برای سفر به دبی چقدر پول ببریم - 1

برای سفر به دبی چقدر پول ببریم؟

چقدر پول با خودمان به دبی ببریم؟ آیا از هزینه های سفر به دبی مطلع هستید؟ یکی از پرسش هایی که ذهن گردشگران را در هنگام سفر به دبی به خود مشغول کرده است، هزینه سفر به این شهر می باشد. در این مقاله از دبی دیسکانت قصد داریم به این پرسش که برای سفر به دبی چقدر پول ببریم پاسخ دهیم و هزینه های این سفر را از ابعاد مختلف بررسی نماییم.

برای پنج روز اقامت در این شهر هر فرد باید حدودا 500 دلار به همراه داشته باشند که این مبلغ در سفرهای دو نفره 950 دلار آمریکا تخمین زده شده است. فراموش نکنید که سبک سفر شما، هزینه های سفر را تحت تاثیر قرار خواهد داد، به گونه ای که اگر قصد استفاده از لوکس ترین امکانات در شهر دبی را دارید، باید برای پنج روز اقامت حداقل 2000 دلار آمریکا به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است که واحد پول دبی درهم بوده، اما در اکثر مکان های تفریحی و مراکز خرید دبی، دلار نیز پذیرفته می شود، اما در صورت نیاز به درهم می توانید دلار خود را در صرافی ها به درهم تبدیل کنید.

در دهه های اخیر دبی به یکی از مقاصد گردشگری لوکس در جهان تبدیل شده و محبوبیت بالایی را در میان گردشگران کسب کرده است. شهر زیبا و مدرن دبی دارای مراکز و امکانات تفریحی و گردشگری متعددی می باشد که اگر قصد بازدید از اکثریت آن را دارید، نیاز به مقدار قابل توجهی پول می باشد. ما در این مقاله به برآورد هزینه های سفر به دبی خواهیم پرداخت تا پیش از سفر هزینه های حدودی را تخمین زده و مقدار پول مورد نیاز را در هنگام سفر به همراه داشته باشید. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

هزینه سفر به دبی

در هنگام سفر به دبی با چه هزینه هایی روبه رو هستیم؟

اگر شما نیز قصد سفر به شهر دبی را دارید و در صدد برآورد هزینه های سفر خود هستید تا از مقدار پولی که باید با خود به دبی ببرید مطلع شوید، پیش از هر چیز باید بدانید در طول سفر به دبی با چه هزینه هایی رو به رو هستید. به طور کلی شما با هزینه هایی نظیر بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل، هزینه های خورد و خوراک، هزینه رفت و آمد در سطح شهر دبی و بازدید از مراکز تفریحی رو به رو هستید. البته در صورت سفر به دبی از طریق تورهای دبی دیسکانت هزینه بلیط هواپیما و اقامت در هتل از این هزینه ها کسر می گردد. در این سایت امکان رزرو تورهای متفاوت از ارزان ترین هتل گرفته تا لوکس ترین آن ها را دارید.

بنابراین با رزرو تور از دبی دیسکانت دیگر نگرانی بایت ویزا، بلیط هواپیما و اقامت در هتل در شهر دبی نداشته باشید و با آسودگی خاطر به دبی سفر کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا تمامی هزینه ها در هنگام سفر به دبی را شرح دهیم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

هزینه ویزا

قطعا سفر به هر کشور دیگری پیش نیازهایی دارد که شامل پاسپورت، ویزا و بلیط هواپیما می باشد که هر یک از این موارد هزینه هایی را در بر خواهند گرفت. به طور معمول اخذ ویزا در دبی یک هفته زمان خواهد برد و هزینه های آن نسبت به روزهای اعتبار آن متفاوت می باشد، اما به طور کلی می توان گفت که ویزای توریستی دبی به مدت یک ماه مبلغ 300 درهم خواهد بود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: مراحل اخذ ویزای دبی 

هزینه بلیط هواپیما

هزینه بلیط هواپیما به عوامل مختلفی نظیر فصل سفر، شرکت هواپیمایی و نوسانات ارزی بستگی دارد. اگر شما بلیط هواپیمای خود را از شرکت های ایرانی تهیه کنید، ملزم به پرداخت هزینه های بسیار کمتری نسبت به شرکت های اماراتی هستید. البته اگر قصد کاهش هزینه های خود را دارید، توصیه ما به شما استفاده از تور دبی می باشد. قطعا سفر با تورهای دبی از سایت دبی دیسکانت، هزینه های کمتری را نسبت به رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما به صورت شخصی در بر خواهد گرفت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تور دبی

هزینه عوارض خروج از کشور

از دیگر هزینه هایی که باید هنگام سفر به دبی پرداخت شود، هزینه عوارض خروج از کشور می باشد که مبلغ آن کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود. عوارض خروج از کشور در مقایسه با سایر هزینه های شهر دبی به چشم نخواهد آمد. در حال حاضر جهت عوارض خروج از کشور در اولین سفر ملزم به پرداخت 400 هزار تومان، در سفر دوم 600 هزار تومان و سفر سوم 800 هزار تومان می باشید.

هزینه اقامت

در هنگام سفر به شهر مدرن و زیبای دبی امکان اقامت شما در هتل های یک تا پنج ستاره فراهم شده است. در شهر دبی هتل های لوکس و مجللی واقع شده که اقامت شما در این شهر را به یاد ماندنی خواهد کرد، اما قطعا اقامت در این هتل ها، هزینه های بالایی را به همراه خواهد داشت. اقامت برای یک شب در هتل های دبی حداقل از 30 دلار شروع می شود که نسبت به بودجه خود می توانید آن ها را انتخاب نمایید. از جمله هتل های ارزان قیمت در دبی، می توان به هتل های سان اند سندز، صدف و میفیر اشاره نمود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین صرافی های دبی

هزینه حمل و نقل

همان طور که در مطالب قبلی گفته شد، جهت رفت و آمد در سطح شهر دبی می توانید از حمل و نقل عمومی در دبی از جمله مترو دبی، اتوبوس، تاکسی، تاکسی اینترنتی یا رنت خودرو استفاده کنید که هر یک از آن ها هزینه های متفاوتی خواهند داشت. نسبت به گزینه های ذکر شده، هزینه های تاکسی در دبی گران بوده و حداقل هزینه آن برای هر مسیر 20 تا 25 درهم می باشد. در صورتی که قصد استفاده از تاکسی های اینترنتی را دارید، می توانید از اپلیکیشن اوبر یا کریم استفاده کنید که هزینه آن نیز پس از تعیین مبدا و مقصد مشخص می گردد. اگر می خواهید با مترو در شهر تردد کنید، باید گفت که مناسب ترین کارت مترو برای گردشگران کارت نقره ای است و برای تهیه این کارت، نیاز به پرداخت 25 درهم می باشید که البته این کارت 19 درهم اعتبار دارد. لازم به ذکر است که هزینه بلیط مترو برای هر نفر بین 3 تا 7.5 درهم می باشد. می توان گفت که هزینه مترو و اتوبوس تقریبا به هم نزدیک بوده و برای هر بار استفاده از آن مبلغی حدود 5 درهم را باید هزینه کنید.

یکی از مناسب ترین و به صرفه ترین گزینه های حمل و نقل در دبی، اجاره خودرو در دبی می باشد که نسبت به مدل خودرو و تعداد روزهای اجاره، هزینه آن متفاوت خواهد بود. شما عزیزان می توانید جهت رنت خودرو مورد علاقه خود از سایت دبی دیسکانت اقدام نمایید. در این سایت امکان اجاره خودرو برای هر روز از 100 درهم تا 1200 درهم فراهم شده است. بنابراین متناسب با بودجه خود اقدام به رنت خودرو نمایید تا در مدت زمان سفر خود، دیگر نیازی به رفت و آمد با تاکسی، مترو و … نداشته باشید و همچنین هزینه های تردد در شهر دبی را کاهش دهید.

هزینه رستوران گردی در دبی

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام سفر به دبی باید به آن توجه نمود، هزینه خورد و خوراک در این شهر می باشد. بهتر است بدانید که یک وعده غذایی در رستوران های معمولی دبی به ازای دو نفر حدود 100 درهم خواهد شد. معمولا صبحانه به طور رایگان در اکثر هتل های دبی سرو می شود، اما اگر بخواهیم هزینه آن را به طور جداگانه شرح دهیم، هزینه این وعده به ازای 2 نفر 90 درهم خواهد شد. همچنین هزینه میان وعده در شهر دبی را می توان حدودا 30 درهم تخمین زد. بنابراین به طور میانگین هر زوج برای هر 3 وعده روزانه به همراه میان وعده باید حدودا 330 درهم هزینه کنند. البته قیمت های گفته شده برای رستوران های معمولی بوده و قطعا صرف غذا در رستوران های لاکچری دبی هزینه های بالاتری را در بر خواهد گرفت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: هزینه سفر به دبی چقدر است؟

هزینه تفریح در دبی

اکنون که از سایر هزینه های سفر به دبی مطلع شدید، وقت آن است که به شرح قیمت تفریحات دبی بپردازیم. قطعا جذاب ترین بخش سفر به دبی، گشت و گذار در مراکز تفریحی و گردشگری این شهر می باشد. اگر شما بخواهید در مدت زمان اقامت خود در دبی، از جذاب ترین تفریحات نظیر برج خلیفه، آکواریوم دبی، سافاری در صحرا، پارک آتلانتیس و … بازدید کنید، باید 1500 درهم را برای این تفریحات به همراه داشته باشید. جهت اطلاع از قیمت دقیق این تفریحات و آشنایی با تفریحات مهیج در دبی، می توانید به سایت دبی دیسکانت بروید و پس از انتخاب تفریحات مورد علاقه خود، قیمت دقیق آن ها را برآورد کنید. بی شک تهیه بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی در کاهش هزینه های سفر شما بسیار موثر خواهد بود و امکان بازدید از مراکز تفریحی بیشتری را به شما خواهد داد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: در سفر به دبی و امارات چه پولی ببریم؟

برآورد هزینه سفر به دبی

در سفر به دبی چقدر پول با خود به همراه داشته باشیم؟

برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم؟ اکنون که از تمامی هزینه های سفر به شهر دبی آگاه شدید، قصد داریم به طور کلی به این پرسش که برای سفر به دبی چقدر پول ببریم پاسخ دهیم. درست است که هزینه های سفر برای هر فرد متناسب با انتخاب هتل، تفریحات و … متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی برای پنج روز اقامت در این شهر هر فرد باید حدودا 500 دلار به همراه داشته باشند که این مبلغ در سفرهای دو نفره 950 دلار آمریکا تخمین زده شده است. فراموش نکنید که سبک سفر شما، هزینه های سفر را تحت تاثیر قرار خواهد داد، به گونه ای که اگر قصد استفاده از لوکس ترین امکانات در شهر دبی را دارید، باید برای پنج روز اقامت حداقل 2000 دلار آمریکا به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است که واحد پول دبی درهم بوده، اما در اکثر مکان های تفریحی و مراکز خرید دبی، دلار نیز پذیرفته می شود، اما در صورت نیاز به درهم می توانید دلار خود را در صرافی ها به درهم تبدیل کنید.

نتیجه نهایی

هدف از نگارش این مطلب آگاهی شما عزیزان از هزینه های سفر به دبی می باشد. قطعا برای سفر به شهر رویایی دبی نیاز به برنامه ریزی دقیق مالی می باشد تا مبلغ مورد نیاز خود را از صرافی ها تهیه نمایید. همانند سایر شهرهای کشور امارات، واحد پول دبی درهم بوده که البته در اکثر مکان های این شهر دلار نیز پذیرفته می شود.

با توجه به هزینه های ذکر شده در این مطلب، هزینه های سفر خود را برآورد کنید و مقدار پول مورد نیاز را با خود به دبی ببرید. در صورتی که قصد کاهش هزینه های خود در سفر به دبی را دارید، می توانید از تورهای دبی در سایت دبی دیسکانت استفاده کرده و از بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی در این سایت بهره مند شوید و سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه