هزینه سفر به دبی - 1

هزینه سفر به دبی چقدر است؟

هزینه سفر به دبی چقدر است؟ ارزان ترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا از کل هزینه های سفر در دبی مطلع شوید. دبی با معماری فوق مدرن و زیرساخت بسیار پیشرفته، دارای ساختمان ها و برج های پرهزینه و بسیار بلند است. به همین علت توریست ها و جهانگردان جهت تفریح و تاجران جهت خرید و فروش از تمامی نقاط دنیا به این شهر سفر می کنند. در پی نوسانات و افزایش قیمت دلار و درهم، مدیریت هزینه در این شهر بسیار مشکل است و هنگام سفر به دبی یکی از مهم ترین مسائلی که باید در نظر گرفته شود، هزینه سفر به دبی می باشد. جهت برآورد کلی هزینه سفر به دبی، باید با توجه به بودجه و تمامی جوانب سفر مانند اخذ ویزا، مسیرهای رسیدن به دبی، غذا و رستوران، کرایه تاکسی و حمل و نقل عمومی، تفریحی یا تجاری بودن سفر، بازدید از جاذبه های گردشگری، هتل مورد نظر جهت اقامت و موارد دیگر در نظر گرفته شود.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

هزینه سفر به دبی با تور و بدون تورهزینه سفر به دبی با تور و بدون تور

سفر به دبی به دو صورت بدون تور و توسط تور امکان پذیر است که هزینه هر کدام از این روش ها بسیار متفاوت می باشد. بر اساس سنجیدن شرایط سفر می توانید هزینه سفر را تخمین بزنید و با رعایت نکات ذکر شده که پیش تر به آنها اشاره شد، هزینه ها را کاهش دهید. در ادامه به بررسی هزینه های سفر به دبی بدون تور و با تور می پردازیم:

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات دبی

هزینه سفر بدون تور

مسافرانی که قصد سفر به دبی بدون استفاده از خدمات تور را دارند، می توانند از سه طریق متفاوت شامل سفر تلفیقی با خودروی شخصی – کشتی، کشتی و سفر با هواپیما را انتخاب نمایند. هزینه سفر به دبی توسط خودروی شخصی می تواند کم تر از هزینه سفر با هواپیما باشد، اما به دلیل هزینه بنزین، عبور ماشین از گمرک و عدم اطلاع دقیق از مسافت تردد در دبی نمیتوان هزینه دقیقی برای این نوع سفر تخمین زد. نمی توان به صورت دقیق برآورد کرد کدام یک از روش های خودروی شخصی – کشتی یا کشتی مناسب ترین هزینه را برای مسافران در پی دارد. هنگام سفر با هواپیما در فاصله زمانی کمتری مسافران به مقصد خواهند رسید، اما این روش شامل هزینه بسیار بالاتر از سفر با خودرو شخصی – کشتی یا کشتی می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

هزینه سفر با تور

هنگام سفر با تور بر اساس خدمات ارائه شده شامل نوع و کیفیت هتل، برند شرکت هواپیمایی و مدت زمان اقامت، هزینه ها متغیر می باشد. در نظر داشته باشید، هنگامی که قصد سفر به صورت چارتری را دارید، می توانید با انتخاب تورهای لحظه آخری، هزینه سفر به دبی را تا حد چشم گیری کاهش دهید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تور دبی از شیراز

هزینه سفر با تورهزینه ویزای دبی و عوارض خروج از کشور

قدم اول برای سفر به دبی داشتن پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار برای تهیه ویزا است. در صورتی که مسافر پاسپورت نداشته باشد، باید نسبت به تهیه آن اقدام کند که در این مورد هزینه تهیه پاسپورت به هزینه سفر افزوده می شود. تهیه ویزا به معنی ضمانت شرکت، سازمان یا شخصی در دبی جهت خارج کردن مسافر در زمان تعیین شده می باشد. ویزای صادر شده بر اساس آژانس انتخاب شده توسط مسافرین متغیر است. هنگام خروج از مرز، ملزم به پرداخت عوارض یا عوارض خروج از کشور می باشید که باید آن را در لیست هزینه های سفر قرار دهید. به روزترین قیمت های ویزای دبی و عوارض خروج از کشور در زیر لیست شده است:

  • هزینه ویزای ۱۴ روزه عادی حدود ۲۸۰ درهم
  • هزینه عوارض خروج از کشور مرتبه اول ۴۰۰ هزار تومان
  • هزینه عوارض خروج از کشور مرتبه دوم ۶۰۰ هزار تومان
  • هزینه عوارض خروج از کشور مرتبه سوم به بعد ۸۰۰ هزارتومان

هزینه تاکسی از فرودگاه تا هتل


قیمت تاکسی فرودگاه در دبی چقدر است؟ بنزین در دبی گران تر از ایران است به همین دلیل هنگام ورود به دبی هزینه حمل و نقل بسیار مهم است. اما هنگامی که نیاز به تاکسی داشتید، هزینه تاکسی های کرم رنگ و تاکسی های اینترنتی، پایین تر از سایر تاکسی ها می باشد. در نظر داشته باشید اوبر و کریم از معتبرترین برندهای تاکسی اینترنتی های دبی به شمار می روند. در ادامه، هزینه تاکسی از فرودگاه تا مناطق دیره، دبی و شیخ زاید لیست شده است: هزینه تاکسی از فرودگاه تا هتل در منطقه دیره حدود ۴۰ درهم هزینه تاکسی از فرودگاه تا هتل منطقه بر دبی حدود ۵۰ درهم هزینه تاکسی از فرودگاه تا هتل منطقه شیخ زاید حدود ۶۰ درهم است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه تاکسی در دبی چقدر است؟

هزینه هتل در دبیهزینه هتل در دبی

شهر دبی دارای بیشترین تعداد هتل با خدمات متفاوت است که گردشگران برای انتخاب هتل با خدمات و قیمت مناسب دچار تردید می شوند. مسافرین می توانند بر اساس تعداد ستاره های هتل و بودجه در نظر گرفته شده برای سفر، هتل مناسبی را رزرو نمایند. هزینه رزرو هتل ها در ماه های مختلف سال مانند کریسمس، عید و … بیشتر می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو هتل در دبی

هزینه تفریحات دبی

قیمت تفریحات دبی چقدر است؟ جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی دبی سهم زیادی در جذب مسافرین در این شهر دارد. از مهم ترین مکان های گردشگری می توان به برج خلیفه، آکواریوم دبی، باغ گل دبی، باغ گاردن گلو، دلفیناریوم، پارک آبی وایلد وادی، پارک آبی آتلانتیس و شهر بازی و پارک آبی لگولند اشاره کرد. تمامی مکان های گردشگری شامل ورودی و هزینه تقریبی بین 500 تا 2 میلیون تومان می باشد.

چه موقع برای خرید در دبی مناسب تر است

دبی دارای طیف وسیعی از کالاهای شیک و با کیفیت از برندهای معتبر خارجی است. اکثر مسافران هنگام سفر به این شهر، برای خرید سوغاتی یا فروش در ایران به بازار می روند. در صورتی که قصد خرید دارید، با در نظر گرفتن فستیوال های فروش مناسبتی از جمله فستیوال فروش زمستانی، فستیوال فروش تابستانی، فستیوال فروش ماه رمضان، فستیوال فروش زمان بازگشایی مدارس و فستیوال فروش بازار سفر عربی، می توان با مناسب ترین قیمت خرید کرد.

چه موقع برای خرید در دبی مناسب تر استهزینه های مربوط به غذا

مسافرانی که در صدد کم کردن هزینه سفر به دبی می باشند، باید با آگاهی از هزینه غذاها، با کیفیت ترین خوراکی ها را با مناسب ترین هزینه تهیه نمایند. رستوران های مک دونالد، آیکیا، بتاوی، اپریشن فلافل و فیش‌هات جزء رستوران های معروف دارای غذاهای با کیفیت و قیمت مناسب می باشند. همچنین جهت تهیه غذاهای ارزان قیمت می توانید به رستوران های دریایی فیش هات، وکیو نودل بار، رستوران راوی، رستوران اپریشن فلافل، کافه رستوران بتاوی، رستوران کی اف سی و برگر کینگ مراجعه نمایید. در رستوران‌ های الدوار، رستوران أماسينا، رستوران آرمانی امَل، رستوران سلبریتیز و رستوران اسکاتس امریکن گریل غذاهای شاهانه و بسیار هزینه بر سرو می شود. در صورت سفر به دبی حتما حمص را امتحان کنید. این غذا یکی از ارزان ترین خوراکی هایی است که در همه جا پیدا می شود و می تواند جای یک وعده غذایی کامل را بگیرد. تهیه غذا در دبی

بهترین زمان سفر به دبیبهترین زمان سفر به دبی

سفر به تمامی شهرها و کشورها از جمله دبی در بازه زمانی متفاوت دارای هزینه های متفاوت است. هزینه سفر به دبی در زمان هایی مانند عید، کریسمس، ماه های سپتامبر و می (ماه های شلوغ و پر گردشگر سال) و موارد دیگر به دلیل بالا رفتن هزینه کرایه، اقامت، هتل ها، بلیط رفت و برگشت گرانتر می شود. شهر دبی مانند سایر شهرهای جنوبی در منطقه ای گرمسیر واقع شده است، بنابراین هزینه سفر به دبی در ماه های گرم سال مانند ژوئن تا آگوست (ماه های خلوت و خالی از گردشگران در سال) به صورت چشم گیری کاهش می یابد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات دبی در زمستان

ارزان ترین زمان سفر به دبی

بهترین سفر و خاطره برای مسافرین هنگامی رخ می دهد که با کمترین هزینه بیشترین تفریحات را تجربه نمایند. در ادامه، نکات مهمی لیست شده است که مسافرین بتوانند، ارزان ترین زمان سفر به دبی را در نظر گرفته و بهترین لحظات را تجربه کنند:

  • تمامی شهرها و کشورها در بازه زمانی خاصی دارای فستیوال و حراج کالا می باشند، بنابراین با در نظر گرفتن فستیوال های فروش دبی می توانید، هزینه سفر خود را کاهش دهید.
  • هنگام خرید و تفریح سری به محله های قدیمی دبی مانند محله بستکیه بزنید، در آنجا همه چیز ارزان تر می باشد. همچنین لذت قایق رانی و بازدید از موزه با کم ترین هزینه، از شگفتی های این محله است.
  • به علت هزینه بالای بنزین در دبی، هزینه تاکسی نیز بالاتر است، بنابراین هنگام تردد و گشت و گذار تا هنگامی که وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس مشغول به کار می باشند، از این وسایل برای کاهش هزینه های خود در سفر استفاده نمایید.
  • هنگام ورود به دبی سیم کارت ها به حالت رومینگ در می آید، بنابراین برای کاهش هزینه ها به صرفه تر است که سیم کارت دبی خریداری نمایید.
  • هزینه صحبت از تلفن هتل بسیار بالا می باشد، بنابراین برای کاهش هزینه حتما از سیم کارت کشور امارات استفاده نمایید.
  • می توانید از ترانسفر رایگان برخی هتل ها به مراکز خرید استفاده کنید.
  • هنگام خرید پاساژهایی را انتخاب نمایید که قیمت کمتر، کیفیت و تنوع جنس بیشتری دارند.
  • بازارهای محلی و هفتگی دبی مانند چهارشنبه بازار مارین، پنج‌شنبه بازار پارک السطوه ۳، جمعه بازار زعبیل، بازار محلی ساحل JBR، بازارچه سیلیکون اوسیس، مینا بازار، بازار پارچه دبی، بازار ادویه، شنبه بازار البراشا و شنبه بازار پارک زعبیل یکی از ارزان ترین بازارهایی هستند که می توانید با خیال راحت برای خرید به آنها سر بزنید.
  • دبی دارای ساحل های تمیزی است و هزینه تفریحات آبی در این شهر پایین تر از جاهای دیگر می باشد.
  • فستیوال های تفریحی در دبی رایگان است و نیاز به پرداخت ورودی و تهیه بلیط ندارند، بنابراین می توانید سفر را زمانی تنظیم کنید که بتوانید از این موقعیت استفاده کنید.
  • چنانچه قصد سفر به صورت تور و چارتر دارید، تورهای آف خورده و لحظه آخری که قیمت بسیار پایین تری دارند استفاده نمایید.
  • هنگام تبدیل پول به درهم از بانک هایی که کارمزد کمتری نسبت به سایر بانک ها دارند استفاده نمایید.

ارزان ترین زمان سفر به دبیجمع بندی

در این مطلب با انواع هزینه های سفر به دبی آشنا شدید که پیش از سفر به دبی به شما پیشنهاد می کنیم با در نظر گرفتن این موارد، مدیریت هزینه های سفر را در دست خود بگیرید. دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی  و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه