تفریحات دبی مال - 1

تفریحات دبی مال: چه تفريحاتی را می توان در دبی مال انجام داد؟

سپتامبر 10, 2023
جاذبه های گردشگری دبی

دبی مال چه تفريحاتی دارد؟ مرکز خرید دبی مال يكی از بزرگترين مرکز خرید های جهان است. دبی مال مجموعه بی‌نظیری برای خرید و همچنين تفریح و گردش به شمار می آيد. توصيه می كنيم در سفر به دبی علاوه بر خريد، تفريحات دبی مال را در ليست برنامه های بازديد خود قرار دهيد. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با تفريحاتی آشنا كنيم كه می توانيد همراه خانواده و دوستان خود در دبی مال تجربه كنيد. دبی مال، بهترین مرکز خرید دبی با بیش از 1200 فروشگاه در 4 طبقه، در كنار برج خلیفه در حاشیه اتوبان شیخ زاید قرار دارد که علاوه بر فروشگاه‌های دبی مال و بخش تجاری آن، در اين مركز خريد جاذبه هایی مانند آکواریوم دبی مال، پارک واقعیت مجازی دبی، پيست اسكيت ، کیدزانیا دبی و غیره وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

دبی مالچرا بايد از دبی مال ديدن كنيم؟

اگر با خانواده یا دوستان خود هستید، یا در یک تور مجردی یا ماه عسل هستید، دبی مال بهترین مکان تفریحی برای شما است. برای همه گروه های سنی تفريحاتی فراهم نموده است. در میان بیش از 1200 فروشگاه، از برندهایی مانند گوچی، بلومینگ‌دیل، رالف لورن، جو مالون لندن، و غیره مطابق به دلخواه خود خرید کنید. موقعیت عالی آن تضمین می کند که اگر وقتتان کم است، می توانید به راحتی از نقاط برجسته دبی از جمله برج خلیفه دیدن کنید.

روز خود را صرف خرید و صرفاً به گشت و گذار در زیبایی های دبی مال بپردازید و هنگام عصر  به سمت چشم انداز آبنمای باشکوه دبی بروید. تجربه غذا در دبی مال گسترده ترین تجربه ای است که در طول زندگی خود خواهید داشت. بیش از 200 فروشگاه غذا در اینجا شامل غذاهای آمریکایی، اروپایی، هندی، مدیترانه‌ای، آسیایی، خاورمیانه و غیره وجود دارد. اگر همراه با بچه‌هایتان هستيد، آن‌ها با تفريحات لذت‌بخشی روبرو هستند. مکان‌هایی مانند كيدزانيا، پيست اسكيت، Ekart Zabeel ،Dino Display، پارک واقعیت مجازی و موارد دیگر بچه های شما را سرگرم می كنند.

معرفی جذاب ترين تفريحات دبی مال

به دلیل تنوع زیاد در تفریحات دبی مال می توانید سرگرمی، بازی و ماجراجویی را برای تمام اعضای خانواده در هر نقطه از دبی مال بیابید. قبل از کشف تجربیات منحصر به فرد واقعیت مجازی در VR Park که اولین جاذبه در نوع خود در خاورمیانه است، در مسیری روباز در EKart Zabeel با نمايی از برج خلیفه كارتينگ را تجربه کنید. برای کودکان 2 تا 16 سال، كيدزانيا مقصد نهایی است، جایی که یادگیری و سرگرمی در آن ترکیب می‌شود. تفريحات در اینجا متوقف نمی شود. به سینماهای ريل در دبی مال بروید و آخرین فیلم های پرفروش را تماشا کنید. در این بخش، ما به برخی از محبوب ترین تفريحاتی که باید در دبی مال بازدید کنید، اشاره می کنیم.

آکواریوم دبی مال و باغ وحش زیر آب

آکواریوم دبی مال و باغ وحش زیر آب مکانی محبوب برای بازدید بزرگسالان و کودکان است. اینجا محل زندگی 140 گونه مختلف دریایی است. از سطح زمین به بالا سه طبقه را در بر می گیرد. این مخزن 10 میلیون لیتر آب را در خود جای می دهد. این باغ وحش زیر آب چرخه زندگی حیوانات را به نمایش می گذارد. مجموعه آکواریوم دبی مال سه بخش مختلف دارد که شامل مخزن اصلی، تونل شیشه‌ای ۲۷۰ درجه و باغ وحش زیرآبی است. فعالیت‌های تفریحی بسیاری چون اسنورکلینگ و غواصی برای تماشای حدود ۳۳ هزار ماهی بزرگ و کوچک، سفره ماهی و کوسه در آکواریوم معروف دبی در انتظار شما هستند. جالب است بدانید که بزرگ‌ترین مجموعه کوسه ببری دنیا در این آکواریوم قرار دارد.

آکواریوم دبی مال

پارک واقعیت مجازی

پارک VR دبی محبوب به شما امکان می دهد تخیل خود را کشف کنید. این یکی از کارهایی است که باید برای گیمرها در دبی مال انجام شود. لذت بصری شگفت انگیز و فراموش نشدنی از ترس، ماجراجویی، اکشن و موارد دیگر را تجربه کنید. فکر نکنید که این پارک تنها برای بزرگسالان است. بچه‌های کم سن و سال هم بازی‌های مخصوص به خودشان را دارند. بازی‌های مثل Geminose که محیط آن کاملا برای این سنین آماده شده و هیچ خطری آن‌ها را از نظر روحی و جسمی تهدید نمی‌کند، بلکه با بردن آن‌ها به دنیایی فانتزی و بازی با تک‌شاخ‌ها، خرگوش‌های صورتی و بسیاری موجودات دوست‌داشتنی و بامزه‌ی دیگر، تخیلشان را شکوفا کرده و روزی رویایی برایشان رقم می‌زند.

KidZania

کیدزانیا شهری کوچک در مرکز دبی مال بوده که به کودک شما اجازه می دهد تا در هر شغلی که به آن علاقه دارد، ایفای نقش کند و درباره زندگی و تصمیم‌گیری بیاموزند. این شهر آموزشی و سرگرم کننده برای کودکان 4 تا 16 ساله است. این مکان به جوانان کمک می کند تا مهارت های تحلیلی خود را توسعه دهند و با بچه های دیگر سرگرم شوند.

تفریحات دبی مال - 2

پیست اسکیت روی یخ

پیست یخی دبی مال برای خانواده ها عالی است. کمد و اسکیت با نرخ پایین برای هر جلسه یک ساعت و نیم ارائه می شود. سالن پاتیناژ میزبان جشن های شاد و فراموش نشدنی «فقط زنانه» و جشن تولد کودکان است. ساعات کاری روزهای هفته 10 صبح تا 10 شب

Goal-گل

گل، زمینی که توسط فیفا برای کودکان 5 تا 15 ساله تایید شده است، بهشت هواداران فوتبال است. فرزند شما می تواند 12 تا 15 دقیقه در یک سایت معروف به صورت رایگان بازی کند. این به شما این امکان را می دهد که در حین خرید در مرکز خرید دبی، فرزند خود را در میدان مسابقه رها کنید.

دبی دينو

دبی دینو اولین جاذبه تفریحی دبی مال است. اگر از درب اصلی وارد این مجموعه شوید، با اسکلت عظیمی از یک دایناسور رو به رو خواهید شد این اسکلت دایناسور Diplodocus Longus متعلق به ۱۵۵ میلیون سال قبل است که در سال ۲۰۰۸ توسط باستان‌شناسان کشف و سرهم شده است. 24 متر طول و 4 متر ارتفاع در ساختاری باشکوه است. دایناسور Diplodocus Longus دارای گردن و دم کشیده ای است که این صفحه نمایش را به یک مکان نفس گیر تبدیل می کند.

تفریحات دبی مال

سينما ريل

سینما را با نهایت لوکسی با Reel Cinemas تجربه کنید. فیلم خود را انتخاب کنید و آن را دقیقاً همانطور که دوست دارید تماشا کنید. ريل سينما نوید این را می دهد که تجربه ای راحت داشته باشيد. در سالن پلاتين (Platinum Suites) در حالی که مشغول تماشای فیلم هستید، با غذاهای لذیذی را میل کنید که توسط یک پیشخدمت شخصی برای شما سرو می شود. با بالش‌ها و پتوهای گرم روی صندلی‌های چرمی فوق‌العاده لوکس بنشینید یا دراز بکشید تا از فیلم خود لذت ببرید. سینما ریل دبی مال یکی از ۴ شعبه سینما ریل دبی است که با داشتن ۲۲ پرده سینمایی، امکان به تماشا کشیدن هم‌زمان فیلم‌های مطرح روز دنیا را دارد. سینمای مخصوص کودکان (Reel Junior) یکی دیگر از امکانات جذاب سینما ریل است که با طراحی جذاب و رنگارنگی که دارد، فضای خوشایندی برای کودکان فراهم می‌کند.

سینما دبی مال

نمايش فواره دبی مال

یکی دیگر از رکوردهای مجموعه دبی مال، فواره‌های آبی و متصل به سیستم های موسیقی پیشرفته در ۲۰۰ رنگ مختلف است که در کتاب رکوردهای گینس به عنوان زیباترین و مجهزترین آب نماهای موزیکال جهان ثبت شده است و شما می توانید همراه با خانواده و دوستان خود از این فواره ها دیدن کنید و عکس هایی به یاد ماندنی و خاطره انگیز بگیرید. فواره دبی محبوب ترین مکان جهان است که هر روز گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این تجربه زمانی که در طول شب از آن بازدید می‌کنید، بسیار ویژه است، زیرا 6600 نور و 50 پروژکتور رنگی جلوه‌های ساختمانی را می‌سازند که در آن زمان آشکارتر می‌شوند. نمایش های 5 الی 6 دقیقه ای هر 30 دقیقه تا ساعت 12 صبح انجام می شود. نمایش ها ترکیبی از موسیقی اعم از عربی و معاصر، با نورها و رنگ هایی است که پیام های ويژه ای را منتقل می کنند.

آبشار انسانی

این آبشار که در ورودی دبی مال قرار دارد، با مجسمه های فایبرگلاس آراسته شده است، که باعث ایجاد طیف بصری پویا برای بازدید کنندگان می شود. اين آبشار باشکوه با تصویر خیره کننده شکل های انسانی آویزان، مکانی است که هیچ کس نمی تواند از آن چشم پوشی کند. این آبشار بیانگر سطح معماری و هنری است که شهر آینده‌نگر دبی را در یک نگاه تعریف می‌کند. یک کپی از آبادی در بیابان است و فضایی آرام را تداعی می بخشد. درختان نخل اطراف این جاذبه، تصویر را واقعی تر می کنند.

دبی مال

تجربه A380 امارات

در تجربه شبیه ساز پرواز به عنوان کاپیتان A380 امارات پرواز کنید. به مربی در کابین خلبان بپیوندید و بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان را در اطراف صحنه های شهر و مکان های دیدنی معروف پرواز دهید. صعود، چرخش و فرود را به عنوان خلبان در سفرهای کوتاه یا طولانی مدت تجربه كنيد. در اینجا در تجربه A380 امارات، این فرصت را داريد که از دید خلبان به شهر دبی نگاه کنید. شبيه ساز، تجربه خلبانی بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان را با کنترل‌ها و موقعیت‌های واقعی به شما ارائه می‌دهد. به سادگی از میان هزاران فرودگاه در سراسر جهان یک مکان را انتخاب کنید و یک مسیر عالی را برای یک سفر امن انتخاب نماييد، با خانواده و دوستان خود رقابت کنید یا به سادگی حس منحصر به فردی را در حین حرکت تجربه کنید. شما می توانید نوع پرواز، آب و هوا و چالش های دیگر را انتخاب کنید. پرواز خود را بر فراز مكان های زیبای جهان از جمله برج ایفل تماشا کنید. می توانید زمان تجربه را بین سه گزینه 15، 30 یا 60 دقیقه انتخاب کنید.

تفریحات دبی مال

Ekart Zabeel

مهارت‌های خود را در برابر جدیدترین موتورهای کارتینگ الکتریکی با سرعت فوق‌العاده توسط  کارتینگ داخل سالن در دبی مال، امتحان کنید. بهترین چیز در مورد این ماجراجویی هیجان انگیز این است که نیازی به تجربه قبلی ندارید. این تجربه آسان و در عین حال به اندازه کافی چالش برانگیز است که افراد صرف نظر از سطح مهارت خود می توانند از آن لذت ببرند. اگر با دوستان یا خانواده خود سفر می کنید، این ماجراجویی برای شما در نظر گرفته شده است. آنها را برای مسابقه به چالش بکشید و لذت ببريد.

دبی مال

امکانات دبی مال چيست؟

برای رفاه حال گردشگران در مرکز خرید دبی مال امکانات رفاهی و تفریحی خوبی در نظر گرفته شده است كه بدین ترتیب‌ هستند:

  • صندلی چرخ‌دار برای سالمندان یا افراد با شرایط خاص
  • نقشه چاپی یا الکترونیکی دبی مال
  • کارت‌های هدیه‌ای که در بخش‌های مختلف دبی مال به کارتان می‌آید
  • کالسکه و کریر کودکان
  • اتاق استراحت کودکان
  • اینترنت وای‌فای رایگان
  • دسترسی به تاکسی‌ها
  • تیم امداد برای مواقع ضروری
  • مترجم زبان‌های گوناگون
  • اتاق گمشدگان (چه برای افراد گم شده، چه وسایل)
  • پارکینگی با ظرفیت ۱۴۰۰۰ خودرو
  • نمازخانه
  • دستگاه‌های خودپرداز
  • کیوسک‌های شارژ گوشی‌های همراه
  • راهنمای خرید
  • تعداد زیاد سرویس‌های بهداشتی
  • چرخ‌دستی برای حمل وسایل
  • ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی
  • دسترسی به فروشگاه‌های برندهای مطرح
  • دسترسی به بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده طلا در جهان
  • نگهبانی ۲۴ ساعته

چطور به دبی مال برويم؟

مترو نزدیکترین ایستگاه متروی دبی به مرکز خرید، برج خلیفه/ ایستگاه دبی مال است. در فاصله چند قدمی ورودی مرکز خرید قرار دارد. در واقع، پیاده روی به خودی خود تجربه جالبی است، زیرا می توانید از پل معروف مترو لینک عبور کنید که یک تونل شیشه ای با تهویه مطبوع بین ایستگاه مترو و مرکز خرید است. اتوبوس یکی از دو اتوبوس موجود را با فاصله 16 دقیقه با مسیرهای 27 از بازار طلای دیره و 29 از ایستگاه اتوبوس غبیبه Ghubaiba  انتخاب کنید. هر دو اتوبوس هر روز در كنار دبی مال نگه می دارند. تاکسی راحت ترین راه برای رسیدن به دبی مال، تاکسی است. گزینه های موجود عبارتند از اپليكيشن های Careem و Uber. به سادگی برنامه مورد نظر خود را دانلود کنید و بعد از گرفتن تاكسی اينترنتی به دبی مال برسيد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تاکسی اینترنتی در دبی

سخن پایانی

دبی مال یکی از مكان های مورد توجه توريست ها در این شهر زیبا می باشد. اگر به دنبال هیجان زیاد هستيد و يا در جستجوی تماشای اسرارآمیزترین موجودات اقیانوس باشید و يا حتی اگر قصد خريد از بهترين برندهای جهانی را داشته باشيد، تمامی اين تجربه ها را می توانيد در دبی مال پيدا كنيد. جهت خرید بلیط های تفریحی می توانید به سایت برتر دبی دیسکانت مراجعه کنید. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه