لگولند دبی - 1

معرفی قسمت های مختلف پارک لگولند دبی

لگولند دبی، سرزمین جادویی که با لگو های رنگی احاطه شده است و در سال 2016 افتتحاح شد. لگولند دبی از معروف ترین و شناخته ‌شده ‌ترین پارک های تفریحی و گردشگری دبی به شمار می رود. این پارک دارای 15000 سازه متشکل از بیش از 60 میلیون لگو، دارای بیش از 40 بازی تعاملی، نمایش و جاذبه های گردشگری است. این پارک، اولین و بزرگترین لگو لند در خاورمیانه و هفتمین لگو لند در جهان می باشد. مخاطب این پارک، بیشتر خانواده هایی با فرزندان بین 2 تا 12 سال می باشند.

در این پارک سرگرمی ها و بخش های متفاوتی نظیر پارک آبی، سینما 4 بعدی، ماشین های پدالی و … وجود دارند، که می توانند به خوبی کودکان و بزرگسالان را سرگرم کنند. یکی از قسمت های جذاب لگو لند دبی، قسمت مینی لند آن است که در این قسمت، اماکن معروف دنیا مانند برج خلیفه، با دقت و ظرافت بسیاری توسط لگو های کوچک ساخته شده اند. این مینی لند، اولین مینی لند سرپوشیده ی دنیا است.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید بلیط لگولند دبی را تهیه نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

لگو لند دبیانواع تفریحات لگولند دبی

تفریحات متنوعی در لگو لند وجود دارد، که افراد می توانند بسته به سلیقه و شرایط خود از هر قسمت آن استفاده کنند. کارخانه، شهر لگو، پارک آبی، مینی لند و … از جمله بخش های جذاب و معروف لگو لند دبی می باشند. با وجود تفریحات متنوع، در این مجموعه به راحتی می توانید بهترین سرگرمی را برای خود فراهم کنید. در ادامه به معرفی و بررسی بخش های مختلف لگو لند می پردازیم. به طور کلی موارد زیر از جمله تفریحاتی هستند که توصیه می شود حتما در لگولند تجربه کنید:

  • پارک آبی لگو لند (LegoLand Water Park)
  • قسمت کارخانه لگولند (Factory)
  • لگو سیتی (lego city)
  • بخش تخیل (Imagination)
  • بخش قلعه سرزمین ماجراجویی (Land Of Adventure Castle)
  • شهر کوچک (mini land)

انواع تفریحات لگولند دبیپارک آبی لگولند دبی

یکی از بهترین پارک آبی های دبی، در لگولند واقع شده است. معمولا همه ی کودکان عاشق آب بازی و گذراندن اوقات خود در آب هستند. از این رو، بخش بزرگی از لگولند دبی، به پارک آبی اختصاص داده شده است. در این پارک آبی بیش از 12 وسیله و سرسره برای سرگرمی کودکان وجود دارد. فضای این پارک آبی، مانند دیگر قسمت های لگولند از لگو های کوچک و بزرگی ساخته شده است. در این مکان یک استخر بزرگ، برای بزرگسالان نیز وجود دارد که آن ها نیز می توانند در کنار فرزندانشان از پارک آبی لگو لند لذت ببرند. یکی از سرگرمی های جذاب در پارک آبی لگولند، ساخت قایق با لگو ها است. در این قسمت کودکان می توانند با استفاده از لگو ها برای خود قایق بسازند و در رودخانه ی پارک قایق سواری کنند.

پارک آبی لگولند دبیهتل لگولند دبی

هتل لگولند دبی در سال 2021 با همکاری DXB Entertainments و گروه UK’s Merlin Entertainment Group در دبی افتتاح شد. این هتل هفتمین هتل تم دار در جهان به شمار می رود. هتل لگولند دبی، دارای 250 اتاق تم دار می باشد که در دکوراسیون آن ها از لگو ها استفاده شده است. ورودی این هتل به شکل اژدهای نگهبان و لابی به شکل کشتی دزدان دریایی و قلعه ساخته شده که این هتل را برای کودکان بسیار جذاب کرده است. این هتل دارای امکاناتی است که می تواند اقامت شما را راحت تر و آسوده تر کند. از امکانات هتل لگولند دبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران، کافی شاپ و بار
  • وای فای رایگان برای همه ی اتاق ها
  • استفاده ی رایگان از پارک آبی
  • پارکینگ شخصی رایگان
  • استخر سر باز
  • بوفه ی صبحانه ی رایگان

اتاق های این هتل دارای تم های متفاوتی است که می توانید با توجه به سلیقه ی خود و فرزندتان هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. اتاق های هتل لگو لند دبی دارای تم های زیر است:

  • تم ادونچر Adventure (ماجراجویی)
  • تم پایرت Pirate (دزد دریایی)
  • تم LegoNinja (لگو نینجا)
  • تم کینگدم Kingdom (پادشاهی)
  • تم Lego Friends (لگو فرندز)

هتل لگولند دبیزیر دریایی لگو لند دبی

لگو لند دبی که یکی از بزرگترین و جالب ترین پارک های خاورمیانه و جهان است، اخیراً بخش زیر دریایی (Submarine Adventure) را افتتاح کرده است. این بخش در واقع یک سفر آموزشی زیر آب برای خانواده‌ ها محسوب می شود. این جاذبه که در سرزمین ماجراجویی لگولند قرار دارد، بیش از 60 گونه مختلف از جمله ماهی، کوسه و … را در خود جا داده است. Submarine Adventure از مهمانان دعوت می کند تا با زیردریایی های زرد رنگ زیبا، زیر آب سفر کنند و خرابه های باستانی و زندگی دریایی را کشف کنند. بازدید از مناظر زیبا و شگفت انگیز زیر آب، تجربه ای سرگرم کننده و در عین حال آموزشی در مورد زندگی آبزی را به خانواده ها ارائه می دهد.

زیر دریایی لگو لند دبیسینما 4 بعدی لگو لند دبی

سینما 4 بعدی لگولند دبی یکی دیگر از مهیج ترین بخش های لگولند دبی است. این سینما یکی از بزرگترین سینماهای 4 بعدی می باشد. در این سینما می توانید تجربه ی غوطه ور شدن در یک فیلم 4 بعدی را تجربه کنید و شما نیز یکی از ستاره های این فیلم ها باشید. در این سینما فیلم های 4 بعدی جذاب و شگفت انگیزی پخش می شوند که می توانند هر مخاطبی را به سمت این سینما جذب کنند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین شهربازی‌ دبی

سینما 4 بعدی لگو لند دبیلگولند دبی کجاست؟

همانطور که از نامش پیداست، این لگو لند در کشور امارت متحده ی عربی، شهر دبی قرار دارد. لگو لند دبی واقع در پارک های موضوعی دبی پارک است. این پارک ها در منطقه ای به نام پالم جبل علی مقرر شده اند که گفته می شود این منطقه، از مناطق خوش مسیر دبی به شمار می رود. برای رفتن به لگو لند می توانید به وسیله ی مترو، اتوبوس و تاکسی ها به آنجا برسید. اگر بخواهید از مترو برای رفتن به لگو لند استفاده کنید، هرجای شهر که هستید می توانید سوار مترو شوید و در ایستگاه UAE Exchange پیاده شوید و سپس با تاکسی به این پارک برسید. آدرس دقیق لگولند دبی: امارت متحده عربی، دبی، جاده شیخ زاید، رو به روی جبل علی

لگولند دبی کجاست؟بهترین زمان سفر به دبی و استفاده از لگولند

احتمالا می دانید که آب و هوای دبی گرمسیری و بیابانی است. از این رو این شهر تابستان هایی بسیار گرم دارد که به هیچ عنوان توصیه نمی شود برای سفر به دبی و استفاده از لگو لند در فصل های بهار و تابستان به این شهر سفر کنید. بهترین فصل برای سفر به دبی و استفاده از لگولند و تفریحات جذابش، فصل پاییز و زمستان می باشد. در این فصل ها شهر دبی دارای هوایی متعادل و خوب است که بهترین زمان برای سفر به دبی و استفاده از لگولند، همین فصل ها می باشد.

بهترین زمان سفر به دبی و استفاده از لگولندقوانین و مقررات شهر لگو دبی

همانطور که گفتیم این مجموعه بیشتر برای خانواده هایی که فرزندان 2 تا 12 سال دارند، مناسب است. برای استفاده از مجموعه بهتر است قوانین و اقداماتی که این مجموعه تعیین کرده است را به خوبی رعایت کنید. مجموعه ی لگولند دبی اقدامات رفاهی، ایمنی و بهداشتی را معرفی کرده است که خطر ابتلا به کووید-19 را کاهش می دهد و باعث رفاه حال میهمانان عزیز می باشد. این اقدامات مطابق با الزامات دولت و مقامات بهداشتی تعیین شده اند. برخی از این اقدامات به شرح زیر است:

  • قبل از رسیدن به مجموعه ی لگولند، برای رزرو و تهیه ی بلیط لگولند دبی اقدام کنید.
  • برای اطلاع از ساعات باز بودن مجموعه، به وبسایت رسمی لگولند دبی مراجعه کنید.
  • بهتر است برای پرداخت هایی که لازم است در محل انجام دهید، از دادن پول نقد خودداری کنید و از کارت های اعتباری استفاده نمایید.
  • حتما از لحظه ی ورود از ماسک استفاده کنید.

قوانین و مقررات شهر لگو دبیقیمت بلیط لگولند دبی

قیمت و هزینه های سفر به دبی و لگولند به عوامل مختلفی از جمله نرخ ارز در ایران و … بستگی دارد. در حال حاضر قیمت بلیط لگو لند چیزی معادل 1.800.000 تومان الی 2.800.000 تومان می باشد. می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت بلیط لگو لند و سایر تفریحات دبی به سایت دبی دیسکانت مراجعه کنید یا با شماره ی درج شده در سایت در تماس باشید.

نحوه تهیه بلیط لگولند دبی

آسان ترین راه برای تهیه ی بلیط لگولند دبی، مراجعه به یک سایت مسافرتی معتبر است. یکی از سایت هایی که می توانید به راحتی از طریق آن، برای تهیه ی بلیط لگولند اقدام کنید، سایت مجموعه ی دبی دیسکانت می باشد. شما می توانید به راحتی و بسته به شرایط خود بلیط مورد نظرتان را از مجموعه ی دبی دیسکانت تهیه نمایید. همچنین برای خرید بلیط سایر تفریحات دبی نیز، می توانید به سایت دبی دیسکانت مراجعه کنید.

جمع بندی

اگر قصد سفر به دبی را دارید و از آن دسته خانواده هایی هستید که فرزندان بین 2 تا 12 سال دارید، مجموعه ی لگولند دبی یک از بهترین تفریحاتی است که می توانید در سفر به دبی، تجربه کنید. همانطور که گفتیم این مجموعه شامل بخش های جذاب مختلفی است که می تواند ساعت ها شما و فرزندانتان را سرگرم کند. برای استفاده از لگولند، بهتر است قبل از رفتن به مجموعه، بلیط خود را تهیه نمایید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و هزینه های سفر به دبی و استفاده از تفریحات بی نظیر آن به سایت دبی دیسکانت مراجعه کنید.

دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی  و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه