اجاره ماشین در فرودگاه دبی 

درباره اجاره ماشین در فرودگاه دبی بیشتر بدانید

آیا از شرایط اجاره ماشین در فرودگاه دبی مطلع هستید؟ برای رنت خودرو در فرودگاه دبی نیاز به چه مدارکی می باشد؟ اگر مقصد گردشگری شما شهر زیبای دبی است و قصد دارید به صورت آزادانه و مستقل در این شهر رویایی به گشت و گذار بپردازید، با ما در این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا هر آن چه لازم است در زمینه رنت خودرو در این شهر بدانید را شرح دهیم.

دبی دیسکانت سایتی معتبر و بسیار حرفه ای در زمینه خدمات سفر به دبی می باشد که حتی امکان اجاره خودرو در دبی را پیش از سفر برای شما فراهم کرده است. شما عزیزان می توانید با کمک این سایت، سفری متفاوت و بی نظیر را تجربه نمایید، همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

اجاره ماشین در فرودگاه دبی 

شرکت ایرانی رنت خودرو در فرودگاه دبی 

پیش از آن که به شرح شرایط اجاره ماشین در فرودگاه دبی بپردازیم، قصد داریم شما را با شرکت دبی دیسکانت جهت رنت خودرو و تحویل آن در فرودگاه دبی آشنا کنیم. یکی از مهم ترین و اصلی ترین فرودگاه کشور امارات، فرودگاه بین المللی دبی به مساحت 2900 هکتار می باشد. این فرودگاه با داشتن 3 ترمینال، سومین فرودگاه پر رفت و آمد در جهان محسوب می شود.

شما می توانید قبل از شروع سفر در سایت دبی دیسکانت انواع خودروهای اقتصادی تا لوکس را مشاهده نموده و با توجه به بودجه و سلیقه خود، خودروی موردنظرتان را به راحتی برای تاریخ مدنظرتان رزرو نمایید و آن را بدون معطلی در فرودگاه تحویل بگیرید. بنابراین در صورتی که قصد رنت خودرو در فرودگاه دبی را دارید، می توانید به این سایت ایرانی و معتبر مراجعه کرده و در صورت داشتن شرایط لازم، خودرو مد نظر خود را اجاره نمایید.

شرایط اجاره خودرو در فرودگاه دبی 

یکی از گزینه های پر طرفدار مسافران جهت رفت و آمد در شهر دبی، اجاره خودرو می باشد که می توان بلافاصله پس از ورود به شهر دبی، خودرو مورد علاقه خود را اجاره کرده و به سمت مقصد خود حرکت کنید. به طور کلی از جمله شرایط قرارداد اجاره خودرو در دبی، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن حداقل سن 19 سال 
  • دارا بودن گواهینامه بین المللی 
  • ارائه پاسپورت و ویزا توریستی راننده 
  • پرداخت ودیعه ضمانت نقدی یا دیپوزیت 

شایان به ذکر است که شما عزیزان می توانید پیش از سفر به دبی، خودرو مورد نیاز خود را از طریق سایت دبی دیسکانت اجاره کرده و آن را در فرودگاه تحویل بگیرید. قطعا در این صورت با آسودگی خاطر به شهر دبی سفر کرده و دیگر نگرانی در رابطه با رفت و آمدها نخواهید داشت.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره خودرو ارزان دبی

چرا اجاره ماشین در دبی توصیه می شود؟ 

یکی از بهترین روش های حمل و نقل در شهر دبی، رنت خودرو می باشد. اما دلیل محبوبیت اجاره ماشین در دبی چیست؟ دلایل متعددی وجود دارد که سبب برتری اجاره خودرو نسبت به سایر روش های رفت و آمد در این شهر شده است که یکی از آن ها، آزادی بیشتر در برنامه ریزی سفر می باشد. بنابراین با اجاره خودرو در فرودگاه دبی، می توانید با آسودگی خاطر از مراکز تفریحی متعددی بازدید نمایید و دیگر نگران اتلاف وقت نباشید.

از دیگر مزایای اجاره ماشین در فرودگاه دبی، تنظیم برنامه های سفر به دلخواه خودتان می باشد. بازدید از جاذبه های گردشگری مناطق دور افتاده دبی، دسترسی آسان به بازارهای محلی و تفریح با خودروهای لوکس در بزرگراه های این شهر از دیگر مزایای رنت خودرو در دبی می باشد. بنابراین در صورتی که می خواهید از مزایای ذکر شده در بالا بهره مند شوید و به آسانی مسیر فرودگاه تا هتل را طی نمایید، می توانید پیش از سفر خود به سایت دبی دیسکانت مراجعه کرده و پس از انتخاب خودرو، آن را در فرودگاه تحویل گرفته و سفری هیجان انگیز را آغاز نمایید.

چرا اجاره ماشین در دبی توصیه می شود؟ 

مراحل اجاره خودرو در فرودگاه دبی 

اجاره ماشین در فرودگاه دبی، نیاز به طی کردن مراحلی می باشد که در زیر آن ها را شرح داده ایم:

پس از انتخاب شرکت رنت خودرو در فرودگاه، باید نوع سرویس (اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده) مشخص شود، پس از آن می توانید با طی کردن مراحل رزرو خودرو و ارائه مدارک مورد نیاز، به همراه واریز هزینه اجاره خودرو در دبی، پیش پرداخت و دپوزیت، خودرو مورد نیاز خود را رزرو کرده و آن را تحویل بگیرید.

همان طور که گفته شد، امکان طی کردن تمامی مراحل ذکر شده پیش از سفر به شهر دبی با سایت دبی دیسکانت امکان پذیر می باشد. هدف این سایت حرفه ای و بی نظیر، تجربه سفری لذت بخش و بدون دغدغه برای گردشگران عزیز می باشد. بنابراین با آسودگی خاطر سفر خود را به این سایت سپرده و تنها به گشت و گذار در دبی بپردازید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره خودرو در دبی با صرفه تر است یا کرایه تاکسی؟

مراحل اجاره خودرو در فرودگاه دبی 

قوانین کلی رانندگی در شهر دبی

در صورتی که با خواندن این مطلب تا به این جا، تصمیم خود را جهت اجاره خودرو در فرودگاه دبی نهایی کرده اید، بهتر است با برخی قوانین این شهر آشنا شوید تا به هنگام رانندگی و رفت و آمد در شهر دبی با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید، زیرا در دبی به جهت رفاه حال ساکنین و گردشگران قوانینی وضع شده است که رعایت آن از الزامات می باشد. این قوانین به شهر زیر می باشد:

  • در شهر بلند آوازه دبی، تمامی خودروها در سمت راست خیابان حرکت می کنند.
  • نشستن کودکان زیر 4 سال در صندلی مخصوص کودک از الزامات بوده و عدم رعایت آن جریمه 400 درهمی را به همراه خواهد داشت.
  • نشستن کودکان زیر 2 سال روی صندلی جلو تخلف محسوب شده و ممنوع است.
  • عدم توجه به چراغ قرمز، جرائمی بالغ بر 30 هزار درهم را به همراه دارد.
  • توجه به سرعت مجاز در مناطق مسکونی و اتوبان ها بسیار حائز اهمیت می باشد و عدم توجه به آن، منجر به جرائم 400 تا 2000 درهمی خواهد شد.
  • قانون در دبی با افرادی که پس از مصرف مشروبات الکلی هوس رانندگی می کنند، به شدت برخورد کرده و جریمه آن تنها به پرداخت پول محدود نمی شود، بلکه در کنار جریمه 20 هزار درهمی، 23 نمره منفی داشته و در کنار توقیف خودرو به مدت 60 روز، متخلف به زندان نیز تحویل داده خواهد شد.

بنابراین پیش از اجاره خودرو در فرودگاه دبی، به طور کامل قوانین و مقررات رانندگی در این شهر را مطالعه نمایید تا با هیچ گونه مشکلی در حین سفر مواجه نشوید. در صورت رنت خودرو از سایت دبی دیسکانت، می توانید ابهامات و پرسش های ایجاد شده در این زمینه را از کارشناسان ما پرسیده و با اطلاعات کامل به دبی سفر کنید. کارشناسان سایت دبی دیسکانت در کنار شما خواهند بود تا تجربه ای بی نظیر در شهر دبی برای شما گردشگران عزیز رقم زده شود.

قوانین کلی رانندگی در شهر دبی

امکان رنت چه خودروهایی در فرودگاه دبی وجود دارد؟ 

شرکت های اجاره خودرو در دبی، خودروهای متعددی را جهت رنت ارائه می دهند که نوع این خودروها در هر یک از شرکت ها متفاوت خواهد بود، اما در صورتی که پیش از سفر به دبی اقدام به رنت خودرو در سایت دبی دیسکانت نمایید، می توانید خودرو مورد علاقه خود را با بهترین قیمت تهیه نمایید. در زیر برخی از خودروهای ارائه شده توسط این سایت را شرح داده ایم:

  • HYUNDAI SANTAFE
  • KIA SONET
  • HYUNDAI TUCSON
  • KIA SORENTO
  • MITSUBISHI XPANDERV
  • MERSEDES E450
  • CHEVROLET CAMARO
  • AUDI A6

البته تصور نکنید که تنها خودروهای ارائه شده توسط این سایت به موارد ذکر شده در بالا خلاصه می شوند، بلکه می توانید در قسمت دسته بندی خدمات سایت دبی دیسکانت، تمامی این خودروها را مشاهده کنید.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره لامبورگینی در دبی

اجاره خودروهای لوکس در شهر دبی 

اگر تصمیم شما برای رفت و آمد در شهر دبی، اجاره خودرو در فرودگاه دبی می باشد، می توانید به جهت راحتی خود به سایت دبی دیسکانت مراجعه کرده و پس از اطلاع از قیمت ها، خودرو مد نظر خود را رزرو کرده و آن را در فرودگاه دبی یا سایر مقاصد دریافت نمایید.

اجاره خودروهای لوکس در شهر دبی 

آیا می توان با رنت خودرو از فرودگاه دبی به سایر شهرهای امارات رفت؟ 

یکی از پرسش های بسیاری از گردشگران به هنگام اجاره ماشین در دبی، امکان سفر کردن به سایر شهرهای امارات می باشد. در پاسخ به این پرسش باید گفت که می توانید با هماهنگی شرکت به سایر شهرهای امارات سفر کرده و از مراکز تفریحی متعددی در این کشور بازدید کنید.

نتیجه نهایی 

اجاره ماشین در فرودگاه دبی، تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی بوده که کیفیت سفر شما را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد. البته در صورتی این تجربه برای شما لذت بخش خواهد بود که از قوانین رانندگی در این شهر مطلع بوده و آن ها را رعایت نمایید. اجاره خودرو و تحویل آن در فرودگاه از سایت دبی دیسکانت، علاوه بر آزادی شما در سفر، امکان شناخت بهتر دبی و بازدید از مراکز تفریحی بیشتری را برای شما فراهم خواهد کرد.

 دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه