دقیقه مکالمه هدیه: #314*2913*10*

 25 دقیقه مکالمه 7 روزه + 25 پیامک هدیه:  #321*2913*10*

180 دقیقه مکالمه 7 روزه + 180 پیامک هدیه:#322*2913*10*

اینترنت بین المللی نامحدود 7 روزه + 30 دقیقه مکالمه + 30 پیامک: #331*2913*10*

خرید بسته رومینگ همراه اول 

هزینه فعال کردن رومینگ همراه اول 

همان طور که پیش از این گفته شد، هزینه رومینگ همراه اول در کشورهای مختلف متفاوت بوده و نمی توان نرخ معین و ثابت را برای آن تعیین نمود. در صورتی که قصد آگاهی از هزینه فعال سازی رومینگ همراه اول را دارید، می توانید به آدرس سایت همراه اول مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که امکان افزودن اعتبار در رومینگ همراه اول وجود داشته و نیازی به نگرانی بابت فقدان موجودی وجود نخواهد داشت.

سخن پایانی 

یکی از نکات مهم و ضروری به هنگام سفر به کشورهای دیگر نظیر امارات، فعال سازی رومینگ می باشد که در این مطلب از دبی دیسکانت به شرح نحوه فعال سازی و غیر فعال کردن رومینگ همراه اول، خرید بسته رومینگ و هزینه فعال کردن آن پرداختیم تا در سفر خود به دبی به راحتی با نزدیکان و اطرافیان خود در ارتباط باشید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه