پارک آبی اتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی دبی - 1

پارک آبی آتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی دبی

پارک آبی اتلانتیس یا وایلد وادی دبی؟ اگر به دبی سفر کردید یا قصد سفر به دبی دارید، یکی از بهترین مکان های پیشنهادی برای وقت گذرانی، تجربه هیجان و لذت بردن از سفر، بهترین پارک های آبی دبی هستند. 2 تا از معروفترین پارک های آبی دبی، پارک آبی وایلد وادی و پارک آبی آتلانتیس هستند، اما این سوال پیش می آید که کدامیک از این دو پارک آبی بهتر است و ارزش دیدن دارد؟ در ادامه مطلب قصد داریم این دو پارک آبی را به طور کامل معرفی، باهم مقایسه و نتیجه گیری کنیم. پس اگر این سوال برای شماهم پیش آمده، حتما تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر، آماده ارائه خدمات ویزا، اخذ اقامت و فروش انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچرهای دبی می باشد.  شما با مراجعه به این سایت می توانید انواع تفریحات دبی را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

مقایسه پارک آبی های دبی

معرفی پارک آبی وایلد وادی

این مجموعه را می توان به عنوان یکی از مهم ‌ترین جاذبه ‌های گردشگری شهر دبی معرفی کرد. این پارک آبی فعالیت خود را از سال ۱۹۹۹ آغاز کرد و پس از آن به محلی برای تفریح گردشگران و مردم بومی از هر سن ‌و سالی تبدیل شده است. با وجود قدمت بیش از 10 ساله این پارک آبی، هنوز هم انتخاب اکثر گردشگران، این پارک می باشد.

از نظر موقعیت مکانی، پارک آبی وایلد وادی در خیابان جمیرا و ما بین هتل جمیرا و هتل برج العرب واقع شده است. از جمله دلایل محبوبیت این مجموعه و جذب گردشگر از سراسر جهان، می توان به امکان سرد و گرم کردن آب در فصول مختلف، تنوع بازی برای کودکان و بزرگسالان و دارا بودن چندین رستوران و فروشگاه اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر شما با این مکان گردشگری، در ادامه به معرفی بهترین قسمت های این پارک آبی پرداخته ایم تا هیچ یک از بخش های این پارک سحرآمیز را از دست ندهید.

جمیرا اِسکِرا | JUMEIRAH SCEIRAH

جمیرا اسکرا سرسره ای است با ارتفاع سی ‌و دو متر که امکان تجربه سرخوردن روی آب را برای شما فراهم می کند. یک کپسول در بالاترین نقطه این سرسره وجود دارد که باید داخل این کپسول بروید و دست‌ هایتان را به‌ صورت ضربدری روی سینه قرار دهید و پاهایتان را جفت کنید. در کسری از ثانیه زیر پایتان خالی خواهد شد و در سرسره شناور خواهید بود. باقی مسیر را درون سرسره ای بزرگ به صورت یک لوله سرپوشیده با طول ۱۲۰ متر با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت پشت سر خواهید گذاشت.

سرسره برج سورج |  Burj Suraj

برج سورج یکی دیگر از سرسره های جذاب و هیجان انگیز پارک آبی وایلد وادی بوده که به صورت مارپیچ طراحی شده است. با سوار شدن در آن بارها می چرخید تا نهایتا به درون استخری پایین برج پرتاب گردید. این سرسره بارها و بارها شما را با حرکت پرشتاب آب می ‌چرخاند تا لحظه‌ ای که به درون استخر آبی که در پایین برج قرار دارد پرتاب شوید. اگر مایلید که با دوستان و همراهانتان یک سرسره گروهی را انتخاب کنید، برج سورج را به شما پیشنهاد می کنیم، زیرا می توان این بازی را در گروه های 2 تا 5 نفره تجربه کرد.

سرسره مستر بلسترز |  Master Blasters

هیجان ترن هوایی را دوست دارید؟ پس باید ترکیب ترن سواری در ارتفاع 15 متری به همراه سرسره آبی را امتحان کنید. برای سوارشدن به این ترن آبی باید روی تیوپ قرار بگیرید. این تیوپ ها در مسیری مارپیچ و با سرعتی بالا به سمت پایین سر می خورند و شما از یک سمت ترن به سمت دیگر می‌روید.

سرسره تنتروم الی |  Tantrum Alley

این سرسره به نوعی شبیه ساز گرداب های آبی است که تپش قبلتان را روی هزار می‌ برد و درنهایت پس از عبور از سه گرداب شدید، به داخل یک استخر آب پرتاب می ‌شوید.

سفر به رودخانه جوها

اگر از بازی های هیجان انگیز خسته شدید و نیاز به کمی آرامش دارید، بهترین پیشنهادی که در پارک آبی وایلد وادی پیش روی شما قرار دارد، رودخانه جوها است. رودخانه جوها 360 متر در دورتا دور پارک آبی طول دارد و شما را در این مسیر می‌ چرخاند و به دیدار آبشارهای متعدد می ‌برد. این امکان را دارید که یا به صورت ‌تنهایی و با تیوپ‌ های تک‌ نفره از این مسیر لذت ببرید تجربه کنید و یا با دوستان یا خانواده ‌تان، به یک سفر آبی با تیوپ‌های شناور در رودخانه بروید. در این تفریح آبی کودکان‌ هم می‌توانند همراهتان باشند. البته که باید هم‌ زمان با تماشای محیط اطراف، چهارچشمی مراقب فرزندتان باشید تا در رودخانه نیفتد.

یوها دوو و مرداب | Juha’s Dhow and Lagoon

مجموعه وایلد وادی برای کودکان هم مکان مشخصی را فراهم کرده تا والدین با خیال راحت، فرزند خود را در آنجا بگذارند تا هم خودشان و هم فرزندشان از پارک آبی لذت کامل را ببرند. در این مکان بیش از ۱۰۰ نوع وسیله و سرگرمی آبی مانند سرسره، تفنگ های آبپاش، استخرهای مخصوص، دوش های آب پاش و … برای بچه ها طراحی شده است.

در پارک وایلد وادی همچنین امکاناتی مناسب برای بانوان باردار و افراد معلول، رستوران های متعدد نظیر آشپزخانه خانوادگی جوهاس، اسموک هاوس، پیتزا ریپتاید و کافه شاه بندر قرار گرفته که تمامی این امکانات روزی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورند. در ادامه با ما همراه باشید تا پارک آبی آتلانتیس را هم معرفی کنیم و تصمیم نهایی در انتخاب را به شما می سپاریم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قوانین پارک آبی های دبی 

پارک آبی آتلانتیس یا وایلد وادی

معرفی پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر waterpark  Aquaventure)

پارک آبی آتلانتیس همانند وایلد وادی هرساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران از سراسر دنیا است. این پارک آبی در کنار هتل آتلانتیس دبی و در منطقه ای به مساحت ۴۲ هکتار واقع شده و مجموعه ای از وسایل بازی هیجان انگیز، ترن های هوایی، سرسره های آبی، استخر های موج و غیره در آن قرار دارد که یک روز پرهیجان را برای شما می سازد. بد نیست بدانید که پارک آبی آتلانتیس توانسته لقب بزرگترین پارک آبی جهان را به خود اختصاص دهد. در ادامه به معرفی بازی ها و مکان های تفریحی این پارک بی نظیر خواهیم پرداخت.

سرسره پرش با ایمان |  LEAP OF FAITH

این سرسره تقریبا عمودی بوده و باید ایمان زیادی به سازنده این سرسره داشته باشید تا سوار آن شوید؛ علت نام گذاری آن نیز همین است.  این سرسره یکی از ترسناک ترین سرسره های پارک آبی آتلانتیس به شمار می رود که هیجان بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. ساختمان این سرسره بر اساس معبد قوم مایاها ساخته شده شده که اندازه ۹ طبقه  طول دارد. این سرسره از بالای این ساختمان شروع می شود و شما را  در کمتر از چند ثانیه به پایین رها می کند.

سرسره آکواکندا | aquaconda

این بازی از بلندترین سرسره های تیوپی به شمار می رود که وقتی سوار آن می شوید، از تونل تاریک و به شکل مار این سرسره عبور کرده و پس از گذر از پیچ و تاب های غیرمنتظره این سرسره با سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت به استخر خواهید رسید.

سرسره زوم رنگو | Zoomerango

 باید هشدار دهیم که در زمان سوار شدن به این سرسره، باید منتظر پیچ و تاب های عجیب باشید که به صورت هنرمندانه در این سرسره طراحی شده اند. این سرسرهU  شکل بوده و در مسیر با تویوپ ها شما به صورت عمودی بالا خواهید رفت. این سرسره آبی با بالا رفتن عمودی احساس هیجان انگیز بی وزنی به شما می دهد.

سرسره انتقام خدای دریا |  Poseidon’s Revenge

در پارک آتلانتیس نیز سرسره سقوط آزاد وجود دارد که اسم آن نیز هیجان انگیز به نظر می رسد. چشم های خود را ببندید و خود را در این سرسره رها کنید و لذت این سقوط آزاد را بچشید.

سرسره رقابت | Slitherine

 اگر اهل رقابت با دوستان خود هستید، این سرسره را حتما امتحان کنید. در این سرسره به طور همزمان با دوستانتان شروع به حرکت کرده و پیش از پرتاب شدن به درون استخر، سرعت شما به وسیله مانیتورهای هوشمند اندازه گیری شده و در اختیار شما قرار داده می شود تا برنده را مشخص کنید.

رودخانه خروشان | Rapid River

 وقت آن است که بر روی یک تیوپ سوار شوید و با جریان شدید آب تقریبا 1.4کیلومتر به دور از این پارک آبی به تفریحی پر از هیجان بپردازید.

ساحل رهایی از خود  | Make Your Escape

ساحل اکواونچر یک نقطه ایده ال برای استراحت و آرامش شماست که این امکان را فراهم می آورد تا از کار و استرس خلاص شوید.

آکواریوم

به شما توصیه می کنیم لحظاتی را به تماشای این آکواریوم جذاب بگذرانید. تماشای 65000 موجود دریایی در این آکواریوم تداعی کننده دریای خلیج فارس بوده و شما را به عمق دریا خواهد برد.

اسپلشرز منطقه بازی کودکان

در پارک آبی آتلانتیس منطقه ای مخصوص کودکان طراحی شده که این امکان را برای کودکان فراهم می آورد در هنگامی که والدین در حال استفاده از دیگر تفریحات هستند، از بازی های این بخش لذت ببرند. کودکان می توانند با سرسره های روباز و سربسته این بخش سرگرم باشند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: معرفی سرسره های پارک آبی دبی

پارک آبی آتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی

جمع بندی

پارک آبی آتلانتیس یا پارک آبی وایلد وادی؟ پارک آبی آتلانتیس بزرگ تر از پارک آبی وایلد وادی بوده و با تنوع بازی بیشتر، نظر گردشگران بسیاری را جذب کرده است. در مقابل پارک آبی وایلد وادی درون شهر و در موقعیت مکانی بهتری، از نظر نحوه دسترسی، واقع شده و اگر در یکی از هتل های جمیرا و یا برج العرب اقامت دارید، می توانید وایلد وادی را انتخاب کنید. همچنین برای تفریح کودکان، پارک آبی وایلد وادی امکانات بهتر و بیشتری را فراهم کرده است. در این مطلب سعی کردیم مطرح ترین بازی های هرکدام از این دو پارک آبی را به شما معرفی کنیم، در آخر تصمیم گیری و مقایسه نهایی با خود شماست.

دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی  و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه