اپلیکیشن تاکسی - 1

تاکسی اینترنتی دبی: راهنمای اپلیکیشن تاکسی در دبی

نحوه استفاده از اپلیکیشن تاکسی در دبی چگونه است؟ تاکسی اینترنتی دبی چیست و راهنمای استفاده از آن چیست؟ قیمت اوبر در دبی چقدر است؟ یکی از پر تکرارترین سوالاتی که گردشگران در هنگام سفر به شهر دبی با آن مواجه اند، چگونگی رفت و آمد به مراکز خرید و مراکز تفریحی در دبی می باشد که ما در این مقاله راهنمای کاملی از سیستم حمل و نقل این شهر به ویژه تاکسی در دبی را خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم.

اپلیکیشن تاکسی در دبی | تاکسی اینترنتی دبی | قیمت اوبر در دبی امکان طی کردن تمامی مسیرها در دبی با تاکسی وجود دارد. این تاکسی ها انواع مختلفی داشته و رنگ سقف متفاوتی را خواهند داشت که عبارتند از: تاکسی ملی به رنگ زرد، تاکسی مترو به رنگ نارنجی، تاکسی دبی به رنگ قرمز، تاکسی خودرو به رنگ آبی و تاکسی عرب به رنگ سبز. همچنین در این شهر تاکسی هایی با سقف صورتی وجود دارد که مختص بانوان بوده و سفری ایمن و مطمئن را برای آنان فراهم می آورند. در ادامه به شرح شرکت های تاکسی رانی که امکان گرفتن تاکسی اینترنتی در دبی را فراهم کرده اند خواهیم پرداخت تا با استفاده از آن ها سفری راحت و ایمن را تجربه نمایید.

  • Uber: از دیگر ویژگی های این برنامه تخمین قیمت اوبر در دبی پیش از سوار شدن می باشد. همچنین در این اپلیکیشن رزرو تاکسی تا 30 روز قبل از سفر امکان پذیر خواهد بود. برای مسیرهای طولانی گرفتن تاکسی اینترنتی در دبی به ویژه با برنامه اوبر اقتصادی بوده و نرخ ثابتی دارد و حق بیمه برای 4 مسافر را دارا می باشد. جهت درخواست اوبر می توانید مراحل زیر را طی کنید:
  • Black lane: بلک لین از دیگر شرکت های تاکسی اینترنتی دبی می باشد که شما را از فرودگاه به نقطه دلخواه در شهر دبی خواهد برد. این شرکت امکان رزرو تاکسی با استفاده از اپلیکیشن را برای شما عزیزان فراهم کرده است و حتی امکان انتظار راننده به مدت 15 دقیقه بدون هیچ هزینه اضافی وجود دارد.
  • Careem: اگر قصد گرفتن تاکسی اینترنتی در دبی را دارید، می توانید از اپلیکیشن careem استفاده کنید. این شرکت تاکسی رانی علاوه بر دبی در برخی از کشورهای خاورمیانه ارائه دهنده خدمات اینترنتی تاکسی می باشد. این اپلیکیشن همانند سایر شرکت های تاکسی اینترنتی دبی، امکان سوار و پیاده شدن در نقاط مورد نظر شما را فراهم کرده است.
  • Hala Taxi: یکی از ارزان ترین تاکسی اینترنتی دبی، هلا تاکسی می باشد که برای استفاده از آن باید از طریق اپلیکیشن کریم گزینه هالا تاکسی را انتخاب کرده و با انتخاب کردن مبدا و مقصد، خودرو یا ون را انتخاب نمایید.
  • Yango: از دیگر سرویس های تاکسی اینترنتی دبی، یانگو می باشد که به تازگی وارد این شهر شده است. البته لازم به ذکر است که این سرویس تاکسی تا کنون در بیش از 12 کشور جهان فعالیت داشته است. این سرویس امکان رزرو چند خودرو از طریق اپلیکیشن را برای گردشگران فراهم کرده است. همچنین این اپلیکیشن قابلیت انتخاب بهترین محل برای سوار شدن در کوتاه ترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت را دارا می باشد.

چه شهر محبوب دبی را برای زندگی و کار انتخاب کرده باشید و چه قصد سفر به این شهر مدرن را دارید، آشنایی با سیستم حمل و نقل دبی از اهمیت بالایی برخوردار است. گستردگی سیستم حمل و نقل این شهر، موجب راحتی شما در رسیدن به مقصد دلخواه شده است. این وسایل حمل و نقل شامل تاکسی، مترو، تاکسی های اینترنتی، تراموا و مونوریل می باشد که در این مقاله استفاده از تاکسی در دبی را شرح خواهیم داد. دبی دیسکانت ارائه دهنده خدمات متعدد از جمله اخذ اقامت، خدمات ویزا و فروش انواع بلیط های تخفیف دار می باشد. علاوه بر امکان تهیه انواع بلیط های تفریحات دبی با مناسب ترین قیمت در این سایت، می توانید اطلاعاتی نظیر قیمت تاکسی در دبی، چگونگی گرفتن تاکسی اینترنتی، قوانین رانندگی در دبی و … را از سایت dubaidiscount.ir کسب نمایید.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تاکسی در دبی

هزینه کرایه تاکسی در شهر دبی 

با وجود خدمات عالی و با کیفیت سیستم مترو و اتوبوس رانی در شهر دبی، عدم دسترسی مترو به همه نقاط شهر و پیاده روی زیر آفتاب برای رسیدن به مترو، سبب رو آوردن گردشگران به تاکسی در این شهر شده است. همچنین در صورت ندانستن آدرس دقیق برخی مراکز در این شهر، استفاده از تاکسی ها به شما کمک خواهند کرد. از آن جایی که گردشگران قصد بازدید از مراکز تفریحی متعددی را در این شهر دارند، اطلاع از هزینه های تاکسی به آن ها کمک خواهد کرد تا هزینه سفر خود را تخمین بزنند و با آسودگی خاطر به این شهر مدرن و زیبا سفر کنند. در شهر دبی هزینه تاکسی بر اساس تاکسی متر محاسبه می شود و تمامی تاکسی داران موظفند در طول مسیر آن را روشن بگذارند. توجه نمایید که حتی اگر صورت حساب شما کمتر از مقدار مشخصی باشد، شما باید حداقل پرداختی تایین شده برای تاکسی ها را بپردازید. نکته دیگر در این زمینه وجود تاکسی های مخصوص افراد معلول و ویلچری و تاکسی مخصوص بانوان می باشد که هزینه های متفاوتی را در بر می گیرند. همچنین علاوه بر هزینه تاکسی، شما باید هزینه ورودی تاکسی را که به شرح زیر هستند پرداخت نمایید:

  • هزینه ورود به تاکسی در کنار خیابان از ساعت 6:00 تا 22:00، 8 درهم می باشد.
  • هزینه ورود به تاکسی از ساعت 22:00 تا 6:00، 9 درهم است.
  • هزینه ورودی برای تاکسی های اینترنتی و تلفنی، 12 درهم خواهد بود.

پس از ورود به تاکسی به ازای هر کیلومتر، موظف به پرداخت 1.97 درهم خواهید بود که در صورت انتظار تاکسی در محل و عبور از اتوبان، هزینه های تاکسی افزایش می یابد. نهایتا جهت محاسبه هزینه تاکسی باید هزینه ورودی، هزینه مسافت طی شده، هزینه انتظار و در صورت نیاز هزینه عوارضی را در نظر بگیرید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه تاکسی در دبی چقدر است؟

انواع تاکسی های دبی به همراه اپلیکیشن

همان طور که گفته شد با توجه به گسترده بودن سیستم تاکسی رانی در دبی، امکان طی کردن تمامی مسیرها در دبی با تاکسی وجود دارد. این تاکسی ها انواع مختلفی داشته و رنگ سقف متفاوتی را خواهند داشت که عبارتند از: تاکسی ملی به رنگ زرد، تاکسی مترو به رنگ نارنجی، تاکسی دبی به رنگ قرمز، تاکسی خودرو به رنگ آبی و تاکسی عرب به رنگ سبز. همچنین در این شهر تاکسی هایی با سقف صورتی وجود دارد که مختص بانوان بوده و سفری ایمن و مطمئن را برای آنان فراهم می آورند. در ادامه به شرح شرکت های تاکسی رانی که امکان گرفتن تاکسی اینترنتی در دبی را فراهم کرده اند خواهیم پرداخت تا با استفاده از آن ها سفری راحت و ایمن را تجربه نمایید.

Uber

آیا تا به حال نام اوبر را شنیده اید؟ اوبر یک شرکت تاکسی رانی می باشد که فعالیت گسترده ای در بیش از 10 هزار شهر را دارد. با توجه به این که شرکت اوبر، ایمنی مسافران را بنیاد کار خود قرار داده از راننده گرفته تا اتومبیل، امنیت و آرامش خاطر را برای مسافرین عزیز فراهم می کنند. اوبر اپلیکیشن اندروید و IOS را برای مسافرین خود طراحی کرده است که این برنامه ویژگی هایی نظیر ردیابی GPS، دکمه کمک اضطراری و اشتراک گذاری سفر را دارا می باشد. از دیگر ویژگی های این برنامه تخمین قیمت اوبر در دبی پیش از سوار شدن می باشد. همچنین در این اپلیکیشن رزرو تاکسی تا 30 روز قبل از سفر امکان پذیر خواهد بود. برای مسیرهای طولانی گرفتن تاکسی اینترنتی در دبی به ویژه با برنامه اوبر اقتصادی بوده و نرخ ثابتی دارد و حق بیمه برای 4 مسافر را دارا می باشد. جهت درخواست اوبر می توانید مراحل زیر را طی کنید: ابتدا به Google play یا App store مراجعه کرده و با وارد کردن آدرس ایمیل و شماره تلفن، یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس مقصد خود را تایید کرده و مسافت خود با راننده را بر روی نقشه پیگیری نمایید.

Black lane

بلک لین از دیگر شرکت های تاکسی اینترنتی دبی می باشد که شما را از فرودگاه به نقطه دلخواه در شهر دبی خواهد برد. این شرکت امکان رزرو تاکسی با استفاده از اپلیکیشن را برای شما عزیزان فراهم کرده است و حتی امکان انتظار راننده به مدت 15 دقیقه بدون هیچ هزینه اضافی وجود دارد. این شرکت دارای کادری بسیار حرفه ای و انعطاف پذیر می باشد و به شما کمک خواهد کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد برسید.

Dubai taxi corporation

خودروهایی که در سطح شهر با سقف قرمز تردد می کنند، به سازمان تاکسی رانی دبی تعلق دارند. این نوع تاکسی ها تنها تاکسی هایی هستند که شما می توانید از کنار خیابان آن ها را دربست سوار شوید. البته باید به زمان نیز توجه نمایید، زیرا احتمال دارد در ساعات شلوغی به سختی این تاکسی ها را پیدا کنید. امکان رزرو این تاکسی ها هم به صورت تلفنی و هم از طریق اپلیکیشن DTC به صورت اینترنتی وجود دارد.

Careem

اگر قصد گرفتن تاکسی اینترنتی در دبی را دارید، می توانید از اپلیکیشن careem استفاده کنید. این شرکت تاکسی رانی علاوه بر دبی در برخی از کشورهای خاورمیانه ارائه دهنده خدمات اینترنتی تاکسی می باشد. این اپلیکیشن همانند سایر شرکت های تاکسی اینترنتی دبی، امکان سوار و پیاده شدن در نقاط مورد نظر شما را فراهم کرده است. شایان به ذکر است که می توانید از میان خودروهای این شرکت، خودرو مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. استفاده از این تاکسی ها مشمول هزینه هایی از جمله نرخ پایه، زمان انتظار، نرخ کیلومتر طی شده و نوع خودرو می باشد.

Hala Taxi

یکی از ارزان ترین تاکسی اینترنتی دبی، هلا تاکسی می باشد که برای استفاده از آن باید از طریق اپلیکیشن کریم گزینه هالا تاکسی را انتخاب کرده و با انتخاب کردن مبدا و مقصد، خودرو یا ون را انتخاب نمایید.

Yango

تاکسی اینترنتی دبی

از دیگر سرویس های تاکسی اینترنتی دبی، یانگو می باشد که به تازگی وارد این شهر شده است. البته لازم به ذکر است که این سرویس تاکسی تا کنون در بیش از 12 کشور جهان فعالیت داشته است. این سرویس امکان رزرو چند خودرو از طریق اپلیکیشن را برای گردشگران فراهم کرده است. همچنین این اپلیکیشن قابلیت انتخاب بهترین محل برای سوار شدن در کوتاه ترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت را دارا می باشد. از دیگر ویژگی های تاکسی یانگو می توان به انتخاب نوع خودرو نظیر لکسوس ES برای سفر راحت و لوکس اشاره کرد. این اپلیکیشن برای هر دو نوع گوشی IOS و اندروید وجود داشته و شامل هزینه های کیلومتر و مسافت طی شده، زمان پایه، نرخ ورود و نوع خودرو می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت تاکسی فرودگاه در دبی چقدر است؟

تاکسی مخصوص خانواده و خانم ها در دبی

در شهر مدرن و پیشرفته دبی، خدمات تاکسی رانی بسیار گسترده می باشد. در این شهر حتی تاکسی هایی برای ساکنین و گردشگران قرار داده شده است که توسط بانوان هدایت شده و امکان کرایه آن ها در همه نقاط شهر از جمله مراکز تفریحی، فرودگاه و بیمارستان وجود دارد. این تاکسی ها با سقف صورتی در شهر قابل شناسایی می باشند. هزینه این تاکسی ها عبارتند از:

  • از ساعت 6:00 تا 22:00 هزینه ورود به این تاکسی ها 5 درهم و هزینه هر کیلومتر مسافت طی شده 1.97 درهم می باشد.
  • از ساعت 22:00 تا 6:00 شروع هزینه از 5.50 درهم بوده و هر کیلومتر 1.97 درهم را شامل می شود.
  • شروع قیمت برای فرودگاه از 25 درهم بوده و نرخ هر کیلومتر 2.11 درهم می باشد.

در صورت وجود هر گونه ابهام در رابطه با تاکسی اینترنتی دبی، قیمت اوبر در دبی و … می توانید با کارشناسان سایت دبی دیسکانت از طریق اینستاگرام، واتس آپ، پست الکترونیکی و تماس تلفنی در ارتباط باشید. این سایت ارائه دهنده خدمات متعدد از جمله بلیط مکان های تفریحی دبی و تورهای مختلف با تخفیفات عالی می باشد.

جمع بندی

اگر قصد سفر به شهر زیبای دبی را دارید، نگران حمل و نقل خود در سطح شهر نباشید، زیرا شرکت های تاکسی دبی بسیار گسترده بوده و در سطح استاندارد جهانی قرار دارند. در این مقاله به معرفی انواع تاکسی اینترنتی دبی و قیمت اوبر در دبی پرداختیم تا سفری راحت و مطمئن را تجربه نمایید. شما عزیران می توانید با نصب اپلیکیشن اوبر، تاکسی را 30 روز پیش از سفر خود رزرو کرده و دغدغه حمل و نقل را نداشته باشید. سایت دبی دیسکانت در کنار شما خواهد بود تا تمامی مراحل سفر خود را از تهیه ویزا گرفته تا بلیط تفریحات را به آسانی و مقرون به صرفه تهیه کنید و بدون دغدغه به شهر زیبای دبی سفر کنید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

2 thoughts on “تاکسی اینترنتی دبی: راهنمای اپلیکیشن تاکسی در دبی

  1. رضا گفت:

    به نظر من یکی از بهترین سایت های تخفیف بلیط تفریحات در دبی است. نسبت به سایر شرکت های دیگری که من مقایسه کردم.

    1. ادمین 1 گفت:

      خیلی ممنون از لطف شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه