قیمت تاکسی فرودگاه در دبی - 1

قیمت تاکسی فرودگاه در دبی چقدر است؟

اگر قصد سفر به شهر زیبا و بی نظیر دبی را دارید و در صدد برآورد هزینه های سفر خود هستید، با ما در این مقاله همراه باشید. ما در این مطلب اولین هزینه پیش رویتان پس از ورود به دبی که هزینه رفتن از فرودگاه به هتل در دبی می باشد را بررسی خواهیم کرد.

پیشرفت های صورت گرفته در چند سال اخیر در شهر دبی، آن را به یک شهر موفق در صنعت گردشگری تبدیل کرده است. اولین جایی که در بدو ورود به این شهر مدرن و توسعه یافته دبی شاهد خواهید بود، فرودگاه آن می باشد که پس از آن باید خود را به هتل برسانید. ممکن است در این میان پرسش هایی نظیر چگونه از فرودگاه دبی به هتل برویم یا قیمت تاکسی فرودگاه در دبی چقدر است مواجه شوید که ما در این مطلب تمامی ابهامات شما در این زمینه را برطرف خواهیم کرد.

در صورتی که قصد سفری بدون دغدغه و با کمترین هزینه به دبی را دارید، صفر تا صد مراحل سفر خود را به سایت معتبر و ایرانی دبی دیسکانت بسپارید. این سایت ارائه دهنده خدماتی نظیر اخذ ویزا دبی و اقامت دبی، رزرو هتل در دبی، رنت خودرو در دبی و فروش انواع بلیط های تخفیف دار دبی می باشد. پس با کمک این سایت ارزان تر به دبی سفر کنید.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تاکسی فرودگاه دبی

انواع روش های رفتن از فرودگاه به هتل در دبی

جهت رفتن از فرودگاه به هتل در دبی 3 روش مطمئن در دسترس می باشد که عبارتند از: اتوبوس، مترو و تاکسی. با دانستن هزینه هر یک از این روش ها و مدت زمان رسیدن به مقصد، می توانید بهترین گزینه را برای رسیدن به هتل انتخاب نمایید.

استفاده از اتوبوس های فرودگاه دبی

یکی از روش های حمل و نقل برای رفتن به هتل از فرودگاه، اتوبوس ها می باشند. البته باید شماره اتوبوس را نسبت به محل اقامت خود در دبی به درستی انتخاب کنید. هزینه اتوبوس نسبت به تاکسی بسیار کمتر بوده، اما فراموش نکنید که این روش طولانی تر از سایر روش های حمل و نقل بوده و مدت زمان بیشتری را تا رسیدن به مقصد باید طی کنید. از دیگر نکات قابل ذکر در این خصوص، فاصله حرکت هر اتوبوس می باشد که در روز هر 7 دقیقه یک بار و از 8 شب به بعد هر 20 دقیقه یک بار اتوبوس ها روانه شهر می شوند. یکی از معایب اتوبوس علاوه بر طولانی تر بودن مدت رسیدن به هتل، احتمال گیر افتادن در ترافیک می باشد.

استفاده از مترو

از دیگر روش های حمل و نقل از فرودگاه دبی، استفاده از مترو می باشد. در این روش بر خلاف اتوبوس از ماندن به مدت طولانی در ترافیک رنج نخواهید برد و در زمان کوتاهی به مقصد خواهید رسید. دو خط قرمز و سبز از فرودگاه دبی می گذرند که مقصد متروهای خط قرمز، مرکز شهر می باشند و شما بر حسب تعداد ایستگاه ها، موظف به پرداخت هزینه مترو خواهید بود. یکی از معایب بزرگ متروها، امکان استفاده از آن ها تا ساعت 9 شب می باشد و پس از این ساعت امکان استفاده از مترو وجود ندارد. همچنین رفتن به سمت مترو و معطلی در آن جا، پس از پروازی که داشته اید، شما را خسته خواهد کرد.

استفاده از تاکسی های فرودگاه

در صورتی که کرایه تاکسی فرودگاه دبی برایتان مهم نیست، استفاده از تاکسی بهترین وسیله حمل و نقل برای رفتن به هتل می باشد. تاکسی های فرودگاهی در تمامی ساعات شبانه روزی و بدون هیچ گونه اتلاف وقت در دسترس می باشند. شایان به ذکر است که این تاکسی ها بسیار ایمن و دارای تایید وزارت تاکسیرانی دبی بوده و برای مسافران عزیز قابل تشخیص می باشند. بنابراین پس از پرواز و به همراه داشتن چمدان و کودک، بهترین گزینه برای شما کرایه تاکسی خواهد بود. سایر روش های گفته شده معایبی را به همراه داشته و حمل چمدان تا هتل با مترو و اتوبوس امری دشوار خواهد بود. بنابراین برای راحتی هر چه بیشتر خود، از تاکسی های فرودگاه دبی استفاده کنید. همان طور که گفته شد تنها مشکل این روش، گران تر بودن آن است که در ادامه به شرح هزینه تاکسی فرودگاه در دبی خواهیم پرداخت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه تاکسی در دبی چقدر است؟

کرایه تاکسی فرودگاه در دبی

گردشگران پس از ورود به شهر دبی، می توانند از تاکسی های شبانه روزی فرودگاه که در کمترین زمان ممکن به سایر نقاط دبی می روند استفاده نمایند و بدون هیچ گونه معطلی و دردسری به محل اقامت خود برسند. همان طور که گفته شد کرایه تاکسی فرودگاه دبی کمی بالا بوده و این تاکسی ها در ترمینال های 1، 2 و 3 آماده خدمت رسانی به گردشگران می باشند. با وجود این که امکان رزرو تاکسی های آنلاین پیش از سفر وجود دارد، اما این کار ضرورتی ندارد، زیرا تمامی پایانه های فرودگاه بین المللی دبی دارای ایستگاه تاکسی هستند. اما آگاهی داشتن از هزینه های تاکسی فرودگاه در برآورد هزینه های سفر به شما کمک خواهد کرد.

شروع کرایه تاکسی فرودگاه دبی از 25 درهم بوده و به ازای هر کیلومتر مسافت طی شده، شما ملزم به پرداخت 97/1 درهم می باشید. البته ممکن است نسبت به ساعات شبانه روز و تایم خلوتی و شلوغی خیابان ها، هزینه های ذکر شده کمی متغییر باشد. شاید در اولین تجربه خود در مسیر رفتن به هتل، نگران هزینه حمل و نقل در این شهر شوید، اما باید بدانید که سنگین ترین هزینه تاکسی شما همین مسیر فرودگاه به هتل بوده و می توانید پس از آن از خودروهای اجاره ای یا مترو استفاده نمایید.

یکی از نکاتی که به کاهش هزینه های سفر شما کمک می کند، انتخاب هتل در نزدیکی مسیرهای مترو می باشد. در صورتی که در این خصوص اطلاعات کافی ندارید، می توانید از کارشناسان سایت دبی دیسکانت کمک بگیرید. این سایت به شما کمک خواهد کرد تا نسبت به بودجه خود، بهترین هتل با دسترسی آسان به ایستگاه های مترو را انتخاب کنید یا خودرو مورد نظر خود را اجاره نمایید. بنابراین با سپردن سفر خود به سایت دبی دیسکانت دیگر نگران اخذ ویزا، رفت و آمد در شهر دبی، اقامت در این شهر و چگونگی تهیه بلیط مراکز تفریحی نباشید. سایت دبی دیسکانت کلیه خدمات ذکر شده را با کمترین هزینه ممکن در اختیار شما گردشگران عزیز قرار خواهد داد.

کرایه تاکسی فرودگاه دبی

ترمینال های فرودگاه دبی

اکنون که با چگونگی و هزینه رفتن از فرودگاه به هتل در دبی آشنا شدید، بهتر است اطلاعاتی را در خصوص فرودگاه دبی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا پس از ورود به فرودگاه با بخش های مختلف آن آشنایی داشته باشید.

مهم ترین و اصلی ترین فرودگاه کشور امارات، فرودگاه بین المللی دبی با مساحت 2900 هکتار می باشد. این فرودگاه در منطقه القرهود و در 4 کیلومتری شهر دبی واقع شده و جز سومین فرودگاه پر رفت و آمد در جهان محسوب می شود. این فرودگاه دارای 3 ترمینال بوده که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم:

ترمینال شماره 1: اصلی ترین ترمینال فرودگاه دبی، ترمینال شماره 1 بوده که مساحتی حدود 520000 متر مربع را در بر گرفته و در 3 طبقه ساخته شده است. طبقه اول از کانترهای چک این و کانترهای تحویل چمدان و بار تشکیل شده، طبقه دوم به پروازهای ورودی اختصاص داده شده و شامل گیت های هوشمند، سالن های استراحت و چرخ دستی برای حمل چمدان می باشد. در طبقه سوم نیز دفتر صرافی، رستوران و کافه، شرکت های رنت خودرو، انبار چمدان و بار، نمازخانه، محوطه بازی کودکان و … برای راحتی مسافران واقع شده است.

ترمینال شماره 2: این ترمینال دورتر از ترمینال های 1 و 3 واقع شده و برای پروازهای منطقه ای و چارتر استفاده می شود. از آن جایی که این ترمینال دورتر از سایر ترمینال ها می باشد، برای جا به جایی باید از سرویس شاتل فرودگاه استفاده کرد. جابه جایی از ترمینال 2 به 1 با اتوبوس، 20 دقیقه زمان خواهد برد و جابه جایی از ترمینال 2 به 3، 30 دقیقه زمان بر خواهد بود. این ترمینال نیز از 4 طبقه تشکیل شده است.

ترمینال شماره 3: از دیگر ترمینال های فرودگاه دبی با مساحت 159142 متر مربع، ترمینال شماره 3 می باشد که ظرفیت 65 میلیونی داشته از 4 طبقه تشکیل شده است.

طبقه اول مختص پروازهای ورودی دبی بوده، در طبقه دوم مسافران سوار هواپیما شده و طبقه سوم مختص به پروازهای خروجی می باشد. طبقه چهارم این ترمینال که مخصوص پروازهای ورودی دبی است، دارای امکاناتی نظیر دفاتر صرافی، رستوران و کافه، هتل بین المللی، سالن های استراحت و … می باشد.

تاکسی های فرودگاهی در هر 3 ترمینال ذکر شده در اختیار مسافران قرار دارند و راحتی و امنیت بالایی را برای مسافران فراهم کرده اند. بنابراین با استفاده از تاکسی های فرودگاه دبی به راحتی به هتل بروید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اپلیکیشن تاکسی در دبی

جمع بندی

به دلیل گستردگی سیستم تاکسیرانی در دبی و کیفیت بالای حمل و نقل در این شهر، رفتن از فرودگاه به هتل در دبی نگرانی ندارد. با وجود بالا بودن کرایه تاکسی فرودگاه دبی، انتخاب تاکسی برای رفتن به هتل از فرودگاه گزینه مناسب تری نسبت به سایر روش های حمل و نقل نظیر اتوبوس و مترو می باشد. اتوبوس و مترو در کنار هزینه های پایین، معایبی دارند که مسافران را با مشکلاتی مواجه خواهند کرد، اما با استفاده از تاکسی ها نیاز به صرف مدت زمان طولانی برای رسیدن به مقصد نبوده و به همراه داشتن کودک و چمدان نیز مشکلی را ایجاد نخواهند کرد.

در صورت مواجه شدن با هر گونه ابهام در سفر خود به دبی، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه