رزرو تفریحات دبی - 1

رزرو تفریحات دبی: از انتخاب تا خرید با بهترین قیمت

تفريحات دبی برای تمام سنین بسيار متنوع و جذاب هستند. دبی فعالیت های تفریحی بسیار متنوع و متعددی دارد. با تهیه بلیط های تخفیف دار و رزرو تفریحات دبی، هزینه های سفرتان را کاهش دهید و از روزهای سفرتان نهایت لذت را ببرید.

دبی یک شهر تفریحی بوده و بهترین سرگرمی های جهان را در خود جای داده است. با رزرو تفریحات دبی به این شهر پر جنب و جوش بروید، تا ماجراجویی خود را آغاز کنید و برای کشف تفریحات جدید و تجربیات تازه در شهر آماده باشید. در سایت دبی دیسکانت تفریحات تخفیف داری که می توان رزرو کرد، گردآوری شده است.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

رزرو تفریحات دبیرزرو شهربازی و پارک های دبی

دبی خانه برخی از بزرگترین و بهترین پارک های موضوعی در سراسر جهان است. از سواری های جسورانه گرفته تا تجربه های خانوادگی، این شهر گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه لیستی از بهترین پارک های موضوعی در دبی آمده است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین شهربازی دبی

رزرو پارک موشن گیت

پارک موضوعی موشن گیت، بزرگترین پارک موضوعی هالیوود در خاورمیانه است. مجموعه موشن گیت دبی در حدود ۲۷ تفریح سرگرم کننده و جذاب با الهام از ۱۳ فیلم هالیوود در ۵ ناحیه (Zone) میزبان گردشگران می باشند.

رزرو شهربازی و پارک های دبیرزرو سرزمین ماجراجویی آی ام جی

شهربازی آی ام جی (IMG Worlds) اولین شهربازی سرپوشیده دنیا از لحاظ وسعت می باشد. در این شهر بازی شما اوج هیجان و لذت تفریح را با رولر کوسترهای پر سرعت، شخصیت های کارتونی، دایناسورهای عظیم متحرک و سینماهای متعدد تجربه خواهید کرد.

رزرو پارک واقعیت مجازی دبی

پارک واقعیت مجازی دبی VR Park، بزرگترین پارک واقعیت مجازی جهان است. در این پارک بالغ بر ۳۰ بازی هیجان انگیز در سه دسته بازی های سواری، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و شبیه سازها تدارک دیده شده که با موضوعات ترسناک، ورزشی، هیجان انگیز، تفریحی، آموزشی آماده پذیرایی از بازدید کنندگان می باشند.

رزرو تفریحات خانوادگی دبی

دبی بهترین مقصد برای یک سفر خانوادگی است. فعالیت ها و جاذبه های بسیاری را می توانید همراه با کل اعضای خانواده تجربه کنید و لحظات خوشی را در کنار هم داشته باشید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفريحات خانوادگی دبی

رزرو پارک لگولند

لگولند دبی از معروف ترین و شناخته ‌شده ‌ترین پارک های تفریحی و گردشگری دبی به شمار می رود. در پارک لگولند دبی سرگرمی ها و بخش های متفاوتی نظیر پارک آبی، سینما ۴ بعدی، ماشین های پدالی و … وجود دارند، که می توانند به خوبی کودکان و بزرگسالان را سرگرم کنند.

رزرو سافاری پارک دبی

سافاری پارک دبی (باغ وحش دبی) یکی از جدیدترین مکان های دیدنی دبی محسوب می شود. این پارک محل نگهداری حیوانات بسیاری است که از سراسر جهان جمع شده اند و مکانی مطابق با زیستگاه آنها می باشد. بخش های مختلف این باغ وحش شامل بخش دهکده عربی، دهکده آسیایی، دهکده آفریقایی و همچنین مزرعه بچه ها، دره ها، آبشار ها و … است.

رزرو دلفیناریوم دبی

 پارک دلفین های دبی اولین مرکز سرپوشیده دارای سیستم خنک کننده برای نگهداری دلفین ها در خاورمیانه می باشد. دلفیناریوم دبی میزبان تعدادی از منحصربه‌فردترین سرگرمی‌های خانوادگی است و اکنون یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی  محسوب میگردد. در این پارک شما می توانید شاهد رقص دلفین ها و فوک ها، آواز خواندن، شعبده بازی، توپ بازی، پریدن از حلقه ها و حتی نقاشی باشید. همچنین در صورت تمایل با دلفین ها عکس بگیرید و یا با آنها شنا کنید.

رزرو تفریحات خانوادگی دبیرزرو شهربازی کیدزانیا 

شهربازی کیدزانیا دبی KidZania dubai در مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع در طبقه دوم مرکز خرید دبی مال قرار گرفته است. این مجموعه مانند شهری می باشد که بیش از ۷۰ نوع مرکز همچون بیمارستان، مدرسه، آتش نشانی، ایستگاه پلیس، تئاتر، بانک، سوپر مارکت، رستوران و … در آن قرار گرفته و کودکان و نوجوانان شما در این شهر علاوه بر بازی و تفریح، در کنار یکدیگر آموزش نیز می بینند و لذت می برند.

رزرو تفریحات هیجان انگیز دبی

شهر خیره کننده دبی دارای طیف گسترده ای از تفریحات هیجان انگیز است که باید تجربه کنید. در اينجا به معرفي تفريحات هيجان انگيز دبي مي پردازيم تا تفريح مورد علاقه خود را انتخاب كنيد.

رزرو تور سافاری دبی

تور سافاری دبی (تور صحرا دبی) یکی از بهترین و پرطرفدارترین تورهای دبی محسوب می شود. در این تور تجربه های گوناگونی از جمله موتور سواری، شتر سواری، اسکی روی شن، تماشای انواع رقص ها، نقش حنا بر روی دست و پا، چشیدن طعم غذاهای عربی و تماشای غروب کویر را خواهید داشت.

رزرو اسکی دبی

اسکی دبی در امارات مال، اولین زمین اسکی سرپوشیده در خاورمیانه است. پیست اسکی دبی با ۵ مسیر اسکی به طول ۴۰۰ متر که نقطه شروع و پایانش به اندازه یک ساختمان ۲۰ طبقه ارتفاع دارد.

رزرو آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی مال

آکواریوم دبی مال به عنوان بزرگترین آکواریوم سر پوشیده جهان شناخته می شود و دارای بیش از ۳۰۰ گونه حیوانی همچون کوسه، پنگوئن، سمور آبی، کروکودیل استرالیایی، اسب آبی، مارماهی، مار پایتون و … است که در مرکز خرید دبی مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان قرار دارد.

باغ وحش زیر آب شامل تنوع زیستگاه هایی همانند جنگل های بارانی، ساحل های صخره ای و اقیانوس ها می باشد که در آن ها حیواناتی چون خرچنگ های غول پیکر، ماهی های گوشت خوار پیرانیا، سمورهای آسیایی و … نگهداری می شوند.

رزرو تفریحات هیجان انگیز دبیرزرو تفریحات لوکس در دبی

اگر از طرفداران تفریحات لوکس هستید، دبی بهترین مقصد برای شما به حساب می آید. در ادامه سه تجربه و تفریح لوکس در دبی معرفی شده است.

رزرو تور هلیکوپتر دبی

در هنگام تجربه هیجان هلیکوپتر سواری، منظره بی نظیری از دبی را مشاهده کنید. تنوع تور هلیکوپتر دبی  بالغ بر ۱۰ نوع مسیر متنوع می باشد که هرکدام زمان های خاص خود را دارند.

رزرو بالن سواری

زیبایی آسمان هنگام طلوع خورشید و دیدن مناظر زیبایی از صحرای دبی تنها با تور بالن سواری دبی امکان پذیر است. پس از دیدار با خلبان خود و گذراندن یک جلسه توجیهی ایمنی، وارد سبد بالن خواهید شد و پس از شناور شدن در هوا به سمت آسمان صعود خواهید کرد.

رزرو اسکای دایوینگ 

اسکای دایوینگ دبی (چتربازی دبی) در واقع همان چتر بازی سقوط آزاد است. این ورزش هیجانی به این صورت می باشد که در ارتفاع حدود ۱۲۰ مایل از سطح زمین از هلیکوپتر می پرید و تجربه سقوط آزاد به سطح زمین را خواهید داشت. در این تفریح تمام موارد ایمنی در نظر گرفته شده است و با تجهیزات لازم می توانید آن را تجربه نمایید.

رزرو تفریحات لوکس در دبیرزرو تفریحات دریایی دبی

از جمله تفریحاتی که در تمام طول سال در دبی می‌توان تجربه نمود، تفریحات دریایی است. از تفریحات دریایی پرطرفدار می توان به انواع  تور کشتی و غواصی دبی و… اشاره کرد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات آبی دبی و تفریحات دریایی در دبی

رزرو تور کشتی لوتوس

تور کشتی در دبی از پرطرفدارترین تفریحات دبی می باشد.  مبدا حرکت تور کشتی لوتوس دبی (کشتی لوکس دبی) از دبی مارینا می باشد و در یک برنامه بسیار شاد و مفرح ۲ الی ۳ ساعته لحظات بسیار خوشی را برای شما عزیزان رقم می زند.

تور کشتی لوتوسرزرو کشتی کروز امپراتور اقیانوس

کشتی کروز امپراتور اقیانوس (کشتی اوشن امپرس) دبی یک کشتی بسیار بزرگ سنتی و چوبی عربی با ۳ عرشه است. مسیر حرکت به سمت چرخ و فلک عین دبی جدیدترین جاذبه تفریحی دبی ادامه پیدا می کند و سپس به سمت ساحل JBR، جزیره نخل جمیرا و هتل آتلانتیس حرکت کرده و در نهایت به منطقه مارینا باز می گردد.

رزرو کشتی کروز یونیک 

تور کشتی کروز یونیک دبی (کشتی کاتاماران) یکی از پرطرفدارترین و جذابترین تورها در بین گردشگران محسوب می شود. در این تور برنامه های جذاب و متنوعی از جمله رقص، خواننده ایرانی و آهنگ های شاد به همراه شام به صورت بوفه تدارک دیده شده است. بسته به نوع بلیط انتخابی شما، این تور در مناطق مختلفی اجرا می شود.

رزرو غواصی دبی

غواصی دبی یکی از پر طرفدارترین تفریحات دریایی می باشد. شما در سواحل دبی می توانید با تجهیزات کامل و مناسبی که در اختیارتان قرار می دهند، به این تفریح بپردازید. لازم به ذکر است که اگر مبتدی هستید نیز یک مربی ماهر به شما کمک خواهد کرد تا این ورزش هیجان انگیز را تجربه نمایید.

رزرو تفریحات دریایی دبی

رزرو پارک های آبی دبی

پارک های آبی در دبی به یکی از محبوب ترین جاذبه ها برای بازدیدکنندگان این منطقه تبدیل شده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی توانید به یک روز زیبا و هیجان انگیز نه بگویید، در سفر به دبی، علاوه بر آفتاب گرفتن در ساحل و شنا، بازی های آبی را در بهترین پارک های آبی دبی فراموش نکنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین پارک آبی های دبی

رزرو پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و دارای پیشرفته ترین وسایل برای بازی، تفریح و هیجان است. این پارک آبی رو باز بوده و امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف را دارد. همچنین دارای ۲ فروشگاه، ۳ رستوران و سرسره های جذاب و متنوع برای بزرگسالان و کودکان می باشد.

رزرو پارک آبی آکواونچر دبی

بزرگ ترین پارک آبی دنیا، پارک آبی آتلانتیس دبی یا پارک آبی آکواونچر دبی می باشد که در کنار هتل آتلانتیس دبی واقع شده است. این پارک آبی نیز یکی از پارک های آبی پرطرفدار در دبی محسوب می گردد. در این پارک آبی چیزهای زیادی برای دیدن و تجربه کردن وجود دارد، از سرسره ها و جاذبه های جدید هیجان انگیز گرفته تا تماشای حیوانات دریایی، همگی از تجربیاتی است که در این پارک خواهید داشت.

رزرو پارک آبی یاس

پارک آبی یاس ابوظبی در منطقه ساحلی یاس و نزدیک به شهر بازی فراری لند قرار دارد. پارک آبی یاس اولین پارک آبی موضوعی امارات بوده که از داستان “افسانه مروارید گمشده” الهام گرفته شده است. این پارک آبی بزرگ دارای ۴۵ سرسره و تفریح هیجان انگیز می باشد.

رزرو پارک های آبی دبیسخن آخر

 سفر به دبی یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین تجربه‌های زندگی‌تان خواهد بود. اگر تمایل دارید به زودی به دبی سفر کنید با رزرو تفریحات بسیار متنوع دبی، لحظات خوش سفرتان را تضمین کنید. رزرو تفریحات دبی به شما این امکان را می دهد که در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کرده و حتی به برنامه ریزی شما برای سفر نیز کمک می کند.

یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر، بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خرید بلیط ها است. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه