تفريحات دبی در پاييز - 1

بهترين تفريحات دبی در پاييز

یکی از بهترین زمان های سال برای سفر به دبی پاییز است. اگر قصد دارید در پاييز به دبی سفر کنید، آنچه که باید در مورد مكان های تفريحی و هزينه تفريحات دبی در پاييز بدانید در اين مقاله آورده شده است.

آب و هوای مطبوع، (بین 24 تا 35 درجه) پاییز را به زمان درخشانی از سال برای تعطیلات خانوادگی در دبی تبدیل کرده است. در سایت دبی دیسکانت فهرستی از برترین تفريحات در دبی گردآوری شده است تا سفر خود را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنید.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تفريحات دبي پاييزچرا در پاييز از دبی ديدن كنيم؟

در پاييز شما آب و هوای نسبتاً مطبوعی را تجربه می كنيد. از طرفی زمان خوبی برای لذت بردن از جاذبه های سرپوشیده و محيط بیرونی است. مانند فصل بهار، هنگام بازدید از دبی در پاییز می توانید هوای گرم و روزهای آفتابی را انتظار داشته باشید. در طول این ماه ها هنوز به طور متوسط حدود 10 ساعت از نور روز برای لذت بردن وجود دارد و دمای آب دریا نیز دلپذیر است، بنابراین حتما بخشی از زمان سفر خود را به تفريحات ساحلی و پارك های آبی اختصاص دهيد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

در پاييز چه تفريحاتی را در دبی انجام دهيم؟

 پاییز در دبی زمان خوبی برای کاوش و یادگیری در مورد این شهر بین‌المللی افسانه‌ای است. اگر قصد سفر به امارات را دارید و به دنبال تفريحات دبی در پاییز هستید، تعدادی از ایده های مورد نظر ما را بررسی کنید، از جمله:

بازديد از برج خلیفه، سافاري صحرا، بهترین پارک های آبی دبی، آکواریوم دبی مال، باغ گل دبی و دهكده جهانی دبی، اسکی دبی و …

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات آبی دبی و تفریحات دریایی در دبی

تفريحات هيجان انگيز دبی در پاييز كدامند؟

در پاييز چه بخواهید از مناظر دیدن کنید، در تور سافاري صحرا کاوش کنید یا یک ماجراجویی پر هيجان با بالن سواری داشته باشيد، در ادامه بهترین تفريحات هيجان انگيز دبی را براي شما آماده كرده ايم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات دبی

تفريحات هيجان انگيز دبی در پاييز برج خلیفه

برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، یکی از پربازدیدترین ساختمان های دبی است. می توانید از این ساختمان 828 متری بازديد کنید تا از سکو های رصد در طبقات 124/125 منظره پانورامای خیره کننده ای از شهر داشته باشید. توصیه می‌کنیم هنگام طلوع یا غروب خورشید از این ساختمان محبوب دیدن شود.

سافاری صحرا

به این تجربه شگفت‌انگیز و منحصر به فرد در صحرای دبی بپیوندید، جایی که از تپه‌های شنی عبور می‌کنید و از فعالیت‌های سرگرم‌کننده مانند سواری روي تل هاي ماسه ای، اسكی روی ماسه، شترسواری و غیره لذت می‌برید. شام را زیر ستاره ها میل کنید یا از تجربه کمپینگ همراه با رقص و اجراهای عربی، لذت ببريد.

 باغ معجزه دبی

باغ معجزه دبی با بیش از 150 میلیون گل، بزرگترین باغ گل جهان است. در این باغ قدم بزنید تا از تماشاي گل‌های رنگارنگ و چند اجرای زنده نیز در اینجا لذت ببرید. چند سازه گلدار از جمله ماکتی از A380، شخصیت‌های دیزنی و موارد دیگر نیز در اين پارك به چشم مي خورد.

پارک های موضوعی دبی

شهر دبی دارای چندین پارک موضوعی و شهربازی از جمله موشن گیت، پارک‌های لگولند دبی، ریورلند دبی، شهربازی IMG و غیره است. یک روز را به همراه خانواده خود به لذت بردن از سواری ها و جاذبه های این پارک های هیجان انگیز بگذرانید.

دهکده جهانی

یکی از بهترین مکان ها برای بازدید همراه با خانواده، گلوبال ويليج دبی است. اين پارك دارای جاذبه ها و فعالیت های زیادی است. چندین بازسازی از  بناهای تاریخی معروف دنیا مانند تاج محل، کولوسئوم و … را به همراه غرفه های متعدد که هر کدام به یک کشور اختصاص دارد، مي توان ديد. از غذا گرفته تا لباس و سوغاتی، می توانید همه چیز را در این پارک پیدا کنید.

دهکده جهانیآکواریوم دبی

با بازدید از آکواریوم دبی، شگفتی های اقیانوس های جهان را کاوش کنید. این یک بازديد بسیار جالب و سرگرم کننده برای بزرگسالان و کودکان خواهد بود. آکواریوم دبی، در مجموعه‌ی مجلل دبی مال، قرار گرفته است و بازدید از آن می‌تواند دو الی سه ساعت از وقت شما را بگیرد.

پیست اسکی دبی

به بزرگترین پارک برفی سرپوشیده جهان بروید که دارای شیب‌ها و سواری برای اسکی‌بازان با هر سطح تجربه ای است. در این پیست حتی پنگوئن ها را خواهید دید. امكانات تفریحی اين پارك برفی به قدری زیاد است که بازدید از آن برای هر سلیقه و سنی مناسب می باشد.

پارك سافاری دبی

پارک سافاری دبی دارای حدود 3000 حیوان با 78 گونه پستاندار – از جمله 10 گوشتخوار مختلف و 17 پستاندار – 50 نوع خزنده، 111 نوع پرنده به اضافه دوزیستان و بی مهرگان است که همگی در این مكان 119 هکتاری زندگی می کنند. سافاری پارک دبی چهار اکوسیستم طبیعی را در خود جای داده است که شامل دشت‌های آفریقا، جنگل‌های استوایی آسیا، بیابان‌های عربستان و دهکده کاوشگر (سفر به آسیا و آفریقا) می‌شود.

بازدیدکنندگان از حیوانات بومی هر منطقه بازديد می‌کنند و در مورد اکوسیستم هر بخش بیشتر می‌آموزند. یکی از جذابیت های پارک سافاری دبی، مزرعه مخصوص کودکان است که بچه های کوچک می توانند در مورد حیوانات مزرعه سنتی مانند مرغ، بز، گوسفند و گاو اطلاعاتی کسب کنند.

پارك سافاری دبی بالن سواری

دبی با آسمان‌خراش‌های نمادین، جزایر دست‌ساز و خط ساحلی خیره‌کننده‌اش، پس‌زمینه‌ای عالی را برای بالن‌سواری در دبی فراهم می‌کند. همانطور که به آرامی به آسمان بالا می روید، مجذوب تضاد بین شگفتی های مدرن شهر و صحرای وسیع اطراف آن می شوید. در اين تجربه مناظر خیره کننده ای از پالم جمیرا، خط افق دبی و مکان های دیدنی آن مانند آتلانتیس، برج العرب، برج خلیفه، چشم دبی و بسیاری دیگر را تماشا خواهيد كرد. این ماجراجویی هوایی به راحتی در برنامه سفر شما قرار می گیرد و بسيار سرگرم کننده است. بالن سواری برای تمام سنین ایمن بوده و آن را به فعالیتی ایده آل برای خانواده و دوستان تبدیل می کند.

گاردن گلو – سرزمين درخشان

یک پارک تفریحی منحصر به فرد واقع در پارک زعبیل، دبی گاردن گلو، مقصد مناسبی برای همه کسانی است که از دبی بازدید می کنند. سرزمین درخشان دبی با حفظ شعار خود «این یک دنیای شگفت‌انگیز است» پنج موضوع منحصر به فرد را ارائه می‌کند که هنر، تاریخ و جادو را گرد هم می‌آورد. موضوع اصلی پارک گاردن گلو صرفه‌جویی در انرژی، بازیافت و حفاظت از حیات‌وحش است. بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر دیدن گل‌های درخشان و لذت بردن از نمایش‌های آکروباتیک، سفری بین دایناسورها در دنیای پارک ژوراسیک را آغاز کنند.

فستيوال پاييزی خريد در دبی

چمدان هاي خود را برداريد و به دبی سفر كنيد. فستيوال خريد دبي از 15 دسامبر 2023 تا 29 ژانویه 2024 برگزار می‌شود. در جشن‌های هفتگی از بازدیدکنندگان و گردشگران دعوت مي شود تا در قرعه‌کشی‌ها و رویدادهای به یاد ماندنی شركت كنند.

به طور كلی در مقایسه با ماه های تابستان، پاييز زمان خوبی برای خرید از بازارهای دبی در فضای باز است. در حالی که حداکثر دما به 35 درجه سانتیگراد می رسد، شدت گرما هنوز قابل تحمل است. اگر در مورد تحمل گرما مطمئن نیستید، می توانید برای بازدید در عصر برنامه ریزی کنید، زمانی که دما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و به شما امکان می دهد تا به طور کامل از تجربه خرید در بازارهاي محلی و سنتی لذت ببرید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: جشنواره و فستیوال های خرید دبی

فستيوال پاييزی خريد در دبیپارك های آبی دبی در فصل پاييز

اکنون که دما دوباره برای دبی معقول شده است، وقت آن است که تني به آب بزنيد. پارک های آبی شگفت انگیز زیادی در دبی وجود دارد که مطمئناً خانواده ها، گروه دوستان و بچه ها را در هر سنی سرگرم خواهند کرد. اين پارك ها شامل سرسره های عظیم، استخرهای موج، و حتی تفريحات مناسب برای کودکان هستند.

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

پارک آبی آتلانتیس تبدیل به یک نقطه عطف در گردشگری دبی شده است. آتلانتیس آکواونچر مملو از سواری‌های عالی برای گذراندن یک روز در كنار خانواده است. دارای یک ساحل خصوصی زیبا است که پس از ورود به پارک نیز می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این پارک آبی در دبی با بیش از 105 سرسره و جاذبه شگفت انگیز، بزرگترین پارک آبی جهان محسوب می شود.

پارک آبی وایلد وادی

یکی از مکان‌های جذاب امارات و دبی برای گردشگران، بخصوص خانواده ها پارک آبی وایلد وادی دبی می باشد. پارک آبی وایلد وادی دارای پیشرفته ترین وسایل برای بازی، تفریح و سرگرمی و هیجان است. اين پارك رو باز بوده و امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف را دارد. پارک آبی از بخش های مختلف از جمله سرسره های هیجان انگیز، استخر موج، رودخانه جوها، رودخانه خروشان، فیش اسپا، ۳ رستوران و ۲ فروشگاه تشکیل شده است.

پارک آبی لگولند دبی

این پارک آبی مناسب برای خانواده‌ها و کودکان تا ۱۲ سال طراحی شده است، اما با بخش کاملی که به اعضای جوان‌تر خانواده اختصاص داده شده، برای بچه‌های زیر ۶ سال هم بسیار جذاب است. در این مجموعه‌ جذاب، ۲۰ جاذبه و سرسره‌ آبی با موضوعیت لگو وجود دارد. یک استخر موج و سافاری برای تفریح بچه‌ها در نظر گرفته شده است.

پارك های آبی دبی در فصل پاييزهزينه تفريحات دبی در پاييز

هزینه تفريحات دبی در پاييز شامل موارد مختلفی مانند هزینه خرید بلیط پرواز، هزینه رزرو هتل، هزینه حمل و نقل داخل شهری، هزینه تفریحات و غیره است، که باید به دقت قبل از سفر به دبی محاسبه شود. تقاضا برای سفر در پاييز زیاد بوده و این می تواند هزینه سفر شما را افزایش دهد. ماه های پر مسافر دبی از نوامبر تا آوریل (آبان ماه تا نيمه دوم فروردين ماه) در نظر گرفته می شود.

در اين زمان دما در بهترین حالت خود قرار دارد، اما هزینه‌های بالاتری را برای اقامت و قيمت پرواز پرداخت خواهيد كرد. با این حال، در چنين ماه هايی برای عاشقان ساحل و هرکسی که می‌خواهد از فعالیت‌های فضای باز دبی، سافاری صحرا بهترین استفاده را ببرد، بهترین انتخاب است. برخلاف فصل زمستان که گران‌ترین فصل سال برای سفر به دبی است، در پاییز به دلیل اینکه فصل میانی است، قیمت‌ تفريحات دبی در پاييز ممكن است نرخ مناسب تری نسبت به زمستان و شروع سال نو داشته باشد. شما مي توانيد قبل از سفر با خريد بليط های تفريحات دبی در كل هزينه سفر صرفه جويی كنيد.

هزينه تفريحات دبی در پاييزسخن آخر

بدون شک پاییز یکی از بهترین فصل ها برای سفر به دبی است، بنابراین فرصت لذت بردن از آب و هوای خوب و تفريحات سرگرم کننده را از دست ندهید. امیدواریم برخی از این فعالیت های پاییزی دبی مورد توجه شما قرار گرفته باشد. یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خريد بلیط ها است.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه