ارزان ترین پارک آبی دبی را بشناسید

ارزان ترین پارک آبی دبی را بشناسید

ارزان ترین پارک آبی دبی کدام است؟ حتما در مورد بهترین پارک های آبی دبی زیاد شنیده اید، پارک های آبی مختلفی در دبی ساخته شده که برخی از آنها جزو بهترین های دنیا هستند.

پارک آبی وایلد وادی به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی جهان، یک تجربه آبی بی نظیر با قیمت ارزان و مناسب می باشد که در کنار برج العرب معروف در جمیرا واقع شده است.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

ارزان ترین پارک آبی دبی

ارزان ترین پارک آبی دبی کدام است؟

پارک آبی وایلد وادی یک پارک آبی روباز در دبی، امارات متحده عربی است. این پارک آبی به لطف هوای گرم دبی، در تمامی ماه های سال محبوب می باشد. یکی از بهترین پارک های آبی جهان، وایلد وادی یک تجربه آبی بی نظیر با قیمت ارزان و مناسب می باشد که در کنار برج العرب معروف در جمیرا واقع شده است. این جاذبه خانوادگی سرگرم‌کننده با موضوع داستان شخصیت مشهور فولکلور، جوها، انواع سواری، سرسره و فعالیت‌های هیجان‌انگیزی را برای همه سنین ارائه می‌دهد.

در بهترین پارک های آبی دبی، زمین بازی مخصوص کودکان نیز وجود دارد. اگر شما عاشق پارک های آبی و تفریحی پر از هیجان هستید، باید بگوییم که دبی بهترین مقصد برای شماست. در این مطلب از دبی دیسکانت سعی داریم تا ارزان ترین پارک آبی دبی را به شما معرفی کنیم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قوانین پارک آبی های دبی

بخش های مختلف ارزان ترین پارک آبی دبی

هر قسمت از پارک وایلد وادی جذابیت خاص خود را دارد و باعث شگفتی گردشگران می‌شود. ارزان ترین پارک آبی دبی دارای ترکیب خوبی از جاذبه ها است برای کسانی که دوست دارند استراحت کنند و یا کسانی که از فعالیت ها و سواری های هیجان انگیز لذت می برند. اگر آرامش بیشتری مدنظر شماست، استخر موج ملایم راهی عالی برای گذراندن روز است. یا، می‌توانید یک کابانای خصوصی برای استراحت در رودخانه تنبل کرایه کنید.

بیش از 30 سرسره و سواری و همچنین یک شبیه‌ساز موج‌سواری وجود دارد. اگر سواری برای افراد خاصی مناسب نباشد ( مانند زنان باردار یا افراد با قد زیر 1/1 متر)، علائمی را خواهید دید که این را به شما نشان می دهد. در ادامه تعدادی از هیجان‌انگیزترین و جالب‌ترین امکانات این مجموعه آبی را به شما معرفی می‌کنیم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: پارک آبی اتلانتیس بهتر است یا وایلد وادی دبی

بخش های مختلف ارزان ترین پارک آبی دبی (وایلد وادی)

سرسره سقوط آزاد جمیرا اِسکِرا ( Jumeirah Sceirah )

  • نوع سرسره: سرسره سرعتی
  • الزامات: افراد باید دست ها و پاهای خود را روی هم بگذارد
  • شدت سواری: هیجان شدید

مهمانان با دو سرسره پشت سر هم ابتدا از برج 32 متری بالا می روند و از منظره ای تماشایی از کل پارک آبی لذت می برند. هنگامی که بر بالای برج قرار گرفتند، دو کپسول در انتظار آن دو نفر هستند تا همزمان سوار شوند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت پارک آبی دبی

برج سورج ( Burj Surj )

  • نوع سرسره: سرسره خانوادگی
  • ملزومات: میهمان باید همیشه عمود بنشیند و دسته های تیوب را نگه دارد
  • شدت سواری: هیجان انگیز

برج سورج پرماجرا متشکل از دو بخش بزرگ سرسره‌های آبی سراشیبی و «کاسه ای» است. مهمانان روی یک حلقه لاستیکی می‌نشینند و به سمت پایین کاسه حرکت می‌کنند، در آنجا در دو چرخش مارپیچی می‌چرخند و سپس به داخل سرسره انداخته می‌شوند و با صدای جیغ در استخر به پایان می‌رسد.

برج سورج ( Burj Surj )

مستر بلسترز ( Master Blasters )

  • نوع سرسره: Master Blaster
  • الزامات: میهمانان باید دو دسته حلقه را همیشه در دست بگیرند
  • شدت سواری: مهیج

سرسره مستر بلستر ترکیبی از ترن هوایی و سرسره آبی است. در طول مسیر مستر بلستر، شما از یک سمت ترن به‌سمت دیگر لیز می خورید و تا ارتفاع 15 متری از سطح زمین مانند موشک به سمت بالا پمپاژ می شوید. Master Blasters سواری هایی هستند که جاذبه را به چالش می کشند.

مستر بلسترز ( Master Blasters )

تنتروم اَلی ( Tantrum Alley )

  • نوع سرسره: سرسره خانوادگی
  • الزامات: مهمان باید بتواند همیشه عمودی بنشیند و دسته های حلقه را نگه دارد
  • شدت سواری: هیجان شدید

این جاذبه دو سرسره آبی و سه گرداب هیجان انگیز دارد. مهمانانی که روی یک حلقه چهار نفره نشسته اند وارد گرداب اول می شوند، چندین بار به جلو و عقب می لغزند، سپس دور چشم طوفان حلقه زده و به گرداب دوم و سوم برخورد می کنند و در نهایت به داخل استخر می افتند.

تنتروم اَلی ( Tantrum Alley )

قایق و تالاب جوها ( Juha’s dhow and lagoon )

  • نوع سرسره: منطقه بازی خانوادگی
  • الزامات: قابل دسترس برای کودکان زیر 1.1 متر قد و والدین / سرپرست آنها
  • شدت سواری: هیجان انگیز

خانواده‌ها ساعت‌ها با جوها و دوست جادویی‌اش، سندباد در فرش‌سواری که در Dhow حضور دارند، سرگرم خواهند شد. مراقب سطل بزرگی باشید که هر 2 دقیقه هر کسی که زیر آن باشد را خیس می کند.

قایق و تالاب جوها ( Juha's dhow and lagoon )

سفر جوها ( Juha’s journey )

  • نوع فعالیت: رودخانه تنبل
  • الزامات: میهمانان باید بتوانند روی یک حلقه یک یا دو نفره بنشینند
  • شدت سواری: آرام

Juha’s Journey یک رودخانه تنبل به طول 360 متر است. مهمانان در هر سنی می توانند از این سواری آرامش بخش در اطراف رودخانه با جریان ملایم لذت ببرند.

سفر جوها ( Juha's journey )

رودخانه خروشان ( Action River )

  • نوع فعالیت: رودخانه ای
  • الزامات: ميهمانان باید بتوانند روی یک حلقه تک یا دوتایی بنشینند و دسته ها را نگه دارند
  • شدت سواری: متوسط

این رودخانه مصنوعی با حجم آب حدود 100000 لیتر امواجی پرخروش به ارتفاع بیش از 1 متر دارد که به صورت ناگهانی ایجاد شده، به سمت شما هجوم می آورد و بسیار غافلگیرتان خواهد کرد. تمام نکات ایمنی در این رودخانه رعایت شده و افرادی که از آب می ترسند می توانند جلیقه نجات دریافت کنند.

رودخانه خروشان ( Action River )

موج سواری ( Wipeout and Riptide )

  • نوع فعالیت: موج سواری
  • الزامات: میهمانان باید بتوانند تخته موج سواری را همیشه با استفاده از دو دست نگه دارند
  • شدت سواری: هیجان شدید

این سواری بهترین تجربه موج سواری را ارائه می دهد و یکی از تنها چهار سواری این چنینی در جهان به شمار می آید. خود را روی موج هایی تصور کنید که توسط پرتاب هفت تن آب در هر ثانیه ایجاد می شود.

موج سواری ( Wipeout and Riptide )

استخر موج ( Wave pool)

  • نوع فعالیت: استخر موج
  • ملزومات: میهمانان باید قادر باشند در زمان تولید امواج شنا کنند
  • شدت سواری: هیجان انگیز

بزرگترین استخر موج در خاورمیانه، Breaker’s Bay، امواج 1.5 متری موازی و متقاطع را در پنج پیکربندی مختلف تولید می کند.

استخر موج ( Wave pool)

چرا ارزان ترین پارک آبی دبی یکی از بهترین آن ها است؟

وایلد وادی با بیش از 30 سواری و جاذبه، ماجراجویی های سرگرم کننده آبی را ارائه می دهد. با بزرگترین استخر موج خاورمیانه، Breaker’s Bay، شروع کنید و خود را با سواری‌های مسابقه‌ای مانند Jumeirah Sceirah یا Master Blasters به چالش بکشید.

از امکانات موجود در  ارزان ترین پارک آبی دبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای یک استخر موج گرم/خنک، چندین سرسره آبی و دو دستگاه موج‌سواری مصنوعی است.
  • یکی از ویژگی های این پارک آبشار 18 متری (59 فوت) است که هر ده دقیقه یکبار خاموش می شود.
  • ارزان ترین پارک آبی دبی همچنین دارای دو فروشگاه سوغاتی فروشی، سه رستوران و دو غرفه اسنک فروشی است.
  • فضاهای خصوصی معروف به کابانا با صندلی های آفتابگیر، تخت و … وجود دارد.
  • اینترنت رایگان

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: پوشش در پارک آبی دبی وایلد وادی دبی

نحوه دسترسی و ساعت کاری ارزان ترین پارک آبی دبی

وایلد وادی در جمیرا و درست در کنار برج العرب معروف و منطقه زیبای مدینه جمیرا واقع شده است. می توانید با استفاده از گزینه های حمل و نقل عمومی زیر به Wild Wadi بروید:

  • متروی دبی: هیچ ایستگاهی به وایلد وادی متصل نیست. با این حال، پارک وایلد وادی دبی در خیابان جمیرا، دقیقا مقابل برج العرب قرار گرفته است. برای دسترسی به این پارک می‌توانید از مترو دبی، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. اگر خط قرمز مترو را سوار و در ایستگاه Mall of Emirates پیاده شوید، پس از 30 دقیقه پیاده‌روی به پارک وایلد وادی خواهید رسید.
  • اتوبوس: بهترین و ارزان ترین راه برای رسیدن به وایلد وادی استفاده از اتوبوس است. باید به دنبال مسیرهای اتوبوس شماره 81 بگردید. وقتی اتوبوس شماره 81 را پیدا کردید، دقیقاً به پارک آبی Wild Wadi می رود، از ایستگاه اتوبوس تا دروازه ورودی پارک فقط 150-190 متر فاصله است و باید فقط 3 دقیقه پیاده روی کنید.
  • ماشین شخصی: وایلد وادی 20 دقیقه با ماشین تا مرکز شهر دبی فاصله دارد. اگر در حال رانندگی هستید، خیابان Umm Suqeim/D63 و Jumeirah St/D94 را به سمت خیابان Wild Wadi Service دنبال کنید. بناهای دیدنی اطراف عبارتند از مجتمع مدینه جمیرا و هتل برج العرب. شما می توانید پیش نمایشی از کل مسیر خود را در Google Maps ببینید.

ساعت کاری این مجموعه: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10:00 تا 18:00 و جمعه از ساعت 10:00 الی 17:30 می باشد. ورودی پارک 45 دقیقه قبل از ساعت تعطیلی بسته می شود.

نحوه دسترسی و ساعت کاری ارزان ترین پارک آبی دبی

قیمت ارزان ترین پارک آبی دبی چقدر است؟

بلیط پارک آبی وایلد وادی را می توان به صورت آنلاین یا از گیشه خریداری کرد. قیمت پارک آبی وایلد وادی برای بزرگسالان با نرخ بليط بچه هايي با قد کمتر از1.1 ، متفاوت می باشد. به یاد داشته باشید که هزینه‌ بليط فقط برای ورود به پارک آبي است و خدماتي مانند کمد و یا حوله شامل هزینه اي جداگانه می‌شوند. توجه داشته باشيد، قيمت بلیط برای کودکان کمتر از 3 سال رایگان می باشد.

نحوه تهیه بلیط ارزان ترین پارک آبی دبی

شما می توانید بلیط پارک آبی وایلد وادی خود را هم به صورت آنلاین و هم حضوری در پارک خریداری کنید. البته توجه داشته باشید با خرید بلیط به صورت آنلاین از شرکت های ایرانی معتبر مانند دبی دیسکانت، قیمت کمتری نسبت به گیشه فروش پرداخت خواهید کرد.

نحوه تهیه بلیط ارزان ترین پارک آبی دبی

سخن آخر

وایلد وادی، یکی از معروف ترین و ارزان ترین پارک های آبی دبی می باشد. ارزان ترین پارک آبی دبی که در جمیرا در نزدیکی برج العرب باشکوه واقع شده، بهترین مقصد تفریحی و مکانی برای رهایی از یکنواختی زندگی روزمره است. پس برای داشتن یک روز پر از سرگرمی و هیجان به ارزان ترین پارک آبی دبی بروید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه