مقایسه کرایه تاکسی با اجاره خودرو در دبی - 1

اجاره خودرو در دبی با صرفه تر است یا کرایه تاکسی؟

اجاره خودرو در شهر دبی به صرفه تر است یا کرایه تاکسی؟ به نظر شما کدام یک از روش های ذکر شده برای گردشگران هزینه های کمتری را به همراه دارد؟ اگر برای اولین بار است که قصد سفر به شهر زیبا و مدرن دبی را دارید و اطلاعات کافی از نحوه رفت و آمد در این شهر را ندارید، این مقاله به شما در کاهش هزینه های حمل و نقل کمک شایانی خواهد کرد. انگیزه سفر اکثریت گردشگران به شهر بی نظیر دبی، جاذبه های دیدنی و گردشگری آن می باشد. گوناگونی مراکز تفریحی دبی و فضای فوق نوآورانه این شهر، منجر به جذب گردشگران از سراسر دنیا شده است. با وجود متعدد بودن جاذبه های این شهر و فاصله بین آن ها، یافتن مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین روش حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به مقایسه کرایه تاکسی با اجاره خودرو در دبی پرداخته ایم تا با استفاده از آن در هنگام سفر دچار سردرگمی نشوید. پس از خواندن این مقاله غافل نشوید و با ما تا انتها همراه باشید.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

کرایه تاکسی در دبی

کرایه تاکسی در دبی

یکی از راحت ترین وسایل نقلیه در دبی تاکسی می باشد که به شما امکان تردد در تمامی نقاط شهر را می دهد، اما کرایه تاکسی نسبت به سایر روش های حمل و نقل گران تر بوده و در نتیجه در صورت کرایه تاکسی نیاز به پرداخت هزینه های بالایی می باشید. از آن جایی که تاکسی ها در دبی تنها یک مسافر (و همراهان) را سوار می کنند، به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی محسوب نمی شوند و تنها دلیل قرار گیری آن ها در دسته بندی حمل و نقل عمومی، امکان استفاده عموم از آن ها می باشد. سیستم تاکسی رانی در دبی بسیار گسترده بوده و می توان آن را در دو دسته بندی زیر قرار داد:

تاکسی های عمومی یا دولتی

این نوع تاکسی ها کرم رنگ بوده و در سطح شهر تردد دارند. هزینه این نوع تاکسی ها به نسبت سایر تاکسی های خصوصی کمتر بوده و تحت نظر دولت می باشند. تاکسی های دولتی دارای کیلومتر شمار بوده و مسافران ملزم به پرداخت هزینه ورودی نیز خواهند بود.

تاکسی های خصوصی

استفاده از این نوع تاکسی ها، نیاز به نصب نرم افزارهای کریم، اوبر و … می باشد. مالکیت این سرویس ها شخصی بوده و پیش از استفاده از آن ها، می توانید از هزینه تردد در سطح شهر به صورت آنلاین مطلع شوید و تصمیم نهایی را بگیرید. نکات مهم در خصوص تاکسی در دبی در این بخش به ذکر نکاتی در رابطه با کرایه تاکسی در دبی پرداخته ایم تا با کمک آن ها، سفر راحت تری را در دبی تجربه کنید.

  • هزینه های تاکسی در دبی بر اساس تاکسی متر محاسبه می شود و رانندگان در این شهر قادر به دریافت هزینه اضافی از مسافران نمی باشند.
  • علاوه بر پرداخت هزینه مسافت طی شده، مسافران موظف به پرداخت هزینه ورودی و عوارض در صورت عبور از گیت عوارضی می باشند.
  • پرداخت هزینه های تاکسی معمولا به صورت نقدی بوده و در صورت داشتن نول کارت نیز امکان پرداخت وجود دارد.
  • در صورتی که تاکسی را از قبل رزرو کنید، هزینه اولیه تاکسی افزایش خواهد یافت.
  • هزینه کرایه تاکسی در دبی نسبت به مترو، اتوبوس، تراموا و اجاره خودرو بیشتر است.

با وجود هزینه های بالای تاکسی در دبی، بهترین جایگزین برای آن اجاره ماشین می باشد که در ادامه به شرح جزئیات در این باره خواهیم پرداخت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه تاکسی در دبی چقدر است؟

اجاره خودرو در دبی

همان طور که گفته شد دبی یکی از شهرهای پرطرفدار برای سفر بوده و انتخاب بهترین وسیله نقلیه برای تردد در شهر و بازدید از مراکز تفریحی، در کاهش هزینه های سفر بسیار کمک کننده خواهد بود. در شهر دبی امکان اجاره خودروهای مدرن و لوکس وجود داشته که هر مسافری را ترغیب به اجاره خودرو مورد علاقه خود خواهد کرد. با وجود هزینه های بالای کرایه تاکسی در شهر دبی، اجاره خودرو در دبی، علاوه بر کاهش هزینه ها، سفر هیجان انگیزی را برای گردشگران رقم خواهد زد. دلایل دیگری نظیر رفت و آمد راحت در شهر، تجربه متفاوت با خودروهای لوکس و … تمایل گردشگران را برای اجاره خودرو در دبی بیشتر کرده است. جهت رنت خودرو در شهر دبی نیاز به پیش شرط هایی می باشد که در ادامه به شرح آن ها پرداخته ایم.

شرایط و قوانین اجاره خودرو در دبی

رنت خودرو در دبی شرایطی را به همراه دارد که ضروری است پیش از اجاره با آن ها آشنا شوید. اولین اقدام در خصوص اجاره خودرو در شهر دبی، انتخاب یک شرکت معتبر و فعال در این زمینه می باشد که پس از دریافت مدارک و اطلاعات مورد نیاز توسط این شرکت ها، شما قادر به اجاره خوردو مورد علاقه خود می باشید. اجاره خودرو در این شهر به دو صورت بدون راننده و با راننده امکان پذیر بوده که در صورت اجاره خودرو بدون راننده، نیاز به ارائه مدارک تعیین شده توسط شرکت می باشد. اگر قصد رنت خودرو به همراه راننده را دارید، تنها موظف به پرداخت هزینه اجاره خواهید بود و سایر مسئولیت ها با راننده می باشد. در صورتی که انتخاب شما برای تردد در شهر دبی اجاره خودرو است و از چگونگی اجاره آن اطلاع ندارید، می توانید به سایت معتبر و ایرانی دبی دیسکانت مراجعه نمایید و به کمک پشتیبانان این سایت، خودرو مورد نیاز و متناسب با بودجه خود را اجاره نمایید. در این سایت علاوه بر اجاره خودرو، امکان رزرو بلیط مراکز تفریحی با قیمت های پایین تر از سایر سایت ها وجود دارد. همچنین دبی دیسکانت به شما در اخذ ویزا، اقامت و تهیه بلیط سفر به دبی و … کمک خواهد کرد. در ادامه به ذکر مدارک لازم جهت رنت خودرو در دبی خواهیم پرداخت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: شرایط قرارداد اجاره خودرو در دبی

مدارک مورد نیاز جهت اجاره خودرو در دبی

اجاره خودرو بدون راننده در دبی نیاز به ارائه مدارکی دارد که در صورت نداشتن آن، قادر به رنت خودرو نخواهید بود. از جمله مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در دبی شامل موارد زیر می باشد:

  • ارائه اصل گواهی نامه بین المللی
  • رزرو و پرداخت بیعانه قبل از سفر
  • تصویر بلیط
  • تصویر ویزا
  • تصویر پاسپورت
  • تعیین زمان مشخص (تاریخ و ساعت برگرداندن خودرو)
  • تعیین محل تحویل، تاریخ و ساعت تحویل

در صورت وجود هر گونه ابهام در این زمینه، می توانید از کارشناسان ما در سایت دبی دیسکانت کمک بگیرید و سفری بدون دغدغه و نگرانی را تجربه کنید. سایت دبی دیسکانت از صفر تا صد سفر شما به دبی را بر عهده گرفته و سفری به یاد ماندنی را برای شما و همراهانتان رقم خواهد زد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت تاکسی فرودگاه در دبی چقدر است؟

اجاره خودرو در دبی

هزینه اجاره خودروهای لوکس در دبی

در شهر زیبای دبی خودروهای مختلفی با هزینه های متفاوت جهت اجاره موجود می باشد که مسافران می توانند نسبت به شرایط مالی و بودجه خود آن ها را انتخاب نمایند. علاوه بر نوع خودرو، مدت زمان استفاده از خودرو نیز عامل تعیین کننده در قیمت می باشد. فراموش نکنید که جهت کاهش هزینه های سفر، از سایت دبی دیسکانت خودرو مورد نظر خود را رزرو نمایید. در این سایت انواع خودروها با قیمت های متفاوت قرار گرفته است و امکان رانندگی هیجان انگیز و فوق العاده در خیابان های دبی با ماشین مورد علاقه شما را امکان پذیر کرده است. با توجه به موارد گفته شده در رابطه با کرایه تاکسی و اجاره خودرو در دبی، در زیر به شرح مزایای اجاره خودرو نسبت به کرایه تاکسی می پردازیم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره لامبورگینی در دبی

اجاره خودرو نسبت به کرایه تاکسی در دبی چه مزایایی دارد؟

  • کاهش هزینه های رفت و آمد
  • راحتی هر چه بیشتر در رفت و آمد
  • امکان تحویل خودرو از فرودگاه
  • خودرو تمیز در هنگام تحویل

تفاوت هزینه اجاره خودرو و تاکسی در دبی قطعا تا به الان متوجه شده اید که اجاره خودرو در دبی بسیار به صرفه تر از تاکسی می باشد. همان طور که گفته شد هزینه تاکسی ها بر حسب تاکسی متر بوده و با وجود قوانینی نظیر افزایش هزینه تاکسی ها در ساعات پایانی شب، دریافت هزینه اضافی به ازای هر دقیقه انتظار، پرداخت هزینه سالیک و … مسافران موظف به پرداخت هزینه های بالایی برای رفت و آمد در شهر خواهند بود. در صورت چک کردن سایت دبی دیسکانت و اطلاع از قیمت رنت هر خودرو متوجه خواهید شد که چرا می گوییم رنت ماشین به صرفه تر از کرایه تاکسی می باشد. شما با پرداخت هزینه بسیار کمتر از تاکسی، قادر به اجاره یک ماشین با کیفیت در دبی خواهید بود. شایان به ذکر است که در رنت خودرو شما امکان انتخاب خواهید داشت و می توانید یک خودرو اقتصادی و متناسب با بودجه خود را اجاره نمایید، اما کرایه تاکسی ها در دبی ثابت بوده و بر حسب تاکسی متر محاسبه می شود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره خودرو ارزان دبی

نتیجه نهایی

در این مقاله به مقایسه کرایه تاکسی با اجاره خودرو در دبی پرداختیم تا در سفر خود به دبی بهترین و مناسب ترین وسیله برای حمل و نقل را انتخاب کنید. با توجه به موارد ذکر شده، کرایه تاکسی در دبی، اتلاف وقت و هزینه های بیشتری را نسبت به اجاره خودرو به همراه خواهد داشت. همچنین از آن جایی که امکان رنت خودرو از سایتی معتبر و و با سابقه، متناسب با بودجه شما وجود دارد، می توانید پیش از سفر، خودرو مورد نیاز خود را اجاره کرده و در فرودگاه دبی آن را تحویل بگیرید و دیگر دغدغه رفت و آمد در این شهر را نداشته باشید. در صورتی که به راحتی با چند کلیک می توانید با مناسب ترین قیمت، ماشین مورد علاقه خود را رزرو کنید، چرا باید هزینه های گزافی بابت کرایه تاکسی دهید؟ پس همین حالا به سایت دبی دیسکانت بروید و با کمک کارشناسان ما، ماشین های لوکس در دبی را اجاره کنید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه