کشتی تفریحی مارینا - 1

کشتی تفریحی مارینا دبی: امکانات تور کشتی مارینا

شرکت‌های زیادی برای اجاره کشتی تفریحی در دبی وجود دارند، اما کشتی تفریحی مارینا در دبی یک کشتی لوکس استثنایی می باشد که به دلیل طراحی منحصر به فرد و چشمگیر خود از سایر کشتی ها متمایز شده است. از این رو، کشتی مارینا تجربه ای فراموش نشدنی و مجلل برای مهمانان خود فراهم می کند.

از جمله تفریحات پرطرفدار دبی می توان به کشتی تفریحی مارینا اشاره کرد. کشتی تفریحی مارینا که در واقع همان کشتی لوکس لوتوس دبی است، با ساختاری زیبا، فضای داخلی خیره‌کننده‌، امکانات و سرگرمی های مختلف به یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای کسانی تبدیل شده که به دنبال کسب تجربه ای متفاوت در دبی هستند. شما می‌توانید به دلخواه خود یکی از تور های تفریحی کشتی مارینا، مانند تور لوکس شام با کشتی تفریحی لوتوس و … را رزرو کنید.

در سایت دبی دیسکانت تور تخفیف دار کشتی های تفریحی که می توان رزرو کرد، گردآوری شده است. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی و همچنین اجاره خودرو در دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

کشتی تفریحی مارینامعرفی تور کشتی لوکس تفریحی دبی، کشتی مارینا

 کشتی تفریحی مارینا یک کشتی تفریحی لوکس خیره کننده و منحصر به فرد می باشد که در دبی واقع شده است. طراحی آن دارای خطوط براق و جزئیات ظریف الهام گرفته از گل نیلوفر آبی می باشد (که به همین دلیل به این کشتی لوتوس هم می گویند) که کشتی را از نظر بصری چشمگیر می کند. علاوه بر این، کشتی مارینا به خاطر امکانات لوکس استثنایی خود از جمله اسپا، اتاق سینما، استخر و خدمه حرفه ای آن مشهور است.

خدمه بهترین مهمان نوازی و بالاترین سطح خدمات را به مهمانان کشتی ارائه می دهند. از این رو، فناوری پیشرفته و برنامه های سفارشی، آن را به یک کشتی بسیار مورد توجه برای تعطیلات تفریحی لوکس تبدیل کرده است. خواه یک مهمانی خصوصی باشد یا رویداد شرکتی و یا حتی یک عروسی مجلل، کشتی لوکس مارینا محیطی منحصر به فرد و مجلل برای شما فراهم می کند.

چرا تور کشتی مارینا دبی را انتخاب کنیم؟

سفر با کشتی تفریحی مارینا دبی مزایای متعددی دارد. در اینجا برخی از مزایای اصلی این کشتی ذکر شده است:

لوکس و راحت بودن کشتی مارینا

کشتی تفریحی مارینا یکی از مجلل ترین کشتی های تفریحی در جهان است که دارای امکانات رفاهی بالا و تجهیزات بسیار عالی می باشد. مهمانان می‌توانند از کابین‌های بزرگ، استخر ، اتاق سینما، و اسپای کاملاً مجهز و سایر امکانات لذت ببرند.

مناظر خیره کننده از کشتی تفریحی مارینا

همانطور که کشتی مارینا در امتداد آب های دبی حرکت می کند، مهمانان می توانند از مناظر خیره کننده خط افق شهر لذت ببرند. آب های کریستالی و شفاف خلیج را تحسین کنند. علاوه بر این، طراحی کشتی تفریحی مارینا اجازه می دهد تا منظره ها را بدون مانع تماشا کنند.

سفارشی سازی خدمات کشتی تفریحی مارینا

کشتی تفریحی مارینا را می توان مطابق با اولویت ها و نیازهای مهمانان شخصی سازی کرد. اگر به دنبال میزبانی یک رویداد خصوصی هستید یا فقط می خواهید در قایق تفریحی استراحت داشته باشید، این کشتی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. حتی می توانید مراسم های تولد خودتان را در این کشتی به صورت خصوصی برگزار کنید.

خدمه حرفه ای کشتی تفریحی مارینا

این کشتی توسط یک تیم حرفه ای شامل یک کاپیتان، یک سرآشپز و خدمه با تجربه و ماهر اداره می شود. خدمه کشتی مارینا برای ارائه خدمات به بهترین شکل و اطمینان از ایمنی و راحتی همه مهمانان، آموزش های حرفه ای دیده اند.

پرستیژ و انحصار کشتی مارینا

کشتی تفریحی مارینا یکی از معتبرترین و انحصاری ترین کشتی های تفریحی در جهان است. علاوه بر این، تور تفریحی با این کشتی یک تجربه واقعا فراموش نشدنی است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: کشتی تفریحی کروز دبی با خواننده ایرانی

چرا تور کشتی مارینا دبی را انتخاب کنیم؟خدمات تفریحی کشتی مارینا دبی

شما می توانید بهترین غذاهای سنتی عربی و جهانی را در کشتی تفریحی مارینا بچشید. تنوع زیادی از تنقلات، میوه ها، دسرها و غذاهای گرم در این کشتی تفریحی وجود دارد و بسیاری از غذاهای سرآشپز در مقابل شما آماده می شود. در طول شام، مهمانان از اجرای موسیقی سرگرم کننده و اجرای رقص سنتی عربی لذت خواهند برد. در طول سفر دریایی از بزرگترین جزیره مصنوعی جهان نخل جمیرا دیدن خواهید کرد. در طول مسیر، منطقه مارینا دبی، جمیرا بیچ رزیدنس، چرخ و فلک معروف دبی و هتل 5 ستاره آتلانتیس را خواهید دید، فراموش نکنید که دوربین خود را به همراه داشته باشید.

امکانات تور کشتی لوکس مارینا دبی

  • ترانسفر رفت و برگشت از هتل در صورت انتخاب
  • غذاهای بین المللی با آشپزی در برابر شما و غذاهای باربیکیو لذیذ
  • نوشیدنی های ویژه در صورت انتخاب
  • سالن اصلی با ظرفیت ۱۵۰ نفر
  • عرشه بالایی کشتی با ظرفیت ۲۰۰ نفر
  • برنامه های شاد و پارتی

امکانات تور کشتی لوکس مارینا دبیتور کشتی مارینا دبی ویژه شب

مدت تور کشتی تفریحی مارینا (کشتی لوکس لوتوس) از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ می باشد. در زمان سوار شدن در این کشتی می توانید غروب بسیار تماشایی خورشید را از خلیج همیشه فارس نظاره کنید و لذت ببرید. در این کشتی بهترین غذاها با بهترین کیفیت سرو می شود و لحظات خوشی را برای شما در کنار خانواده رقم می زند. به یاد داشته باشید که زمان سوار شدن از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۱۹:۱۵ است.

تور کشتی مارینا دبی ویژه شبتور کشتی مارینا دبی ویژه غروب آفتاب

زمان اجرای این تور کشتی تفریحی مارینا از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۱۸:۰۰ می باشد. در زمان سوار شدن در این کشتی می توانید نظاره گر مناظر زیبا و خلیج همیشه فارس باشید و لذت ببرید. در کشتی تفریحی مارینا بهترین غذاها با بهترین کیفیت سرو می شود و لحظات خوشی را برای شما در کنار خانواده رقم می زند. زمان سوار شدن به کشتی از ساعت ۱۴:۱۵ الی ۱۴:۴۵ می باشد.

مسیر حرکت کشتی مارینا در دبی

شروع حرکت کشتی تفریحی مارینا در منطقه دبی مارینا و از اسکله ۷ است. در تمام مدت زمانی که سوار بر این کشتی هستید، علاوه بر اینکه از تفریحات و برنامه های مهیج بهره می برید، می توانید از مناظر زیبا دیدن نمایید و عکس های یادگاری بگیرید. مسیر حرکت این کشتی از منطقه دبی مارینا به به سمت چرخ و فلک عین دبی ادامه پیدا می کند و سپس به سمت جزیره نخل جمیرا و هتل آتلانتیس حرکت کرده و در نهایت به منطقه مارینا باز می گردد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: تفریحات شبانه دبی

مسیر حرکت کشتی مارینا در دبینکات مهمی که باید درباره کشتی مارینا بدانید

  • تور کشتی تفریحی مارینا در اسکله ۷، دبی مارینا (خارج از دبی مارینا مال) شروع و به پایان می رسد.
  • علاوه بر دسترسی به سرگرمی های داخل کشتی و سایر امکانات برتر، می‌توانید انتظار تماشای چندین نمایش زنده توسط برخی از هنرمندان برجسته، از جمله هنرمندان رقص ملی تنورا (Tanura) را داشته باشید.
  • همه تورهای کشتی تفریحی مارینا غذاهای پنج ستاره را با ترکیبی از غذاهای آسیایی و غربی ارائه می‌دهند که با نوشیدنی‌های نامحدود سرو می‌شود. نوشیدنی الکلی فقط در صورتی سرو می شود که در پکیج تور شما باشد.
  • مهمانان باید کارت شناسایی معتبر(پاسپورت) به همراه داشته باشند.
  • مسیر کشتی مارینا و مناظری که در طول سفر دریایی خواهید دید به شرایط آب و هوایی بستگی دارد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: برنامه سفر به دبی

نحوه خرید و قیمت بلیط کشتی تفریحی مارینا دبی

تور کشتی تفریحی مارینا دبی یکی از بهترین و متفاوت ترین تفریحات دریایی در دبی محسوب می شود. قیمت تور کشتی تفریحی مارینا با توجه به نوع بلیط انتخابی شما متفاوت خواهد بود. بلیط تور کشتی لوکس دبی را با بهترین قیمت می توانید از سایت دبی دیسکانت تهیه نمایید. دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر، آماده ارائه خدمات ویزا، اخذ اقامت و فروش انواع بلیط های تخفیف دار و تورهای کشتی تفریحی می باشد.

نحوه خرید و قیمت بلیط کشتی تفریحی مارینا دبیسخن آخر

اگر در میان تفریحات دبی به دنبال تفریحی هستید که فراتر از یک تجربه ساده باشد، کشتی تفریحی مارینا دبی به شما یک تجربه لوکس با غذاهای عالی، نوشیدنی‌های استثنایی، سرگرمی‌های بی‌وقفه و عمدتاً مناظر فوق‌العاده ارائه می دهد. از این رو، تمامی مهمانان کشتی تجربه ای فراموش نشدنی خواهند داشت.

یکی از مهم­ترین اقدامات قبل از سفر، بررسی مکان های دیدنی و تفریحی و همچنین خرید بلیط ها است. دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه