هزینه رنت ماشین در دبی 

هزینه اجاره خودرو در دبی چقدر است؟

هزینه رنت ماشین در دبی یا هزینه اجاره خودرو در دبی چقدر است؟ آیا قصد سفر به شهر دل فریب دبی را دارید؟ با بهترین روش حمل و نقل در این شهر مدرنیته آشنا هستید؟ دبی یکی از بی نظیرترین شهرهای جهان بوده که اکثریت آن را با برج های سر به فلک کشیده و معماری فوق مدرن آن به یاد می آورند. بی شک آغاز یک سفر ماجراجویانه در دل دبی با اجاره ماشین های های لوکس در این شهر یکی از بهترین گزینه های حمل و نقل خواهد بود که علاوه بر راحتی، سفری بی نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اما سوالی که بسیاری از گردشگران با آن مواجه اند و آن ها را از رنت خودرو در این شهر باز می دارد، قیمت اجاره ماشین در دبی می باشد که در این مطلب به طور کامل به شرح آن خواهیم پرداخت. بی شک پس از خواندن این مطلب از دبی دیسکانت، سفری به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان رقم خواهید زد. دبی دیسکانت یک سایت معتبر و ایرانی بوده که ارائه دهنده انواع خدمات در هنگام سفر به دبی می باشد، از بلیط تفریحات گرفته تا اجاره خودرو در دبی با مناسب ترین قیمت. همچنین می توانید در این سایت قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

اجاره خودرو ارزان دبی - 2

چرا رنت خودرو در دبی مناسب ترین گزینه است؟ 

شاید تاکنون تصور می کردید که اجاره خودرو در دبی نسبت به سایر روش های حمل و نقل، هزینه های بیشتری را در بر می گیرد، اما تمامی تصورات خود را فراموش کرده و با ما در این مطلب همراه باشید. هزینه های بالای تاکسی در شهر دبی و منتظر ماندن برای آمدن اتوبوس و مترو از جمله دلایلی است که اکثریت گردشگران را ترغیب به اجاره خودرو در شهر پر آوازه دبی کرده است.

قطعا می دانید که سفر به دبی هزینه های بالایی دارد، اما یکی از روش های صرفه جویی در هزینه، رنت خودرو در این شهر می باشد. البته در کنار جنبه مالی، اجاره خودرو مزیت های بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان اجاره کردن ماشین های لوکس و‌ مورد علاقه خود و گشت و گذار در این شهر بی نظیر را نام برد. با رنت ماشین در دبی، لذت رانندگی در بزرگراه های این شهر آن هم در شب را تجربه کرده و لذت سفر خود را دو چندان کنید، اما قیمت اجاره ماشین در دبی چقدر است؟ 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره خودرو در دبی با صرفه تر است یا کرایه تاکسی؟

قیمت اجاره خودرو در دبی 

امروزه کمتر کسی است که با شنیدن نام دبی، آشنایی با این شهر لوکس را نداشته باشد. در چنین شهر لوکس و‌ مدرنی قطعا بهترین خودروها جهت اجاره به گردشگران ارائه می شود. در این بخش قصد داریم به پر تکرارترین پرسش گردشگران که قیمت اجاره خودرو در دبی می باشد، پاسخ دهیم. به طور کلی خودروها را در سایت دبی دیسکانت می توان در دو نوع تایپ A و تایپ B  اجاره کرد که در ادامه برخی از این خودروها را به همراه قیمت آن ها شرح خواهیم داد.

خودروهای تایپ A

HYUNDAI SANTAFE:             اجاره روزانه 350 درهم

KIA SORENTO:                       اجاره روزانه 320 درهم

HYUNDAI TUCSON:              اجاره روزانه 290 درهم

MITSUBISHI XPANDERV:     اجاره روزانه 250 درهم

HYUNDAI ELANTRA:           اجاره روزانه 210 درهم

KIA SONET:                           اجاره روزانه 190 درهم

HYUNDAI ACCENT:              اجاره روزانه 130 درهم

خودروهای تایپ B

RANGE ROVERVOUGE: اجاره روزانه 1200 درهم

MERSEDES E450:            اجاره روزانه 700 درهم

AUDI A6:                           اجاره روزانه 600 درهم

CHEVROLET CAMARO: اجاره روزانه 550 درهم

البته جهت آشنایی و آگاهی از قیمت تمامی خودروهای قابل اجاره در سایت دبی دیسکانت، می توانید پس از مراجعه به سایت دبی دیسکانت ‌و کلیک بر روی دسته بندی سایر خدمات و سپس اجاره خودرو، تمامی خودروها را مشاهده کرده و سپس خودرو مورد علاقه خود را نسبت به بودجه مد نظر اجاره نمایید. البته فراموش نکنید که پس از اجاره خودرو جهت موجود بودن خودرو مورد نظر از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

اجاره خودرو ارزان دبی - 3

پرداخت بیمه جهت اجاره خودرو در دبی 

به هنگام اجاره خودرو در دبی و پرداخت هزینه رنت ماشین در دبی، ارائه بیمه شخص ثالث به عهده شرکت ارائه دهنده خودرو می باشد، زیرا بیمه شخص ثالث از مهم ترین قوانین و مقررات دبی جهت رانندگی می باشد. علاوه بر این خودرو می تواند بیمه های دیگری را دریافت نماید که البته در صورت دریافت آن ها در کنار دریافت هزینه رنت ماشین در دبی ملزم به پرداخت هزینه بیشتری می باشید. این بیمه ها به شرح زیر می باشند:

  • بیمه سرقت خودرو 
  • بیمه حوادث شخصی 
  • بیمه وسایل شخصی خودرو 

هزینه عوارض رانندگی در دبی 

در این مطلب قصد داریم تمامی هزینه هایی که به هنگام اجاره خودرو ملزم به پرداخت آن هستید را شرح دهیم تا پس از آگاهی از آن ها، تصمیم خود را جهت رنت خودرو در دبی بگیرید. البته با وجود تمامی این هزینه ها، همچنان رنت خودرو در دبی نسبت به سایر روش های حمل و نقل به صرفه تر و همچنین لذت بخش تر می باشد.

پرداخت عوارض رانندگی به هنگام عبور از برخی خیابان های دبی الزامی می باشد که با وجود زیر ساخت های جاده ای این شهر، دریافت هزینه بابت آن ها به دور از انتظار نمی باشد. البته بابت این موضوع نگران نباشید، زیرا شرکت های رنت خودرو پولی را برای کارت اعتباری جهت کسر هزینه عوارضی به صورت خودکار دریافت می کنند و سپس پول باقی مانده به حساب شما بازگردانده می شود.

هزینه سوخت خودرو در دبی 

شرکت های رنت خودرو پیش از تحویل خودرو به شما، باک ماشین را پر خواهند کرد، اما با این وجود هزینه سوخت به عهده شما بوده و در نهایت باید خودرو را همان گونه که تحویل گرفته اید، تحویل دهید. بنابراین این نکته را نیز در نظر بگیرید که هزینه سوخت برای حمل و نقل بین شهری و درون شهری در دبی به عهده شما می باشد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: اجاره لامبورگینی در دبی

شرایط اجاره خودرو در دبی 

اکنون که از هزینه رنت ماشین در دبی مطلع شدید، قصد داریم شرایط اجاره خودرو در دبی را شرح دهیم تا در صورتی که قصد رنت خودرو را دارید، از اطلاعات لازم در این زمینه برخوردار شده و پس از رنت خودرو در دبی با مشکل مواجه نشوید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید پیش از رنت خودرو در این شهر بدانید، امکان اجاره خودرو با راننده و بدون راننده می باشد که در این صورت تمامی مسئولیت ها بر عهده راننده بوده و شما تنها کافی است هزینه اضافی را بابت راننده پرداخت نمایید. اما در صورت اجاره خودرو در دبی بدون راننده، شرایط لازم چیست؟ مهم ترین نکته در این زمینه به همراه داشتن گواهینامه بین المللی می باشد که در صورت نداشتن این گواهینامه، به هیچ عنوان امکان اجاره خودرو بدون راننده وجود ندارد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: شرایط قرارداد اجاره خودرو در دبی

مدارک لازم برای رنت خودرو در دبی 

هزینه رنت ماشین در دبی متفاوت بوده و امکان رنت خودرو با قیمت های متفاوتی وجود دارد، بنابراین نیازی نیست بابت هزینه رنت خودرو نگران نباشید، زیرا امکان اجاره ماشین با قیمت های ارزان نیز وجود دارد، اما در این میان جهت اجاره ماشین در دبی نیاز به مدارکی می باشد که عبارتند از:

  • گذرنامه معتبر 
  • گواهینامه بین المللی 
  • تکمیل فرم اجاره خودرو به صورت آنلاین 
  • فیش پرداخت هزینه رنت خودرو 

البته در صورت رنت خودرو از سایت دبی دیسکانت دیگر نیازی نیست نگرانی داشته باشید، زیرا کارشناسان ما از صفر تا صد سفر شما را برنامه ریزی کرده و تمامی نکات لازم را به شما یادآوری خواهند کرد، به گونه ای در تمامی طول سفر تصور می کنید که راهنما شما را همراهی می کنند. پس با اطمینان خاطر با سایت دبی دیسکانت به دبی سفر کنید. راه های ارتباطی: واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی

اجاره خودرو ارزان دبی - 4

مدت زمان اجاره خودرو در دبی

از جمله مواردی که بر هزینه کلی شما اثر گذار خواهد بود، مدت زمان رنت خودرو در دبی می باشد، شاید برای شما نیز جالب باشد که همانند قرار دادهای ماهانه و سالانه خانه که نرخ مطلوب تری دارند، اجاره بلند مدت این خودروها نیز در مقایسه با دوره های کوتاه مدت به صرفه تر خواهند بود. بنابراین اگر قصد سفر طولانی به شهر بی نظیر دبی را دارید، بدون هیچ تردیدی خودرو مورد نظر را برای مدت زمان اقامت خود اجاره نمایید و دیگر دغدغه ای بابت رفت و آمد در این شهر نداشته باشید.

قیمت اجاره خودرو از سایت دبی دیسکانت 

دبی دیسکانت که ارائه دهنده خدمات متعددی از قبیل اخذ ویزا دبی، بلیط تخفیف دار تفریحات دبی، رزرو هتل در دبی و … می باشد، امکان رنت انواع خودروها را برای شما در این شهر فراهم کرده است تا سفری متفاوت و فراموش نشدنی را در این شهر تجربه نمایید. اجاره خودرو خصوصا در صورتی که به همراه دوستان یا خانواده به این شهر سفر کرده اید، بسیار مقرون به صرفه بوده و راحتی و لذت بسیاری را برای شما و همراهانتان رقم خواهد زد.

اجاره خودرو ارزان دبی - 5

سخن پایانی

در شهر دبی تفریحات متعدد و امکانات بی نظیری انتظار شما را می کشد که یکی از آن ها خودروهای لوکس این شهر می باشد. بی شک گشت و گذار و رفت و آمد با این خودروها جذابیت سفر شما را دو چندان خواهد کرد. در این مطلب قیمت اجاره ماشین در دبی را شرح داده ایم تا در صورتی که قصد اجاره خودرو را دارید، اطلاعات لازم در این زمینه را داشته باشید. دبی دیسکانت سایتی معتبر و ایرانی بوده که انواع ماشین های لوکس را با مناسب ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه می دهد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه