کشتی تفریحی کروز ایرانی در دبی - 1

کشتی تفریحی کروز دبی با خواننده ایرانی

تور کشتی تفریحی کروز ایرانی در دبی یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین تورها در بین گردشگران ایرانی محسوب می شود. در این تور برنامه های جذاب و متنوعی از جمله رقص، اجراي خواننده ایرانی و آهنگ های شاد به همراه شام به صورت بوفه تدارک دیده شده است. بسته به نوع بلیط انتخابی شما، تور کشتی در مناطق مختلفی از جمله خور دبی، کانال آبی و مارینا اجرا می گردد. در تور کشتی کروز ایرانی که به کشتی یونیک دبی شناخته می شود، در  یک مسیر خوش منظره از جاذبه های اصلی دبی دیدن می کنید.

علاوه بر پیاده‌روی در سواحل، در یک تور كشتی تفريحی در دبی شركت كنيد تا سفر شما به یک تجربه منحصربه‌فرد تبدیل شود. در سایت دبی دیسکانت تور تخفیف دار کشتی های تفریحی که می توان رزرو کرد، گردآوری شده است.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

کشتی تفریحی کروز ایرانی در دبیمعرفی تور کشتی تفریحی کروز دبی

در تور 2 ساعته کشتی کروز یونیک دبی از موسیقی همراه با اجرای خواننده ایرانی و یک شام لذیذ در طول سفر دریایی خود لحظات بي نظيري را تجربه مي كنيد و شب فوق العاده ای را زیر آسمان جادویی پر از ستاره دبی سپری خواهيد كرد. بعضي از تورها با كشتي هاي سنتي چوبي عربي برگزار مي شوند و عموما دارای یک طبقه در زیر و یک عرشه در طبقه بالا هستند. در این کشتی ها می توانید از چشیدن طعم انواع غذاهای عربی و دیدن رقص های متنوع با آهنگ های شاد لذت ببرید.

چرا در دبی تور کشتی کروز ایرانی را انتخاب کنیم؟

برای تماشاي دیدنی ترین مناظر شگفت انگیز شهر دبی کشتی تفريحي كروز ايراني را امتحان کنید و از بوفه شام بین المللی خوش طعم آن همراه با اجراي زنده خواننده ايراني نهايت لذت را ببرید. در تور کشتی كروز ايراني افق دبی و آتلانتیس، ساحل JBR  و … را تماشا خواهيد كرد و با تور کشتی سنتي چوبي در منطقه خور دبی نيز از آب های نیلگون خلیج فارس، بافت قدیم شهر دبی و ساختمان های بسیار دیدنی این منطقه بازديد مي کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: کشتی تفریحی مارینا دبی

چرا در دبی تور کشتی کروز ایرانی را انتخاب کنیم؟خدمات کشتی تفریحی کروز ایرانی در دبی

کشتی کروز مدرن و دو طبقه يونيك مجهز به همه امكاناتي است که برای تجربه اي لذت بخش نیاز دارید. عرشه پایین با پنجره های پانوراما و تهویه مطبوع، عرشه باز فوقانی با چشم اندازی عالی از شهر در اختیار شماست. کشتی کروز ایرانی (یونیک) دارای نورپردازی نئون است که حال و هوای جشن ایجاد می کند. در این کشتی برنامه های مختلفی ارائه می شوند، مسافران کروز از اجرای موسیقی و رقص تنوره لذت خواهند برد. از برنامه های تفریحی در کشتی کروز یونیک اجرای خواننده ایرانی است که جذابیت آن را برای مسافران ایرانی چندين برابر می سازد.

امكانات کشتی تفريحي كروز دبي را مي توان به شرح زير بيان نمود:

  • نوشیدنی در بدو ورود
  • نوشابه، آب، چای و قهوه نامحدود
  • پذیرایی شامل پیش غذا، شام بوفه و دسر
  • اجرای زنده ی موسیقی( خواننده ايراني)
  • رقص تنوره و سایر فعالیت های سرگرمی

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو تفریحات دبی

خدمات کشتی تفریحی کروز ایرانی در دبی

منوی شام کشتی کروز ایرانی در دبی

منوی شام دارای غذاهای بین المللی و عربی (گیاهی و غیر گیاهی) است که براي هر سليقه اي مناسب است. براي داشتن تجربه اي خاطره انگيز در سفرتان به دبي یک تور كشتي مفرح رزرو کنید، قیمت توركشتي تفريحي يونيك بسيار مقرون به صرفه هست.

غذاهای اصلی: پاستا، رشته فرنگی وگان، برنج سفید و قهوه‌ای، مرغ در سس خامه‌ای، ماهی کبابی، مرغ سوخاری به سبک KFC، کباب گوشت کوبیده و… .

سالاد و تنقلات: شامی، سالاد کلم، سالاد شیرازی ایرانی، حمص، سبزیجات کبابی.

دسرها و نوشیدنی ها: پودینگ کارامل، ژله میوه، انواع نوشيدني سرد و گرم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات خانوادگی دبی

منوی شام کشتی کروز ایرانی در دبیمسیر حرکت کشتی تفریحی کروز دبی

در دبي تورهاي كشتي تفريحي يونيك در سه منطقه اجرا مي شوند كه در ادامه شما را با اين سه منطقه بيشتر آشنا خوهيم كرد.

منطقه مارینا دبیدبی مارینا یکی از مناطق معروف و مدرن در دبی مي باشد. این منطقه پر از کافی شاپ ها و رستوران های معروفی است که می توانید لحظات بسیار خوشی را در آنها سپری نمایید. دبی مارینا در واقع یک تفرجگاه ساحلی است که یک کانال آب مصنوعی به طول سه کیلومتر دارد. دور تا دور این کانال آب را پیاده راهی به طول ۸ کیلومتر ساخته اند که علاقه مندان می توانند از آن استفاده نمایند.  در این کشتی شما از مارینا دبی، ساحل JBR، جزیره بلو واترز، چرخ و فلک عین دبی، پالم جمیرا و بندر دبی دیدن می کنید.

منطقه کانال آبی دبی- کانال آبی دبی جایی است که می توانید سوار بر کشتی کروز از آن عبور کنید. در این کانال شما می توانید مناظر زیبایی از شهر را نظاره کنید. عبور از کانال آبی دبی با کشتی کروز در شب بسیار هیجان انگیز است. پل هایی که بر روی این کانال زده اند را در شب با چراغ های گوناگون تزیین کرده اند که به زیبایی این کانال افزوده است.

منطقه کانال آبی دبی

منطقه خور دبی- تور کشتی در خور دبی یکی از معروفترین مناطق در دبی است. منطقه خور دبی جایی است که شما را با دبی قدیم آشنا می کند. در اینجا می توانید ساختمان های قدیمی و سنتی دبی را ببینید و همین امر، یکی از جذابیت های این منطقه است. یکی از جذاب ترین کارهایی که می توانید انجام دهید، سوار شدن بر کشتی های کروز و گشت و گذار در منطقه خور دبی است. دیدن آب های نیلگون خلیج فارس، بافت قدیم شهر دبی و ساختمان های این منطقه بسیار دیدنی است.

مسیر حرکت کشتی تفریحی کروز دبیقیمت و نحوه خرید تور کشتی کروز ایرانی در دبی

تور کشتی کروز ایرانی یکی از بهترین و پرطرفدارترین تفریحات دبی است. بلیط این تور را با بهترین قیمت می توانید از سایت دبی دیسکانت تهیه نمایید. دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر، آماده ارائه خدمات ویزا، اخذ اقامت و فروش انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچرهای دبی می باشد. شما می توانید بلیط تفریحات دبي را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

قیمت و نحوه خرید تور کشتی کروز ایرانی در دبیسخن آخر

دبی مقصدی محبوب در بین گردشگران جهان بوده و یکی از تفریحات پرطرفدار در بین توریست ها، تور کشتی کروز ایرانی در دبی مي باشد. شما از بين انواع کشتی های کروز مطابق با سلیقه خودتان می توانید انتخاب نمایید که یکی از محبوب ترین آن ها کشتی تفريحي یونیک دبی است.

یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر، بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خریداري بلیط ها مي باشد. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه