هزینه پارک آبی دبی؛ معرفی بهترین پارک های آبی دبی و قیمت آن ها

قیمت پارک آبی‌ دبی در سال 2024

قیمت پارک آبی دبی چقدر است؟ آیا از هزینه پارک آبی در دبی مطلع هستید؟ هزینه بهترین پارک های آبی دبی چقدر است؟ شهر دبی چندین سال است که به دلیل جاذبه های گردشگری بی نظیر و حیرت انگیز، به یکی از مقاصد اصلی گردشگران در سراسر دنیا تبدیل شده است. بی شک در میان تفریحات متعدد این شهر زیبا، تفریحات آبی هیجان انگیز آن، سفری متفاوت و منحصر به فرد را برای گردشگران رقم خواهد زد.

عنوان پارک آبیقیمت پارک آبی ( درهم )
بلیط پارک آبی آتلانتیس دبیشروع از 295 درهم
پارک آبی وایلد وادی دبیشروع از 215 درهم
بلیط پارک آبی یاس ابوظبیشروع از 235 درهم
بلیط استخر اینفینیتی (آئورا Aura)شروع از 230 درهم
بلیط لگولند دبیشروع از 255 درهم

هزینه پارک آبی دبی و تفریحات آبی آن، یکی از مهم ترین پرسش های افراد می باشد که در ادامه این مطلب از دبی دیسکانت به شرح آن خواهیم پرداخت. همچنین می توانید در این سایت قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

قیمت پارک آبی دبی - 1

قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی 

اگر در سفر خود به شهر شگفتی ها، به دنبال بهترین پارک آبی دبی هستید، بی شک پارک آبی وایلد وادی یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. اما دلیل محبوبیت این پارک چیست؟ پارک آبی وایلد وادی با قابلیت سرد و گرم کردن آب در فصول مختلف از بخش های مختلفی از قبیل رودخانه، استخرهای موج و موج سواری، سرسره های مرتفع و هیجان انگیز آبشارهای 18 متری و … تشکیل شده که انتخاب میان آن ها کار بسیار دشواری خواهد بود.

پیش از آن که به موضوع اصلی این مطلب که هزینه پارک آبی دبی می باشد بپردازیم، برخی از مفرح ترین بخش های این پارک را شرح خواهیم داد و سپس انتخاب را به عهده خودتان خواهیم گذاشت.

هیجان انگیزترین تفریحات پارک وایلد وادی 

پس از ورود به پارک آبی وایلد وادی، همه چیز به حدی شگفت انگیز است که در انتخاب تفریحات آن دچار سردرگمی و تردید خواهید شد. شاید با خواندن بخش های زیر بتوانید جذاب ترین این تفریحات را امتحان کنید.

جمیرا اسکرا

اگر به سرسره سواری آن هم در ارتفاعات بالا علاقه مندید، جمیرا اسکرا را از دست ندهید. بی شک سر خوردن روی آب آن هم از ارتفاع سی و دو متری و با سرعت هشتاد کیلومتر، تجربه ای بسیار متفاوت و هیجان انگیز خواهد بود.

مستر بلسترز

شاید نیاز دارید آدرنالین بسیار بالا را تجربه کنید. پس با مستر بلسترز یک ماجراجویی را آغاز کرده و با ترکیبی از ترن سواری و سرسره آبی در ارتفاع 15 متری از سطح زمین، غرق هیجان و لذت شوید.

موج سواری در استخر موج

اگر به موج سواری روی موج های بزرگ ‌و کوچک علاقه مندید، زمان آن رسیده که رویای خود را به واقعیت تبدیل کرده و در پارک آبی وایلد وادی موج سواری را امتحان کنید.

آیا بازی های پر هیجان را دوست نداشته و به دنبال سپری کردن لحظاتی در آرامش هستید؟ هیچ نگران نباشید چون در این پارک می توانید با سفر به رودخانه جوها، غرق در آرامش طبیعت شوید. لازم به ذکر است که در این پارک مهیج و بی نظیر، تفریحات آبی متعددی نیز برای کودکانتان وجود دارد که می توانید یک روز خاطره انگیز را به همراه خانواده سپری کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قوانین پارک آبی های دبی

نرخ بلیط پارک آبی وایلد وادی 

بی شک پیش از سفر به شهر دبی و انتخاب تفریحات متعدد آن، نیاز به آگاهی از هزینه تفریحات از جمله هزینه پارک آبی دبی جهت برآورد هزینه سفر می باشد. شما عزیزان می توانید با تهیه بلیط های تفریحی خود از سایت دبی دیسکانت در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و از تفریحات بیشتری بهره مند شوید، زیرا در این سایت امکان خرید بلیط تفریحات دبی با تخفیفات عالی وجود دارد.

باید بدانید که قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی برای بزرگسالان و کودکان متفاوت بوده و همچنین در صورت تهیه بلیط به همراه ناهار و نوشیدنی ملزم به پرداخت هزینه های بیشتری خواهید بود. برای خرید بلیط این پارک آبی می توانید به سایت معتبر دبی دیسکانت مراجعه کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: ارزان ترین پارک آبی دبی

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی 

دومین پارک آبی که در این مطلب قصد داریم به شرح هزینه و تفریحات آن بپردازیم، پارک آبی بی نظیر آتلانتیس می باشد که در آن اوج هیجان را تجربه خواهید کرد. این پارک آبی که واقع در محوطه خارجی هتل آتلانتیس می باشد، یکی از جاذبه های دیدنی ‌منحصر به فرد و مهم دبی می باشد که به عاشقان تفریحات دبی توصیه می شود.

اگر به تفریحات آبی، آن هم در فضایی لوکس و امن علاقه مندید، به هیچ عنوان در سفر به شهر دبی تفریح در این پارک را از دست ندهید. با ما در ادامه همراه باشید تا پس از معرفی بهترین تفریحات این پارک، هزینه پارک آبی دبی را شرح دهیم.

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی 

بی نظیرترین امکانات رفاهی پارک آبی آتلانتیس 

پس از تهیه بلیط پارک آبی آتلانتیس، تفریحات مهیجی انتظار شما را می کشند که عبارتند از:

سرسره adyssey of terror

اگر به همراه خانواده یا دوستانتان به پارک آبی آتلانتیس رفته اید و به دنبال یک تفریح آبی گروهی هستید، این سرسره یک گزینه بسیار مناسب برای شما بوده و خاطره بی نظیر و مشترکی را برایتان رقم خواهد زد. البته برای این بازی دوستان شجاع خود را دعوت کنید، زیرا در طول مسیر از پیچ و خم های پر از هیجانی گذر کرده و نهایتا با سرعتی بالا و ترسناک به درون آب خواهید افتاد.

سرسره آکواکندا

از دیگر سرسره هایی که می توانید آن را با دوستان و همراهان خود تجربه نمایید، سرسره آکواکندا می باشد که می توان آن را بزرگ ترین سرسره تیوپی جهان نامید. اگر از سرعت بالا و سرسره سواری روی آب استقبال می کنید، سرسره آکواکندا را در لیست تفریحات آبی خود قرار دهید.

سرسره زوم رنگو

اگر سرسره زوم رنگو را انتخاب کرده اید، باید در انتظار پیچ و تاب های عجیبی به طول 156 متر باشید. پیچ و تاب های این سرسره به گونه ای است که ناگهان احساس بی وزنی کرده و در یک لحظه به سمت زمین باز خواهید گشت. در طول این بازی آبی، هیجان بسیار بالایی را تجربه خواهید کرد.

در کنار سرسره های بسیار متعدد، متفاوت و هیجان انگیز این پارک، تفریحات دیگری نظیر ساحل های خصوصی قرار دارند که می توانید در آرامش در ساحلی ساکت و زیبا دراز کشیده و در کنار صرف نوشیدنی خنک به صدای دلنشین دریا گوش بسپارید.

نرخ بلیط پارک آبی آتلانتیس 

اکنون که با برخی تفریحات مهیج پارک آبی آتلانتیس آشنا شدید، قصد داریم به یکی از پر تکرارترین پرسش های گردشگران که هزینه پارک آبی دبی می باشد، پاسخ دهیم. همانند پارک آبی وایلد وادی، هزینه این پارک نیز نسبت به سن افراد و امکانات آن متفاوت بوده، اما می توانید با تهیه بلیط این پارک از سایت دبی دیسکانت، از تخفیفات بی نظیر آن بهره مند شوید. جهت آگاهی از قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس با بهترین قیمت، به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قوانین پارک های آبی دبی

قیمت بلیط پارک آبی یاس ابوظبی 

از دیگر پارک های آبی هیجان انگیز دبی، پارک آبی یاس ابوظبی می باشد و بیش از صدها سرسره و بازی در آن قرار دارد که قطعا از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد. در زیر برخی از بخش های این پارک را شرح داده ایم: 

تفریحات مفرح پارک آبی یاس ابوظبی

بخش های متعدد و متفاوتی در پارک آبی یاس ابوظبی وجود دارند که بازی در هر یک از آن ها، تجربه ای منحصر به فرد خواهد بود. این تفریحات عبارتند از:

بخش شاهین: اگر به دنبال یکی از جذاب ترین بخش های این پارک هستید، ما به شما بخش شاهین را پیشنهاد می دهیم. این بخش سرسره هایی را شامل می شود که هر یک از آن ها ناخود آگاه فریاد هیجان شما را بالا خواهند برد.

از سایر تفریحات این پارک، می توان به بخش حبل، بخش دلفین، بخش بندیت و … اشاره نمود که ترکیبی از هیجان، ترس و آرامش را با بازی در این بخش ها تجربه خواهید کرد.

قیمت بلیط پارک آبی یاس ابوظبی 

نرخ بلیط پارک آبی یاس ابوظبی 

جهت خرید بلیط پارک یاس ابوظبی که یکی از محبوب ترین پارک های آبی میان گردشگران است، باید نسبت به شرایط سنی و انتخاب گزینه ناهار، هزینه متفاوتی را پرداخت کنید. سایت دبی دیسکانت با ارائه بلیط های تخفیف دار، این امکان را به شما می دهد که این پارک آبی را با تخفیفات عالی تجربه کنید. شرح کامل هزینه پارک آبی دبی (پارک آبی یاس ابوظبی) در سایت دبی دیسکانت ارائه شده است.

خرید بلیط تخفیف دار پارک آبی دبی 

همان طور که گفته شد، پارک های آبی دبی سرشار از هیجان و شگفتی هستند و هر یک از آن ها روزی متفاوت و منحصر به فرد را برای شما رقم خواهند زد. بنابراین می توانید با خرید بلیط تخفیف دار پارک های آبی دبی از سایت دبی دیسکانت، در هزینه های خود صرفه جویی کرده و سفری لذت بخش را تجربه نمایید. دبی دیسکانت که یک سایت معتبر ایرانی می باشد، انواع بلیط های تفریحات دبی را با تخفیفات بسیار عالی به گردشگران عزیز ارائه می دهد و لذت سفر به دبی را برای این عزیزان دو چندان خواهد کرد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: پارک آبی اتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی دبی

سخن آخر 

انتخاب یکی از پارک های آبی دبی در هنگام سفر به این شهر بی نظیر و زیبا، سفری به یاد ماندنی را رقم خواهد زد، اما در این میان بسیاری از گردشگران نگران هزینه پارک آبی دبی هستند که در این مطلب به شرح هزینه هر یک از این پارک ها پرداخته ایم. قطعا با تهیه بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی از سایت دبی دیسکانت، می توان علاوه بر کاهش هزینه ها، تفریحات بیشتری را در این شهر تجربه کرد و سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای خود و همراهان رقم زد.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه