بزرگ ترین شهربازی دبی - 1

بزرگ ترین شهربازی دبی، دنيای ماجراجويی آی ام جی

بزرگ ترين شهربازی دبی کدام است؟ شهربازی IMG، بهترين و بزرگ ترين شهربازی دبی، یک پارک موضوعی سرپوشیده هیجان‌انگیز می باشد که فضایی به وسعت 1.5 میلیون فوت مربع را در بر می‌گیرد و آن را به یکی از بزرگترین پارک‌های موضوعی در جهان تبدیل كرده است.

پارك IMG سرگرمی هاي بی‌نظیری را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌کند، اين پارك با 6 منطقه مجموعه‌ای از سواری‌ها، جاذبه‌ها و نمایش‌های زنده را بر اساس شخصیت‌های محبوب دوران کودکی، از جمله شخصیت‌های Cartoon Network و Marvel را در بر مي گيرد. در این مقاله، به معرفي كامل بزرگ ترين شهربازی دبی و آنچه که آن را به یک جاذبه منحصر به فرد در دبی تبدیل می کند، می پردازيم.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید بلیط شهربازی IMG را تهیه نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

بزرگ ترین شهربازی دبیبزرگ ترين شهربازی در دبی كدام است؟

شهربازی های دبی مکان هایی هستند که برای بازسازی یک مکان واقعی یا فانتزی طراحی شده اند و دارای تفریحات زیادی برای تمام سنین می باشند. شما مي توانيد در IMG Worlds of Adventure، بزرگ ترین پارک موضوعی سرپوشیده در جهان، یک روز سرگرم کننده و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

هنگام سفر به دبی، بازديد این پارک موضوعی را نمی توان از دست داد. IMG بزرگترین مقصد سرگرمی سرپوشیده با دمای کنترل شده در جهان است که مساحتی بیش از 1.5 میلیون فوت مربع را پوشش می دهد. این پارك با ظرفیت پذیرایی از بیش از 20000 مهمان در روز، مجموعه‌ای از ترن هوایی‌های هيجان انگيز و انواع فروشگاه‌ها با موضوع اصلی هر منطقه و رستوران هاي منحصر به فرد دارد.

بزرگ ترين شهربازی سرپوشيده دبی, شهربازی آی ام جی را بهتر بشناسید

در شهربازی آي ام جي شما اوج هیجان و لذت تفریح را با ترن هاي هوايي پر سرعت، شخصیت های کارتونی، دایناسورهای عظیم متحرک و سینماهای متعدد تجربه خواهید کرد. این مجموعه با هدف ایجاد محیطی شاد و امن برای خانواده هایی که به همراه کودکان خود به دبی سفر می کنند، احداث شده است.

حقایق جالب درباره دنیای ماجراجویی IMG

  • آي ام جي بزرگ ترين پارک بزرگ سرپوشیده در امارات است.
  • آي ام جي دارای 6 منطقه ماجراجویی است ( Marvel، Cartoon Network، Lost Valley، IMG Boulevard، The Haunted Hotel و Kids Zone ).
  • در پارك IMG بیش از 20 سواری، جاذبه و نمایش هیجان انگیز بر اساس شخصیت های معروف، از جمله بن 10، اسپايدرمن و زمان ماجراجويي وجود دارد.
  • بازدیدکنندگان می توانند شخصیت های مورد علاقه خود را در جلسات ویژه در سراسر پارک ملاقات کنند.
  • در IMG بازدیدکنندگان می توانند از تماشاي جديدترين فیلم ها در سینماي اين پارك لذت ببرند.
  • IMG Kids Zone یک پارک بزرگ بادی بوده كه برای سرگرم کردن بچه ها بسيار مناسب مي باشد، مجهز به دیوارهای کوهنوردی، زمین فوتبال، سرسره و بسیاری جاذبه های دیگر است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین شهربازی‌ دبی

حقایق جالب درباره دنیای ماجراجویی IMGمعرفي 6 منطقه ماجراجویی در IMG

شهربازي IMG اولین مقصد سرگرمی در دبی است که به بازدیدکنندگان از سراسر جهان هیجان شش منطقه ماجراجویی را در یک مکان نوید می دهد. دو منطقه از شش منطقه نشان‌دهنده برندهاي معروف جهانی Marvel و Cartoon Network هستند، در حالی که IMG Boulevard، Lost Valley – Dinosaur Adventure، Haunted Hotel و IMG Kids Zone همگی مفاهیمي ابتكاري هستند که توسط خود برند ایجاد شده‌اند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات دبی برای کودکان

منطقه مارول Marvel Zone

منطقه مارول یک منطقه با تم ابرقهرمانی است که طرفداران دنیای سینمایی مارول را به وجد خواهد آورد. در اینجا، بازدیدکنندگان می توانند طیف وسیعی از سواری ها و جاذبه های هیجان انگیز را بر اساس شخصیت های محبوبی مانند مرد آهنی، ثور، مرد عنکبوتی و انتقام جویان تجربه کنند.

این منطقه دارای جاذبه های مختلفی است، از جمله:

  • Avengers: Battle of Ultron
  • Spider-Man: Doc Ock’s Revenge
  • Hulk: Epsilon Base 3D

منطقه مارول شبکه کارتون Cartoon Network

منطقه كارتون نتورك شخصیت‌های محبوب برنامه‌های Cartoon Network مانند Adventure Time، The Powerpuff Girls و Ben 10 را به نمایش می‌گذارد. یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌ها در منطقه Cartoon Network، زمین بازی LazyTown است که بر اساس برنامه تلویزیونی محبوب کودکان ساخته شده است. این زمین بازی دارای طیف وسیعی از فعالیت های تعاملی، از جمله بالا رفتن از دیوار، سرسره و یک منطقه بازی نرم است که کودکان را ساعت ها سرگرم می کند.

این منطقه برای بازدیدکنندگان در هر سنی مناسب بوده و شامل جاذبه هایی مانند موارد زير است:

  • The Amazing Ride of Gumball
  • The Powerpuff Girls – Mojo Jojo’s Robot Rampage
  • Ben 10: 5D Hero Time

شبکه کارتون دره گمشده  The Lost Valley

منطقه دره گمشده منطقه ای با موضوع دایناسور مي باشد که بیش از 60 دایناسور انیماترونیک را در خود جای داده است. این منطقه بازدیدکنندگان را به دوره ژوراسیک بازمی گرداند، جایی که می توانند هیجان سواری بر برخی از وحشتناک ترین موجودات جهان را تجربه کنند.

یکی از چشمگیرترین جاذبه‌های منطقه دره گمشده، چرخ فلک دینو است که دایناسورهایی در اندازه واقعی را نشان می‌دهد که در حین چرخیدن گردشگران به صورت دایره‌ای، بالا و پایین می‌روند. یکی دیگر از جاذبه های محبوب، قلعه ماجراجویی است، یک منطقه بازی چند سطحی با دیوارهای کوهنوردی، سرسره ها و گودال توپ نيز وجود دارد.

دیگر جاذبه های این منطقه عبارتند از:

  • Velociraptor
  • سرزمین ممنوعه
  • چرخ و فلک دینو

دره گمشده بلوار آی ام جی IMG Boulevard 

منطقه بلوار IMG ورودی اصلی پارک است و دارای طیف وسیعی از رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌ها است. این منطقه به عنوان مکانی برای استراحت و شارژ مجدد بین سواری ها و جاذبه ها برای بازدیدکنندگان طراحی شده است. این منطقه دارای طیف وسیعی از غذاخوری ها، از جمله غذاهای بین‌المللی و فست فود و همچنین فروشگاه‌های سوغاتی و فروشگاه‌های خرده‌فروشی است.

برخی از جاذبه های این منطقه عبارتند از:

  • The Predator
  • Novo Cinemas

بلوار آی ام جیهتل خالی از سکنه

اگر جرات دارید از هتل خالی از سکنه دیدن کنید، اما قبل از ورود بدانید که خروج آسان نیست. در پیچ و خم راهروها با انواع شخصیت های ترسناک در پس زمینه ای وحشتناك روبرو مي شوید. این جاذبه فقط پذیرای مهمانان 15 سال به بالا است و رده سنی 15 تا 18 سال باید کارت شناسایی خود را در ورودی جاذبه ارائه دهند.

هتل خالی از سکنهمنطقه IMG براي کودکان IMG Kids Zone

منطقه IMG Kids جدیدترین مورد اضافه شده به پارک موضوعی است و دارای یک زمین بازی ماجراجویی بادی بزرگ است که به كودكان اختصاص داده شده است. این منطقه مساحتی بالغ بر 17000 فوت مربع را در بر می گیرد و دارای بسیاری از کارهای هیجان انگیز برای کودکان است، از جمله دیواره نوردی، زمین فوتبال، سرسره و بسیاری از ماجراهای هیجان انگیز دیگر که بچه های کوچک را در تمام طول روز مشغول می کنند.

هزينه منطقه IMG Kids در قيمت بلیط ورودی پارك محاسبه نشده است. میهمانان باید هزینه را مجزا پرداخت کنند: هزينه براي یک ساعت 50 درهم | تمام روز 100 درهم مي باشد.

منطقه آی ام جی برای کودکان امكانات شهربازی بزرگ دبی چيست؟

 شهربازي دبي سرگرمی‌های مهیج بی‌نظیری را در کنار خدمات رفاهی مختلف مانند سينما، رستوران، پارکینگ رايگان، صندوق امانات و … در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. همچنين بهترین وسایل سواری را مي توانيد در پارك دنياي ماجراجويي آي ام جي دبی پيدا كنيد. در ادامه شما را با امكانات تفريحي متنوع بزرگ ترين شهربازي دبي آشنا خواهيم كرد.

امكانات شهربازی بزرگ دبی چيست؟

ترن هوایی Velociraptor

ترن هوایی Velociraptor یکی از محبوب ترین وسایل سواری در  پارك آي ام جي است. این ترن هوایی هيجان انگيز به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد. این ترن هوايي دارای پیچ ها و چرخش‌هاي زيادي است که مطمئناً بازدیدکنندگان را به وجد می‌آورد. ترن هوایی به گونه ای طراحی شده است که تجربه تعقیب و گریز را شبیه سازی کند و به هیجان سواری می افزاید.

هتل تسخير شده

در بازي هتل تسخير شده بازدیدکنندگان به یک تور پیاده روی در یک هتل خالی از سکنه می روند. این جاذبه دارای طیف وسیعی از شخصیت های شبح وار است که بازدیدکنندگان را می ترساند. توجه به جزئیات در هتل خالی از سکنه چشمگیر است، با مجموعه های واقع گرایانه و جلوه های ویژه که به بازدیدکنندگان این حس را می دهد که واقعا در یک هتل جن زده هستند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

ترن هوایی Predator

ترن هوایی شكارچي یکی دیگر از ترن هوایی های پرسرعت در شهربازي IMG مي باشد. دارای طیف وسیعی از پیچ و خم ها است که بازدیدکنندگان را هیجان زده می کند. این سواری برای شبیه سازی تجربه شکار شدن توسط یک شکارچی طراحی شده است که به هیجان سواری می افزاید.

انتقام جویان: نبرد اولتران  

سواری انتقام جویان: نبرد اولتران (Avengers: Battle of Ultron) بازدیدکنندگان را به ماجراجویی با سرعت بالا در خیابان های شهر نیویورک می برد. این سواری دارای طیف وسیعی از جلوه های ویژه و انیماترونیک است که دنیای انتقام جویان را زنده می کند.

سواری دنياي شگفت انگیز Gumball

سواری گامبال بازدیدکنندگان را به سفری در دنیای شگفت انگيز گامبال می برد. این سواری دارای طیف وسیعی از جلوه های ویژه و انیماترونیک است که دنیای Gumball را زنده می کند. بازدیدکنندگان در حالی که در دنیای رنگارنگ Gumball سوار می شوند، احساس می کنند که بخشی از اين نمایش هستند.

انتقام داک اوک مرد عنکبوتی

سواری انتقام داک اوک مرد عنکبوتی یک تجربه هیجان‌انگیز است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا در کنار مرد عنکبوتی در شهر بچرخند و او با دکتر اختاپوس شرور مبارزه می‌کند. این سواری دارای طیف وسیعی از جلوه های ویژه و انیمیشن است که دنیای مرد عنکبوتی را زنده می کند. بازدیدکنندگان در شهر می گردند و با تبهکاران مبارزه می کنند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات خانوادگی دبی

سینمای 5 بعدی: بن 10

Ben 10 یک تجربه سینمایی است که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا در یک ماجراجویی هیجان انگیز در فضا به بن 10 بپیوندند. این سواری دارای طیف وسیعی از جلوه‌های ویژه و فناوری 5 بعدی است که به بازدیدکنندگان این حس را می‌دهد که واقعاً بخشی از ماجراجويي اکشن هستند. سینمای 5 بعدي بن 10 از جاذبه های دیدنی برای طرفداران این مجموعه کارتونی محبوب مي باشد.

زمان ماجراجویی: سواری Ooo

اين سواری بازدیدکنندگان را به سفری در سرزمین Ooo می برد که محل نمایش تلویزیونی محبوب زمان ماجراجويي است. این سواری دارای طیف وسیعی از جلوه های ویژه و انیمیشن است که دنیای Adventure Time را زنده می کند. بازدیدکنندگان با عبور از دنیای رنگارنگ زمان ماجراجويي احساس می کنند که بخشی از نمایش هستند.

ساعت کاری و نحوه خرید بلیط بزرگ ترین شهربازی دبی

بلیط شهربازي IMG را می توان به صورت حضوري در شهربازي آي ام جي خريداري نمود و یا در صورتي كه تمايل به خريد آنلاين از طريق سايت هاي ايراني داشته باشيد، بلیط این مجموعه را با  قیمت ارزان تر می توانید از سایت دبی دیسکانت خريداري نمایید. دبی دیسکانت سایت معتبر ایرانی با سابقه درخشان، ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی است. شما می توانید بلیط يا واچر تفریحات را با بهترین قیمت از اين سايت معتبر تهیه نمایید.

ساعات كاري شهربازي از يکشنبه تا پنجشنبه: 12 ظهر تا 10 شب و براي جمعه و شنبه: 12 ظهر تا 11 شب مي باشد. این ساعت‌ها ممکن است در روزهای مختلف و به مناسبت‌های مختلف تغییر کند، براي اطلاعات دقيق تر به وب سايت اين پارك مراجعه كنيد.

موقعیت مکانی و نحوه دسترسی به بزرگ ترين پارك بازی دبی

شهربازي IMG در E311 جاده شیخ محمد بن زاید و در کنار دهکده جهانی، در قلب دبی واقع شده است. تاکسی و اتوبوس نزدیک به ورودی پارك قرار دارند، همچنين در شهربازي آي ام جي پارکینگ رایگان نيز در دسترس است. شما مي توانيد با تاكسي يا به راحتي از طريق خريداري ترانسفر در دبی و يا اجاره خودرو در دبی از وب سايت هاي معتبري مانند دبي ديسكانت خودتان را به بزرگ ترين شهربازي دبي برسانيد.

موقعیت مکانی و نحوه دسترسی به بزرگ ترين پارك بازی دبیسخن آخر

شهربازی IMG دبی ارائه‌دهنده‌ انواع بازی‌های هیجان‌انگیز مانند ترن هوایی و بازی‌های دلهره‌آور است که آدرنالین شما را به‌شدت بالا می‌برد. اين شهربازی یکی از محبوب‌ترین مقاصد و جاذبه های گردشگری دبی محسوب مي شود که گردشگران زیادی از آن ديدن می‌کنند. یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر، بررسی مکان های دیدنی، تفریحی و همچنین خرید بلیط ها است.

 دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه