معرفی قسمت های مختلف باغ گل ها دبی - 1

معرفی قسمت های مختلف باغ گل ها دبی ( میراکل گاردن دبی )

در این مطلب به معرفی قسمت های مختلف باغ گل ها دبی خواهیم پرداخت. باغ گل ها دبی در یکی از گرم ترین نقاط دنیا و میان شن زارهای دبی، باغ گلی ساخته شده که در دنیا کم نظیر است. باغ معجزه دبی حدود ۷۲۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و بیش از ۵۰ میلیون گل و 250 میلیون گیاه در آن قرار داده شده و به همین دلیل عنوان بزرگترین باغ گل دنیا را به آن داده اند.

باغ گل معجزه دبی یا Miracle Garden در منطقه دبی لند در روز ولنتاین سال ۲۰۱۳ با هزینه بیش از ۱۱ میلیون دلار افتتاح شد. جالب است بدانید همه ساله با گرم شدن هوا و شروع فصل گرما، درب های این مجموعه بسته می شود و مجدداً با شروع فصل سرما و هوای خنک، بازگشایی و آماده پذیرای بازدید کنندگان می شود. در ادامه علاوه بر شناخت کامل باغ گل دبی عکس های miracle garden را نیز مشاهده نمایید.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید بلیط باغ گل معجزه دبی را تهیه نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

معرفی باغ گل معجزه دبیدیدنی های باغ گل معجزه دبی

بانوی معلق –  Floating Lady

جدیدترین جاذبه این باغ، بانوی معلق نام دارد که به زیبایی در بین زمین و آسمان معلق شده است. نقطه عطف این اثر زیبا، لباس سفید و قرمزش می باشد که با گل های زیبای اطلسی فرش شده است و توجه بازدید کنندگان را به خود جلب می کند.

بانوی معلق میراکل گاردننوک تپه – Hill Top

از فراز این تپه شما می توانید نمای بسیار زیبایی از باغ گل را تماشا کنید. تماشای میلیون ها گل رنگارنگ از فراز این تپه، قطعاً احساس فوق العاده ای برای شما رقم خواهد زد.

نوک تپه میراکل گاردنطراحی سه بعدی گل دار – ۳D Floral Design

در قسمتی از پارک اشیاء و شخصیت هایی بوسیله گل طراحی شده اند که یکی از پر بازدیدترین نقاط باغ گل معجزه دبی می باشد. در این بخش شما می توانید زنبورهای عسل، مورچه های غول پیکر، قطار (حامل پرچم کشورها)، کالسکه، طاووس و مواردی دیگر را که همگی به وسیله گل ساخته و مزین شده اند، تماشا کنید.

طراحی سه بعدی گل دار باغ گل دبیمزرعه گل آفتاب گردان – Sunflower Field

دبی شهری است که در بیشتر روزهای سال هوا در آن آفتابی می باشد؛ همین امر باعث شده تا طراحان باغ گل معجزه دبی به فکر احداث مزرعه وسیعی از گل آفتاب گردان باشند. گل آفتابگردان که ارتفاع آن تا ۳ متر نیز می رسد، یکی از بخش های جذاب باغ معجزه دبی میراکل گاردن را رقم زده است.

این مطلب شاید برای شما مفید باشد: صفر تا صد برنامه سفر به دبی

ایرباس ای ۳۸۰ – AIRBUS A380

ایرباس ای ۳۸۰ دوست داشتنی ترین سوپر جامبو جت جهان و غول پیکرترین هواپیمایی می باشد که تاکنون ساخته شده است. هواپیمایی امارات نیز که پرچم دار کشور امارات می باشد، بیشترین تعداد از این نوع هواپیما را در ناوگان خود دارد. گل سر سبد این باغ، این هواپیما می باشد که با بیش از ۵۰۰،۰۰۰ گل ساخته شده است و لقب بزرگترین هواپیمای ساخته شده با گل در جهان را نیز بدست آورده است.

ایرباس ای ۳۸۰ باغ گل دبیساعت گل – Floral Clock

قدم زدن در باغ گل معجزه دبی باعث می شود زمان از دست شما خارج شود، اما زمانی که به ساعت گل این باغ می رسید، متوجه این خواهید شد که چند ساعت را بدون توجه به گذر زمان، مشغول بازدید از این باغ بوده اید.

ساعت گل میراکل گاردنتونل چترها – Umbrella Tunnel

در باغ گل دبی مسیری ساخته شده که سقف آن را تعداد زیادی چترهای رنگارنگ پوشش داده است و باعث شده قدم زدن در آن برای بازدید کنندگان بسیار بسیار جذاب باشد. در اینجا تعدادی رستوران و کافه هم قرار گرفته که می توانید از خوردن و آشامیدن در زیر چترها لذت ببرید.

این مطلب شاید برای شما مفید باشد: بهترین پارک های آبی دبی

تونل چترهای باغ گل دبیپارک دریاچه – Lake Park

در این باغ گل زیبا دریاچه ای مصنوعی قرار گرفته که با داشتن کشتی مملو از گل، ویلای گل کاری شده و فلامینگو های صورتی رنگ یکی از زیباترین مناظر را رقم زده است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : معرفی بهترین مراکز خرید دبی

پارک دریاچه میراکل گاردنمحل نشستن – Sitting Area

اگر از قدم زدن در پارک خسته شده اید و نیاز به استراحت دارید، می توانید در اینجا به استراحت بپردازید و البته از تماشای مناظر نیز لذت ببرید. البته رستوران و کافه هایی نیز در این قسمت قرار گرفته تا از خوردن و آشامیدن لذت ببرید.

باغ معجزه دبیتونل قلب – Heart Tunnel

شاید عاشقانه ترین و زیباترین محل برای گرفتن عکس یادگاری در باغ گل معجزه دبی، همین قسمت باشد. تونلی از قلب هایی که با گل های رنگین مزین شده، یکی از زیباترین بخش های این باغ لقب گرفته است.

باغ گل دبیویلاهای گلکاری شده – Floral Villas

در بخشی از این باغ زیبا بازدیدکنندگان شاهد ویلاهایی بسیار چشم نواز با گل های رنگارنگ یاس، اسطوخودوس و … هستند که در یک راستا ساخته شده و منظره چشم نوازی را رقم زده اند. شاید آرزوی اکثر بازدید کنندگان باشد تا در چنین ویلاهای رویایی زندگی کنند.

میراکل گاردنقلعه گل کاری شده – Floral Castle

باغ گل معجزه دبی همچون پارک موضوعی دیزنی لند دارای یک قلعه می باشد، با این تفاوت که این کاخ کاملاً گل کاری شده است و برای گرفتن یک عکس یادگاری مکانی بسیار عالی می باشد.

قلعه میراکل گاردنکابانا – Cabanas

یکی از بهترین مکان ها برای استراحت و تجدید قوا در این باغ، کابانا می باشد. شما می توانید در این مکان با آرامش به استراحت بپردازید و از تماشای مناظر لذت ببرید.

باغ گل معجزه دبیخرس عروسکی –  Teddy Bears

اگر با کودک خود از این باغ زیبا دیدن می کنید، مطمئن باشید با دیدن این خرس عروسکی گل کاری شده به وجد خواهند آمد، پس از دیدن این خرس غافل نشوید.

شاید این مطلب به درد شما بخورد : تفریحات دبی: هیجان‌انگیزترین و مهم‌ترین مکان‌هایی که در سفر به دبی نباید از دست داد.

میراکل گاردنبهترین فصل بازدید از باغ گل معجزه دبی

از آنجایی که دبی یکی از گرمترین نقاط کره زمین می باشد، نگهداری از این باغ گل در فصول گرم سال امکان پذیر نمی باشد. از این جهت این باغ گل تنها در فصول سرد سال باز می باشد. میراکل گاردن هر سال از ماه اکتبر (مهر) تا آپریل (فروردین) فعالیت دارد. ساعت کاری باغ گل معجزه دبی یکشنبه تا پنجشنبه از ۰۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰ و جمعه و شنبه از ۰۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰ می باشد.

زمان بازدید و ساعت کار باغ گل معجزه دبی

ساعت کاری باغ گل معجزه دبی یکشنبه تا پنجشنبه از ۰۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰ و جمعه و شنبه از ۰۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰ می باشد. https://dubaidiscount.ir/دهکده-جهانی-دبی/

بلیط باغ گل معجزه دبیچگونه به باغ گل معجزه دبی برویم؟

میراکل گاردن یاباغ گل میراکل دبی در منطقه البرشا، منطقه دبی لند واقع شده است که برای رفتن به آن می توانید از تاکسی یا مترو و یا اتوبوس استفاده نمایید. لازم به ذکر است که تهیه این بلیط از سایت دبی دیسکانت با ترانسفر می باشد.

زمان لازم برای بازدید از باغ گل معجزه دبی

میراکل گاردن یکی از بزرگترین باغ گل های موجود در جهان است. میزان زمان لازم برای بازدید از این باغ گل حدودا 6 ساعت است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این باغ گل، می توانید در واتساپ با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.

زمان لازم برای بازدید از باغ گل معجزه دبیقیمت وردی باغ گل معجزه دبی و خرید بلیط

قیمت بلیط میراکل گاردن دبی چقدر است؟ ابتدا با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، بلیط مورد نظر و تعداد بلیط را انتخاب نمایید. سپس با افزودن بلیط به سبد خرید، با پرداخت پول مراحل خرید را تکمیل نمایید. این بلیط ها همگی به صورت E-Ticket یا همان بلیت الکترونیکی و اورجینال بوده و دارای بارکد می باشند. بلیط باغ گل دبی با ترانسفر می باشد که پس از تهیه بلیط، جهت هماهنگی روز و ساعت دقیق برگزاری این تور با شما تماس خواهند گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به نحوه خرید، می توانید در واتساپ با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.

بلیط باغ گل معجزه دبیجمع بندی

به طور کلی بازدید از باغ گل دبی در یکی از گرمترین نقاط کره زمین، بسیار جذاب و دیدنی است. باغ گل میراکل یکی از جاذبه های پرطرفدار در دبی است. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت می توانید بلیط این باغ گل را تهیه نمایید. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه