اپلیکیشن هایی که در سفر به دبی باید نصب داشته باشیم

اپلیکیشن هایی که در سفر به دبی باید نصب داشته باشیم

اپلیکیشن های حمل و نقل در دبی 

اپلیکیشن های خرید در دبی

اپلیکیشن های سفارش غذا در دبی 

اپلیکیشن اطلاعات گردشگری در دبی

اپلیکیشن های زبان در سفر به دبی

با ما در این مطلب همراه باشید تا با معرفی اپلیکیشن های کاربردی، سفری به یاد ماندنی و فوق العاده را برای شما همراهان عزیز رقم بزنیم. همچنین می توانید در سایت دبی دیسکانت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی 

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی 

قطعا یکی از دغدغه های اصلی گردشگران به هنگام سفر به سایر کشورها، عدم آشنایی با زبان آن ها، مراکز تفریحی، رفت و آمد و ده ها مورد دیگر می باشد که امروزه به کمک اپلیکیشن های سفر، دیگر نگرانی بابت این موارد بی مورد بوده و می توان تنها با چند کلیک روی تلفن همراه، سخت ترین امور را تسهیل نمود. اگر شما نیز قصد سفر به شهر شگفتی های دبی را دارید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا سفری راحت در این شهر مدرن را تجربه کنید.

اپلیکیشن های کاربردی برای حمل و نقل در دبی 

از آن جایی که دبی مراکز تفریحی متعددی را در بر گرفته است که از یکدیگر دور بوده، جهت بازدید از آن ها نیاز به استفاده از حمل و نقل عمومی در دبی یا رنت خودرو در دبی می باشد. حمل و نقل عمومی و استفاده از تاکسی در دبی نیز همانند ایران به کمک برخی اپلیکیشن ها امکان پذیر می باشد که در این بخش قصد داریم شما را با بهترین آن ها آشنا کنیم. بی شک در شهری که هیچ آشنایی با آن ندارید، استفاده از این اپلیکیشن ها راحتی بسیاری را در سفر برای شما مهیا می کنند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اپلیکیشن تاکسی دبی

اپلیکیشن  S’hail

اگر در طول سفر خود به دبی برای رفت و آمد در سطح شهر قصد دارید از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس استفاده کنید، اپلیکیشن سهیل به شما کمک شایانی خواهد کرد. از آن جایی که حمل و نقل عمومی در سطح دبی به صورت گسترده ای پراکنده است و هزینه های سفر را به طور چشمگیری کاهش می دهد، انتخاب بسیاری از گردشگران می باشد.

به کمک اپلیکیشن سهیل، می توانید علاوه بر آگاهی از جدول های زمانی حرکت اتوبوس، مترو، مونوریل، اتوبوس آبی و تراموا، نزدیک ترین ایستگاه ها به محل اقامت خود را بیابید. این اپلیکیشن کاربردی، ضمن امکان پذیر کردن اشتراک گذاری مسیر خود با سایر همراهان، زمان مورد نیاز تا رسیدن به مقصد را مشخص خواهد کرد که این امر کمک شایانی به مدیریت زمان در سفر می کند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره خودرو در دبی با صرفه تر است یا کرایه تاکسی؟

اپلیکیشن Careem

از دیگر اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی، می توان به برنامه تاکسی آنلاینCareem  اشاره نمود. در صورتی که انتخاب شما جهت بازدید از مراکز تفریحی این شهر، حمل و نقل عمومی نمی باشد، می توانید به کمک این اپلیکیشن به راحتی به مقصد خود دسترسی پیدا کنید. نحوه کار با این اپلیکیشن به این صورت است که باید مبدا و مقصد خود را انتخاب نموده و سپس درخواست تاکسی کنید. از مزایای نصب اپلیکیشن کریم، می توان به امکان رزرو ماشین چند ساعت زودتر از زمان حرکت اشاره نمود. شایان به ذکر است که نصب این اپلیکیشن رایگان بوده و قابل نصب بر روی گوشیiOS و اندروید می باشد.

اپلیکیشن های کاربردی برای حمل و نقل در دبی 

اپلیکیشن  Dubai Metro

 Dubai Metro از دیگر اپلیکیشن هایی است که امکان استفاده راحت از وسایل حمل و نقل عمومی را فراهم می کند. ساعت حرکت قطارها، نام ایستگاه های مختلف، تاریخچه مترو دبی، راهنمای رسیدن به جاذبه های گردشگری و مواردی که منجر به جریمه مسافران می شود را می توانید از طریق این اپلیکیشن به آن ها دسترسی یابید.

اپلیکیشن  Dubai Metro

اپلیکیشن RTA Dubai Drive

اگر جهت رفت و آمد در شهر، قصد اجاره خودرو در دبی را دارید، ابتدا اپلیکیشن RTA Dubai Drive را نصب کنید، زیرا از طریق این برنامه می توانید به راحتی به تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید و حتی هزینه های پارکینگ را بپردازید. البته تصور نکنید که نصب این برنامه تنها به افرادی که خودرو اجاره کرده اند کمک می کند، بلکه تمامی گردشگران عزیز با نصب این برنامه می توانند به راحتی مکان های مد نظر خود را بیابند و احتمال گم شدن را در دبی به صفر برسانند. به کمک RTA Dubai Drive علاوه بر موارد ذکر شده، امکان گرفتن پلاک شهری و گواهینامه نیز وجود دارد. 

اپلیکیشن های کاربردی برای خرید در فروشگاه های دبی 

یکی از جذاب ترین و لذت بخش ترین کارها در سفر به دبی خصوصا برای خانم ها، خرید در بهترین مراکز خرید دبی می باشد. طبیعتا گردشگرانی که برای نخستین بار به دبی سفر کرده اند، اطلاعات کافی در این خصوص نداشته، به همین جهت اپلیکیشن هایی برای رفاه حال گردشگران عزیز وجود دارد که به کمک آن ها می توانید اطلاعات لازم در خصوص فروشگاه ها به همراه جزئیات را کسب نمایید. این برنامه های کاربردی به شرح زیر می باشند:

اپلیکیشن Time Out Dubai 

یکی از بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن ها در سفر به دبی، اپلیکیشن تایم اوت دبی می باشد که به کمک آن ها می توانید با بهترین مجتمع های تجاری و فروشگاه ها آشنا شوید و به سایر جزئیاتی نظیر موقعیت مکانی، محصولات، قیمت محصولات و … دسترسی یابید.

اپلیکیشن  Dubai Mall

یکی از بزرگ ترین مجتمع های تجاری دنیا که 1200 فروشگاه با برندهای معتبر و لوکس را در دل خود گنجانده است، دبی مال می باشد که بازدید و خرید از آن در صدر لیست تفریحات اکثریت گردشگران قرار دارد. به همین جهت اپلیکیشن دبی مال طراحی شده است تا افرادی که برای نخستین بار به دبی مال مراجعه می کنند، به کمک این اپلیکیشن به راحتی لوکیشن های مد نظر خود را پیدا کرده و به گشت و گذار در این مجتمع بپردازند.

اپلیکیشن  Dubai Mall

از آن جایی که این مجموعه وسعت زیادی دارد، به جهت مدیریت زمان و دسترسی راحت به فروشگاه­ های مورد علاقه خود، حتما این اپلیکیشن را نصب کنید. نکته قابل توجه در خصوص این برنامه امکان فعال کردن نوتیفیکیشن های مربوط به جاذبه ها، سبک زندگی، مد روز، غذا و … می باشد تا از طریق آن اطلاعات گزینش شده ای ارائه شود.

اپلیکیشن های کاربردی برای تهیه و سفارش غذا 

قطعا از دیگر اپلیکیشن ­هایی که در طول سفر به دبی به آن نیاز پیدا می کنید، اپلیکیشن­ های مرتبط با رستوران­ ها و غذا در دبی می باشد که در زیر به شرح کاربردی ترین آن­ ها پرداخته ایم:

اپلیکیشن های کاربردی برای تهیه و سفارش غذا 

اپلیکیشن Talabat 

بی شک پس از گشت و گذار در شهر دبی و بازدید از جاذبه های گردشگری دبی آن، به دنبال بهترین غذاهای دبی خواهید بود که می توانید آن­ ها را از طریق برنامه تالابات سفارش داده و میل نمایید. به جهت دسترسی سریع تر به غذای محبوب خود، تمامی غذاها و نوشیدنی­ ها دسته بندی شده و امکان تعیین زمان تحویل غذا نیز وجود دارد. این برنامه رایگان بوده و امکان پرداخت نقدی و آنلاین نیز وجود دارد.

اپلیکیشن Zomato 

برنامه Zomato نیز یک برنامه کاربردی و محبوب در زمینه سفارش آنلاین غذا می باشد. به کمک این اپلیکیشن می توانید به لیست برخی از رستوران­ های دبی دسترسی داشته باشید و پس از خواندن نظرات کاربران و مشاهده عکس غذاها، رستوران مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از آن جایی که در این اپلیکیشن لیست غذاها به همراه قیمت ارائه می شود، می توانید غذاهایی مطابق با سلیقه خود، باکیفیت و در عین حال با هزینه کمتر را سفارش دهید.

اپلیکیشن  Deliverioo

از دیگر برنامه های کاربردی در دبی برای سفارش غذا، Deliveroo می باشد که می توانید غذای مورد نظر خود را از معتبرترین و ممتازترین رستوران­ های این شهر سفارش داده و 30 تا 60 دقیقه پس از سفارش (بسته به موقعیت مکانی)، آن را تحویل بگیرید. از آن جایی که این اپلیکیشن در برخی از کشورها کاربرد دارد، استفاده از آن ساده بوده و امکان پرداخت به دو صورت نقدی و آنلاین را فراهم کرده است.

اپلیکیشن Food On Click

اپلیکیشن فود آن کلیک از برنامه های مفید و کاربردی در سفر به دبی می باشد که رستوران های با کیفیتی را نسبت به موقعیت مکانی شما ارائه می دهد. اطلاعاتی نظیر منوی غذایی رستوران ها و قیمت به روز آن ها در این اپلیکیشن قابل مشاهده است.

سایر اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی 

علاوه بر اپلیکیشن های معرفی شده در بالا، می توانید اپلیکیشن هایی را در زمینه های اطلاعات گردشگری، زبان، خدمات فرودگاه و … نصب نمایید و سفری بدون دغدغه و راحت را در این شهر رویایی و بی نظیر تجربه نمایید که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

اپلیکیشن برای اطلاعات گردشگری 

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن گردشگری در دبی هستید، ما به شما برنامه Visit Dubai را توصیه می کنیم. در این برنامه تقریبا تمامی اطلاعات در زمینه جاذبه های گردشگری دبی، مراسم و فستیوال ها ارائه می شود و به کمک آن می توانید از قیمت بلیط، ساعت کاری و … مطلع شوید. همچنین از طریق این اپلیکیشن می توانید همانند شهروندان دبی به راحتی مسیریابی کرده و در این شهر به گشت و گذار بپردازید. از دیگر برنامه های مرتبط با گردشگری در دبی که نصب آن خالی از لطف نمی باشد، اپلیکیشن Dubai Now و Rehlat می باشد که در این برنامه ها اطلاعاتی نظیر پروازهای دبی، هتل های لوکس و مراکز اقامت ارزان به نمایش گذاشته می شود.

اپلیکیشن برای اطلاعات گردشگری 

اپلیکیشن های زبان در سفر به دبی 

از آن جایی که در شهر دبی اولین اصل، راحتی گردشگران می باشد، مشکل زبان به ندرت دیده می شود، زیرا تمامی متون عربی به انگلیسی نیز ترجمه شده است. اما با این وجود از طریق اپلیکیشن هایی نظیر Duilingo و Bravolol می توانید جملات ساده تا حرفه ای را به زبان عربی یاد بگیرید و به راحتی جملات را ادا کنید.

سخن آخر 

در این مطلب از دبی دیسکانت به معرفی انواع اپلیکیشن های کاربردی در دبی پرداختیم تا با نصب آن ها به راحتی در شهر دبی به تفریح و گشت و گذار بپردازید، با مردم این شهر ارتباط برقرار کنید و از بهترین رستوران ها، غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید. شایان به ذکر است که با تهیه تور دبی از سایت دبی دیسکانت، می توانید صفر تا صد سفر خود را به این سایت حرفه ای سپرده و تنها به فکر لذت بردن از سفر خود باشید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه