بهترین دیسکو برای ایرانی ها در دبی 

کلاب ایرانی دبی: بهترین دیسکو برای ایرانی ها در دبی 

بهترین دیسکو ایرانی در دبی و کلاب ایرانی دبی کدام است؟ دبی شهر شگفتی ها است که با تفریحات متعدد و متنوعی که دارد، سبب جذب گردشگران بسیاری به این شهر شده است. یکی از بهترین و پر طرفدارترین این تفریحات در میان ایرانیان، دیسکوها و کلاب ها برای ایرانی ها می باشد که در این مطلب از دبی دیسکانت به معرفی بهترین دیسکو برای ایرانی ها در دبی خواهیم پرداخت.

بهترین دیسکوها و کلاب های دبی برای ایرانی ها

با ما در ادامه همراه باشید تا ضمن آشنایی با این کلاب ها، بر اساس سلیقه خود، بهترین آن ها را برگزینید.  همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

با بهترین کلاب ها برای ایرانی ها در دبی آشنا شوید 

در سراسر شهر دبی، نایت کلاب هایی برای ایرانی ها وجود دارد که تنوع بسیاری داشته و هر یک جذابیت های خاص خود را خواهد داشت. از بین بهترین دیسکوها برای ایرانی ها در دبی، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کریستال بار 

بی شک تا به حال نام خیابان شیخ زاید دبی به گوشتان خورده است، زیرا در این خیابان جاذبه های معروفی قرار گرفته که در میان آن ها کلاب های شبانه نیز به چشم می خورد. یکی از مشهورترین این دیسکوها، کریستال بار می باشد که قطعا پس از ورود، فضای زیبا و متفاوت آن، شما را به وجد خواهد آورد. منوی غذایی متفاوت و نوشیدنی های لذیذ این کلاب در کنار برنامه های خاص و مفرح آن، شبی به یاد ماندنی و بی نظیر را در این شهر پر آوازه برای شما و دوستانتان به یادگار خواهد گذاشت.

دیسکو Boudoir

از دیگر مناطق شلوغ و زیبای شهر دبی، منطقه جمیرا می باشد که در یکی از هتل های زیبای آن به نام هتل دبی مارین بیچ ریزورت اند اسپا، دیسکو Boudoir را خواهید یافت که به دلیل نورپردازی لوکس و فوق العاده زیبای آن، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این کلاب به دلیل استانداردهای بالا و مخصوصا موسیقی شگفت انگیز آن، انتخاب بسیاری از گردشگران خواهد بود. در صورت انتخاب این کلاب دبی، لذت سفر خود به این شهر را دو چندان خواهید کرد.

دیسکو ایرانی در دبی 

کلاب ایرانیان دبی 

در خیابان Out metha دبی، باشگاه ایرانیان دبی قرار دارد که در انتظار ساختن لحظاتی شاد برای شما و همراهانتان می باشد. این مکان جذاب از رستوران، هتل، اماکن ورزشی و … ساخته شده که یکی از بخش های پر طرفدار آن، کلاب شبانه است. در این کلاب ایرانی علاوه بر امکان شادی و رقص، می توانید مهمانی ها و جشن تولدهای خود را در آن برگزار کرده و کیفیت مراسم خود را دو چندان کنید.

دیسکو درایس (Drai’s)

در کنار بازدید از جاذبه های تفریحی و گردشگری شهر دبی، تفریح در کلاب های دبی نیز جایگاه ویژه ای در میان گردشگران دارد که می توانید یکی از بهترین این کلاب ها را با نام کلاب درایس بیابید. تجهیزات مدرن، نمای بسیار زیبا، نورپردازی حرفه ای و … همگی شبی شاد و به یاد ماندنی را برای شما و همراهانتان رقم خواهند زد.

دیسکو کوچینی 

با شنیدن نام کوچینی شاید شما نیز آن را به عنوان یک رستوران به یاد آورید، اما باید بدانید که در این مکان علاوه بر سرو نوشیدنی ها و غذاهای مختلف، برنامه های رقص و موسیقی نیز برگزار می گردد که این موارد سبب مشهوریت این دیسکو شده است. البته تصور نکنید که کلاب کوچینی تنها در میان ایرانیان معروف است، زیرا به دلیل پخش اهنگ های مختلف از قبیل افغانی، روسی، ترکی، عربی و … طرفداران بسیاری از سراسر جهان دارد. لازم به ذکر است که برای ورود به این دیسکو، نیاز به داشتن حداقل سن 21 سال می باشد. در صورتی که این کلاب را انتخاب کرده اید، می توانید به خیابان مکتوم، هتل خلیج پالاس بروید.

پرسیس کلاب

قطعا با خواندن این مطلب تا به این جا، متوجه شده اید که دبی کلاب های متعددی را شامل می شود که یکی از اصیل ترین و بهترین دیسکوها برای ایرانی ها در دبی، در خیابان شیخ زاید دبی با نام پرسیس کلاب قرار گرفته است. برنامه های این کلاب از ساعت 22:30 آغاز خواهد شد و تا ساعت 3:00 به طول خواهد انجامید. در کنار رقص، شادی و تفریح، می توانید از انواع غذاها و نوشیدنی های این کلاب لذت ببرید.

کلاب های لوکس محبوب ایرانی ها در دبی

آرمانی پرایو دبی 

قطعا می دانید که مشهورترین جاذبه شهر دبی، برج خلیفه می باشد که از بخش های منحصر به فردی تشکیل شده که هتل آرمانی را می توان یکی از مهم ترین این بخش ها دانست. در این هتل جذاب و دیدنی، کلاب آرمانی پرایو واقع شده است که در تمامی فصول سال بسیار شلوغ بوده و موسیقی زنده آن در کنار دکوراسیون پر زرق و برق و لوکس، آن را به یکی از بهترین دیسکوهای محبوب ایرانی ها تبدیل کرده است.

از آن جایی که این دیسکو بسیار مجلل و لاکچری می باشد، قوانین خاص خود را دارد که همه افراد ملزم به رعایت آن می باشند. با در نظر گرفتن این نکته می توانید علاوه بر لذت بردن از موسیقی زنده، نوشیدنی های مختلف را امتحان کرده و شبی سرشار از شادی و هیجان را برای خود رقم بزنید.

دیسکو کاوالی دبی 

از دیگر دیسکوهای محبوب ایرانی ها در دبی، می توان به دیسکو کاوالی دبی اشاره نمود که با معروف ترین کلاب های شهر دبی در رقابت می باشد. این کلاب با داشتن ویژگی های خاص، علاوه بر شهرت یافتن در میان گردشگران، 3 دوره جایزه بهترین کلاب را کسب کرده است. شهرت این کلاب سبب شده است که در تعطیلات، پذیرای چهره های محبوبی باشد. جهت یافتن این دیسکو معروف و پرطرفدار باید به خیابان شیخ زاید رفته و سپس به سمت مرکز تجاری 1 حرکت کنید.

دیسکو ایرانی کاوالی دبی 

دیسکو سنکچری دبی (Sanctuary)

دیسکو سنکچری دبی از دیگر کلاب های دبی بوده که با دی جی های معروف، دیزاین لاکچری و فضای باز زیبای آن، انتخاب بسیاری از گردشگران خواهد بود. قطعا فضای باز این دیسکو با محیطی عالی، جذابیت سفر شما به دبی را افزایش خواهد داد.

کلاب زیرو گراویتی 

دیسکو ها در دبی بسیار متعدد بوده که می توان به راحتی در سراسر این شهر، آن ها را یافت. این کلاب ها بسیار متفاوت و متنوع هستند، به گونه ای که در صورت تمایل، می توانید دیسکوهای کنار ساحل را برگزینید. یکی از بهترین دیسکو ها در دبی که در کنار ساحل قرار دارد، بیچ کلاب زیرو گراویتی می باشد که در دبی مارینا و در خیابان ملک سلمان بن عبدالعزیز واقع شده است.

کلاب زیرو گراویتی 

در شهر دبی کلاب های بی نظیر دیگری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به دیسکو بلو مارین، کلاب درایز و … اشاره نمود. بنابراین نسبت به علایق خود بهترین این کلاب ها را برگزینید و سفری به یاد ماندنی را در دل شهر دبی تجربه نمایید.

سخن پایانی

 در این مطلب از دبی دیسکانت به شرح بهترین دیسکوها برای ایرانی ها در دبی و کلاب ایرانی دبی پرداختیم تا پیش از سفر خود به این شهر بلند آوازه، بهترین آن ها را برگزینید و در مدت زمان اقامت در دبی، بهترین تفریحات دبی در شب را تجربه کنید. بی شک شب های مهیج و فراموش نشدنی را در این کلاب ها تجربه خواهید کرد.

 دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه