پکیج تفریحات نوروز 1403

پکیج تفریحات دبی در نوروز 1403

آیا شما هم به دنبال پکیج تفریحات دبی در نوروز 1403 هستید؟ سایت دبی دیسکانت پکیج های بی نظیری را ارائه داده است که این پکیج ها همه افراد با هر سلیقه ای را به وجد می آورد.

پکیج تفریحات خانوادگی اقتصادیسافاری دبی
(استاندارد)
گشت شهری دبی
(نقره ای)
پارک آبی وایلد وادیکشتی اوشن امپرس 
پکیج تفریحات خانوادگی ویژهسافاری دبی
(درجه یک)
گشت شهری دبی
(طلایی)
پارک آبی آتلانتیس
(با ناهار)
شهربازی موشن گیت 
پکیج تفریحات کاپلی اقتصادیسافاری دبی
(استاندارد)
یات اسکای واکرپارک آبی وایلد وادی  
پکیج تفریحات کاپلی ویژهسافاری دبی
(درجه یک)
رستوران سلاوی دبیبیچ کلاب زیرو گراویتیسوپر یات تفریحی دبیپارک آبی آتلانتیس
(با ناهار)
پیکچ تفریحات لاکچریهلیکوپتر سواری دبیجت کار دبیرستوران سلاوی دبیسوپر یات تفریحی دبیدینر این د اسکای دبی

تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای سفر به شهر مدرن و زیبای دبی بوده و از آن جایی که آب و هوا در این شهر توسعه یافته در نوروز مطلوب می باشد، اگر شما نیز قصد سفر به دبی در نوروز 1403 به همراه خانواده یا همسرتان را دارید، با ما در این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا به شما پکیج های متفاوتی از پکیج های اقتصادی گرفته تا پکیج های لاکچری را معرفی کنیم.

همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

پکیج تفریحات نوروز 1403

پکیج تفریحات خانوادگی اقتصادی 

آب و هوای مطلوب بهار و تعداد روزهای تعطیل در نوروز، گردشگران بسیاری را ترغیب به سفر به شهر بلند آوازه دبی کرده است. اگر شما نیز برنامه سفر به دبی در تعطیلات نوروز به همراه خانواده را دارید و به دنبال پکیجی مناسب و اقتصادی هستید، ما به شما پکیج تفریحات خانوادگی اقتصادی را توصیه می کنیم. این پکیج شامل تفریحات زیر می باشد:

  • سافاری استاندارد 
  • گشت شهری نقره ای 
  • پارک آبی وایلد وادی 
  • کشتی اوشن امپرس 

در ادامه هر یک از این تفریحات را به طور مختصر شرح خواهیم داد:

سافاری استاندارد 

یکی از پر طرفدارترین و بهترین تفریحات دبی که تجربه های لذت بخش و بی نظیری را برای شما رقم می زند، سافاری دبی می باشد. در طول این تفریح هیجان انگیز، می توانید از امکانات گوناگون و ‌متفاوتی مانند آفرود سواری در صحرای دبی، شتر سواری، اسکی روی شن، تماشای رقص عربی و رقص تنوره، نوشیدن چای و قهوه و … برخوردار شوید.

سافاری استاندارد 

گشت شهری نقره ای 

از دیگر تفریحاتی که با تهیه پکیج تفریحات خانوادگی اقتصادی از آن بهره مند خواهید شد، گشت شهری نقره ای می باشد که در طول این گشت شهری دبی از کاخ زعبیل، بیرون و لابی موزه آینده دبی، قاب دبی از بیرون، محله سنتی بستکیه، برج العرب، بازار طلا و ادویه، مسجد جمیرا و موزه اتحاد (بدون توقف)، مارینا واک، نمای برج خلیفه، نمای شیشه ای آکواریوم دبی مال، آبنمای موزیکال دبی مال و مسجد الفاروق عمر بن الخطاب بازدید کرده و قایق سواری ابرا در خور دبی و سوار شدن بر مونوریل پالم را تجربه خواهید کرد.

گشت شهری نقره ای 

پارک آبی وایلد وادی 

از دیگر تفریحات بی نظیر این پکیج اقتصادی، پارک آبی وایلد وادی می باشد که در آن روزی سرشار از هیجان را به همراه خانواده سپری خواهید کرد. بی شک پارک آبی وایلد وادی یک تفریح مفرح برای خانواده ها می باشد.

کشتی اوشن امپرس

کشتی اوشن امپرس یا کشتی کروز که در پکیج خانوادگی اقتصادی گنجانده شده است، برنامه های شاد و مفرحی را به مدت 2 الی 3 ساعت برای گردشگران عزیز فراهم کرده است تا لحظات بسیار خوشی را در کنار همراهان سپری نمایند.

پکیج تفریحات خانوادگی ویژه 

با وجود این که پکیج تفریحات خانوادگی اقتصادی، پکیجی فوق العاده مفرح می باشد، اما اگر مایل به تجربه تفریحات ویژه تر و با کیفیت بالاتری هستید، پکیج تفریحات خانوادگی ویژه را از دست ندهید. این پکیج تفریحاتی از قبیل سافاری درجه یک، گشت شهری طلایی، پارک آبی آتلانتیس با ناهار و شهر بازی موشن گیت را در بر گرفته و آماده رقم زدن سفری به یاد ماندنی برای شما و همراهانتان می باشد.

سافاری درجه یک 

قطعا کیفیت سافاری درجه یک نسبت به سافاری استاندارد بالاتر بوده و در طی آن تمام تفریحات را با حال و هوای دیگری تجربه می کنید.

گشت شهری طلایی 

آیا می دانید تفاوت گشت شهری طلایی با تور گشت شهری نقره ای در چیست؟ تور گشت شهری طلایی که در پکیج تفریحات خانوادگی ویژه گنجانده شده است، بازدید از جاذبه های گردشگری شهر دبی نظیر ساحل دبی، برج العرب، بازار مدینه جمیرا، پالم جمیرا، بازار ابن بطوطه، دبی مال، آبنمای موزیکال دبی، نمای شیشه ای آکواریوم دبی مال و نمای برج خلیفه را امکان پذیر کرده و شما را به یات سواری در مارینا و شام بوفه در یک رستوران ایرانی دعوت می کند.

پارک آبی آتلانتیس 

در سفر خانوادگی به شهر دبی، باید یک روز خود را در یکی از پارک های این شهر سپری کرد که با تهیه پکیج تفریحات خانوادگی ویژه، می توانید علاوه بر تفریح و بازی در این پارک آبی هیجان انگیز، ناهار را نیز صرف نموده و روزی سرشار از هیجان و شادی را تجربه نمایید.

شهر بازی موشن گیت 

قطعا در سفر به همراه فرزندان باید به فکر تفریحات ویژه کودکان نیز بود که سایت دبی دیسکانت با ارائه این پکیج و گنجاندن شهر بازی موشن گیت در آن، ملاقات با شخصیت های کارتونی ‌و تماشای نمایش های زنده در کنار بازی های متعدد را فراهم کرده است.

پکیج تفریحات خانوادگی ویژه 

پکیج تفریحات کاپلی اقتصادی 

آیا قصد دارید به همراه پارتنر خود به دبی سفر کنید؟ به دنبال تفریحاتی مهیج و در عین حال اقتصادی هستید؟ پس پکیج تفریحات کاپلی اقتصادی دبی دیسکانت را از دست ندهید. این پکیج دارای سافاری استاندارد، یات اسکای واکر دبی و پارک آبی وایلد وادی بوده و مهیای رقم زدن سفری متفاوت برای شما خواهد بود.

سافاری استاندارد 

همان طور که گفته شد، یکی از تفریحاتی که تجربه آن در هنگام سفر به دبی توصیه می شود، سافاری می باشد که در این پکیج سافاری استاندارد قرار داشته و می توانید لذت تفریح و تماشای غروب زیبای خورشید در کویر بی نظیر این شهر را تجربه نمایید.

یات اسکای واکر 

سایت دبی دیسکانت با قرار دادن تور یات اسکای واکر دبی در دل تفریحات خود، فرصتی را فراهم کرده است تا به همراه پارتنر خود، تفریحی مجلل در دل دریا را تجربه نمایید و از مناظر زیبا و دیدنی این شهر بهره مند شوید.

یات اسکای واکر 

پارک آبی وایلد وادی 

بازی در پارک آبی وایلد وادی نیز تفریحات شما در دبی و در تعطیلات نوروز 1403 را تکمیل خواهد کرد. پس این فرصت را از دست نداده و در صورتی که قصد تجربه سفری اقتصادی را دارید، این پکیج تفریحات کاپلی اقتصادی را تجربه نمایید.

تفریحات کاپلی ویژه 

اگر قصد دارید سفر خود به دبی به همراه پارتنرتان را با کیفیت بالاتری سپری کنید و لذت سفر خود به این شهر در تعطیلات نوروز 1403 را دو‌ چندان سازید، پکیج تفریحات کاپلی ویژه را از دست ندهید. در این پکیج علاوه بر سافاری درجه یک و پارک آبی آتلانتیس به همراه ناهار، می توانید از سایر تفریحات این پکیج نظیر رستوران سلاوی، بیچ کلاب زیرو گراویتی و کشتی سوپر یات تفریحی دبی بهره مند شوید.

تفریحات کاپلی ویژه 

رستوران سلاوی 

آیا می دانید دلیل قرار دادن رستوران سلاوی دبی در پکیج تفریحات کاپلی ویژه چیست؟ این رستوران که یکی از بهترین رستوران های دبی می باشد، چشم انداز بسیار زیبایی به برج خلیفه و به طور کلی شهر دبی دارد و انواع غذاهای خاورمیانه ای و لبنانی را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال رستورانی با منوی متنوع، محیط شیک و دکوراسیون داخلی مدرن هستید، رستوران سلاوی دبی، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بیج کلاب زیرو گراویتی 

در کنار تفریحات متعدد و بی نظیر شهر دبی، نباید از بیچ کلاب زیرو گراویتی غافل شد. این کلاب ساحلی مکانی فوق العاده مهیج برای تفریح بوده و به دلیل داشتن استخر شنای شیشه ای بزرگ و ساحل بکر، به محبوبیت بالایی در میان گردشگران دست یافته است که با تهیه پکیج تفریحات کاپلی ویژه از سایت دبی دیسکانت، می توانید شبی بی نظیر و فراموش نشدنی را برای خود و پارتنرتان رقم بزنیم.

بیج کلاب زیرو گراویتی 
بیج کلاب زیرو گراویتی 

کشتی سوپر یات تفریحی

آخرین تفریحی که در تفریحات کاپلی ویژه گنجانده شده است، کشتی سوپر یات لوکس دبی می باشد که گزینه ای فوق العاده عالی برای زوج ها خواهد بود. در طول سفر چند ساعته با این کشتی به تماشای بهترین مناظر دبی خواهید نشست و صرف نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ، دی جی و امکان شنا کردن، روز شما را سرشار از شادی خواهد کرد.

پکیج تفریحات لاکچری

اگر با وجود پکیج های ذکر شده در بالا، همچنان به دنبال تفریحاتی لوکس تر و متفاوت تر هستید، سایت دبی دیسکانت با ارائه پکیج تفریحات لاکچری، جای هیچ حرفی را باقی نگذاشته و با تهیه این پکیج، بهترین و منحصر به فردترین سفر را تجربه خواهید نمود. اما این پکیج چه تفریحاتی را در بر گرفته است؟ هلیکوپتر سواری، جت کار، سوپر یات تفریحی، رستوران سلاوی و دینر این د اسکای دبی از جمله تفریحات این پکیج بوده که با تهیه آن، نوروزی بسیار متفاوت از سایر سال ها را تجربه می کنید. از آن جایی که در بالا با سوپر یات تفریحی و رستوران سلاوی آشنا شدید، در ادامه سایر تفریحات را شرح خواهیم داد:

هلیکوپتر سواری 

هلیکوپتر سواری 

همان طور که می دانید یکی از لوکس ترین تفریحات دبی، هلیکوپتر سواری می باشد که تجربه ای فراموش نشدنی از بالای آسمان را برای شما رقم خواهد زد. سایت دبی دیسکانت با هدف تجربه بهترین خاطرات در سفر دبی، تفریح هلیکوپتر دبی را در پکیج تفریحات لاکچری خود قرار داده است.

جت کار 

آیا مایل به تجربه رانندگی روی آب هستید؟ قطعا جت کار دبی از دیگر تفریحات لوکس این شهر می باشد که علاوه بر تجربه رانندگی روی آب، از مناظر زیبا نظیر نخل جمیرا، دبی مارینا، ساحل جمیرا و … برخوردار خواهید شد.

دینر این د اسکای 

بی شک صرف شام در آسمان دبی، بسیار متفاوت و سرشار از هیجان خواهد بود. پس با تهیه پکیج تفریحات لاکچری دبی، خود را به یک شام در آسمان دعوت کرده و یک تجربه فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان به یادگار بگذارید.

پکیج تفریحات لاکچری

تهیه پکیج تفریحات نوروز 1403 

در این مطلب از دبی دیسکانت به معرفی 5 پکیج از تفریحات نوروز 1403 پرداختیم تا در صورتی که قصد سفر به همراه خانواده یا به صورت زوجی را دارید، نسبت به بودجه و علایق خود، یکی از پکیج های ذکر شده در بالا را انتخاب کنید. سایت دبی دیسکانت تمامی پکیج ها را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه داده و آماده رقم زدن نوروزی متفاوت برای شما و همراهانتان می باشد.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه