تفریحات خانوادگی دبی - 1

بهترین تفریحات خانوادگی دبی کدامند؟

بهترین تفريحات خانوادگی برای انجام دادن با بچه ها را مي توانيد در دبی پيدا كنيد كه شامل انواع پارک های موضوعی، پارک های آبی و حتی اسکی سرپوشیده در وسط بیابان است. در سایت دبی دیسکانت فهرستی از تفريحات خانوادگی دبی تهيه شده است تا سفر خود را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنید.

دبی با آب و هوای آفتابی در طول سال و جاذبه‌های مناسب برای کودکان، مقصدی عالی برای تعطیلات خانوادگی است. در دبی تفریحات و جاذبه های توريستی متنوعی موجود است که می توانید با قیمت هایی مناسب تهیه نمایید.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تفریحات خانوادگی دبیبهترين تفریحات خانوادگی دبی كدامند؟

دبی با پارک‌های موضوعی هیجان‌انگیز، پارک‌های آبی و جاذبه‌های منحصربه‌فرد، یکی از مقاصد اصلی برای خانواده‌ها است. از جمله اين تفريحات مي توان به تور كويرگردي، موزه‌هاي گوناگون و تماشاي دلفین‌ها اشاره كرد، تفريحات دبي بسیار متنوع‌تر از آن چیزی است که انتظار داريد. بچه های شما ممکن است آنقدر اوقات خوشی در دبي داشته باشند که هرگز نخواهند آنجا را ترک کنند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو تفریحات دبی

بهترين پارك آبی دبی برای يك تفريح خانوادگی

پارك هاي آبي دبي با سرسره های ترسناک، سقوط های عمودی، پیچ و خم های وحشتناک، استخرهای موج و رودخانه های آرام، سرگرمی فوق العاده ای برای تمامي اعضاي خانواده محسوب مي شوند. در ادامه بهترین پارک های آبی دبی را معرفي مي كنيم تا بتوانید در طول بازدید از دبي، پارک آبی دلخواه خود را انتخاب کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

بهترين پارك آبی دبی برای يك تفريح خانوادگیپارك آبی لگولند

پارک آبی لگولند مناسب خانواده‌ها برای کودکان تا ۱۲ سال طراحی شده است، اما با بخش کاملی که به اعضای جوان‌تر خانواده اختصاص داده شده، برای بچه‌های زیر ۶ سال هم بسیار جذاب است. در این مجموعه‌ جذاب، ۲۰ جاذبه و سرسره‌ آبی با موضوعیت لگو وجود دارد. یک استخر موج و سافاری برای تفریح بچه‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین در این مجموعه رودخانه‌ای وجود دارد که بچه‌ها می‌توانند در آن با قایق‌هایی که خودشان با لگو ساخته‌اند، قایق‌رانی کنند.

  • مناسب براي كودكان كمتر از 6 سال و تا 12 سال

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

پارک آبی آتلانتیس یک پارک آبی موضوعی دوست داشتنی است که درست در کنار هتل مجلل آتلانتیس قرار دارد، دارای بازي هاي متنوع و همچنين ساحل اختصاصي است که آن را به یکی از بزرگترین پارک‌های آبی دنيا تبدیل کرده است. در آكواونچر بازي هاي هیجان انگیزي برای بزرگسالان موجود است، همچنين مكاني وجود دارد که بچه های کوچک هم می توانند در آنجا بازي كنند.

  • برای ورود به پارک آبی، کودکان زیر ۱۳ سال باید همراه با یک فرد ۱۸ ساله یا بزرگتر باشند.
  • ارتفاع برخی از سواری‌های این پارک حداقل ۱.۱ متر است، بنابراین لطفاً توجه داشته باشید که مهمانان زیر ۱.۱ متر نمی‌توانند در همه سواری‌های موجود در پارک آبی بازی کنند.

پارک آبی آتلانتیس آکواونچرپارک آبی وایلد وادی

پارک‌های آبی دبی در کلاس جهانی هستند و هر کدام طیف گسترده‌ای از سرسره‌های آبی را ارائه می‌دهند. پارک آبی وایلد وادی كه در کنار هتل برج العرب دبی واقع شده، دارای سرسره های جذاب و پیشرفته ترین وسایل برای بازی برای بزرگسالان و کودکان می باشد. در این پارک شما هجوم آدرنالین تا حس آرامش را تجربه خواهید کرد. می توانید روزی هیجان انگیز را در کنار دوستان و یا خانواده خود در این پارک سپری کنید.

  • برای ورود به پارک آبی، کودکان زیر ۱۳ سال باید یک فرد ۱۶ ساله یا بزرگتر همراه داشته باشند.
  • ارتفاع برخی از سواری‌های Wild Wadi حداقل ۱.۱ متر است، بنابراین لطفاً توجه داشته باشید که مهمانان زیر ۱.۱ متر نمی‌توانند در همه سواری‌های موجود در پارک آبی بازی کنند.

پارک آبی وایلد وادیتفريحات هيجان انگيز دبی برای كل خانواده

در دبي مي توانيد تفريحات مهيجي را به همراه خانواده خود تجربه كنيد. در ادامه برخی از محبوب ترین تفريحات هیجان انگیز خانوادگي را معرفي مي كنيم.

سافاری صحرا

سافاری دبی در صحرای دبی به همراه كودكان یکی از فعالیت‌هایی است که بايد در سفر به دبي انجام دهید. این بهترین راه برای آشنا شدن با شیوه زندگی بادیه نشینان و فرهنگ سنتی عربی است. بچه‌های شما مجذوب این فرصت می‌شوند که شتر سواری كرده، اسكي روي شن را امتحان کنند، همه چیز را در مورد شاهین ها بیاموزند، و غروب بیابان را تماشا کنند.

  • مناسب براي بزرگسالان و بچه هاي 10 سال به بالا

پارك دنيای فراری

دنياي فراری در ابوظبی واقع شده و فاصله كمي با دبي دارد. اين پارك انتخاب مناسبي برای عاشقان اتومبیل یا هرکسی که به دنبال هيجان و آدرنالین است، مي باشد. فراری ورلد به عنوان اولین پارک با موضوع فراری در جهان و خانه سریع‌ترین ترن هوایی جهان، یک تجربه هیجان‌انگیز برای همه سنین و تمام اعضاي خانواده است.

  • مناسب براي نوجوان ها و بزرگسالان- براي مهمانان زیر 1.3 متر، اکثرا کودکان، می توانند از چند سواري محدود در فراری ورلد ابوظبی لذت ببرند. پذیرش کودکان زیر 3 سال با همراهی والدین خود به صورت رایگان انجام می شود.
  • كودكان كمتر از 12 سال مي بايست يك فرد بزرگسال آنها را همراهي كند.

تفريحات هيجان انگيز دبی برای كل خانوادهاسکی دبی

می دانستید که بزرگترین پارک برفی سرپوشیده جهان در دبی واقع شده است؟ این مكان فعالیت هایی مانند سورتمه سواري و اسکی ارائه می دهد، حتی تله کابینی فراهم كرده تا شما را به بلندترین قله ها برساند. در پيست اسکی دبی، کودکان به همراه والدين می توانند به دور از آب و هوای گرم دبی از زمستان لذت ببرند.

  • حداقل سن برای ورود به اسکی دبی 2 سال است. کودکان 2 تا 8 سال باید یک بزرگسال همراه داشته باشند. برای Snow Bullet Ride کودکان باید بالای 8 سال، قد 125 سانتی متر و وزن بیش از 30 کیلوگرم داشته باشند. وزن بزرگسالان نباید بیش از 120 کیلوگرم باشد.

تفريحات سرگرم كننده دبی برای خانواده و كودكان

در دبي تفريحات سرگرم كننده و جذاب بي شماري در انتظار شما است. در اينجا تنها چند تفريح خانوادگي برتر را معرفي مي كنيم.

تفريحات سرگرم كننده دبی برای خانواده و كودكاندهکده جهانی

دهکده جهانی دبی اولین مقصد فرهنگی، تفریحی و خانوادگی منطقه به شمار مي آيد. این دهكده دارای غرفه های مختلفی است که به کشورهای مختلف اختصاص داده شده و به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد که سنت‌ها و غذاهای کشورهای مختلف را از سرتاسر جهان تجربه کنند. دهکده جهانی همچنین یکی از بزرگترین پارک های موضوعی روباز  را در خود جای داده است و بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیزی دارد که برای کودکان در هر سنی مناسب است. اگر به دنبال فعالیتی هستید که تمام خانواده بتوانند از آن لذت ببرند، می بايست از دهکده جهانی ديدن كنيد.

  • مناسب براي تمام سنين

كيدزانيا

كيدزانيا دبی شهری کوچک‌ است که توسط فرزندان شما اداره می‌شود. یادگیری رانندگی، باز کردن حساب های بانکی، خرید در سوپرمارکت و… ، بیش از 40 شغل در دنیای واقعی وجود دارد که فرزندان شما می توانند در این شهر 7000 متر مربعی امتحان کنند. از شغل در ایستگاه رادیویی یا استودیو تلویزیون گرفته تا کار به عنوان صندوقدار يك فروشگاه بزرگ یا حتي آتش نشان.

  • مناسب براي رده سني 4 تا 14 سال

دلفیناریوم

یکی از محبوب‌ترین سرگرمي هاي خانوادگی در دبی، دلفیناریوم دبی است. دلفيناريوم دبي خانه دلفین‌ها و فوک‌ها و تعداد انگشت شماری از پرندگان زیبا و کمیاب مي باشد که در نمایشگاه پرندگان قابل بازديد هستند. دلفين ها نمایش های مختلفی را اجرا می کنند که آموزشی و سرگرم کننده هستند.

  • مناسب براي تمام سنين – ورود کودک زیر ۲ سال رایگان است.
  • کودکان ۲ تا ۱۱ سال باید بلیط کودک تهیه نماید.
  • بچه هاي 11 سال به بالا برای ورود به صحنه نمایش باید با یک بزرگسال همراه باشند.

دلفیناریومشهربازی های دبی مخصوص خانواده ها و كودكان

دبی پر از شهربازي هاي منحصر به فرد و باشکوه است. فرقی نمی‌کند به‌دنبال یک پارك عالی برای گردش‌های خانوادگی باشید یا در جستجوي سواری‌های هيجان انگيز، در اينجا چند مورد از بهترین شهربازي هاي دبی مخصوص بازديد خانوادگي را به شما معرفي مي كنيم.

شهربازی های دبی مخصوص خانواده ها و كودكانپارک لگولند

اگر بچه های شما عاشق لگو هستند، برای بازدید از پارک های منحصر به فرد لگولند در دبی بسیار هیجان زده خواهند شد. دو پارک با مضمون LEGO که منحصراً برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال ساخته شده‌اند که شامل تم پارک لگولند دبی و پارک آبی لگولند است. هر دو پارک دارای بازی های هیجان انگیزی هستند که به کودکان خردسال اختصاص داده شده است.

  • مناسب براي کودکان ۲ تا ۱۲ سال

دنيای ماجراجويی IMG

شهربازی IMG با اندازه نسبی 28 زمین فوتبال یکی از بزرگترین پارک های موضوعی سرپوشیده جهان مي باشد، یک شهربازی دوست داشتنی است که براي بچه ها تا 12 سال سن مناسب است. اين پارك چهار منطقه اصلی برای جوانان و نوجوانان دارد، منطقه IMG Kids نيز برای خردسالان طراحی شده است.

  • همراهی والدین با بچه های كمتر از ۱2 سال اجباری می باشد.
  • مناسب براي بچه ها تا 12 سال

پارک موشن گیت

پارک موشن گيت یکی از سرگرم کننده ترین پارك های شهر دبي است. این شهربازی برای آن دسته از خانواده‌هایی که كودكان 4 سال به بالا دارند، عالی است، همچنين سواری‌هایی را بر اساس بهترین فیلم‌های کودکانه مانند ماداگاسکار، شرک و اسمورف‌ها به نمایش می‌گذارد و همچنین چندین اجراي زنده دارد.

  • مناسب براي بزرگسالان و بچه ها – همراهی والدین با بچه های زیر ۱۳ اجباری می باشد.
  • ورود کودکان زیر ۳ سال رایگان می باشد.

پارک موشن گیتپيشنهاد بازديد از بهترين جاذبه های دبی با خانواده

دبی جاذبه هاي سرگرم كننده اي را برای کل خانواده ارائه می كند. در سفر خانوادگی خود به دبي از اين جاذبه هاي برتر توریستی ديدن كنيد.

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در دبي است. می‌توانید با قدم زدن در یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان، دنیای زیر آب را کاوش كرده، یا اگر شجاعت هستيد، با یک قایق کف شیشه‌ای دنیای زیر آب را کشف كنيد.

  • مناسب براي تمام سنين – کودکان زیر 2 سال رایگان است.
  • کودکان كمتر از 16 سال باید با یک بزرگسال همراه باشند. قایق با کف شیشه ای برای مهمانان باردار و کودکان زیر 2 سال در دسترس نیست.

میراکل گاردن

باغ گل معجزه دبی با بیش از 50 میلیون گل در ساختارها و طرح‌های حیرت‌انگیزی چیده شده‌اند (مانند قلب‌های غول‌پیکر، قلعه‌ها و ماکت هواپیمای A380 امارات). بازديد از اين باغ زيبا را در برنامه خود قرار دهيد.

  • مناسب براي تمام سنين

میراکل گاردنباغ پروانه ها

باغ پروانه‌های دبی در کنار باغ معجزه دبی واقع شده و از ده گنبد تشکیل شده است، هر گنبد پر از هزاران پروانه زیبا در اندازه ها و رنگ های مختلف است که در اطراف بازدیدکنندگان پرواز می کنند. باغ پروانه‌های دبی به شما این فرصت را می‌دهد که ببینید پروانه‌ها چگونه در هر مرحله تکامل می‌یابند.

  • مناسب براي تمام سنين

سخن آخر

سفر خانوادگي می تواند راهی عالی برای لذت بردن از یک کشور جدید و ایجاد خاطرات خوش باشد. دبي مقصد محبوبی برای خانواده‌ها است و مطمئن باشید سفري فراموش‌نشدنی و فعالیت‌های خانوادگی فراوانی در دبی خواهید داشت. امیدواريم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر، بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خرید و یا رزرو بلیط ها است.دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه