ارزان ترین زمان سفر به دبی - 1

ارزان ترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟

ارزان ترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟ شهر دبی سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا می‌شود. در فصل تابستان گرمای شهر دبی به اوج خود رسیده و سفر به این شهر به پایین ترین حد خود می رسد و این یعنی به دلیل درخواست کم برای سفر به دبی نرخ تور و هتل بسیار پایین می آید. بدین ترتیب تابستان را می‌توان ارزان ترین زمان سفر به دبی دانست.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

ارزان ترین زمان سفر به دبیدبی در تابستان، بعنوان ارزان ترین فصل سفر به دبی چگونه است؟

بهترین و ارزانترین زمان سفر به دبی کی است؟ در تابستان بسیاری از هتل‌ها برای جذب گردشگران تخفیفات خوبی ارائه می‌دهند؛ بسیاری از افراد هستند که مشکل چندانی با گرما ندارند و فصل تابستان برايشان بهترین زمان و مقرون به صرفه ترین وقت برای سفر به دبی است. در حالی که بیشتر مقاصد اوج ورود گردشگران خود را در تابستان تجربه می کنند، دبی کمی متفاوت است. ماه های تابستان بسيار گرم و شرجي است و بودن در فضای باز غیرقابل تحمل است. اگرچه با رسیدن دمای هوا به 40 درجه، رفتن به سواحل دبی یا رفتن به كوير انتخاب راحتي نخواهد بود.

قیمت تور دبی در تابستان بسیار کمتر از فصل های دیگر است و اگر برای شما قیمت پایین تور مهم است، سفر به دبی در تابستان گزینه مناسبی بحساب می آید. پیشنهاد می شود در طول روز در سطح شهر زیاد تردد نکنید، اما می توانید از بهترین پارک های آبی و ساير تفريحات لذت ببرید و یا به کافه و رستوران ها بروید و از طعم لذیذ غذاهای بین المللی لذت ببرید. در طول شب که هوا کمی مساعدتر می شود، می توانید به گشت و گزار در شهر پرداخته و از زیبایی های شهری و یا کنسرت ها و فستیوال ها لذت ببرید. اگر قصد خريد داريد، تابستان بهترین زمان برای بازدید از دبی است، ازدحام گردشگران در کمترین ميزان خود است و تخفيف های خوبي وجود دارد. مراکز خرید و برندهای مختلف موجود در آن‌ها به دلیل کمبود مسافر در این فصل، تخفیف‌های هیجان‌انگیزی را روی اجناس خود اعمال کرده و بدین ترتیب فرصتی کم‌نظیر در خرید مناسب را برای شما فراهم می‌کنند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

آیا تفریحات دبی نیز در تابستان ارزان تر است؟

ارزانترین زمان سفر به دبی

فستیوال‌های دبی در تابستان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که افراد کمترین نارضایتی را از گرمای هوا داشته باشند. سورپرایز تابستانی دبی که بیش از شش هفته در تابستان برگزار می‌شود، یک فستیوال سالانه خرید و سرگرمی است. این جشنواره با نمایش فعالیت های باورنکردنی و فعالیت های خانوادگی فراوان، زمان هیجان انگیزی برای گشت و گذار در دبی است. علاوه بر فروشگاه گردی و خرید بی‌نظیر در سطح شهر، نمایش‌ها و سرگرمی‌های کودکانه، همچنین مسابقه های خرید و برنده شدن نیز وجود دارد.  سورپرایز تابستانی دبی نه تنها خرید، بلکه لذت بردن از موسیقی زنده و سرگرمی از برخی از مشهورترین هنرمندان منطقه و جهان است. امسال، می‌توانید دو خواننده افسانه‌ای عرب به نام‌های حسین الجسمی و کاظم الساهر را ببینید که در روز 1 جولای(10تیر) ساعت 9 شب در کوکاکولا آرنا با هم اجرا می‌کنند. این کنسرت ها مطمئناً با ملودی ها و اشعار جذاب خود طرفداران را در هر سن و سلیقه ای خوشحال می سازد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: حراج تابستانی در دبی

بهترین تفریحاتی که باید در تابستان در دبی انجام دهید:

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره خودرو ارزان دبی

رزرو ارزان تر هتل در دبی با تخفیفات ویژه در تابستان

چرا در تابستان باید به دبی سفر کنید؟ صرفه جویی بسیار در هزينه محل اقامت دبی سرزمین باشکوه ترین و مجلل ترین هتل های روی زمین است، اما اگر شما از جمله کسانی هستید که توانایی اقامت در این هتل های پنج ستاره را ندارید، فصل تابستان بهترین راه حل برای مشکل شماست. از آنجایی که تابستان خارج از فصل گردشگري است، قیمت هتل ها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. هتل‌ها نیز تمایل دارند از خدمات اسپا رایگان، ارتقاء اتاق بصورت رایگان و سایر خدمات برای جذب گردشگران استفاده کنند. با استفاده از تخفیفات هتل ها می توان سفری بیاد ماندنی را تجربه کرد. تابستان امسال، با اقامت در هتل LEGOLAND دبی، برای کودکان با هر مهمان بزرگسالی که هم در پارک موضوعی و هم در پارک آبی پرداخت می‌کنند، ورودی رایگان درنظر می گیرند. بسیاری از هتل ها نخفیفات 30 الی 40 درصدی نسبت به نرخ های زمستانی برای مهمان هایشان درنظر گرفته اند. در هتل آتلانتیس حداقل 3 شب یا مدت بیشتری رزرو کنید تا مزایای فوق العاده ای در غذاخوری، اسپا، تجربه های دریایی و موارد دیگر داشته باشید. به دلیل محدودیت‌های موجود در فضای باز در طول تابستان، نرخ‌ها در پایین‌ترین حد خود هستند، بنابراین اگر به دنبال ارزان‌ترین زمان برای بازدید هستید، در تابستان به دبي بروید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین اوت لت های دبی

ارزانترین زمان سفر به دبی چه زمانی استبهترین زمان سفر ارزان به دبی برای خرید

اگر مشتاق هستید درباره سورپرایز تابستانی دبی 2023 بیشتر بدانید، ما بهترین پیشنهادات و خرید هایی را که می توانید در این جشنواره خرید از آنها بهره مند شوید، گردآوری کرده ایم. انبوهی از تخفیف‌ها، فروش‌ها، قرعه‌کشی‌ها و رویدادهای ویژه، بیست و ششمین دوره جشنواره DSS از پنجشنبه، 29 ژوئن(8تیر)، تا یکشنبه، 3 سپتامبر 2023 (12شهریور) برگزار می‌شود. امسال، می‌توانیم انتظار طیف گسترده‌ای از تخفیف‌ها، معاملات خرید، تبلیغات ویژه، پاپ‌آپ‌های ضروری را ببینیم و فرصتی برای برنده شدن جوایز شگفت‌انگیز داشته باشیم.

چندین مرکز خرید و مکان دیدنی در سرتاسر دبی بخشی از جشنواره خواهند بود و نمایش های ویژه، رویدادهای غذا و خوراکی، و تخفیفات پیشنهادی غیرقابل چشم پوشی را ارائه می دهند. از 29 تا 30 ژوئن (8 و 9 تیر)، می‌توانید از نمایش‌های زنده رایگان، موسیقی، رقص، در سیتی سنتر میردیف و مرکز خرید ابن بطوطه لذت ببرید. فرصت دیدن برخی از با استعدادترین هنرمندان منطقه، مانند عزیز ماراکا اردنی، کانر مینارد بریتانیایی، علیا آل علی اماراتی، و دنی آریدی کانادایی/لبنانیایی را از دست ندهید. اگر عاشق خرید هستید، نمی‌توانید فروش 12 ساعته را در 1 جولای(10 تیر) از دست بدهید. از ساعت 10 صبح تا 10 شب، می‌توانید از تخفیف‌های باورنکردنی تا 90 درصد در شش مرکز خرید مجید الفطیم در سراسر دبی بهره‌مند شوید: مرکز خرید امارات، سیتی سنتر میردیف، سیتی سنتر دیره، سیتی سنتر معیصم ، سیتی سنتر البرشا، سیتی سنتر الشندغه.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: جشنواره و فستیوال خرید دبی

سخن پایانی

چه در فصل شلوغی که هوا ملایم‌تر است و چه در گرمای تابستان که قیمت‌ها در پایین‌ترین حد خود است، از دبی دیدن کنید، این کلان شهر پررونق را ناامید ترک نخواهید کرد. بهتر است از ساحلی آرام و خلوت در اواخر بهار و در طول تابستان لذت ببرید. فصل کم گردشگر ارزان ترین زمان برای بازدید از هر مقصدی است. در دبی، این فصل به معنای تابستان است. این زمانی است که هوا برای بیرون رفتن خیلی گرم است و گزینه های گشت و گذار محدود به جاذبه هایی است که تهویه مطبوع ارائه می دهند. در نظر داشته باشيد تمام وسایل حمل و نقل عمومی در این شهر اعم از تاکسی، مترو، اتوبوس و… مجهز به کولر بوده و شرایط ایده‌آلی را برای مسافران فراهم می‌کنند. سفر در تابستان به دبی، یکی از مؤثرترین راه‌های کاهش هزینه در طول سفر بوده و می توانید از اکثر امکانات آن استفاده کنید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه