فستیوال خرید دبی - 1

جشنواره و فستیوال های خرید دبی 2024

جشنواره و فستیوال خرید دبی، یکی از بزرگ ترین فستیوال های خرید جهان محسوب می شود. این فستیوال خرید برای اولین بار در سال 1996 به منظور رونق تجارت در دبی برگزار شد و از آن پس، هر ساله در این شهر زیبا و شگفت انگیر بر قرار است. بعد از گذشت 26 سال از برگزاری اولین فستیوال خرید در دبی، این فستیوال هر سال میلیون ها نفر از تمامی نقاط جهان را برای خرید و بازدید، راهی دبی می کند. دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر، آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچرهای دبی می باشد. شما با خرید از این سایت، می توانید یکی از به یادماندنی ترین سفرهای خود را داشته باشید. در ادامه ی این مقاله در سایت دبی دیسکانت، انواع فستیوال های دبی، مکان برگزاری جشنواره خرید، تاریخ برگزاری و … را بررسی می کنیم.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

جشنواره و فستیوال خرید دبی 2023انواع فستیوال‌ های دبی

هر ساله فستیوال ها و جشنواره های مختلفی در امارات متحده عربی، شهر دبی برگزار می شوند. این فستیوال ها انواع مختلفی نظیر فستیوال زمستانی، فستیوال تابستانی، فستیوال جیتکس شاپر و … دارند که هر کدام در تاریخ مشخصی ارائه می شوند. در ادامه به بررسی هر یک از این فستیوال ها و زمان برگزاری آن ها می پردازیم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

فستیوال زمستانی دبی

جشنواره و فستیوال های دبی هر ساله بسیاری از مسافرین و افراد مختلف را از سراسر جهان به سوی شهر دبی روانه می کنند. یکی از مزیت های جذاب که باعث پرطرفدار شدن این فستیوال های خرید در دبی می شود، فروش محصولات متنوع با قیمت های مناسب است. فستیوال های زمستانی معمولا در ماه فوریه (ماه بهمن) آغاز می شود و تا حدود 5 هفته ادامه دارند. در این فستیوال افراد علاوه بر خرید، می توانند از کنسرت ها، نمایش ها، زمین های بازی و … نیز استفاده نمایند. در طول فستیوال خرید زمستانی دبی، مراکز خرید و فروشگاه ها تایم های بیشتری را نسبت به روز های عادی باز هستند. در روز های پایانی فستیوال زمستانی دبی، در مکان های مختلف شهر دبی، آتش بازی و جشن هایی همراه با موزیک و رقص برگزار می شود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین مراکز خرید دبی

فستیوال زمستانی دبیفستیوال سوپرایز تابستانی دبی

یکی دیگر از فستیوال های جذاب دبی، فستیوال سوپرایز تابستانی دبی (Dubai Summer Surprises) است. این جشنواره در روز های گرم تابستان، در شهر زیبای دبی برگزار می شود. در سال های اخیر که ماه مبارک رمضان در فصل تابستان است، این فستیوال دارای سه بخش مختلف، جشنواره رمضان در دبی، جشنواره عید فطر در دبی و فستیوال سوپرایز تابستانی دبی (Dubai Summer Surprises) می باشد. فستیوال سوپرایز تابستانی دبی، جذاب ترین و پرطرفدار ترین بخش جشنواره تابستانی دبی است. این جشنواره با هدف سرگرمی های بزرگ برای کوچک تر ها برگزار می شود. در این جشنواره برنامه های سرگرم کننده ای، نظیر تئاتر کودکان، سرزمین عجایب، بازی با رایانه های غول پیکر و … به خصوص برای خانواده ها وجود دارد. در این فستیوال مراکز خرید بزرگ دبی، تخفیف های بسیار زیادی بر روی محصولات خود قرار می دهند که یکی از جذابیت های فستیوال تابستانی همین مورد می باشد. یکی دیگر از جذابیت های جشنواره تابستانی دبی، اجرای کنسرت ها خیابانی در این شهر است. بیشتر برنامه ها و سرگرمی های این فستیوال به صورت سوپرایز است و فقط چند روز پیش از اجرا از آن ها رونمایی می کنند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

فستیوال سورپرایز تابستانی دبینمایشگاه جیتکس شاپر دبی

نمایشگاه جیتکس، نمایشگاه تکنولوژی و فناوری است که هر ساله در شهر دبی برای طرفداران این زمینه برگزار می شود. این نمایشگاه یکی از معروف ترین و پرطرفدار ترین نمایشگاه های تکنولوژی و فناوری در خاورمیانه، آسیا و آفریقا محسوب می شود. در نمایشگاه جیتکس (Gitex) سعی دارند به روز ترین تکنولوژی ها و فناوری های دنیا را گرد هم جمع آوری کنند و به نمایش بگذارند. این نمایشگاه یک فرصت بسیار عالی برای ارتقا کسب و کار، آشنایی با به روزترین تکنولوژی روز دنیا، خرید و اخذ نمایندگی محصولاتی که در نمایشگاه ارائه می شوند و … است. این نمایشگاه از بخش های متعددی تشکیل می شود که بخش های آن عبارتند از:

  • بخش فناوری مصرف کننده
  • بخش کمپانی های نرم افزاری
  • بخش کلود
  • بخش Golf Comms
  • بخش پویایی
  • بخش امنیت شبکه و زیرساخت
  • بخش روباتیک

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین پارک آبی های دبی

نمایشگاه جیتکس شاپر دبیفصل حراجی های دبی و زمان برگزاری فستیوال خرید دبی

در فصل حراجی های دبی، محصولات از جمله مواد غذایی، پوشاک و … تا 70 یا 80 درصد تخفیف می خورند که در این زمان ها می توانید بهترین و به روز ترین محصولات را با قیمت هایی عالی از مراکز خرید دبی، خریداری نمایید. در شهر دبی سالانه 23 فستیوال خرید برگزار می شود. معمولا این فستیوال ها در فصل تابستان در ماه های تیر، مرداد و در فصل زمستان در ماه های دی و بهمن برگزار می شوند که یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین آن ها فستیوال خرید زمستانی دبی است. البته باید گفت در برخی مواقع تاریخ و زمان این حراجی ها تغییر می کند و تقریبا 6 ماه قبل از شروع آن ها، تاریخ دقیق جشنواره های خرید اعلام می گردد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: ارزان ترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟

فصل حراجی های دبی و زمان برگزاری فستیوال خرید دبیمکان برگزاری جشنواره خرید دبی

برای استفاده از مزیت های جشنواره خرید دبی، لازم نیس به مکان خاصی از شهر دبی مراجعه نمایید، زیرا با شروع فستیوال های خرید در این شهر تمام مراکز خرید و فروشگاه در جریان این فستیوال قرار می گیرند و شما می توانید با مراجعه به هر یک از مراکز خرید، از مزایای فستیوال خرید استفاده نمایید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اوت لت مال دبی

مکان برگزاری جشنواره خرید دبیمراکز خرید ارزان در جشنواره های خرید دبی

احتمالا این سوال برای شما پیش خواهد آمد که کدام مراکز خرید در فستیوال خرید دبی، برای خرید مناسب تر است؟ در اینجا به شما در انتخاب بهترین مراکز خرید با تخفیف های عالی در جشنواره های خرید دبی کمک می کنیم. مراکز خرید زیر، بهترین مراکز خرید دبی هستند که می توانید با مراجعه به آن ها بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت و تخفیف های بالا خرید کنید:

  • مرکز خرید برجمان
  • بازارهای سنتی دبی
  • دبی مال 
  • مرکز خرید ابن بطوطه
  • مرکز خرید دبی فستیوال سیتی
  • مرکز خرید سیتی سنتر دیره
  • اوت لت مال دبی

مراکز خرید ارزان در جشنوارهای خرید دبیاز فستیوال و جشنواره های خرید دبی چه چیزهایی بخریم؟

همانطور که گفتیم جشنواره و فستوال دبی یکی از بهترین فرصت ها برای خرید از مراکز خرید دبی می باشد، زیرا اکثر محصولات با تخفیف های زیادی به فروش می رسند و می توانید بهترین محصولات و لباس ها را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. در فستیوال های خرید دبی معمولا بیشترین تخفیف ها بر روی لباس، طلا و لوازم الکترونیکی اعمال می شود. شما می توانید در فصل های حراجی دبی و آغاز فستیوال های خرید این محصولات را با کمترین قیمت خریداری کنید. به طور کلی از جمله مواردی که خرید آن ها در جشنواره خرید دبی به مراجعه کنندگان توصیه می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • عطر و ادکلن
  • انواع پوشاک، کیف و کفش برند‌های معتبر
  • لوازم الکترونیکی
  • محصولات چرمی
  • جواهرات

برنامه‌ها و تفریحات جانبی فستیوال خرید دبی

همانطور که گفتیم فستیوال های خرید دبی، فقط شامل خرید و مراکز خرید نیست و تفریحات دیگری نیز در کنار خرید به مراجعه کنندگان ارائه می شود. از آغاز تا پایان این فستیوال ها در کنار خرید، می توانید بخشی از زمان خود را نیز با تفریحات دیگری که ارائه می شود پر کنید. از جمله تفریحات و سرگرمی های موجود در فستیوال خرید دبی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازدید از نمایشگاه ها
  • اجرای برنامه کارناوال
  • شکم گردی (استفاده از رستوران ها و غذاهای خیابانی)
  • قرعه‌کشی و ارائه جوایز ارزشمند به شرکت‌کنندگان
  • آتش بازی

برنامه‌ها و تفریحات جانبی فستیوال خرید دبیبهترین ساعات برای مراجعه به مراکز خرید در طول جشنواره خرید دبی چه زمانی است؟

تقریباً می توان گفت در تمام ساعات روز می توانید برای خرید به مراکز خرید دبی مراجعه کنید، اما بهترین زمان از نظر این که مراکز خرید شلوغ نباشند، معمولا صبح های زود است. اگر خرید در شلوغی را دوست ندارید، بهترین ساعات برای مراجعه به مراکز خرید در طول جشنواره خرید دبی، اوایل روز، هنگام صبح می باشد.

نکات مهم برای شرکت در فستیوال خرید دبی

نکاتی وجود دارند که با توجه به آن ها می توانید خرید خوبی را در دبی تجربه کنید. این نکات شامل موارد زیر می باشند:

  • بهتر است به مغازه هایی بروید که همه ی اجناس آن ها تخفیف خورده باشد.
  • لیست اولویت ‌ها برای خرید خود را بنویسید.
  • در کنار خرید از دیگر تفریحات فستیوال نیز استفاده نمایید.
  • شنبه و یکشنبه ها که روزهای تعطیل در دبی هستند، معمولا شلوغ ترین روزهای مراکز خرید می باشند، بهتر است در این روز ها به خرید نروید.
  • این فستیوال ها معمولا 5 هفته ادامه دارند پس نیازی نیست برای خرید عجله کنید.

نکات مهم برای شرکت در فستیوال خرید دبیجمع بندی

فستوال و جشنواره های خرید مختلفی هر ساله در شهر دبی برگزار می شود که جذاب ترین و پرطرفدارترین آن ها، فستیوال تابستانی و فستیوال زمستانی می باشد. در این فصل ها، فستیوال خرید در همه ی مراکز خرید و فروشگاه های دبی برقرار است و افراد می توانند محصولاتی نظیر پوشاک، جواهرات، لوازم الکتریکی و … را با قیمت های مناسب و تخفیف های زیاد خریداری نمایند.دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه