تفريحات دبی در بهار - 1

تفريحات دبی در بهار: 12 مکان ديدنی دبی در بهار

اگر برای سفر به دبی برنامه ریزی می کنید، به شما خواهیم گفت که چرا باید تفريحات دبی در بهار را تجربه كنيد. طیف متنوعی از مكان های گردشگری در دبی وجود دارد که می‌توانند فصل بهار را به یکی از بهترین زمان‌های سفر به امارات تبدیل سازند.

تفريحات بسیار زيادی در فصل بهار دبي برای تجربه كردن وجود دارد. در اين مطلب 12 مورد از بهترین تفريحات دبی در بهار را معرفي خواهيم كرد. در سایت دبی دیسکانت فهرستی از تفريحات دبی در فصل بهار تهيه شده تا سفر خود را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنید.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

تفريحات دبی در بهارسفر به دبی در بهار چگونه است؟

شما می توانید بهترین آب و هوا را در بهار دبی تجربه کنید. در این زمان از سال، روزها شروع به گرم‌تر شدن و طولانی‌تر شدن می‌کنند، در حالی که دمای هوا در شب کاهش می‌یابد. هوای بهاری دبی نوسان بسیاری دارد و به‌طورکلی، زمان مناسبی برای سفر به دبی و استفاده از تفریحات سرباز و سرپوشیده آن محسوب مي شود. در ماه هاي بهاري ازدحام توریست کمتر بوده و همچنين نرخ هتل ها و هواپیما كاهش خواهد داشت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: رزرو تفریحات دبی

بهترین تفريحات دبی در بهار كدامند؟

دبی یکی از مقاصد خانوادگی محبوب در جهان است و پر از فعاليت هاي سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان مي باشد. تفريحاتي مانند پارك هاي آبي هيجان انگيز، پارك هاي موضوعي، تجربه خريد در بهترين مراكز خريد دبی و اسكی تنها چند نمونه از تفريحات دبی در بهار مي باشند. بهار بهترین زمان برای استراحت و لذت بردن از سواحل و شنا در دبی است، از ديگر تفریحات دبی در بهار می‌توان به تورهاي دریایی با کشتی كروز، پياده روي در مارینا دبی و بازديد از جزیره بلوواترز و پالم جمیرا اشاره کرد. در ادامه بهترين تفريحاتي كه می توانيد در بهار دبی تجربه كنيد را معرفي كرده ايم.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین تفریحات دبی

تور گشت شهری دبی

در تور گشت شهری دبی با ليدرهايي باتجربه از بهترین مکان های دبی بازديد خواهيد داشت. مدت زمان تور حدودا بین ۸ تا ۹ ساعت بوده و مکان های مورد بازدید با توجه به نوع تور متفاوت است. بعضي از اين مكان هايي كه در گشت شهري بازديد خواهيد داشت، ساحل جمیرا، بازار مدینه الجمیرا، پالم جمیرا، جزیره پالم، نمای هتل آتلانتیس، کشتی سواری مارینا، بازار ابن بطوطه، دبی مال و فواره ها، نمای برج خلیفه، شام در رستوران ایرانی و … مي باشد.

باغ معجزه دبی

باغ گل معجزه دبی با مساحت 72000 متر مربع پر از جاذبه های رنگارنگ شامل بیش از 50 میلیون گل و 250 میلیون گیاه یکی از پربازدیدترین مکان های دبی است. چند سازه گلدار از جمله ماکتی از هواپيما، شخصیت‌های دیزنی و موارد دیگر نیز در اين پارك به چشم مي خورد.

بهترین تفريحات دبی در بهار كدامند؟خرید و تفريح در دبی مال

مرکز خرید دبی مال که در مرکز شهر قرار دارد، مکانی است که باید حتما ببینید و یکی از بهترین فعالیت هایی است که در بهار دبی تجربه خواهيد كرد. این مرکز خرید بزرگ پربازدیدترین مرکز خرید در جهان است. در دبی مال، برای همه سلیقه ها و همه بودجه ها تفريح و سرگرمي وجود دارد. علاوه بر لذت خريد، دبی مال تفريحاتي از جمله آکواریوم، پیست پاتيناژ، شبیه ساز پرواز، سینما و بازی های آنلاين دارد.

اسکی دبی

اینکه بتوانید در این سفر بهاری با عزیزانتان خوش بگذرانید، باید لحظه ای عالی برای همه باشد. این جاذبه محبوب که در مرکز خرید امارات قرار دارد، شما را در يك مرکز اسکی سرپوشیده با کوه و برف به هيجان مي آورد. این جاذبه در تمام طول سال و هر زمان که بخواهید قابل بازدید است. امكانات تفریحی پيست اسكی دبی بازدید از آن را برای هر سلیقه و سنی مناسب مي سازد.

تفريحات رايگان دبی در بهار

شما می‌توانید از تفریحات رایگان دبی نیز استفاده کنید که در زير به طور خلاصه ذكر شده اند:

  • قدم زدن در مارينا دبي
  • مشاهده بازارهای محلي دبی
  • بازديد از سواحلي نظیر JBRو ساحل جمیرا
  • پناهگاه حیات وحش راس الخور
  • تماشاي اجراي فواره هاي دبي مال

تفريحات رايگان دبی در بهاردر بهار به كدام پارك آبی دبی برويم؟

كدام پارك آبی دبی در بهار پيشنهاد می شود؟ پارک های آبی شگفت انگیز زیادی در دبی وجود دارد که مطمئناً افراد را در هر سنی سرگرم خواهند کرد. بهترین پارک آبی های دبی شامل سرسره های عظیم، استخرهای موج و حتی سواری های کوچکتر با در نظر گرفتن تفريحات مناسب براي کودکان هستند.

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

پارک آبی آتلانتیس دبی نقطه عطف گردشگری در دبی است. آتلانتیس آکواونچر برای گذراندن یک روز به ياد ماندني در كنار خانواده مکانی عالی است. دارای یک ساحل خصوصی زیبا است که پس از ورود به پارک نیز می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این پارک آبی در دبی با بیش از 105 سرسره و جاذبه شگفت انگیز، بزرگترین پارک آبی جهان محسوب می شود.

پارک آبی وایلد وادی

یکی از مکان‌های جذاب امارات و دبی برای گردشگران، به خصوص خانواده ها پارک آبی وایلد وادی دبی می باشد. این پارک بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی شده است. پارک آبی وایلد وادی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و دارای پیشرفته ترین وسایل برای بازی، تفریح و سرگرمی و هیجان است.

پارک آبی ياس

پارك آبي ياس به عنوان یکی از 12 پارک آبی برتر در جهان رتبه بندی شده است. این پارك  دارای 40 سواری و سرسره هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد و پنج جاذبه دیگر مي باشد که تضمین می‌کنند در طول روز شما را در اینجا سرگرم خواهند كرد. رستوران‌ها، کافه‌ها، فضای بازی مخصوص کودکان و امکانات دیگري نيز در اين پارك فراهم شده تا شما تجربه خوبي از اين پارك آبي داشته باشيد.

پارک آبی ياستفريحات دبی در بهار برای كودكان

اگر به دنبال مکان‌های سرگرم‌کننده برای کودکان خود در سفر بهاری به دبی هستید، ليست پيشنهادي ما به شما کمک بسياري خواهد کرد.

خلیج دلفین در آتلانتیس دبی

خلیج دلفین دبی یک مجموعه آبی است که در پارک آبی آتلانتیس قرار دارد. این مجموعه شامل یک استخر بزرگ، جزیره‌های مصنوعی و تجربه‌های دیدنی مرتبط با دلفین‌ها می‌باشد. در خلیج دلفین، بچه ها می‌توانند با دلفین‌ها شنا کنند، شاهد حرکات نمایشی دلفین ها در آب‌ باشند و از تجربه‌های مرتبط با دلفین‌ها لذت ببرند.

تفريحات دبی در بهار برای كودكانپارک سافاری دبی در بهار

پارک سافاری دبی محل نگهداری حیوانات بسیاری است که از سراسر جهان جمع شده اند و مکانی مطابق با زیستگاه آنها می باشد. در باغ وحش دبي حیوانات بر اساس مضامین جغرافیایی گروه بندی می شوند: آسیا، آفریقا، صحراي عربستان و دهکده کاوشگران. بچه‌های شما از این فرصت که از نزدیک با برخی از حیوانات آشنا شوند و شركت در فعالیت هايي مانند غذا دادن به زرافه، تجربه در مزرعه بچه‌ها، و تماشاي پرنده ها خوشحال خواهند شد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: قیمت تفریحات دبی

شهربازی و پارک آبی لگولند

اگر بچه های شما عاشق لگو هستند، برای بازدید از پارک های منحصر به فرد لگولند در دبی بسیار هیجان زده خواهند شد. پارک‌ها و استراحتگاه‌ها در دبی قرار دارند، دو پارک با مضمون LEGO منحصراً برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال ساخته شده‌اند که شامل تم پارک لگولند دبی و پارک آبی لگولند است. هر دو پارک دارای بازی های هیجان انگیزی هستند که به کودکان خردسال اختصاص داده شده است. از آب و هوای ایده‌آل بهاری لذت برده و با كودكانتان به پارک آبی لگولند بروید. لگولند با بیش از 20 سرسره آبی و جاذبه، روزي عالي براي تمام بچه ها شما رقم مي زند.

شهربازی و پارک آبی لگولندپارك موضوعی برادران وارنر

این پارک عظیم سرپوشیده به ۶ قسمت اصلی تقسیم بندی شده كه هرکدام بازی ها و سرگرمی هاي مهیج و جذاب گوناگوني دارند و در مجموع دارای ۲۱ تفریح، ۱۶ رستوران و کافی شاپ و ۲۲ فروشگاه و در جزیره یاس نزدیک فراری ورلد و پارک آبی یاس واقع شده است. به غیر از سواری‌های دیدنی و غذاهای جذاب، شهربازی برادران وارنر همچنین دارای اجراي نمایش‌های سرگرمی زنده است که تماشای آن‌ها برای همه ضروری مي باشد.

پارك موضوعی برادران وارنرآکواریوم و باغ وحش زیر آب

 آکواریوم دبی که در داخل مرکز خرید دبی مال واقع شده، يكي از مكان هاي موردعلاقه كودكان و بزرگسالان محسوب مي شود. ورودي آن شامل عبور از یک تونل پر از ماهی و کوسه است. در طبقه دوم، باغ وحش زیر آب دارای چندین استخر ماهی، اسب آبي و سمور آبي است. شما مي توانيد یکی از بزرگترین تمساح های زنده جهان با بیش از 5 متر طول را در اين آكواريوم تماشا كنيد.

در سفر به دبی در طول ماه رمضان چه كارهايی بكنيم؟

دبی در ماه رمضان هم پذیرای بازدیدکنندگان مي باشد، اما مهم است که به این رویداد و انتظارات فرهنگی پیرامون آن احترام بگذارید. شما نباید در مکان های عمومی غذا بخورید، بنوشید یا سیگار بکشید، اما رستوران های هتل معمولاً این قانون را اجرا نمی کنند. ممکن است برخی از رستوران ها و بارها در ماه رمضان تعطیل شوند یا ساعات کاری متفاوتی داشته باشند. اکثر رویدادهای مهم بین‌المللی و کنسرت‌ها در طول ماه مبارک متوقف شده، اما نمایش‌هایي مانند La Perle همچنان در ماه رمضان اجرا مي شوند.

 در طول ماه رمضان مي توانيد فعاليت هايي مخصوص به اين ماه داشته باشيد، مانند بازديد از مرکز گردشگری تفاهم فرهنگی شیخ محمد، برنامه افطار سنتی SMCCU در منطقه تاریخی الفهیدی، بازديد از مسجد جمیرا دبی و مسجد شیخ زاید در ابوظبی، سنت شلیک شبانه توپ در پارک برج كه به معنای پایان روزه روزانه است و… . از آنجایی که تاریخ های ماه رمضان هر سال تغییر می کند، پیشنهاد می شود قبل از شروع سفر تاریخ ها را بررسی کنید.

در سفر به دبی در طول ماه رمضان چه كارهايی بكنيم؟سخن آخر

دبی در هر فصلي فعاليت ها و تفريحات جذابی دارد. بازدید از دبی در بهار به شما این امکان را می دهد که با فرهنگ غنی امارات آشنا شوید و در عین حال از فعالیت هاي شگفت انگیز و تفريحات متعدد دبي لذت ببرید. بهار برای ماجراجویی در شهر دبي و کاوش در تمام مكان هاي شگفت انگیز امارات متحده عربی مناسب است.

یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر، بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خرید و یا رزرو بلیط ها است. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه