بهترین تفریحات تابستانی دبی - 1

آشنایی با بهترین تفریحات تابستانی دبی

بهترین تفریحات تابستانی دبی کدام است؟ بهترین تفریحات دبی در تابستان چیست؟ چگونه در گرمای تابستان از سفر خود به دبی لذت ببریم؟ شاید این سوال ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد. پس برای یافتن پاسخ آن با ما در ادامه همراه باشید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات دبی

سفر به شهر دبی در گرم ترین ماه های سال، در کنار معایب، مزیت هایی نیز دارد که در صورت آگاهی از آن ها، تردید را کنار گذاشته و اقدام به تهیه بلیط خواهید کرد. سفر به این شهر در فصل تابستان، می تواند ارزان تر از هر فصل دیگری از سال باشد، به خصوص اگر این بلیط ها را در تخفیف تهیه نمایید. همچنین در این فصل سال گردشگران کمتری به دبی سفر می کنند و شما بدون اتلاف وقت و ایستادن در صف های طولانی بلیط تفریحات، می توانید از مراکز تفریحی بسیاری در آرامش سپری کنید و سفری متفاوت و بی نظیر را رقم بزنید. بی شک در این شهر در حال توسعه و مدرن، تفریحات متعددی برای گردشگران فراهم شده است تا فارغ از گرمای طاقت فرسای این شهر به تفریح و گردش بپردازید.

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین تفریحات تابستانی دبی آشنا کنیم تا هر چه بیشتر از سفر خود لذت ببرید. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

بهترین تفریحات تابستانی دبی

بازی های آبی دبی در تابستان

قطعا در گرمای تابستان، بازی های آبی سرشار از لذت و هیجان خواهد بود. بنابراین همیشه فرار از گرما راه چاره نبوده، بلکه سپری کردن ساعاتی از روز تابستان در پارک های آبی، تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد. در ادامه به ذ کر بهترین پارک های آبی دبی در تابستان خواهیم پرداخت:

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس یکی از بهترین پارک آبی های دبی بوده که تفریحات پر ماجرا و هیجان انگیزی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم کرده است. یکی از امکانات بی نظیر این پارک، ساحل اختصاصی به طول 700 متر بوده که می توانید لحظاتی را در آرامش و سکوت به استراحت بپردازید. در پارک آتلانتیس بیش از 30 سرسره مهیج از جمله سرسره پرش با ایمان، سرسره آکواکندا، سرسره زوم رنگو، سرسره انتقام خدای دریا، سرسره رقابت و … وجود دارد که در هر یک از آن ها می توانید همزمان ترس و هیجان را تجربه کنید.

پس از نهایت استفاده از سرسره های این پارک، می توانید از آکواریوم جذاب تالار گمشده بازدید کنید و به تماشای 65000 حیوان آبزی در این آکواریوم بنشینید. قطعا از تجربه سفر در این پارک سحر آمیز به خوشی یاد خواهید کرد.

پارک آبی وایلد وادی

اگر دوست دارید به سرزمین عجایب سفر کنید، حتما سری به پارک آبی وایلد وادی بزنید. این پارک به حدی مهیج و جذاب است که انتخاب تنها تعدادی از بازی های آن سخت و دشوار خواهد بود. در زیر به شرح بهترین قسمت های این پارک خواهیم پرداخت:

مستربلسترز: در این ترن سواری خود را آماده اوج هیجان و آدرنالین بالا کنید. ترکیب ترن سواری با سرسره آبی، آن هم در ارتفاع 15 متری از سطح زمین، هیجانی را به همراه دارد که آن را در هیچ کجای دیگر تجربه نکرده اید. پس سوار بر تیوپ شوید و همانند ماهی از یک سمت به سمت دیگر، آن هم بر روی آب لیز بخورید. شنیدن صداهای جیغ و فریاد در این ترن هوایی دور از انتظار نمی باشد.

جمیرا اسکرا: بلندترین سرسره ای که تا به حال امتحان کرده اید، چند متر بوده است؟ هر چه تجربه سرسره بازی دارید فراموش کنید و جمیرا اسکرا که سرسره ای به طول 32 متر است را امتحان کنید. شناور شدن بر روی این سرسره، آن هم با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت، اوج لذت سرسره سواری خواهد بود. استخری در پایین این سرسره انتظار شما را می کشد که در گرمای تابستان بسیار لذت بخش خواهد بود.

رودخانه جوها: اگر در کنار تجربه هیجان، به دنبال تفریحی هستید که لحظاتی را در آرامش سپری کنید، رودخانه جوها مناسب شما است. شما پس از سوار شدن بر تیوپ های شناور، دور تا دور پارک آبی به طول سیصد و شصت متر خواهید چرخید و از مناظر زیبا و آبشارهای متعدد آن بهره خواهید برد. امکان تجربه این سفر آبی هم به صورت تک نفره و هم به صورت گروهی، این تفریح را بیش از پیش جذاب کرده است.

پارک موضوعی لگولند

از دیگر پارک های تفریحی و شناخته شده در شهر دبی، لگولند می باشد که با داشتن بخش های متفاوت از جمله پارک آبی، ماشین های پدالی، سینمای 4 بعدی و … مکانی مناسب برای کودکان و بزرگسالان در فصل تابستان می باشد. قسمت مینی لند این پارک، سرپوشیده بوده و امکان بازدید از اماکن معروف ساخته شده با لگو برای گردشگران عزیز فراهم شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با این پارک مهیج و جذاب آشنا شوید.

پارک آبی لگولند: وقت آن است که کودکان خود را به بخش آبی لگولند ببرید تا با لگوهای رنگارنگ، قایق بسازند و بر روی استخر شناور شوند. این تجربه بی نظیر

فرزندانتان را به وجد خواهد آورد. همان طور که کودکانتان سرگرم بازی های آبی این پارک هستند، شما نیز می توانید از استخر بزرگ آن لذت ببرید. تجربه بازی و تفریح در این بخش از پارک را از خود و کودکانتان دریغ نکنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: معرفی بازی ها و خرید بلیط پارک آبی لگولند

زیر دریایی لگولند: در این پارک جذاب و منحصر به فرد، بخش دیگری به نام زیر دریایی قرار دارد که شما و فرزندانتان را برای تجربه ای بی نظیر به زیر آب خواهد برد. کشف زندگی دریایی و خرابه های باستانی، تماشای بیش از 60 گونه مختلف جانوران آبزی و بازدید از مناظر شگفت انگیز زیر آب، سفری منحصر به فرد و آموزشی را برای شما و فرزندانتان رقم خواهد زد.

هتل لگولند: این پارک شهر شگفتی ها است و در هر بخش آن تفریحات و مکان های جذابی انتظار شما را می کشد. قرار داشتن هتلی با 250 اتاق تم دار، آن هم با دکوراسیون ساخته شده از لگو، سرشار از زیبایی و شگفتی خواهد بود. اقامت در این هتل تجربه ای را برای فرزندانتان رقم خواهد زد که هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. شما می توانید تم اتاقتان را مطابق با نظر و سلیقه کودکانتان انتخاب نمایید.

پارک آبی لاگونا

قطعا در گرمای تابستان هیچ چیز به اندازه بازی در پارک های آبی، شما را به وجد نمی آورد. یکی از پارک های آبی جدید و زیبای دبی، پارک آبی لاگونا می باشد که سعی کرده است در میان پارک های آبی بی نظیر این شهر خوش بدرخشد. این پارک با داشتن تفریحات مفرح و متعدد و نوساز بودن، قیمت پایین تری نسبت به سایر پارک های آبی داشته که سبب محبوبیت در میان گردشگران شده است. پارک لاگونا مناسب همه افراد با هر سلیقه ای می باشد.

چه از آدرنالین بالا استقبال می کنید و چه به دنبال تفریحات آرامش بخش هستید، می توانید روزی بی نظیر را در این پارک سپری کنید. پس از بازی و آب تنی در سرسره های بی نظیر و استخر این پارک، می توانید لحظاتی را به دور از دغدغه و در بخش کابانای این پارک به استراحت بپردازید. استراحت در اتاقک ها و نوشیدن یک نوشابه و آب خنک، پس از تجربه سرسره های آبی این پارک، شما را سرشار از لذت خواهد کرد. همچنین می توانید با یک تیوپ و با سرعت پایین، بر رودخانه تنبل این پارک شناور شوید و از مسیر لذت ببرید.

جذابیت این پارک های آبی به حدی است که در این مقاله قادر به توصیف همه بخش های آن نمی باشیم. بنابراین تردید را کنار گذاشته و با تهیه بلیط ها با قیمت های بسیار کمتر از سایر سایت ها از سایت دبی دیسکانت، سفر تابستانه خود را آغاز کنید. این سایت معتبر و ایرانی ارائه دهنده انواع خدمات از جمله اخذ اقامت، خدمات ویزا، انواع بلیط های مراکز تفریحی در تخفیف دبی می باشد. این سایت در کنار شما خواهد بود تا سفری منحصر به فرد و با بهترین خاطرات را برای شما رقم بزند.

اسکی سرپوشیده دبی

اسکی سرپوشیده دبی

تصور کنید در دل گرمای تابستان شهر کویری دبی، می توانید به سرمای زمستان سفر کنید و بر روی برف و یخ اسکی کنید. این تجربه در فصل تابستان بی نظیر به نظر می رسد که امتحان کردن آن خالی از لطف نمی باشد. این مکان را می توان به بزرگ ترین یخچال جهان تشبیه کرد که با 6000 تن برف سفید و تمیز پوشیده شده است. سیستم پیشرفته به کار برده شده در این پیست اسکی، قادر به تولید 30 تن برف در هر شب می باشد. در این مکان تفریحی هیجان انگیز امکان برف بازی، اسنو بورد، سورتمه سواری و اسکی برای شما عزیزان فراهم شده است.

در این پیست نگران هیچ چیز نباشید، همه تجهیزات و لباس های اسکی را در فروشگاه های آن می توانید تهیه نمایید. اگر فکر می کنید که این مکان تنها مناسب اسکی بازها می باشد، سخت در اشتباهید، زیرا تفریح های متعددی برای همه افراد وجود دارد و حتی مربیان حرفه ای آماده آموزش اسکی به شما عزیزان هستند. پس به همراه خانواده یا دوستانتان برف بازی در تابستان را امتحان کنید.

عواضی در استخر دیپ دایو

غواصی در عمیق ترین استخر جهان

در شهر دبی جذاب ترین تفریحات جهان به انتظار شما نشسته است. یکی از این تفریحات استخر دیپ دایو می باشد. اگر به غواصی علاقه دارید، تجربه عمیق ترین استخر جهان

با عمق 60 متری را از دست ندهید. پس از شیرجه زدن در این استخر، علاوه بر لذت بردن از غواصی، می توانید از بازی ها، ماشین های مخصوص و شهر غرق شده در زیر آب دیدن کنید و به ماجراجویی در زیر آب بپردازید. امکان آموزش دوره های غواصی توسط مربیان متبحر و در سطح جهانی برای شما فراهم شده است تا در صورت تمایل از آن ها بهره برده و به یک غواص ماهر تبدیل شوید.

تهیه بلیط بهترین مراکز تفریحی در فصل تابستان

در شهر دبی مکان های تفریحی لذت بخش و هیجان انگیز مناسب سفرهای تابستانی به حدی زیاد است که شرح همه آن ها در این مطلب نمی گنجد. از دیگر مراکز تفریحی که می توانید در سفر تابستانی دبی در لیست تفریحات خود قرار دهید، می توان به بازدید از برج خلیفه، دلفیناریوم دبی، آکواریوم دبی مال، آی فلای دبی، شهربازی IMG و … اشاره کرد. بلیط تمامی این مراکز را با تخفیفات عالی از سایت دبی دیسکانت تهیه نمایید.

در این سایت علاوه بر امکان تهیه بلیط های تخفیف دار دبی، خدمات مهاجرت و اقامت نیز برای شما فراهم شده است. هدف این سایت فراهم نمودن سفری هیجان انگیز به دور از دغدغه برای شما عزیزان می باشد. در صورتی که قصد دارید از جدیدترین بلیط های تخفیف دار این سایت مطلع شوید، به سایت dubaidiscount.ir مراجعه نمایید و در صورت مواجه شدن با هر گونه سوال با کارشناسان ما از طریق واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی در ارتباط باشید.

جمع بندی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دلیل گرم بودن هوا، سفر خود به دبی را به تاخیر انداخته اید، با خواندن این مطلب نظرتان عوض خواهد شد. بنابراین از این تصور که در فصل تابستان نمی توان به تفریح در دبی پرداخت دوری کنید و با تهیه بلیط از سایت دبی دیسکانت از بهترین تفریحات تابستانی دبی با تخفیفات عالی بهره مند شوید. تفریحات دبی در تابستان به حدی مهیج و متعدد است که گرما را فراموش کرده و از سفر خود نهایت لذت را خواهید برد.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه