بهترین پارک آبی دبی - 1

با بهترین پارک آبی دبی آشنا شوید.

بهترین پارک آبی دبی کدام است؟ ممکن است درباره پارک‌های آبی دبی شنیده باشید. شاید بپرسید چرا در دبی، که یک منطقه کویری است، نیاز به پارک آبی وجود دارد؟ اما واقعیت این است که در دبی، مجموعه‌های آبی زیبا و متنوعی وجود دارند که بعضی از آن‌ها به عنوان برترین‌ها در جهان شناخته می‌شوند. در این مقاله، می‌خواهیم بهترین پارک آبی دبی در دبی را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید تا با این جاذبه‌های تفریحی فوق‌العاده آشنا شوید.

ویدیو معرفی بهترین پارک آبی دبی

دبی دیسکانت یکی از سایت های ایرانی معتبر است که بلیط بهترین پارک های آبی را با بهترین قیمت ارائه می دهد. برای تهیه بلیط بهترین پارک آبی دبی، کافیست وارد سایت شوید و بلیط مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید، سپس پشتیبانی سایت با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را به شما اعلام می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را به بهترین پارک های آبی در دبی ببریم.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

1 – پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر)، یک پارک آبی پرطرفدار در دبی

پارک آبی آتلانتیس یا پارک آبی آکواونچر در کنار هتل آتلانتیس دبی، منتهی الیه پالم دبی واقع شده است. این پارک آبی نیز یکی از بهترین پارک آبی دبی است که لحظات بسیار شادی را برای شما به ارمغان می آورد. در این پارک آبی چیزهای زیادی برای دیدن و تجربه کردن وجود دارد، از سرسره ها و جاذبه های جدید هیجان انگیز گرفته تا تماشای حیوانات دریایی، همگی از تجربیاتی است که در این پارک خواهید داشت.

بهترین پارک آبی دبی - 2

پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر) دارای چندین سرسره هیجان انگیز انفرادی و گروهی، رودخانه ی خروشان، استخرهای کوچک و بزرگ، وسایل بازی هیجان انگیز، سرزمین کودکان، سکوی پرش و آکواریوم است. ساحل اختصاصی به طول یک کیلومتر از جمله بخش هایی است که این پارک آبی را نسبت به دیگر پارک های آبی در دبی متمایز می کند و این مکان را به عنوان بهترین پارک آبی دبی در اول این لیست قرار میدهد. همچنین این پارک آبی بخشی را به دیدن کوسه ها و دیگر حیوانات دریایی اختصاص داده است با نام ” تالاب کوسه ها ” که می توانید از نزدیک و با حفظ ایمنی، این حیوانات وحشی را نظاره کنید. بلیط پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر)  را می توانید از سایت دبی دیسکانت با بهترین قیمت تهیه نمایید.

ویدیو معرفی پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر)

پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر) دارای چندین سرسره هیجان انگیز انفرادی و گروهی، رودخانه ی خروشان، استخرهای کوچک و بزرگ، وسایل بازی هیجان انگیز، سرزمین کودکان، سکوی پرش و آکواریوم است. ساحل اختصاصی به طول یک کیلومتر از جمله بخش هایی است که این پارک آبی را نسبت به دیگر پارک های آبی در دبی متمایز می کند. همچنین این پارک آبی بخشی را به دیدن کوسه ها و دیگر حیوانات دریایی اختصاص داده است با نام ” تالاب کوسه ها ” که می توانید از نزدیک و با حفظ ایمنی، این حیوانات وحشی را نظاره کنید. بلیط پارک آبی آکواونچر را می توانید از سایت دبی دیسکانت با بهترین قیمت تهیه نمایید.

اطلاعات تماس و نقشه پارک آتلانتیس

  • آدرس: Atlantis The Palm – Crescent Rd – Dubai – United Arab Emirates
  • ساعت کاری: ۱۰ تا ۱۸:۳۰
  • تلفن تماس: 0097144260000

سایت Tripadvisor یکی از برترین سایت ها در زمینه گردشگری در مورد بهترین پارک آبی دبی در سال 2024, پارک آبی آتلانتیس دبی را به عنوان بهترین پارک آبی دبی در لیست خود معرفی کرده و نظرات کاربران آن در مورد این پارک چنین است.

I have been to Aquaventure multiple times, its a staple for any Dubai vacation I spend. However, this was my first visit in quite some time because of pandemic. The expansion and new rides at Trident Tower have crowned Aquaventure the undisputed crown jewel of water parks all around the world. Staff attitude at this park is also much positive than seen any other such venues.

I will just add for people reading this review that its very huge water park now and if you want to have all the fun in a single visit, go as early on the day of visit as you can. Otherwise staying at Atlantis and enjoying the water park in episodic manner is quite fun also, worth every penny.

ترجمه :

من چندین بار به پارک آکوانچر رفته‌ام، برای هر تعطیلاتی که در دبی سپری می‌کنم، این یکی از تفریحات اصلی من است. با این حال، این اولین بازدید من بعد از همگیری طولانی به دلیل بیماری کرونا بود. گسترش و سواری های جدید در برج تریدنت، آکوانچر را به عنوان تاج بی چون و چرای پارک های آبی در سراسر جهان معرفی کرده است. برخورد کارکنان در این پارک نیز بسیار مثبت تر از هر مکان دیگری است.

من فقط برای افرادی که این بررسی را می‌خوانند اضافه می‌کنم که پارک آبی بسیار بزرگ آن در حال حاضر و اگر می‌خواهید همه لذت را در یک بازدید داشته باشید، تا می‌توانید در روز بازدید زودتر بروید. در غیر این صورت اقامت در آتلانتیس و لذت بردن از پارک آبی به شیوه ای اپیزودیک نیز بسیار سرگرم کننده است و ارزش هر پنی را دارد.

لینک مطلب :

https://www.tripadvisor.com/Attractions-g295424-Activities-c52-t118-Dubai_Emirate_of_Dubai.html

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : پارک آبی اتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی دبی

2 – پارک آبی وایلد وادی، یکی از بهترین پارک آبی های دبی

پارک آبی وایلد وادی یکی از بهترین پارک های آبی دبی و یکی از مقاصد پرطرفدار در بین گردشگران و به خصوص مسافران ایرانی است. یکی از علت های محبوبیت این پارک در کنار وسایل و سرسره های جذابش، موقعیت جغرافیایی آن است. این پارک واقع در دبی، خیابان جمیرا، جنب برج العرب است که از جمله وسایل نقلیه عمومی که به این مکان دسترسی دارند، اتوبوس و مترو می باشد. 

بهترین پارک های آبی دبی

پارک آبی وایلد وادی یکی از پیشرفته ترین پارک های آبی دنیا است که رو باز بوده و امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف را دارد. این پارک آبی بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی شده و از خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به تداعی افسانه سندباد استفاده گردیده و اینکار باعث شده تا پارک آبی وایلد وادی، جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد و برخی آن را بهترین پارک آبی دبی میداندد

پارک آبی وایلد وادی

این پارک آبی از بخش های مختلف از جمله سرسره های هیجان انگیز، استخر موج، رودخانه جوها، رودخانه خروشان، فیش اسپا، 3 رستوران، 2 فروشگاه تشکیل شده است. این نکته قابل ذکر است که بخشی از پارک را برای کودکان اختصاص داده اند تا والدین با خیال راحت مشغول تماشای کودکان خود باشند. ورود کودکان زیر 2 سال به این مجموعه کاملا رایگان می باشد. در ورودی این پارک یک آبشار مصنوعی ۱۸ متری ساخته شده است که زیبایی خاصی به ورودی این مجموعه داده است. شما می توانید بلیط پارک آبی وایلد وادی را در سایت دبی دیسکانت با بهترین قیمت تهیه نمایید.

پارک آبی وایلد وادی

این پارک قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد که قبل از ورود به آن، حتما باید از آن ها آگاه باشید. این قوانین عبارتند از:

  • پارک آبی Wild Wadi سه‌شنبه‌ها تعطیل است.
  • برای ورود به پارک آبی، کودکان زیر ۱۳ سال باید یک فرد ۱۶ ساله یا بزرگتر همراه داشته باشند.
  • ارتفاع برخی از سواری‌های Wild Wadi حداقل ۱.۱ متر است، بنابراین لطفاً توجه داشته باشید که مهمانان زیر ۱.۱ متر نمی‌توانند در همه سواری‌های موجود در پارک آبی بازی کنند.
  • دسترسی رایگان برای کودکان زیر دو سال با ارائه کارت شناسایی امکان پذیر است.
  • بلیط‌ پارک آبی وایلد وادی قابل استرداد یا لغو نیستند.
  • برخی از وسایل سواری، جاذبه‌ها یا مراکز فروش ممکن است در طول بازدید شما در دسترس نباشند.
  • جهت اطلاع از قوانین به روز پارک های آبی دبی در کرونا با ما در واتس آپ در تماس باشید.
  • اجازه ورود مواد غذایی و نوشیدنی از خارج پارک آبی داده نمی شود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت پارک آبی دبی

ویدیو معرفی پارک آبی وایلد وادی

اطلاعات تماس و نقشه پارک وایلد وادی

  • آدرس: Opp. Burj Al Arab – Jumeirah St – Umm SuqeimUmm Suqeim 3 – Dubai – United Arab Emirates
  • ساعت کاری: ۱۰ تا ۱۸
  • تلفن تماس: 0097143484444

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قوانین پارک های آبی دبی

پارک آبی آتلانتیس

3 – پارک آبی لاگونا، پارک آبی برای تمامی فصول در دبی

از آنجایی که دبی دارای آب و هوای گرم می باشد، پارک آبی از جمله تفریحاتی است که در تمام فصول سال در این شهر قابل استفاده است. یکی دیگر از پارک های آبی تازه تاسیس و محبوب در این شهر، پارک آبی لاگونا است. این پارک واقع در دبی، جمیرا، ساحل لامر است که دسترسی نسبتا راحتی نیز دارد. پارک آبی لاگونا (Laguna Waterpark) تازه رسیده ای در میان غول های تفریحی دبی می باشد که سعی کرده در بین پارک های آبی مشهور دبی حرفی برای گفتن داشته باشد.

پارک آبی لاگونا

موقعیت مناسب و نوساز بودن این پارک آبی در کنار قیمت بسیار مناسب آن، توانسته محبوبیت نسبتاً خوبی در بین مردم کسب کند و جزو یکی بهترین پارک آبی دبی جای گیرد.این پارک از چند قسمت عمده تشکیل شده است که به ترتیب عبارتند از:

  • بخش ریلکس کردن
  • بخش سرسره ها
  • بخش کودکان
  • بخش موج سواری
  • رستوران
  • فروشگاه

پارک آبی لاگونا پارک مخصوص بانوان نیز می باشد که برای احترام به عقاید مسلمانان، یک شب در هفته (پنج شنبه شب ها از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۰۰:۰۰ ) را به بانوان اختصاص داده تا آسوده خیال به تفریح بپردازند. توجه داشته باشید که در این تایم حتی اجازه همراه داشتن تلفن همراه هم داده نمی شود تا حریم شخصی بازدید کنندگان به صورت کامل حفظ شود. در این زمان ورود پسر بچه های زیر ۹ سال نیز مجاز می باشد و می توانند به همراه مادر خود وارد پارک آبی شوند. جالب است بدانید در این تایم از پارک آبی تمامی کارکنان و ناجیان استخر همگی خانم هستند. با مراجعه به سایت دبی دیسکانت می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت، بلیط پارک آبی لاگونا را نیز تهیه نمایید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: ارزان ترین پارک آبی دبی

پارک آبی لاگونا

قوانین و مقررات در یکی از بهترین پارک آبی دبی (لاگونا) به شرح زیر است:

  • برای استفاده از برخی وسایل بازی در پارک آبی شرط برخورداری از حداقل 1.2 متر قد برقرار می باشد.
  • پارک آبی لاگونا دارای استخرهای کم عمق می باشد، به همین دلیل جهت حفظ سلامتی خود همواره ابتدا با پا وارد استخرها شوید و از شیرجه زدن پرهیز کنید.
  • جلیقه نجات برای کسانی که شنا بلند نیستند، در پارک آبی رایگان می باشد؛ در صورت نیاز به نجات غریق پارک آبی مراجعه کنید.
  • مراجعه کنندگانی که هرگونه محدودیت پزشکی، بهداشتی، فیزیک بدنی و یا اضافه وزن دارند نباید از تفریحات پارک آبی استفاده کنند.
  • پیش از استفاده از تفریحات درون پارک آبی از توانایی خود برای استفاده از آن ها اطمینان حاصل کنید.
  • برخی از تفریحات آبی درون پارک ریسک آسیب رساندن به بدن را دارند، پس بسیار مراقب باشید.
  • لطفاً از تمامی دستورات ناجیان پارک آبی پیروی کنید، به طور مثال پس از کسب اجازه وارد آب سرسره ها شوید.
  • لطفاً مراقب عمق آب استخرها باشید.
  • انجام رفتارهای ناشایست، جلو زدن از صف قرار گرفته روبروی سرسره ها و … بشدت ممنوع می باشد.
  • مدیریت پارک آبی این حق را دارند در صورت مشاهده نقض قوانین، از متخلف بخواهد که پارک آبی را ترک کنند.
  • برای استفاده از تفریحات آبی الزاماً می بایستی از لباس شنای مناسب استفاده کرد.
  • استفاده از عینک آفتابی و طبی هنگام سوار شدن به تفریحات پارک آبی امکان پذیر نیست، مگر اینکه با بند مخصوص بر روی چشم قرار گیرد.
  • لطفاً مراقب فرزندان خود در طول مدت حضور در پارک آبی باشید.
  • کودکان زیر ۱۳ سال می بایست با همراهی سرپرست بالای ۱۸ سال سن در پارک آبی حضور داشته باشند.
  • عکسبرداری و فیلم برداری در پارک آبی ممنوع می باشد.
  • سیگار کشیدن تنها در محل های مشخص شده مجاز می باشد.
  • برای راحتی شما کمدهایی درون مجموعه برای اجاره قرار گرفته، از این رو از رها کردن اشیاء با ارزش خود، خودداری فرمایید.
  • پارک آبی هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشیاء به سرقت رفته یا آسیب دیده شخصی شما ندارد.
  • مسئولان پارک آبی این اجازه را دارند که تمامی کیف ها را در هنگام ورود به پارک آبی بازرسی کنند.
  • اجازه ورود مواد غذایی و نوشیدنی از خارج پارک آبی داده نمی شود.

اطلاعات تماس و نقشه پارک لاگونا

  • آدرس: دبی، منطقه لامر، خیابان جمیریه ۱
  • ساعت کاری: ۱۰ تا ۱۸
  • تلفن تماس: 009718007699

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : بهترین تفریحات آبی دبی و تفریحات دریایی در دبی

پارک آبی لگولند دبی: دنیای رنگارنگ هیجان و خلاقیت

پارک آبی لگولند دبی، دروازه‌ای به دنیای رنگارنگ و هیجان‌انگیز لگوهاست که در آن، کودکان و خانواده‌ها می‌توانند یک روز پر از خاطرات شاد و به یاد ماندنی را تجربه کنند. این پارک با بیش از ۲۰ وسیله و سرسره آبی، استخرهای متنوع و تفریحات خلاقانه، برای تمام سنین و سلیقه‌ها جذابیت دارد.

پارک آبی لگولند دبی: دنیای رنگارنگ هیجان و خلاقیت

برخی از تفریحات هیجان‌انگیز پارک آبی لگولند دبی

  • سرسره‌های آبی:
    • تویستر: سرسره‌ای مارپیچ و پر پیچ و خم که شما را به سفری پر از هیجان می‌برد.
    • اژدهای لیزر: سرسره‌ای طوفانی که با لیزرها و افکت‌های نوری، تجربه‌ای منحصر به فرد را رقم می‌زند.
    • دوئل دزدان دریایی: سرسره‌ای مسابقه‌ای که می‌توانید در آن با دوستانتان به رقابت بپردازید.
  • استخرها:
    • استخر موج: تجربه موج‌های خروشان دریا در استخری امن و هیجان‌انگیز.
    • استخر رودخانه خروشان: قایق‌سواری در رودخانه‌ای آرام و خنک
    • استخر لگو: استخری مخصوص کودکان با آجرهای لگو غول‌پیکر
  • تفریحات خلاقانه:
    • ساخت قایق با لگو: خلاقیت خود را به کار بگیرید و با استفاده از آجرهای لگو، قایق مخصوص خود را بسازید و آن را در رودخانه مسابقه دهید.
    • دنیای زیر آب: غواصی در دنیای شگفت‌انگیز زیر آب و کشف رازهای اعماق اقیانوس

علاوه بر تفریحات هیجان‌انگیز، پارک آبی لگولند دبی امکانات رفاهی و خدماتی متنوعی را نیز ارائه می‌دهد:

  • رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها: با تنوعی از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه برای تمام سلیقه‌ها
  • فروشگاه‌های لگو: برای خرید انواع اسباب‌بازی‌ها و یادگاری‌های لگو
  • کمد برای اجاره: برای نگهداری امن وسایل و لباس‌های شما
  • سرویس بهداشتی و رختکن: با امکانات کامل و مناسب برای تمام سنین

پارک آبی لگولند دبی در پارک و استراحتگاه دبی واقع شده است و دسترسی به آن از طریق مترو، اتوبوس و تاکسی آسان است.

قوانین پارک آبی لگولند دبی چیست؟

بازدیدکنندگان با اطلاع از قوانین پارک های آبی می توانند لحظات بهتری را در بهترین پارک های آبی دبی سپری کنند. در ادامه شما را با قوانین پارک آبی لگولند دبی آشنا می کنیم.

  • قبل از رسیدن به لگولند، برای رزرو و تهیه ی بلیط پارک آبی لگولند اقدام کنید.
  • برای اطلاع از ساعات باز بودن مجموعه، به وبسایت رسمی لگولند دبی مراجعه کنید.
  • لباس شنای مناسب باید پوشیده شود.
  • پوشیدن لباس شنا با زیپ، سگک، یا هر گونه تزئینات فلزی مجاز نیست.
  • کودکان نوپا که وارد آب می شوند فقط باید پوشک ضد آب بپوشند.
  • کودکان زیر ۶ سال باید با یک بزرگسال مسئول همراه باشند.
  • هیچ وسیله شناور شخصی برای استفاده در آب وجود ندارد.
  • لطفاً قبل از بازدید، الزامات قد را برای سواری های مختلف بررسی کنید تا بتوانید مطابق با آن برنامه ریزی نمایید.

اطلاعات تماس و ساعت کاری پارک آبی لگولند دبی

آدرس: پارک و استراحتگاه دبی، دبی، امارات متحده عربی

شماره تلفن: 0097148200000

ساعت کاری: همه روزه غیر از چهارشنبه ها از ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰

پارک آبی لگولند دبی در تمام طول سال باز است.

نتیجه: بهترین پارک آبی دبی کدام است؟

دبی شهری است مملو از انواع تفریحات که یکی از پرطرفدارترین تفریحات در بین گردشگران آن، پارک آبی می باشد. این شهر چندین پارک آبی متفاوت دارد که از نظر جذابیت در بین بازدید کنندگان می توان پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر در رتبه نخست، پارک آبی وایلد وادی در رتبه دوم، پارک آبی لاگونا در رتبه سوم و پارک آبی لگولند دبی را در رتبه چهارم بهترین پارک آبی دبی قرار داد. این 4 پارک آبی محبوب را می توان از بهترین پارک های آبی دبی معرفی کرد. لازم به ذکر است که پارک های آبی دبی در زمستان نیز فعالیت می کنند و به طور کلی می توان گفت در تمامی فصول باز می باشند.

مطالب زیر شاید مفید باشد :

دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی  و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه