اوت لت مال دبی - 1

بهترین اوت لت های دبی: اوت لت مال دبی

در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی کامل اوت لت مال دبی، بهترین اوت لت های دبی، آدرس، نحوه دسترسی، برندهای موجود و دیگر اطلاعات مربوطه آن ها را بررسی نماییم. دبی یکی از زیباترین و مجلل ترین شهرهای خاورمیانه می باشد که هرساله از هزاران گردشگر و مسافر استقبال می کند. تفریحات و جاذبه های گردشگری دبی یکی از دلایلی است که این شهر را به یک شهر پرطرفدار تبدیل کرده است. در شهر دبی می توانید ساعت ها و روزها از تفریحات در مکان های فوق العاده ای نظیر لگولند دبی، بالیوود پارک دبی، پارک آبی آتلانتیس، آکواریوم های دبی و … لذت ببرید. در کنار تفریحات و سرگرمی های شگفت انگیز دبی، خرید از مرکز خریدهای دبی نیز شما را شگفت زده خواهد کرد.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید بلیط انواع تفریحات دبی را تهیه نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

اوت لت مال دبیاوت لت به چه معناست؟

برندهای مختلف همواره در حال تولید محصولات جدید می باشند. زمانی که محصولات جدید از سمت یک برند تولید و به بازار عرضه می شود، طرفداران محصولات قدیمی کمتر می شود و تقاضای خرید آن محصولات نیز کمتر خواهد شد. در این مواقع از آنجایی که هزینه ی نگهداری این محصولات بالا می باشد، اغلب شعبه های اصلی این برندها، محصولات قدیمی را نگه نمی دارند و برای شعب فرعی خود ارسال می کنند. از این رو که این محصولات نسبت به سایر محصولات آن برند قدیمی تر هستند، باقیمت پایین تر و تخفیف های شگفت انگیزی در شعب فرعی این برندها به فروش می رسند. این نوع فروش را اوت لت می نامند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: معرفی بهترین مراکز خرید دبی

اوت لت به چه معناست؟بهترین اوت لت های دبی

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید در دبی، خرید از اوت لت ها می باشد. در فروشگاه هایی که فروش به سبک اوت لت را ارائه می دهند، می توانید محصولات باکیفیت از برندهای معتبر جهان را با پایین ترین قیمت خریداری کنید. در اینجا به معرفی برخی از بهترین اوت لت های دبی می پردازیم. با ما همراه باشید تا خرید فوق العاده ای از اوت لت مال های دبی را تجربه نمایید. برخی از بهترین فروشگاه های اوت لت دبی عبارتند از:

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه که در جاده شیخ زاید دبی واقع شده است که یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است. این مرکز خرید دارای بیش از 270 فروشگاه، 45000 فضای پارکینگ، 50 رستوران و یک سینما با 21 پرده می باشد. این مرکز خرید بر اساس تاریخ کاشف مراکشی ابن بطوطه طراحی شده است که در مدت 24 سال در شش کشور تونس، مصر، هند، اندلس، چین و ایران سفر کرده است. مرکز خرید ابن بطوطه به خاطر مسافر مسلمان مشهور قرن چهاردهم(ابن بطوطه)، به خودی خود یک نقطه عطف تاریخی محسوب می شود. این مرکز خرید دارای 6 بخش می باشد که هر یک از شش بخش آن بر اساس فرهنگ هایی است که این مسافر مشهور در طول سفر 24 ساله خود با آنها روبرو شده است. در این مرکز خرید بسیاری از برند های معتبر و معروف دنیا فعالیت می کنند که فروش به سبک اوت لت را نیز ارائه می دهند. بنابراین مرکز خرید ابن بطوطه یکی از بهترین اوت لت های دبی محسوب می شود.

مرکز خرید ابن بطوطهاوت لت ویلیج

مرکز خرید اوت لت ویلیج از از معماری بی نظیری برخوردار می باشد که برای مسافران و گردشگران جذابیت زیادی دارد. معماری این مرکز خرید شبیه به معماری قرن های گذشته اروپا می باشد و همانند یکی از شهرهای ایتالیا به نام سان جیمیگنانو طراحی و ساخته شده است. ویلیج یکی از بهترین و معروف ترین اوت لت های دبی می باشد که بیش از 450 برند معروف و محبوب دنیا از جمله مایکل کورس، روبرتو کاوالی، دان هیل، کلوین کلین و … در آن فعالیت می کنند. این اوت لت دبی دارای رستوران ها و محل نگهداری کودکان نیز می باشد.

اوت لت ویلیجدراگون مارت

دراگون مارت به عنوان بزرگترین مجموعه خرید چینی در خاورمیانه در شهر دبی واقع شده است. اگر امکان سفر به چین و خریدهای چینی ندارید، می توانید برای خرید انواع محصولات چینی به دراگون مارت دبی مراجعه نمایید. اغلب فروشنده ها و فروشگاه های این مرکز خرید چینی می باشند و شما می توانید محصولات چینی را در این مرکز خرید با تخفیف های ویژه خریداری نمایید. دراگون مارت یکی دیگر از بهترین و جذاب ترین اوت لت های دبی محسوب می شود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

دراگون مارتمعرفی مرکز خرید اوت لت دبی

مرکز خرید اوت لت دبی اولین اوت لت خاورمیانه می باشد. برای هر مسافری که قصد خرید مقرون صرفه ای در دبی دارد، 40 دقیقه رانندگی از مرکز شهر دبی تا مرکز خرید اوت لت دبی، مسیر زیادی نخواهد بود و قطعا طی کردن این مسیر خالی از لطف نخواهد بود. علاقه مندان به خرید می توانند از فروش در تمام طول سال در فروشگاه های برندهای مختلف که بهترین محصولات با بالاترین درصد تخفیف را ارائه می دهند، لذت ببرند. در مرکز خرید اوت لت دبی از برندهای معروفی مانند دایان فون فورستنبرگ، باربری، مارک جاکوبز و … از لوازم الکترونیکی تا عطرها و لوازم آرایشی چیزهای زیادی می توان یافت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: حمل و نقل عمومی در دبی 

معرفی مرکز خرید اوت لت دبیدبی اوت لت مال کجاست؟

دبی اوت لت مال در بلوار العین دبی قرار گرفته است. برای مشاهده آدرس دقیق و لوکیشین اوت لت مال دبی به نقشه زیر توجه فرمایید. فاصله اوت لت مال دبی از پارک آبی آتلانتیس حدود 40 کیلومتر، از جنگل بارانی دبی حدود 23 کیلومتر، از بازار مدینه جمیرا حدود 36 کیلومتر و از منطقه حفاظت ‌شده راس الخور حدود 17 کیلومتر می باشد.

دبی اوت لت مال کجاست؟نحوه دسترسی به اوت لت مال دبی

اوت لت مال دبی دارای سرویس های رایگانی از مبداهای مختلف شهر می باشد که افراد می توانند از نقاط مختلف به راحتی به اوت لت مال برسند. بسیاری از هتل های دبی نیز سرویس هایی را برای رفتن به اوت لت مال ارائه می دهند که می توانید به راحتی از هتل محل اقامت خود به اوت لت مال دبی دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از نحوه های دسترسی به اوت مال دبی، استفاده از اتوبوس های شهری می باشد. برای رفتن به اوت لت مال دبی از اتوبوس های 66 و 67 نیز می توانید استفاده کنید که این اتوبوس ها مسیر خود را از منطقه بر دبی آغاز می کنند و شما برای رفتن به اوت لت مال باید در ایستگاه المنهاد 2 پیاده شوید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: نقشه مترو دبی

نحوه دسترسی به اوت لت مال دبیرفتن به اوت لت مال دبی با مترو

شما می توانید در هر جای دبی که اقامت دارید به وسیله مترو یا تاکسی به دبی اوت لت مال برسید و خرید فوق العاده ای را در آنجا تجربه نمایید. اگر قصد استفاده از مترو و وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به دبی اوت لت مال را دارید، خواندن مقاله ی راهنمای کامل مترو دبی برای شما مفید واقع خواهد شد.

رفتن به اوت لت مال دبی با مترومهم‌ترین برندهای حاضر در اوت لت مال دبی

در اوت لت مال دبی بیش از 1200 برند معتبر و مطرح دنیا فعالیت می کنند و شما می توانید محصولات باکیفیت این برندها را با تخفیف های ویژه و قیمت هایی بسیار پایین خریداری نمایید. برخی از مهم ترین برندهای حاضر در اوت لت مال دبی عبارتند از:

  • دی کی ان وای (DNKY)
  • بربری (BURBERRY)
  • نایک (NIKE)
  • منگو (MANGO)
  • تامی (TOMMY)

مهم‌ترین برندهای حاضر در اوت لت مال دبیکارت پلاس اوت لت

با تهیه و استفاده از کارت پلاس اوت لت می توانید از فروشگاه ها و مراکز خرید اوت لت دبی تخفیف بیشتری دریافت نمایید. این کارت را می توانید از باجه ‌های خدمات مشتریان مرکز خرید اوت لت دبی تهیه نمایید و در خریدهای خود از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که کارت پلاس اوت لت فقط یک روز اعتبار دارد و در همان روزی که آن را تهیه می کنید باید از آن استفاده نمایید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برای سفر به دبی چقدر پول ببریم

کارت پلاس اوت لتساعت کاری اوت لت مال دبی

برای اطلاع از ساعات کاری اوت لت مال دبی می توانید با بخش اداری این مجموعه تماس حاصل کنید، اما اغلب زمانبندی و ساعت کاری اوت لت مال دبی به شرح زیر می باشد:

  • شنبه تا چهارشنبه: از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • پنج شنبه و جمعه: از ساعت 10 صبح تا 12 شب

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: جشنواره و فستیوال خرید دبی

ساعت کاری اوت لت مال دبینکات بازدید از اوت لت مال دبی

توجه به نکات زیر می تواند شما را در خرید از اوت لت مال دبی راهنمایی نماید:

  • در روزهای دوشنبه برخی از فروشگاه ها و برندها محصولات خود را با تخفیف های بیشتری به فروش می رسانند.
  • همانطور که گفتیم مرکز خرید اوت لت مال دبی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده ی خدمت رسانی می باشد.
  • توصیه می شود پیش از خرید و پرداخت پول، از سالم بودن و کیفیت اجناس و محصولاتی که قصد خرید آنها را دارید، اطمینان حاصل نمایید.
  • در اوت لت مال دبی رستوران ها و فست فودهای معروف و باکیفیتی وجود دارد، بنابراین برای خوردن غذا لازم نیست به جای دیگری خارج از اوت لت مال دبی بروید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین زمان حراج تابستانی در دبی

جمع بندی

همانطور که گفتیم در فروش به سبک اوت لت، محصولات و اجناس با کیفیت از برندهای معتبر جهان با تخفیف های زیادی در مراکز اوت لت ها به فروش می رسند. اوت لت مال دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید خاورمیانه است که اغلب فروشگاه های آن فروش به سبک اوت را ارائه می دهند. در این مرکز خرید بیش از 1200 برند معتبر و معروف جهان فعالیت می کنند که با مراجعه به آنها می توانید اجناس این برند ها را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه