تفریحات دبی برای کودکان - 1

بهترین تفریحات دبی برای کودکان

در اینجا قصد داریم تفریحات مناسب کودکان در دبی را به شما معرفی کنیم. دبی با ساختمان های بلند، فعالیت های ماجراجویانه و زندگی شبانه، یکی از بهترین مکان ها برای بازدید بزرگسالان شناخته شده است، اما آیا می دانستید که برای بچه ها هم به همان اندازه سرگرم کننده است؟ دبی یک شهربازی بزرگ برای کودکان است.

جهت آشنایی با انواع تفریحات دبی برای کودکان در ادامه با ما همراه باشید. موزه‌ها، باغ‌وحش‌ها، سافاری‌ها، سواحل، پارک‌های آبی و بهترین آکواریوم و دلفیناریوم دنیا، اسکیت بورد در صحرا، سفر به آینده و نمایش آبی بی نظیر در این کلان شهر منتظر شماست. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تفریحات مناسب کودکان در دبی

چه کارهایی را می توان با بچه ها در دبی انجام داد؟

چه فرزندان شما عاشق ماجراجویی باشند، چه دوست داشته باشند جنبه هنری خود را کشف کنند یا از یادگیری بیشتر در مورد طبیعت لذت ببرند، چیزی وجود دارد که هر کودکی را در دبی راضی نگه دارد و آن را به مقصدی عالی برای تعطیلات خانوادگی تبدیل می کند. هنوز نمی دانید کجا بروید؟ ما فهرستی جامع از بهترین کارهایی که می‌توان با بچه‌ها در دبی انجام داد تهیه کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

سرگرمی های دبی برای کودکان

دلفیناریوم دبی در این مجموعه با فراهم آوردن زیستگاهی برای دلفین‌ها و شیرهای دریایی، بازدیدکنندگان می‌توانند با این موجودات دریایی برخوردی نزدیک داشته باشند. اجراهای زنده دلفیناریوم شامل رقص، بازی با توپ و تردستی دلفین‌ها و شیر‌های دریایی می‌شود. فعالیت‌های گروهی، برگزاری جشن‌ها و شنا با دلفین از دیگر کارهایی است که می‌توانید در دلفیناریوم دبی انجام دهید.

نمایش زنده دلفین‌ها و برنامه شاد آنها کودکان را بر سر شوق می آورد. مدت زمان اجرای این نمایش ها در حدود 45 دقیقه الی یک ساعت می باشد. دلفیناریوم دبی مکانی مناسب برای کودکان در تمام سنین می باشد.

تفریحات دبی برای کودکان

اسکی دبی در این جاذبه منحصربه‌فرد در مرکز خرید امارات، کودکان را به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز روز برفی در میان صحرا ببرید. اسکی دبی یک پیست اسکی با مساحت 22500 متر مربع است که هم به بزرگسالان و هم به کودکان این فرصت را می دهد تا در دمای سرد، اسکی را در دامنه های برفی تجربه کنند. بچه ها با فعالیت هایی از جمله ساخت آدم برفی، زیپ لاین و سوار شدن بر تله کابین، مطمئنا اوقات خوبی را در اسکی دبی خواهند داشت. آنها همچنین می توانند با پنگوئن های کینگ و جنتو ساکن اسکی دبی دیدار و احوالپرسی هیجان انگیز داشته باشند و همه چیز را از مربیان متخصص در مورد آنها یاد بگیرند. اسکی دبی مکانی مناسب برای کودکان 2 سال به بالا است.

اسکی دبی برای کودکان

دنیای ماجراجویی IMG به دنبال یک روز پرماجرا با بچه ها هستید؟ IMG Worlds of Adventure مکان مناسبی است. این پارک موضوعی سرپوشیده هیجان‌انگیز یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های شهر است. در شهربازی IMG کودکان می توانند از ملاقات منحصر به فرد با شخصیت های مورد علاقه خود، از جمله مرد عنکبوتی و لوکی لذت ببرند و برای تجربه ای هیجان انگیز به خانه خالی از سکنه بروند. این مجموعه مناسب برای کودکان 4 سال به بالا می باشد.

تفریحات دبی برای کودکان

پارک لگولند اگر بچه های شما عاشق LEGO هستند، برای بازدید از پارک های منحصر به فرد لگولند در دبی بسیار هیجان زده خواهند شد. پارک‌ها و استراحتگاه‌ها در دبی واقع شده‌اند، دو پارک با مضمون LEGO که منحصراً برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال ساخته شده‌اند که شامل تم پارک لگولند دبی و پارک آبی لگولند است. هر دو پارک دارای بازی های هیجان انگیزی هستند که به کودکان خردسال اختصاص داده شده است و مطمئناً باعث می شود که بچه های کوچک از خوشحالی جیغ بکشند.

تفریحات دبی برای کودکان

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین شهربازی دبی

معرفی جاهای دیدنی مناسب کودکان در دبی

سیاره سبز سیاره سبز دبی جنگل استوایی خاص دبی در وسط شهر است که بیش از 3000 گونه از حیوانات، پرندگان و گیاهان از جمله تنبل، توکان و پیرانا را در خود جای داده است. سیاره سبز با انتخاب منحصر به فرد خود از حیوانات و پرندگان، به کودکان فرصتی می دهد تا طبیعت را کشف کنند و تجربه کنند. در The Green Planet چیزی برای همه وجود دارد که آن را به یکی از بهترین مقاصد برای بازدید خانوادگی سرگرم کننده تبدیل می کند. حیوانات، خزندگان و پرندگان مطمئناً کوچولوهای شما را مشغول می‌کنند، در حالی که شما خودتان زیبایی‌های طبیعت را تماشا می‌کنید.

سیاره سبز دبی

پارک سافاری دبی فرزندان کوچک خود را برای کشف بیش از 3000 حیوان در این پناهگاه بزرگ حیات وحش در دبی به سفر ببرید. پارک سافاری دبی محل زندگی بیش از 70 گونه جانوری، از جمله 111 نوع پرنده، 10+ گوشتخوار و 50 نوع خزنده است. در این پارک بچه ها می توانند به زرافه ها غذا بدهند و نحوه شکار پرندگان را کشف کنند. آنها همچنین می‌توانند از مزرعه مخصوص بچه‌ها لذت ببرند و کاوش کنند، جایی که می‌توانند با حیوانات حیاط مزرعه محلی پارک مانند پونی‌ها، اردک‌ها، بزها و غیره به شیوه‌ای ایمن و دوستانه ارتباط برقرار کنند و به آنها غذا بدهند. این پارک  مناسب برای کودکان در تمام سنین می باشد.

سافاری دبی برای کودکان

دهکده جهانی در دهکده جهانی دبی، بچه ها می توانند کشورها و فرهنگ های مختلف جهان را با 30 غرفه منحصر به فرد اختصاص داده شده به کشورهای مختلف کشف کنند. دهکده جهانی همچنین یکی از بزرگترین پارک های موضوعی روباز در شهر را در خود جای داده است و بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیزی دارد که برای کودکان در هر سنی مناسب است. آن‌ها همچنین می‌توانند در یکی از هزاران غرفه غذا در گلوبال ویلج از غذاهای لذیذ از سراسر جهان لذت ببرند. دهکده جهانی مناسب برای کودکان در تمام سنین است.

باغ پروانه ها در باغ پروانه‌ها، واقع در باغ گل دبی، به فرزندان کوچک خود ماجراجویی افسانه‌ای بدهید. این مکان جادویی خانه بیش از 15000 پروانه از 50 گونه است. کودکان همچنین می توانند در میان انبوهی از پروانه ها راه بروند و از آن لذت ببرند زیرا تعدادی از آنها نزدیک می آیند و روی دستانشان می نشینند. موزه پروانه و حشرات همچنین اطلاعات عمیق تری ارائه می دهد و به کودکان اجازه می دهد تا تاریخچه حشرات را کشف کنند. باغ پروانه ها مناسب برای کودکان در تمام سنین می باشد.

تفریحات دبی برای کودکان

فراری پارک ابوظبی فراری ورلد دبی، یکی از بزرگ ترین شهربازی های سرپوشیده و البته جذاب ترین مجموعه تفریحی در دنیاست که با الهام از ماشین های فراری در جزیره یاس ابوظبی ساخته شده است. 44 سواری و جاذبه هیجان انگیز، هیجان بی پایانی را برای همه بازدیدکنندگان فراهم می کند. این پارک موضوعی میزبان رویدادهای مهیج در طول سال است که سرگرمی هایی در سطح جهانی برای مهمانان در هر سنی تضمین می کند.

تفریحات دبی برای کودکان

انجام چه تفریحاتی در دبی برای بچه ها سرگرم کننده است؟

  • در پارک آبی آتلانتیس آکواونچر خنک شوید.
  • در برج خلیفه به قله های جهان بروید.
  • کوسه ها را در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب ببینید.
  • به تور سافاری در صحرا بروید.
  • عکس های رنگارنگ در باغ معجزه دبی بگیرید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفريحات خانوادگی دبی

بهترین تفریحات آبی دبی برای کودکان

در میان سرسره‌های جذاب و هیجان‌انگیز در بهترین پارک‌های آبی دبی و ابوظبی، زمین‌های بازی پرآب بی‌نظیری نیز پیدا خواهید کرد که در آن کودکان زیر شش سال هم می‌توانند در اطراف بچرخند و تفریح کنند. پارک آبی آکواونچر-  Aquaventure Waterpark وقتی صحبت از پارک‌های آبی مناسب برای خانواده‌ها می‌شود، پارک آبی آتلانتیس در صدر فهرست برای سرگرمی کل خانواده قرار دارد. این پارک آبی بزرگ در دبی برای بچه های کوچک بسیار مناسب است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین پارک آبی دبی

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی لگولند دبی-  LEGOLAND Water Park Dubai این پارک آبی مناسب برای خانواده‌ها برای کودکان تا ۱۲ سال طراحی شده است، اما با بخش کاملی که به اعضای جوان‌تر خانواده اختصاص داده شده، برای بچه‌های زیر ۶ سال هم بسیار جذاب است. در این مجموعه‌ جذاب، ۲۰ جاذبه و سرسره‌ آبی با موضوعیت لگو وجود دارد. یک استخر موج و سافاری برای تفریح بچه‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین در این مجموعه رودخانه‌ای وجود دارد که بچه‌ها می‌توانند در آن با قایق‌هایی که خودشان با لگو ساخته‌اند، قایق‌رانی کنند.

وایلد وادی-  Wild Wadi پارک آبی فوق‌العاده مناسب برای خانواده‌ها در مقابل برج العرب جمیرا حدود 30 تجربه و سواری سرگرم‌کننده را برای کل افراد فراهم می‌کند که هم بچه‌های کوچک و هم بچه‌های بزرگ دوست خواهند داشت. پارک آبی وایلد وادی دارای دو رودخانه، چندین ترن آبی، چند سرسره، سقوط آزاد، استخرهای موج و موج سواری، آبشاری ۱۸ متری در ورودی پارک، ۲ فروشگاه و ۳ رستوران و دیگر خدمات است.

تفریحات دبی برای کودکان

بهترین مراکز بازی و شهربازی برای کودکان در دبی

شهربازی آی ام جی ( IMG Worlds of Adventure ) IMG یک مرکز تفریحی است که در آن بازی‌هایی مثل ترن هوایی و وسایل تفریحی هیجان‌انگیز وجود دارد. ین شهربازی مخصوص بچه ها و نوجوانان دبی ساخته شده است و در آن می توان تمامی وسایل بازی شخصیت های کارتونی که از کمپانی مارول الگو گرفته را دید. همچنین این شهربازی پر از مغازه‌های مختلف است و سینمایی بسیار بزرگ دارد. شهربازی آی ام جی در مسیر شیخ محمد بن زاید، در شهر عربی دبی قرار دارد.

موشن گیت Motiongate موشن گیت دبی یکی دیگر از پارک‌های موضوعی در دبی است که با الهام از هالیوود ساخته شده است و بخش پارک‌ها و استراحتگاه دبی (Dubai Parks & Resorts) واقع شده است. این پارک دارای پنج محدوده مختلف است که حدود 27 وسیله تفریحی مهیج، 15 نمایش زنده، 15 فروشگاه و 9 رستوران را در خودش جای داده است. جذاب‌ترین وسیله‌ی تفریحی موشن گیت، ترن هوایی ماداگاسکار است.

بهترین تفریحات دبی برای کودکان

سرزمین درخشان یک پارک تفریحی منحصر به فرد واقع در پارک زعبیل، دبی گاردن گلو، مقصد مناسبی برای خانواده برای همه کسانی است که از دبی بازدید می کنند. گاردن گلو دبی با حفظ شعار خود «این یک دنیای شگفت‌انگیز است» پنج موضوع منحصر به فرد را ارائه می‌کند که هنر، تاریخ و جادو را گرد هم می‌آورد. موضوع اصلی پارک گاردن گلو صرفه‌جویی در انرژی، بازیافت و حفاظت از حیات‌وحش است. این پارک شگفتی‌های جهان، ادای احترام به طبیعت و سرزمین عجایب زیر آب را به نمایش می‌گذارد. بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر دیدن گل‌های درخشان و لذت بردن از نمایش‌های آکروباتیک، سفری بین دایناسورها در دنیای پارک ژوراسیک را آغاز کنند. دبی گاردن گلو در نزدیکی پارک زعبیل دبی، گیت شماره ۶ و ۷ قرار دارد.( با مترو خط قرمز به ایستگاه ماکس (Max) رفته و از آنجا با ۱۵ دقیقه پیاده روی به محل برسید). بلیط های گاردن گلو را می توانید با قیمت مناسب از سایت معتبر دبی دیسکانت خریداری نمایید.

چه تفریحاتی می توان با بچه ها در دبی مال داشت؟

آکواریوم دبی مال و باغ وحش زیر آب آکواریوم دبی مال مکانی محبوب برای بازدید بزرگسالان و کودکان است. اینجا محل زندگی 140 گونه مختلف دریایی است. از سطح زمین به بالا سه طبقه را در بر می گیرد. این مخزن 10 میلیون لیتر آب را در خود جای می دهد . دیدن صدها کوسه از نزدیک بسیار جذاب است. این باغ وحش زیر آب چرخه زندگی حیوانات را به نمایش می گذارد.

تفریحات دبی برای کودکان

پارک واقعیت مجازی پارک VR محبوب به شما امکان می دهد تخیل خود را کشف کنید. این یکی از کارهایی است که باید برای گیمرها در دبی مال انجام شود. لذت بصری شگفت انگیز و فراموش نشدنی از ترس، ماجراجویی، اکشن و موارد دیگر را تجربه کنید. فکر نکنید که این پارک تنها برای بزرگسالان است. بچه‌های کم سن و سال هم بازی‌های مخصوص به خودشان را دارند که مختص آن‌هاست. بازی‌های مثل Geminose که محیط آن کاملا برای این سنین آماده شده و هیچ خطری آن‌ها را از نظر روحی و جسمی تهدید نمی‌کند، بلکه با بردن آن‌ها به دنیایی فانتزی و بازی با تک‌شاخ‌ها، خرگوش‌های صورتی و بسیاری موجودات دوست‌داشتنی و بامزه‌ی دیگر، تخیلشان را شکوفا کرده و روزی رویایی برایشان رقم می‌زند. میتوانید از سایت معتبر دبی دیسکانت که ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی است، بلیط پارک واقیت مجازی دبی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

KidZania کیدزانیا دبی یکی از بهترین کارهایی است که در دبی مال می توان انجام داد. این بهشت برای کودکان 4 تا 16 ساله است. آموزشی و سرگرم کننده است. کیدزانیا به بچه‌ها اجازه می‌دهد شغلی را انتخاب کنند، نقش‌آفرینی کنند و درباره زندگی و تصمیم‌گیری بیاموزند. این مکان به جوانان کمک می کند تا مهارت های تحلیلی خود را توسعه دهند و با بچه های دیگر سرگرم شوند. مکانی ایده آل برای ترک جوانان هنگام خرید در بزرگترین مرکز خرید دبی است.

تفریحات دبی برای کودکان - 2

پیست یخی دبی مال پیست یخی دبی مال برای خانواده ها یک انتخاب عالی است. کمد و اسکیت با نرخ پایین برای هر جلسه یک ساعت و نیم ارائه می شود. سالن پاتیناژ میزبان جشن های شاد و فراموش نشدنی «فقط زنانه» و جشن تولد کودکان است. ساعات کاری روزهای هفته 10 صبح تا 10 شب

سخن آخر

تفریحات دبی برای کودکان، یکی از جنبه های مورد توجه اکثر گردشگران این شهر زیبا می باشد که آشنایی با آن ها، کمک به سزایی به شما و خانوادتان می کند تا در مدت زمان اقامت، با توجه به سلیقه و نیازهای خود بهترین برنامه های تفریحی را زمانبندی نمایید. جهت خرید بلیط های تفریحی می توانید به سایت برتر دبی دیسکانت مراجعه کنید. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه