حراج تابستانی در دبی - 1

زمان حراج تابستانی در دبی چه زمانی است؟

آیا قصد سفر به شهر بلند آوازه دبی را دارید؟ از زمان حراج تابستانی در دبی مطلع هستید؟ قطعا یکی از لذت بخش ترین تفریحات در شهر دبی، خرید در مراکز لوکس این شهر می باشد، اما با افزایش نرخ ارز بسیاری از گردشگران نگران هزینه های خود در سفر به این شهر هستند. ما در این مقاله بهترین زمان سفر به دبی جهت خرید را شرح خواهیم داد تا فرصت یک خرید بی پایان از بهترین برندها و فروشگاه های دبی را داشته باشید.

یکی از دلایل معروفیت شهر دبی در کنار مراکز تفریحی متعدد آن، وجود فروشگاه های مدرن و زیبا و انواع برندهای جهانی در این شهر می باشد؛ اما با وجود قیمت های بالا در این فروشگاه ها باید چه کرد؟ خبر بسیار خوب برای گردشگران این است که هر ساله در این شهر ستاره خاورمیانه، فستیوال های خرید برگزار می گردد و تخفیفات باور نکردنی بر روی محصولات گذاشته می شود که لذت خرید در این شهر را دو چندان می کند. با ما در این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا زمان برگزاری این فستیوال ها و سایر اطلاعات لازم در زمینه را ارائه دهیم.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

حراج تابستانی در دبی

بهترین زمان خرید در دبی

اگر در سفر خود به شهر دبی قصد خرید از برندهای لوکس جهانی را دارید، بهتر است از 29 ژوئن تا 3 سپتامبر به این شهر جذاب سفر کنید. این تاریخ را می توان گلدن تایم خرید در دبی دانست، زیرا در این زمان یکی از مشهورترین فستیوال های خرید برگزار می گردد و کل فروشگاه های دبی تخفیفات باور نکردنی را روی محصولات خود اعمال می کنند. تصور کنید که در این فستیوال حتی 95 درصد تخفیف را نیز شاهد خواهید بود.

بنابراین اگر می خواهید خریدی لذت بخش را تجربه کنید، لیستی از محصولات مورد نیاز خود را تهیه کرده و در تاریخ ذکر شده، سفری فراموش نشدنی در دبی را تجربه کنید. در این زمان روح خرید در این شهر زنده بوده، به گونه ای که شما را به وجد خواهد آورد. برخی از فروشگاه ها نیز محصولات خود را همراه با جوایزی نفیس ارائه می دهند، به طوری که شما را ترغیب به خرید بیشتر می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از سایر رویدادها، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

در جشنواره تابستانی دبی چه تفریحاتی انتظار شما را می کشد؟

آغاز تابستان در دبی نوید آور بازگشت جشنواره سوپرایز دبی می باشد. 67 روز تفریح و جشن در این شهر به همراه حراجی های فوق العاده و تخفیفات تابستانی، سفری به یاد ماندنی را برای شما و همراهانتان رقم خواهد زد. پس گرمای تابستان را فراموش کرده و در زمان برگزاری این جشنواره تابستانی در شهر مدرن دبی حضور داشته باشید و از امکانات و تفریحات ارائه شده در این جشن ها بهره مند شوید؛ اما در این فستیوال در انتظار چه چیزهایی باشیم؟

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات تابستانی دبی

افتتاحیه و موسیقی

آیا شنیدن موسیقی های عربی شما را به وجد می آورد؟ پس افتتاحیه این جشنواره را از دست ندهید. در روز اول اجرا خوانندگانی نظیر کاظم الساهر و حسین الجسمی به مناسبت اولین روز برگزاری این فستیوال آهنگ های جذابی را اجرا خواهند کرد. همچنین در روز بعد نیزاجرای محمد عبدو را شاهد خواهید بود. در دو روز اول نیز فستیوال برنامه های رقص و موسیقی در سیتی سنتر مردف و بطوطه مال برگزار می گردد. شما عزیزان می توانید جهت تهیه بلیط این اجراهای زنده از سایت دبی دیسکانت کمک بگیرید. اگر در زمان افتتاحیه جشنواره در شهر دبی حضور نداشتید اصلا نگران نباشید، زیرا تفریحات مفرح و مهیجی در ادامه این فستیوال در انتظار شما خواهد بود.

جشنواره فیلم و موسیقی

در سال گذشته در دبی، جشنواره موسیقی Beat the Heat  برگزار گردید که با استقبال زیاد و موفقیت همراه بود. امسال نیز این جشنواره مجددا در دبی مدیا سیتی و The Agenda و در طی ماه های جولای و آگوست برگزار می گردد و در آن شاهد اجرای بسیاری از موزیسین ها و هنرمندان خواهیم بود. اگر از تماشای فیلم های کلاسیک و فیلم های دوران کودکی استقبال می کنید، پس جشنواره Movie Magic گزینه مناسبی برای شما است. قطعا از ملاقات با شخصیت های معروف و اجراهای زنده در این جشنواره لذت خواهید برد. همچنین در سراسر شهر شاهد اجراهای زنده ای خواهید بود که در بلوواترز، نخیل مال، درگون مارت، امارات مال و … برگزار می گردد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: ارزان ترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟

تفریحات جذاب خانوادگی

جشنواره تابستانی دبی بهترین زمانی است که می توانید با خانواده به دبی سفر کنید، زیرا در این زمان از اقامت در هتل گرفته تا رستوران های شیک، همگی مشمول تخفیف خواهند بود. بنابراین می توانید تفریحات متعددی را در این تایم به همراه خانواده تجربه کنید. اگر کودکانتان نیز در این سفر شما را همراهی می کنند، پس بازدید از Modesh World را حتما در برنامه های خود قرار دهید. در این مکان انواع بازی های کامپیوتری، وسیله های تفریحی و حتی موزه کودکان قرار دارد که لحظات مفرحی را برای کودکانتان به ارمغان می آورد. البته فراموش نکنید که امکان بازدید از این مراکز تفریحی از 26 ژوئن تا 27 آگوست می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: جشنواره و فستیوال خرید دبی

رستوران های بین المللی

یکی از جذاب ترین رویدادهای جشنواره تابستانی دبی، تخفیفات فوق العاده روی منوهای اکثر رستوران های معتبر و بین المللی می باشد. پس اگر تفریح مورد علاقه شما، امتحان کردن غذاهای بین المللی و جدید در رستوران های مدرن و زیبا می باشد، فستیوال تابستانی دبی بهترین موقعیت برای شما است. به شما توصیه می کنیم که حتما از این موقعیت طلایی بهره ببرید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین رستوران های دبی

حراج های باور نکردنی

همان طور که گفته شد، از 29 ژوئن تا 3 سپتامبر بهترین زمان حراج تابستانی در دبی می باشد. پس این زمان بهترین فرصت برای علاقه مندان به خرید است. در طول 10 هفته امکان استفاده از تخفیفات فوق العاده تا 75 درصد می باشد که این فرصت بی نظیری برای گردشگران بوده تا محصولات برند مورد علاقه خود را با کمترین قیمت تهیه نمایند. پس از خرید از فروشگاه های دبی در جشنواره، کوپن هایی به شما داده می شود که در صورت برنده شدن، جوایزی نظیر نیسان x-trail، مرسدس بنز A200 و آپارتمان های لوکس و زیبا به شما تعلق می گیرد. پس علاوه بر خرید، شانس خود را نیز امتحان کنید، شاید شما برنده خوش شانس این جوایز باشید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین اوت لت های دبی

فروش های روزانه شگفت انگیز

یکی از امکاناتی که در طول جشنواره تابستانی دبی در اختیار خریداران قرار داده شده است، فروش های روزانه می باشد. زمان این حراج ها از 24 ژوئن تا 1 آگست است. در این فروش های فوق العاده از پوشاک گرفته تا خانه های لوکس، هر روز با قیمت های باور نکردنی به فروش می رسد. به یاد داشته باشید که این حراج ها را از 24 ساعت قبل روی سایت DSS قرار می دهند. بنابراین با مراجعه به این سایت، فرصت خرید در این فروش های فوق العاده را از خود دریغ نکنید.

در صورتی که می خواهید هر چه زودتر به دبی سفر کنید و زمان حراج تابستانی دبی را از دست ندهید، می توانید همین حالا به سایت دبی دیسکانت مراجعه کنید و تنها با چند کلیک، مهیای رفتن به شهر دبی شوید. با سپردن سفر خود به دبی دیسکانت، تنها به تفریحات و خریدهای خود فکر کنید و دیگر هیچ دغدغه ای نداشته باشید، زیرا کارشناسان این سایت تمامی مراحل سفر شما از ویزا تا رزرو هتل را برای شما با کمترین هزینه انجام خواهند داد. پس شروع به نوشتن لیست خرید خود از جشنواره تابستانی دبی کنید و بهترین برندهای جهانی را با کمترین قیمت تهیه کنید. شاید این سوال ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد که کدام مراکز خرید در این جشنواره حضور دارند؟ ما در ادامه به پاسخ این پرسش نیز خواهیم پرداخت.

حراج تابستانی در دبی

کدام یک از مراکز خرید در جشنواره تابستانی دبی حضور دارند؟

اگر در پاسخ به این پرسش بگوییم که اکثر فروشگاه ها و مراکز خرید در این جشنواره حضور دارند، اغراق نکرده ایم. می توان گفت که تقریبا تمامی فروشگاه ها و مراکز معتبر شهر دبی در زمان حراج تابستانی در دبی شرکت کرده و کالاهای متنوعی از طلا و جواهر گرفته تا پوشاک و لوازم الکتریکی را با تخفیفات فوق العاده ارائه می دهند. یکی از بهترین مراکز خرید شرکت کننده در این فستیوال، فروشگاه های واتر فرانت می باشند که محصولات خود را با تخفیفات جذاب ارائه می دهند. از دیگر مراکز خرید حاضر در این جشنواره، می توان به امارات مال، دبی مال، اوت لت، ابن بطوطه، بازارهای سنتی و سایر مراکز خرید و خرده فروشان سطح شهر اشاره نمود. تخفیفات ارائه شده در این جشنواره از 20 تا 25 درصد شروع شده و گاهی تا 90 درصد نیز می باشد. شایان به ذکر است که معمولا بیشترین خرید روی پوشاک برندهای جهانی داده می شود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین مراکز خرید دبی

سخن پایانی

یکی از جذابیت های شهر دبی، وجود مراکز خرید مدرن و جذاب و انواع برندهای جهانی می باشد که گردشگران بسیاری را ترغیب به سفر به این شهر می کند. به دلیل بالا بودن تنوع مراکز خرید در این شهر و استقبال گردشگران از آن ها، سالانه دو فستیوال خرید در فصول تابستان و زمستان برگزار می گردد. زمان حراج تابستانی در دبی از 29 ژوئن تا 3 سپتامبر می باشد که به گردشگران امکان خرید با تخفیفات فوق العاده را از مراکز خرید معتبر در دبی می دهد. جهت تهیه بلیط و رزرو هتل در این زمان، می توانید به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید و سفری راحت و لذت بخش را در این شهر و در زمان فستیوال تابستانی سپری کنید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه