شهربازی دبی - 1

معرفی بهترین شهربازی‌ دبی

بهترین شهربازی دبی کدام است؟ شهربازی های دبی مکان هایی هستند که برای بازسازی یک مکان واقعی یا فانتزی طراحی شده اند و دارای تفریحات زیادی برای تمام سنین می باشند. شهر بازی های دبی با چندین بازی هیجان ‌انگیز، فعالیت ‌ها، مناطق، غذاخوری ‌ها، مکان‌های خرید، تئاتر و موارد دیگر از محبوبیت بالایی در بین گردشگران برخوردار هستند. در این مقاله از سایت دبی دیسکانت به معرفی چند مورد از جذاب ترین و بهترین شهربازی های دبی می پردازیم.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید بلیط انواع تفریحات دبی را تهیه نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

شهربازی های دبیبهترین شهربازی های دبی

شهر خیره کننده و شگفت انگیز دبی دارای طیف گسترده ای از مکان های هیجان انگیز، برای بازدید و تفریحات شهر می باشد. طراحی پیشرفته ی این شهر با شبکه گسترده و متقاطع جاده ها، مراکز تجاری و مجتمع های عظیم و آسمان خراش های شاخص آن، نشان دهنده اشتیاق این شهر به معماری مدرن و پیشرفته است. همین موضوع در شهربازی های فوق العاده دبی نیز منعکس شده است.

در این شهربازی ها برای تمام سنین، تفریحات و سرگرمی های فوق العاده ای طراحی شده است که در ادامه به بررسی بهترین شهربازی های دبی می پردازیم. با ما همراه باشید تا با بهترین شهربازی های این شهر آشنا شوید.

بهترین شهربازی های دبیشهربازی فراری دبی ( Ferrari World )

شهربازی دنیای فراری برخی از جاذبه ‌های کودکان و بزرگسالان و سواری‌ های هیجان‌انگیز را به همراه کارخانه فراری، پیست کارتینگ، Formula Rosa Coaster و دیگر بازی‌ های ماجراجویانه مختلف را ارائه می‌کند. تم جهانی فراری یکی از بزرگ ‌ترین پارک ‌های تفریحی دبی است که در آن می ‌توانید دنیای جدیدی را با هیجان‌ های فراوان کشف کنید و در طول تعطیلات خود تفریحاتی هیجان انگیز را سپری کنید.

آدرس شهربازی فراری دبی: جزیره یاس (Yas Island)

زمانبندی شهربازی فراری دبی:

  • پنجشنبه تا سه شنبه: 12 صبح تا 8 شب
  • چهارشنبه: 10 صبح تا 8 شب

شما می توانید برای تهیه بلیط شهربازی فراری دبی و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

شهربازی فراری دبی ( Ferrari World )

شهربازی لگو لند دبی ( LEGOLAND DUBAI )

شهربازی لگولند دبی بر اساس اسباب بازی های لگو، یکی از محبوب ‌ترین اسباب‌ بازی ها در جهان، می باشد که یکی از خلاقانه ‌ترین پارک‌ های موضوعی و شهربازی در دبی است. لگولند دبی از پارک‌ ها و استراحتگاه ‌های بزرگ تشکیل شده است و دارای یک پارک موضوعی و یک پارک آبی می باشد. لگولند دبی با بیش از 40 بازی فوق العاده، جاذبه های مناسب خانواده ها و مناطق بازی خلاقانه برای کودکان، مکان ویژه ای در دبی است. لگولند دبی در همسایگی موشن گیت دبی و پارک بالیوود قرار دارد.

آدرس لگولند دبی: جاده شیخ زاید، رو به روی نخل جبل علی

زمانبندی لگولند:

  • پارک آبی: 10 صبح تا 7 عصر / چهارشنبه ها تعطیل می باشد
  • پارک لگولند: 10 صبح تا 7 عصر

شما می توانید برای تهیه بلیط لگولند دبی و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

شهربازی لگو لند دبی ( LEGOLAND DUBAI )

پارک بالیوود دبی ( Bollywood park )

بالیوود پارک دبی تنها پارک موضوعی جهان در نوع خود است! این پارک بر اساس صنعت پر رونق فیلم هند مستقر در بمبئی بوده و روح شگفت انگیز بالیوود و ستارگان آن را به نمایش می گذارد. از ماجراجویی‌ های چندحسی تئاتر 4 بعدی، به پرواز در آسمان با کریش فکر کنید یا به دنیای مجازی هیجان انگیز Ra بروید. این پارک شما را به اجراهای حماسی بالیوودی دهه های 60، 70 و 80 برمی گرداند. این پارک که در وسط پارک‌ها و استراحتگاه‌ های دبی واقع شده است، بر اساس بهترین‌ های بالیوود به پنج منطقه تقسیم شده است. بالیوود پارک دبی رویای هر عاشق بالیوود است که به حقیقت می پیوندد.

آدرس بالیوود پارک دبی: جاده شیخ زاید، رو به روی پالم جبل علی

زمانبندی بالیوود پارک دبی: 2 بعد از ظهر تا 10 شب

شما می توانید برای تهیه بلیط بالیوود پارک دبی و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

پارک بالیوود دبی ( Bollywood park )

شهربازی ماجراجویی آی ام جی دبی ( IMG Worlds of Adventure )

اگر به دبی سفر کرده اید توصیه می کنیم خود را برای بازدید از بزرگترین شهربازی سرپوشیده جهان، IMG Worlds of Adventure آماده کنید. رفتن به شهربازی آی ام جی دبی یک رویا برای همه طرفداران مارول و شبکه کارتون است. این پارک دارای 4 منطقه می باشد که عبارتند از:

  • دنیای مارول
  • شبکه کارتون
  • بلوار IMG
  • دره گمشده ماجراجویی دایناسور

این شهربازی دارای یک فضای داخلی 1.5 میلیون فوت مربعی با تهویه مطبوع است که دارای وسایل بازی و جاذبه های فراوانی برای تمام اعضای خانواده می باشد.

آدرس شهربازی ماجراجویی آی ام جی دبی: جاده شیخ محمد بن زاید

زمانبندی شهربازی آی ام جی:

  • دوشنبه تا پنج شنبه: 12 ظهر تا 10 شب
  • جمعه تا یکشنبه: 12 ظهر تا 11 شب

شما می توانید برای تهیه بلیط شهربازی IMG و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

شهربازی ماجراجویی آی ام جی دبی ( IMG Worlds of Adventur )

شهربازی موشن گیت دبی ( Motiongate Dubai )

یکی از جدیدترین شهربازی های دبی، موشن گیت دبی در 16 دسامبر 2016 افتتاح شد و بزرگترین پارک موضوعی الهام گرفته از هالیوود در امارات متحده عربی محسوب می شود. موشن گیت دبی جدیدترین تلاش این شهر برای تبدیل شدن به پایتخت سرگرمی جهان است و به درستی به “هالیوود در صحرا” لقب گرفته است. این شهر بازی به چهار منطقه موضوعی تقسیم شده است که با الهام از غول های هالیوود مانند Columbia Pictures سونی، DreamWorks Animation ،The Smurfs و Lionsgate ساخته شده اند. شهربازی موشن گیت دارای 27 بازی و جاذبه است که نهایت تجربه سینمایی را برای کل خانواده فراهم می کند. موشن گیت دبی، از ترن هوایی های سریع بر اساس بازی های هانگر گرفته تا Smurf Village Express، سرگرمی برای تمامی سنین را دارد.

آدرس شهربازی موشن گیت: جاده شیخ زاید، رو به روی پالم جبل علی

زمانبندی شهربازی موشن گیت:

  • یکشنبه تا پنج شنبه: 12 ظهر تا 10 شب
  • جمعه و شنبه: 12 ظهر تا 11 شب

شما می توانید برای تهیه بلیط موشن گیت دبی و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: پارک واقعیت مجازی دبی VR Park

شهربازی موشن گیت دبی ( Motiongate Dubai )

شهربازی کیدزانیا دبی مال (Kidzania)

کیدزانیا دبی، واقع در دبی مال، یک شهربازی آموزشی و تفریحی منحصر به فرد برای کودکان 2 تا 16 سال است. در این شهر مینیاتوری، کودکان می‌توانند بیش از 60 شغل مختلف را در دنیای واقعی تجربه کنند، از خلبانی هواپیما و آتش‌نشانی تا آشپزی و پزشکی.

کیدزانیا با شبیه‌سازی یک شهر واقعی، به کودکان فرصتی می‌دهد تا با مفاهیم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آشنا شوند، مهارت‌های جدیدی یاد بگیرند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. در کیدزانیا، کودکان با انجام فعالیت‌های مختلف، پول مخصوص این شهر (کیدزو) را دریافت می‌کنند و می‌توانند از آن برای خرید، غذا خوردن و یا انجام فعالیت‌های دیگر استفاده کنند. این شهربازی جذاب، با فضایی امن و شاد، یک تجربه آموزنده و سرگرم‌کننده را برای کودکان فراهم می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا برای آینده خود آماده شوند.

آدرس شهربازی کیدزانیا دبی: امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید، مرکز خرید دبی مال، طبقه دوم

زمانبندی شهربازی کیدزانیا دبی:

  • جمعه و شنبه از ۱۰:۰۰ الی ۲۴:۰۰ و آخرین ورود ساعت ۲۳:۰۰
  • یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰:۰۰ الی ۲۳:۰۰ و آخرین ورود ساعت ۲۲:۰۰

شما می توانید برای تهیه بلیط کیدزانیا و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

شهربازی دبی - 2

پارک برادران وارنر (Warner Bros. Theme Park)

پارک موضوعی برادران وارنر در جزیره یاس ابوظبی، اولین پارک از این نوع در خاورمیانه، دنیایی از سرگرمی را برای تمام سنین ارائه می‌دهد. این پارک با شش بخش مجزا، شما را به سفری هیجان‌انگیز در دنیای شخصیت‌های محبوب دی‌سی کامیکس، لونی تونز، هانا-باربرا و انیمه‌ها می‌برد.

از گشت و گذار در خیابان بریکستون و تماشای نمایش‌های هالیوود گرفته تا تجربه پرواز با سوپرمن و حل معما با اسکوبی دو، این پارک مملو از جاذبه‌های متنوع، رستوران‌های جذاب و تفریحات هیجان‌انگیز برای تمام اعضای خانواده است. پارک برادران وارنر، با فضایی سرپوشیده و تهویه‌دار، مکانی ایده‌آل برای گذراندن یک روز شاد و خاطره‌انگیز در هر زمانی از سال است.

آدرس پارک برادران وارنر: امارات، ابوظبی، جزیره یاس

زمانبندی پارک برادران وارنر: 

  • شهر بازی برادران وارنر همه روزه از ۱۱:۰۰ الی ۲۰:۰۰

شما می توانید برای تهیه بلیط پارک برادران وارنر و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

پارک واقعیت مجازی دبی (VR Park)

پارک واقعیت مجازی دبی، واقع در مرکز خرید دبی، اولین پارک واقعیت مجازی در نوع خود در خاورمیانه است که دریچه‌ای به سوی دنیایی از هیجان و تخیل را به روی شما می‌گشاید. این پارک با تلفیق واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) در 18 فعالیت و سواری نفس‌گیر، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای گیمرها، ماجراجویان و تمام سنین رقم می‌زند.

در پارک VR دبی، فارغ از سن و علایق خود، می‌توانید از گشت و گذار در محیط‌های مجازی خیره‌کننده گرفته تا بازی‌های معلق در آسمان، تفریحات هیجان‌انگیز و چالش‌های فکری، غرق در دنیایی از تخیل شوید. تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته این پارک، شما را به طور کامل در دنیای مجازی غوطه‌ور کرده و حسی بی‌نظیر از واقعیت را به شما القا می‌کند.

پارک VR دبی با تنوع بی‌نظیر جاذبه‌های خود، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. از جمله محبوب‌ترین این جاذبه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • The Raft: یک بازی تیراندازی با زامبی چند نفره که در آن باید با امواج زامبی‌ها مبارزه کنید تا زنده بمانید.
  • Burj Drop: تجربه سقوط آزاد مجازی از بالای برج خلیفه، بلندترین برج جهان، که هیجان وصف‌ناپذیری را به شما القا می‌کند.
  • Plummet: یک ترن هوایی مجازی که شما را در سفری وحشیانه از طریق یک دنیای فانتزی می‌برد.
  • Dubai Drone: یک شبیه‌ساز پهپاد که به شما امکان می‌دهد دبی را از دید پرنده نظاره‌گر باشید.
  • Hologate: یک بازی واقعیت مجازی چند نفره که در آن می‌توانید با دوستان خود در یک محیط مجازی تعامل داشته باشید و به رقابت بپردازید.

آدرس پارک واقعیت مجازی دبی: امارات، دبی، مرکز خرید دبی مال، طبقه دوم

زمانبندی پارک واقعیت مجازی دبی: 

  • جمعه تا یکشنبه از ۱۰:۰۰ الی ۲۴:۰۰ (آخرین ورود ۲۳:۳۰ )
  • دوشنبه تا پنجشنبه ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ (آخرین ورود ۲۱:۳۰)

شما می توانید برای تهیه بلیط پارک واقعیت مجازی دبی و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

مجموعه سی ورلد (SeaWorld)

مجموعه سی ورلد، دریچه‌ای به سوی دنیای شگفت‌انگیز حیوانات دریایی است که با ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد، آموزشی و تفریحی، برای تمام سنین جذابیت دارد. این مجموعه، امکان آشنایی نزدیک با تنوع بی‌نظیری از حیوانات دریایی را فراهم می‌کند.

دلفین‌های بازیگوش، نهنگ‌های عظیم‌الجثه، پنگوئن‌های دوست‌داشتنی، کوسه‌های غول‌پیکر و سفره‌ماهی‌های باشکوه، تنها بخشی از دنیای شگفت‌انگیز سی ورلد هستند. در این مجموعه، می‌توانید با حرکات آکروباتیک دلفین‌ها در نمایش‌های جذاب، آواز نهنگ‌ها در اعماق اقیانوس، مهارت‌های شکار پنگوئن‌ها در زیستگاه یخی و رازهای زندگی کوسه‌ها در قفس‌های امن آشنا شوید.

علاوه بر تفریحات و سرگرمی، سی ورلد با ارائه برنامه‌های آموزشی متنوع، به افزایش آگاهی عمومی درباره حیوانات دریایی، زیستگاه آنها، خطرات موجود برای آنها و اهمیت حفظ محیط زیست می‌پردازد. کارشناسان سی ورلد با ارائه اطلاعات علمی و توضیحات جذاب، به شما کمک می‌کنند تا درک عمیق‌تری از دنیای شگفت‌انگیز حیوانات دریایی به دست آورید. تعامل با حیوانات دریایی، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سی ورلد است. در برخی از بخش‌های این مجموعه، امکان لمس و بازی با دلفین‌ها، غذا دادن به پنگوئن‌ها و مشاهده از نزدیک لاک‌پشت‌های دریایی فراهم شده است.

آدرس مجموعه سی ورلد: امارات، ابوظبی، جزیره یاس

زمانبندی مجموعه سی ورلد: 

  • مجموعه سی ورلد همه روزه از ۱۰:۰۰ الی ۱۹:۰۰

شما می توانید برای تهیه بلیط مجموعه سی ورلد و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

مینی گلف بلک لایت سه بعدی دبی

مینی گلف بلک لایت سه بعدی دبی، واقع در مرکز خرید دبی مال، یک تجربه منحصر به فرد و هیجان انگیز برای تمام سنین است. این زمین مینی گلف با استفاده از نورپردازی بلک لایت و عینک های سه بعدی، شما را به سفری در دنیای فانتزی و شگفت انگیز می برد. در این زمین مینی گلف، با فضایی خاص و جادویی روبرو خواهید شد که با نورپردازی بلک لایت و عینک های سه بعدی، حس هیجان را به طور کامل تجربه خواهید کرد. موانع و چالش های جذاب در هر سوراخ، مهارت و دقت شما را به بوته آزمایش می گذارد و تم های متنوعی مانند جنگل، اقیانوس و فضا، جذابیت این تفریح را دوچندان می کند.

مینی گلف بلک لایت سه بعدی دبی، مناسب برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان است و خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. قبل از رفتن، بلیط خود را به صورت آنلاین رزرو کنید، لباس و کفش مناسب بپوشید، دوربین عکاسی خود را برای ثبت لحظات خاطره انگیز فراموش نکنید. این زمین مینی گلف، با ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد، تفریحی هیجان انگیز و خاطره انگیز برای تمام اعضای خانواده شما خواهد بود.

آدرس مینی گلف بلک لایت سه بعدی دبی: امارات، دبی، جمیرا بیچ رزیدنس، جی بی آر، BAHAR PLAZA

زمانبندی مینی گلف بلک لایت سه بعدی دبی: 

  • جمعه تا یکشنبه از ۱۲:۰۰ الی ۰۱:۰۰
  • دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۳:۰۰ الی ۰۱:۰۰

شما می توانید برای تهیه بلیط مینی گلف بلک لایت سه بعدی دبی و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

شهربازی دبی - 3

گاردن گلو دبی (Garden Glow)

باغ درخشان دبی، که به نام گاردن گلو نیز شناخته می‌شود، دریچه‌ای به سوی دنیای شگفت‌انگیز نور و رنگ است. این پارک موضوعی که در پارک زعبیل واقع شده، با استفاده از میلیون‌ها لامپ LED، مجسمه‌ها و سازه‌هایی خیره‌کننده را خلق کرده که در تاریکی شب، به طرز شگفت‌انگیزی می‌درخشند. قدم زدن در باغ درخشان، حسی فراتر از یک تفریح ساده را به شما القا می‌کند. گویی در دنیایی جادویی و خیالی قدم گذاشته‌اید که در آن، هر چیزی ممکن است.

 در این پارک، می‌توانید از بخش‌های مختلفی دیدن کنید که هر کدام، دنیایی از شگفتی‌ها را به نمایش می‌گذارند:

پارک نور: قلب تپنده باغ درخشان، جایی که مجسمه‌های نورانی از حیوانات، گل‌ها، شخصیت‌های کارتونی و سازه‌های مختلف، منظره‌ای تماشایی را خلق می‌کنند. در این بخش، می‌توانید از تونل‌های نورانی عبور کنید، با مجسمه‌های غول‌پیکر عکس یادگاری بگیرید و در فضایی رویایی غرق شوید.

پارک دایناسور: سفری به دوران ماقبل تاریخ و ملاقات با دایناسورهای غول‌پیکر نورانی که متحرک نیز هستند. در این بخش، می‌توانید با تیرانوسوروس رکس غول‌پیکر روبرو شوید، تریسراتوپس با شاخ‌های قدرتمند را ببینید و در کنار پتروسوروس بالدار عکس یادگاری بگیرید.

پارک جادویی: فضایی فانتزی و شگفت‌انگیز برای کودکان و بزرگسالان، با مجسمه‌های نورانی و رنگارنگ که از داستان‌ها و افسانه‌های مختلف الهام گرفته شده‌اند. در این بخش، می‌توانید قصر یخی را ببینید، با ** پری‌های نورانی** پرواز کنید و در جنگل جادویی قدم بزنید.

دنیای زیر آب: غوطه‌ور شدن در دنیای شگفت‌انگیز زیر آب و مشاهده موجودات دریایی نورانی که در اعماق اقیانوس‌ها زندگی می‌کنند. در این بخش، می‌توانید از مجسمه‌های غول‌پیکر ماهی‌ها، کوسه‌ها، لاک‌پشت‌ها و دیگر موجودات دریایی دیدن کنید و با صخره‌های مرجانی نورانی عکس یادگاری بگیرید.

باغ یخی: تجربه فضایی برفی و زمستانی در قلب دبی، با مجسمه‌های یخی و فضایی خنک و دلچسب. در این بخش، می‌توانید از خانه‌های یخی دیدن کنید، با مجسمه‌های اسکی‌بازان عکس یادگاری بگیرید و در تونل یخی قدم بزنید.

علاوه بر بخش‌های مختلف، باغ درخشان دبی تفریحات و سرگرمی‌های دیگری مانند قایق‌سواری، ترامپولین، بازی‌های مختلف و رستوران‌های متنوع را نیز ارائه می‌دهد که تجربه‌ای کامل و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

آدرس پارک گاردن گلو دبی: امارات، دبی، پارک زعبیل دبی، گیت شماره ۶ و ۷

زمانبندی پارک گاردن گلو دبی: 

  • شنبه و تعطیلات ملی از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰
  • یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

شما می توانید برای تهیه بلیط پارک گاردن گلو دبی و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

شهربازی دبی - 4

کارتینگ زعبیل دبی (Ekart Zabeel)

کارتینگ زعبیل دبی، واقع در مرکز خرید دبی مال، شما را به سفری هیجان‌انگیز در دنیای سرعت و آدرنالین دعوت می‌کند. این پیست سرپوشیده و روباز با طول 1.2 کیلومتر و عرض 10 متر، فضایی ایده‌آل برای رانندگی با کارت‌های مدرن و قدرتمند و رقابت با سایر رانندگان است.

در کارتینگ زعبیل، فرقی نمی‌کند که راننده حرفه‌ای هستید یا مبتدی، هیجان و لذت رانندگی در این پیست برای همه قابل لمس است. سیستم زمان‌سنجی دقیق پیست، به شما امکان می‌دهد تا مهارت خود را به چالش بکشید و با دیگران رقابت کنید. علاوه بر هیجان و سرعت، کارتینگ زعبیل دبی، ایمنی را نیز در اولویت قرار داده است. این پیست با رعایت تمام اصول ایمنی، محیطی امن را برای رانندگی شما فراهم می‌کند.

آدرس کارتینگ زعبیل دبی: امارات، دبی، مرکز خرید دبی مال، زعبیل طبقه ۹

زمانبندی کارتینگ زعبیل دبی: 

  • جمعه تا یکشنبه از ۱۰:۰۰ الی ۲۴:۰۰
  • دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۰:۰۰ الی ۲۳:۰۰

شما می توانید برای تهیه بلیط کارتینگ زعبیل دبی و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

گلوبال ویلیج دبی (Global Village)

دهکده جهانی دبی، که به عنوان گلوبال ویلیج نیز شناخته می‌شود، دروازه‌ای به سوی فرهنگ‌ها و ملل مختلف از سراسر دنیا است. این پارک تفریحی فرهنگی که هر ساله از اواخر اکتبر تا اواسط آوریل در دبی برگزار می‌شود، با بیش از 75 کشور شرکت‌کننده، فرصتی بی‌نظیر برای تجربه آداب و رسوم، غذاها، صنایع دستی و سرگرمی‌های مختلف ملل را فراهم می‌کند.

در دهکده جهانی، گویی در سفری دور دنیا هستید و می‌توانید از غرفه‌های رنگارنگ و متنوع دیدن کنید، با مردم کشورهای مختلف آشنا شوید، سوغاتی‌های خاص و منحصر به فرد بخرید و از طعم‌های لذیذ و متنوع غذاهای ملل بچشید. علاوه بر این، برنامه‌های سرگرمی و تفریحی مختلفی مانند رقص، موسیقی، نمایش‌های آکروباتیک و … برای تمام سنین در این پارک ارائه می‌شود که هیجان و جذابیت سفر شما را دوچندان می‌کند.

آدرس گلوبال ویلیج دبی:  امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید (E11)

زمانبندی گلوبال ویلیج دبی: 

  • دهکده جهانی دبی یکشنبه تا چهارشنبه: ۱۶:۰۰ الی 24:00 و پنجشنبه تا شنبه و تعطیلات رسمی ۱۶:۰۰ الی ۱:۰۰

شما می توانید برای تهیه بلیط گلوبال ویلیج دبی و اطلاع از قیمت ها به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

واندرلند امارات

واندرلند امارات، که به عنوان پارک زعبیل نیز شناخته می‌شود، دریچه‌ای به سوی دنیای شادی و هیجان برای تمام سنین است. این پارک با مساحت 22 هکتار، مجموعه‌ای از شهربازی، پارک آبی و باغ وحش را در خود جای داده است و برای تمام سنین، از کودکان تا بزرگسالان، تفریحات هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد.

درشهربازی واندرلند امارات، می‌توانید از انواع مختلف بازی‌های هیجان‌انگیز مانند چرخ فلک، ترن هوایی، تاب‌های معلق و … لذت ببرید. این بخش با دارا بودن بازی‌های مناسب برای سنین مختلف، فضایی شاد و پرنشاط را برای تمام اعضای خانواده فراهم می‌کند.

پارک آبی واندرلند امارات، مکانی ایده‌آل برای خنک شدن در گرمای دبی است. در این بخش، می‌توانید از استخرهای مختلف، سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز و رودخانه خروشان لذت ببرید. پارک آبی واندرلند با تنوع تفریحات خود، برای تمام سنین و سلیقه‌ها مناسب است.

باغ وحش واندرلند امارات، فرصتی برای آشنایی با حیوانات مختلف از سراسر دنیا را فراهم می‌کند. در این باغ وحش، می‌توانید از نزدیک شاهد ببر، شیر، خرس، میمون و … باشید و اطلاعات جالبی درباره آنها کسب کنید. باغ وحش واندرلند، تجربه‌ای آموزنده و جذاب برای تمام سنین، به خصوص کودکان، خواهد بود.

علاوه بر این بخش‌های جذاب، واندرلند امارات امکانات دیگری مانند رستوران، کافه، فروشگاه و … را نیز ارائه می‌دهد. در این پارک می‌توانید از غذاها و نوشیدنی‌های مختلف لذت ببرید، سوغاتی‌های خاطره‌انگیز بخرید و از خدمات مختلف رفاهی استفاده کنید.

آدرس واندرلند امارات:  امارات، دبی، جاده شیخ محمد بن زاید

شهربازی دبی - 5

شهربازی ماتل پلی تون (Mattel Play! Town)

شهربازی ماتل پلی تون، یک شهربازی سرپوشیده و جذاب برای کودکان است. این شهربازی با الهام از شخصیت‌های محبوب کارتونی ماتل، فضایی شاد و پرنشاط را برای کودکان 2 تا 12 سال فراهم می‌کند. در شهربازی ماتل پلی تون، کودکان می‌توانند از بازی‌های مختلفی مانند چرخ فلک، تاب‌های معلق، سرسره‌های هیجان‌انگیز، بازی‌های فکری و … لذت ببرند. همچنین، این شهربازی دارای بخش‌های آموزشی مختلفی است که در آن، کودکان می‌توانند مهارت‌های مختلفی مانند نقاشی، آشپزی، نجوم و … را یاد بگیرند.

علاوه بر این، شهربازی ماتل پلی تون دارای رستوران، کافه و فروشگاه نیز می‌باشد. در این بخش‌ها، می‌توانید از غذاها و نوشیدنی‌های مختلف لذت ببرید و برای فرزندتان سوغاتی‌های خاطره‌انگیز بخرید.

آدرس شهربازی ماتل پلی تون: امارات، دبی، خیابان الصفا، سیتی واک

زمانبندی شهربازی ماتل پلی تون:

  •  10:00 الی 19:00 (شنبه تا چهارشنبه) و 10:00 الی 20:00 (پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی)
شهربازی دبی - 6

جمع بندی

دبی یکی از زیباترین و باشکوه ترین شهرهای خاورمیانه است که هرساله مسافران زیادی را به سمت خود روانه می کند. در این شهر علاوه بر استفاده از جاذبه های گردشگری دبی، بهترین هتل های دبی، بهترین رستوران های دبی، پارک های آبی دبی و … می توانید از سپری کردن اوقات فراغت خود در شهربازی های دبی لذت ببرید. دبی دارای شهربازی های معروفی نظیر سرزمین فراری دبی، پارک بالیوود دبی، لگولند دبی، شهربازی موشن گیت دبی و … می باشد که می توانید لحظات هیجان انگیزی را در این شهربازی ها تجربه نمایید. دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی  و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه