مرکز خرید لامسی پلازا دبی

مرکز خرید لامسی پلازا دبی، معرفی و نحوه دسترسی

آیا به دنبال بهترین مراکز خرید دبی هستید؟ با مرکز خرید لامسی پلازا دبی تا چه حد آشنایی دارید؟ آیا می دانستید مراکز خرید از جاذبه های شهر دبی محسوب می شوند؟ یکی از جذاب ترین بخش های سفر به دبی، بازدید و خرید از مراکز خرید دبی می باشد که چشم پوشی از آن ها کار آسانی به نظر نمی رسد. اگر تصور می کنید که خرید در تمامی مراکز خرید دبی گران بوده، باید بدانید که در این شهر فروشگاه هایی وجود دارند که می توانید به راحتی خرید در این شهر لوکس و مدرن را تجربه کنید، تنها لازم است که با آن ها آشنا شوید.

یکی از بهترین فروشگاه ها، مرکز خرید لامسی پلازا دبی می باشد که در این مطلب از دبی دیسکانت به طور کامل به معرفی آن خواهیم پرداخت. با ما در ادامه همراه باشید تا خریدی متفاوت و رضایت بخش را در این شهر تجربه کنید. می توانید با سپردن سفر خود به سایت حرفه ای دبی دیسکانت نسبت به بودجه ای که دارید، سفری به یاد ماندنی و بی نظیری را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

مرکز خرید لامسی پلازا دبی - 1

با مرکز خرید لامسی پلازا دبی آشنا شوید

شاید نام مرکز خرید لامسی پلازا دبی نسبت به سایر مال های این شهر کمتر به گوشتان خورده باشد یا اصلا با آن آشنایی نداشته باشید، اما باید بدانید که مرکز خرید لامسی پلازا دبی یکی از بزرگ ترین مراکز خرید دبی بوده که از بیش از 150 مغازه با مارک های بین المللی و منطقه ای برخوردار می باشد. شایان به ذکر است که این مرکز خرید 5 طبقه بوده و از بخش های متعددی از قبیل فروشگاه های بزرگ، خرده فروشی، سینمای کوچک و مرکز تفریحی خانوادگی تشکیل شده است. بی شک بازدید از این مرکز خرید هم برای شما و هم فرزندانتان جذاب و لذت بخش خواهد بود.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

برندهای موجود در مرکز خرید لامسی پلازا دبی 

همان طور که در بالا به این نکته اشاره شد، مرکز خرید لامسی پلازا دبی بیش از 150 فروشگاه را در دل خود جای داده است که اکثریت این فروشگاه ها مشغول به فروش پوشاک می باشند. اگر قصد خرید محصولاتی با برند مشهور را دارید، باید به شما مژده دهیم که در این مرکز خرید، امکان تهیه محصولات برند وست، باسینی، داماس و نیومی برای شما گردشگران عزیز فراهم شده است.

شایان به ذکر است که مرکز خرید لامسی پلازا دبی، تنها مرکز خرید در دبی می باشد که در حال حاضر ارائه دهنده ساعت های برند Citizen می باشد. اگر خرید از فروشگاه های با کیفیت، شما را نیز به وجد می آورد، با خرید تورهای دبی از سایت دبی دیسکانت به این فروشگاه سر بزنید و از محصولات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین اوت لت های دبی

جاذبه های مرکز خرید لامسی پلازا دبی 

برخی از افراد تصور می کنند که در مراکز خرید شهر دبی، تنها می توان به خرید پرداخت، این در حالی است که در اکثر مال های این شهر اعجاب انگیز، سرگرمی های متعددی برای کودکان و بزرگسالان فراهم شده است. در ادامه به جاذبه های مختلف لامسی پلازا دبی خواهیم پرداخت.

خرید جواهر، نقره و ساعت 

یکی از جذاب ترین فروشگاه های این مرکز خرید بزرگ، فروشگاه طلای خالص می باشد که با فروش جواهرات و پلاتین با کیفیت بالا، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

آیا به دنبال جدیدترین و به روزترین ساعت ها هستید؟ پس فروشگاه Rivoli در لامسی پلازا را از دست ندهید، زیرا این فروشگاه انواع ساعت های مشهور و به روز را ارائه می دهد. همچنین در این مرکز خرید جهت تهیه ساعت های منحصر به فرد و زیبا می توانید به فروشگاه Watch house و The Hour choice مراجعه کرده و ساعت مورد علاقه خود را تهیه نمایید. بازدید از فروشگاه جواهرات Kini Diamond و فروشگاه ظروف نقرهkananah  Al خالی از لطف نمی باشد. بی شک دست خالی از این فروشگاه ها باز نخواهید گشت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: زمان حراج تابستانی در دبی

 Fun city یا شهر سرگرم کننده 

وجود شهر تفریحی در این مرکز خرید، به والدین امکان خرید راحت و بدون نگرانی از بابت فرزندانشان را می دهد، زیرا می توانند کودکانشان را در این بخش گذاشته تا به بازی و تفریح بپردازند. وجود بازی های رایانه ای، وسایل بازی بادی، استخر توپ، امکانات نقاشی و رنگ آمیزی و … سبب شده است که کودکانتان شما را فراموش کرده و در بازی و شادی غرق شوند. پس با آسودگی خاطر خرید کنید و بابت کودکانتان نگرانی نداشته باشید.

مرکز خرید لامسی پلازا دبی - 2

وجود فود کورت با کیفیت بالا، چندین رستوران و کافه با غذاهای لذیذ و یک هایپر مارکت عظیم، این مرکز خرید را کامل کرده است و امکان استراحت و تفریح پس از یک خرید هیجان انگیز را به شما می دهد. به دور از انتظار نیست که این مرکز خرید جزو 10 مرکز خرید برتر و شناخته شده در دبی معرفی شده است.

مرکز خرید لامسی پلازا دبی - 3

سینمای بزرگ لامسی پلازا 

در بخش Multiplex این مرکزخرید با سینمای بزرگی رو به رو خواهید شد که می توانید لحظات به یادماندنی را در کنار همراهانتان سپری کنید. شاید برای شما نیز جالب باشد که اکثر فیلم های به نمایش گذاشته شده در این سینما بالیوودی می باشد. بنابراین در انتخاب این مرکز خرید تردید نکنید، زیرا همه چیز مهیای ساختن روزی بی نظیر برای شما خواهد بود.

ناگفته ها درباره لامسی پلازا 

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که موقعیت این مرکز خرید در ناحیه ای است که هندی ها و پاکستانی های زیادی حضور دارند. در نزدیکی این مرکز خرید آپارتمان های Eleganza  و Mövenpick واقع شده است و همچنین به هنگام بازدید از مرکز خرید لامسی پلازا دبی با مجتمع معروف Al Nasr Leisureland نیز مواجه خواهید شد که بازدید از آن نیز لذت زیادی را به همراه خواهد داشت.

موقعیت مکانی لامسی پلازا 

مرکز خرید لامسی پلازا در کدام منطقه دبی واقع شده است؟ اگر پاسخ این پرسش را نمی دانید، با ما در این بخش همراه باشید. پیش از آن که موقعیت مکانی این مرکز خرید را ذکر کنیم، قصد داریم تاریخچه کوتاهی از لامسی پلازا را ارائه دهیم.

این مرکز خرید در سال 1997 میلادی توسط فردی به نام شیخ احمد بن سعید آل مکتوب تاسیس شد که در منطقه عود میشا و خیابان زعبیل واقع شده است و تا امروز میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان بوده است. شما نیز در سفر خود به شهر دبی می توانید از این مرکز خرید دیدن کنید و لذت سفر خود را با خرید از فروشگاه های بی نظیر آن دو چندان کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو تفریحات دبی

نحوه دسترسی به مرکز خرید لامسی پلازا دبی 

جهت دسترسی به این مرکز خرید می توانید از مترو دبی یا تاکسی کمک بگیرید. البته در صورت استفاده از مترو باید مسافتی را نیز پیاده روی کنید تا به این مجموعه برسید. شایان به ذکر است که همه روزه می توانید از این مجموعه در ساعت 10 صبح تا 10 شب بازدید نمایید. بی شک با انتخاب دبی دیسکانت جهت تهیه تور دبی و بلیط تفریحات دبی، سفری بی نقص و فوق العاده را تجربه خواهید کرد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: حمل و نقل عمومی در دبی

حادثه در لامسی پلازا دبی

یک آتش سوزی در مرکز خرید لامسی پلازا دبی واقع در Oud Metha در 3 مارس 2017 رخ داد. آتش سوزی از پشت بام لامسی پلازا شروع شد و به سایر بخش های مرکز خرید سرایت کرد. در این آتش سوزی کسی آسیب جانی یا جراحتی ندید، اما متاسفانه منجر به تعطیلی این مرکز خرید تا به امروز شده است.

مرکز خرید لامسی پلازا دبی - 4

بهترین سایت تهیه تور دبی 

همان طور که پیش از این گفته شد، دبی دیسکانت سایتی معتبر و ایرانی بوده که ارائه دهنده خدمات تورهای دبی نسبت به بودجه شما می باشد. بنابراین با خرید بلیط های تخفیف دار این سایت، علاوه بر لذت بردن از سفر خود، هزینه های سفر به دبی را کاهش دهید. سایت دبی دیسکانت در کنار شما خواهد بود تا سفری به یاد ماندنی و بی نظیر را تجربه کنید. پس بدون هیچ گونه نگرانی صفر تا صد سفر خود را به این مجموعه تخصصی سپرده و تنها به لذت سفر خود بیاندیشید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: جاهای دیدنی دبی

نتیجه نهایی 

قطعا تا به این جای مطلب متوجه شده اید که در شهر دبی جاذبه های متعددی قرار دارد که بازدید از هر یک، شما را با دنیای تازه ای در این شهر آشنا خواهد کرد. یکی از این جاذبه ها، مرکز خرید لامسی پلازا دبی می باشد که با داشتن فروشگاه های متعدد و برندهای روز دنیا، خریدی جذاب و راحت را برای شما فراهم کرده است. بنابراین می توانید به هنگام سفر به دبی، بازدید از این مرکز خرید را در لیست تفریحات خود قرار داده و از امکانات آن بهره مند شوید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه