تفریح فرودگاه دبی - 1

تفریحات فرودگاه دبی: از سرگرمی های فرودگاه بین المللی دبی لذت ببرید

فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) برای ساعات قبل از پرواز، امکانات و سرگرمی‌های فراوانی برای مسافران فراهم کرده است. اگر کمی زودتر به فرودگاه برسید، می توانید از امکاناتی که در اختیار شما قرار گرفته، نهایت لذت را ببرید. در این مطلب لیستی از تفریحات فرودگاه دبی آورده شده است.

فرودگاه بین المللی دبی یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان است، اما بسیاری از فعالیت های داخل فرودگاه می توانند وقت شما را در زمان توقف یا ترانزیت پر کنند.

در ادامه این مطلب با تفریحات فرودگاه دبی آشنا خواهید شد. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تفریحات فرودگاه دبیمعرفی فرودگاه بین المللی دبی امارات

فرودگاه بین المللی دبی (DXB)، فرودگاه اصلی امارات متحده عربی و سومین فرودگاه شلوغ جهان از نظر ترافیک مسافر با ۳ ترمینال است. در این فرودگاه حدود هشت هزار پرواز به بیش از ۲۷۰ مقصد در سرتاسر دنیا به صورت هفتگی انجام می شود.

معرفی تفریحات فرودگاه دبی

چه سرگرمی هایی می توان در فرودگاه دبی داشت؟ چه کار کنیم تا در فرودگاه دبی حوصله مان سر نرود؟ فرودگاه بین المللی دبی به عنوان یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان، امکانات بسیاری برای مسافران دارد. از تفریحات رایگان فرودگاه دبی می توان به اینترنت رایگان اشاره کرد و اگر فردی گوشی همراه نداشته باشد، کیوسک های مجهز به اینترنت فراهم می باشند. همچنین اگر در فرودگاه دبی توقف کوتاهی دارید و نمی‌خواهید وارد هتل شوید یا از اسپا استفاده کنید، ایده خوبی است که دوش رایگان بگیرید.

 از فعالیت‌های سرگرم کننده در فرودگاه‌ دبی می توان موارد زیر را نام برد: استخر روباز، سالن بدنسازی، باغ‌های ذن، مکان‌های بازی برای کودکان، رستوران‌ها و سایر مکان‌های تفریحی که برای مسافران فراهم شده است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت تاکسی فرودگاه در دبی چقدر است؟

خرید از فروشگاه های Duty-Free

خرید یکی از محبوب ترین فعالیت ها در فرودگاه بین المللی دبی است. در فرودگاه دبی فروشگاه‌هایی وجود دارند که محصولات متنوعی را از برندهای مشهور جهانی با قیمت‌های بسیار مناسب در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این فرودگاه دارای تعداد زیادی فروشگاه معاف از مالیات بوده که به صورت 24 ساعته باز هستند. می‌توانید کیف‌، عینک‌های آفتابی و ساعت‌های لوکس را از برندهایی مانند گوچی، شنل، بِربِری (Burberry) و بولگاری (Bulgari) در ترمینال 3 خریداری کنید. برای خرید جواهرات زیبا و نقره، به Tiffany & Co در ترمینال1 سر بزنید.

در ترمینال 1، فروشگاه کارفور نیز وجود دارد که می توانید خواربار و محصولات تازه تهیه کنید. اگر می‌خواهید آزادانه گشت بزنید، می‌توانید چمدان‌های خود را در ترمینال‌های 1 و 3 به انبار تحویل دهید. این پایانه‌ها بسته به اندازه چمدان‌های شما، تا 12 ساعت از 35 درهم تا 40 درهم خدمات نگهداری از چمدان ارائه می‌دهند.

خرید از فروشگاه های Duty-Freeباغ های ذن (Zen) در فرودگاه دبی

اگر از فضای داخل فرودگاه خسته شده اید، در باغ ذن فرودگاه که پر از گیاهان مناطق گرمسیری است با حوضچه‌های ماهی، درختچه‌ها، بوته‌ها و نخل‌هایش استراحت کنید. مخصوصاً اگر قصد دارید یک پرواز طولانی را آغاز کنید، این باغ را توصیه می کنیم. در این باغ زیبا نیمکت‌هایی برای نشستن و بخشی هم برای بازی بچه ها طراحی شده است.

مکان: ترمینال 3، بین گیت های B7 و B27

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت تفریحات دبی چقدر است؟

باغ های ذن (Zen) در فرودگاه دبیسالن خواب n fly pod  در فرودگاه دبی

خوابیدن ممکن است به شما کمک کند برای پرواز خود آماده شوید. همچنین اگر توقف بسیار کوتاهی در فرودگاه دبی دارید یا اگر پرواز شما لغو یا تاخیر داشته باشد، گزینه خوبی است. در ترمینال 3، کپسول هایی برای خواب به سبک «ایگلو» با طراحی اسکاندیناوی وجود دارد، هر کدام یک تشک، روکش یکبار مصرف، پتو، بالشت و ملحفه دارند. می‌توانید از قبل یک جای خواب را در اینجا رزرو کنید. سالن خواب n fly در فرودگاه بین المللی دبی بهترین مکان برای استراحت است.

مکان: ترمینال 3، گیت های A

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

 خدمات ماساژ و اسپا در فرودگاه دبی

یکی از فعالیت هایی که می توانید در فرودگاه دبی تجربه کنید، مراکز اسپا و خدمات ماساژ است. اسپا برای رهایی از استرس و خستگی بسیار مفید می باشد. در تمام ترمینال های فرودگاه سالن های اسپا خدمات ماساژ، رایحه درمانی، اسکراب بدن و … را ارائه می دهند. انجام ماساژ قبل از پرواز طولانی مدت در اسپاهای فرودگاه دبی توصیه می شود. بازدید از اسپا یکی از بهترین فعالیت‌هایی است که می‌توان در طول سفر در فرودگاه دبی انجام داد. می توانید به Be Relax در ترمینال 1 و یا ترمینال 3 بروید که خدمات مختلف بهداشتی و زیبایی را ارائه می کنند. گزینه های دیگر عبارتند از XpressSpa و Timeless Spa، هر دو مرکز اسپا در ترمینال 3 مستقر هستند.

 ماساژ و اسپا در فرودگاه دبیباشگاه سلامت G-Force فرودگاه دبی

تقریباً هیچ کاری وجود ندارد که نتوانید در فرودگاه دبی انجام دهید. یک مجوز ورود به باشگاه سلامت G-Force در داخل هتل فرودگاه بین‌المللی دبی خریداری کنید. این باشگاه لوکس دارای استخر، جکوزی، سونا، سالن بدنسازی و دوش می باشد.

مکان: ورودی هتل در سالن های A، B و C.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: راهنمای کامل فرودگاه بین المللی دبی

سالن‌های لانژ فرودگاه دبی

برای بهره مندی از مزایای یک سالن لانژ در فرودگاه بین المللی دبی، مجبور نیستید حتما در کلاس تجاری سفر کنید. می توانید بعد از پرداخت هزینه مربوطه از خدماتی که این سالن‌ها ارائه می کنند، از باریستاهای اختصاصی گرفته تا آب‌میوه‌های تازه بهرمند شوید. گذراندن وقت در این سالن های خصوصی در واقع یکی از بهترین کارهایی است که می توان در فرودگاه دبی انجام داد.

سالن‌های لانژ فرودگاه دبی

سالن‌های marhaba با محیطی دلپذیر، بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها، امکانات عالی و کارکنان متعهد، از تمامی مسافران استقبال می‌کنند، تجربه ای که به شما احساس واقعا خاصی می دهد. از سالن هایMarhaba  مستقر در هر سه ترمینال برای استراحت استفاده کنید. این سالن های فرودگاه دارای وای فای، تلویزیون، روزنامه، مجلات و مانیتور اطلاعات پرواز هستند تا بتوانید در زمان استراحت، اینترنت را مرور کنید، روزنامه بخوانید و اطلاعات به موقع درباره پرواز را دریافت نمایید.

 سالن Plaza Premium Lounge با وسعت 1260 متر مربع در Concourse A   ترمینال 3 فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. این سالن مجموعه ای لذیذ از غذاهای عربی، آسیایی و بین المللی را ارائه می دهد، چای، قهوه و نوشیدنی های مختلف نیز سرو می شود.

پلازا لانژ همچنین مجهز به وای فای رایگان، اتاق مخصوص سیگار، اتاق دوش با امکانات رفاهی با کیفیت و چهار سوئیت خانوادگی خصوصی است. سوئیت های خانوادگی دارای خدمات پیشخدمت هستند و می توانند حداکثر تا 6 مهمان (بزرگسالان و کودکان) را در خود جای دهند. همچنین یک منطقه بازی مخصوص کودکان با اسباب بازی های چوبی دارند.

می توانید در سالن خصوصی امارات هم استراحت کنید، از آخرین اخبار مطلع شوید و طعم های جهانی را بچشید و وقتی زمان پرواز فرا رسید، می‌توانید مستقیماً از سالن‌های Concourse A آنها سوار پرواز خود شوید.

حتی یک فضای بازی( Game Space DXB )در فرودگاه وجود دارد که می توانید مهارت های خود را در 40 بازی آزمایش کنید و اگر قصد دارید به برخی از کارهای خود بپردازید، به فضای کار مشترکی بروید که این سالن ها ارائه می دهند.

معرفی تفریحات فرودگاه دبیرستوران های فرودگاه دبی

فرودگاه دبی دارای تعداد زیادی فروشگاه مواد غذایی و نوشیدنی است. رستوران The Noodle House، کافه بین المللی زرافه و فست فودهایی مانند برگر کینگ، مک دونالدز و KFC در این فرودگاه وجود دارند. رستوران‌ها در سرتاسر ترمینال ها قرار گرفته اند و کافی‌شاپ‌هایی مانند NUTELLA CAFÉ و CAFFÉ NERO در نزدیکی گیت ها مستقر هستند تا در صورت لزوم نیاز خود را برطرف سازید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه تاکسی در دبی

سرگرمی فرودگاه دبی برای کودکان

برای کسانی که با کودکان خود سفر می کنند، ارزش آن را دارد که به یک مرکز جدید بین گیت های B7 و B8 در Concourse B بروید. فرودگاه‌های دبی مرکز جدیدی افتتاح کرده است که دارای فضایی با وسایل بازی برای کودکان، صفحه‌های تلویزیونی با برنامه‌های مخصوص کودکان می باشد.

همچنین یک منطقه بازی‌های تعاملی در ترمینال 3 به اسم Kids Zone برای بچه‌هایی وجود دارد که باید قبل از پرواز انرژی اضافی خود را تخلیه کنند. بچه های پرتحرک و بازیگوش در این مکان به حد کافی بازی کرده و خسته می شوند. این فرودگاه همچنین دارای اتاق های مراقبت از کودکان است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات دبی برای کودکان

سرگرمی فرودگاه دبی برای کودکانسخن آخر

در مواجهه با زمان‌های توقف طولانی، بسیاری از مسافران اغلب در این فکر هستند که چگونه ساعت‌های انتظار را در داخل فرودگاه بگذرانند. خوشبختانه فرودگاه بین المللی دبی امکانات منحصر به فردی را برای آسایش مسافران فراهم کرده است. در این مقاله تفریحات فرودگاه دبی را به شما معرفی کردیم تا در سفرهای آینده خود برنامه ریزی بهتری داشته باشید.

یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خرید بلیط ها است. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه