محظوظ دبی - 1

قرعه کشی محظوظ دبی: جوایز و زمان قرعه کشی زنده هفتگی محظوظ

سپتامبر 5, 2023
اخبارسایر مطالب

قرعه کشی محظوظ دبی (همچنین به عنوان لاتاری امارات نیز شناخته می شود) دو قرعه کشی زنده هفتگی، بلیط بخت آزمایی و قرعه کشی بزرگ، برای انتخاب اعداد برنده برگزار می کند. محظوظ دبی در حالی که فرصت های بالقوه ای برای تغییر زندگی به شرکت کنندگان خود ارائه می کند، همچنین به شدت بر کمک به نیازمندان منطقه تمرکز دارد. محظوظ در زبان عربی به معنای خوش شانس است. در این مقاله قصد داریم با قرعه کشی زنده محظوظ دبی بیشتر آشنا شویم.

شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، می توانید قیمت انواع تفریحات دبی را بررسی نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

قرعه کشی محظوظ دبی

قرعه کشی هفتگی محظوظ دبی: نحوه ورود به بازی و بردن جوایز

شما یک بطری آبی می‌خرید که از طریق یک موسسه خیریه به دست افراد نیازمند می‌رسد. شگفت انگیز است، مگر نه؟ اما این همه چیز نیست. پولی که خرج می‌کنید به‌عنوان یک بلیط ورود به یک قرعه‌کشی بخت آزمایی به ارزش میلیون‌ها درهم است. این یک موقعیت برد- برد است. محظوظ این فرصت باورنکردنی را به شما می دهد تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. برای شروع بازی باید انتخاب کنید که در کدام قرعه کشی شرکت می کنید. شما باید پنج عدد بین 1 تا 49 را در هر ورود به قرعه کشی انتخاب کنید. اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام اعداد را بازی کنید، می توانید به Quick Pick اجازه دهید به طور تصادفی آنها را برای شما تولید کند. بازیکنان همچنین می‌توانند مجموعه‌هایی از اعداد را به‌عنوان «مورد علاقه» ذخیره کنند. این اعداد را می‌توان در هر زمان به سادگی انتخاب کرد. در مرحله بعد، تاریخ قرعه کشی را که می خواهید بازی کنید انتخاب کنید. در نهایت، اعتبار را در وب سایت خریداری کنید. نتایج را بعد از قرعه کشی روز شنبه ساعت 21:00 به وقت امارات بررسی کنید تا ببینید آیا برنده جایزه شده اید یا خیر. تمام اعداد را مطابقت دهید تا سهمی از جایزه بزرگ به دست آورید.

  • شرایط شرکت در قرعه کشی محظوظ دبی
  • تمام شرکت کنندگان باید 18 سال یا بیشتر سن داشته باشند.
  • قانون کشور شما نباید مشارکت دراین قرعه کشی را ممنوع کرده باشد.
  • شرکت کننده نمی تواند مدیر، کارمند مدیر یا سهامدار محظوظ باشد.
  • شرکت کننده نباید از کشورهای تحریم شده باشد.
  • شرکت کننده نمی تواند نماینده بیمه، مدیر قرعه کشی یا نماینده دولت باشد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن این مقاله ادامه دهید.

قرعه کشی محظوظ دبی

چطور در قرعه کشی محظوظ دبی شرکت کنیم؟

  • یک حساب کاربری ایجاد کنید یا به حساب کاربری فعلی خود وارد شوید.
  • در منوی بالا روی Play کلیک کنید و گزینه Buy Now را انتخاب کنید.
  • تعداد بطری های آبی را که می خواهید بخرید، انتخاب کنید. هر بطری شما را واجد شرایط ورود 1 لاین در قرعه کشی هفتگی می کند.
  • اگر می خواهید لاین دیگری اضافه کنید، به سادگی روی علامت مثبت کنار بطری آب کلیک کنید یا روی “افزودن یک لاین دیگر- add another line” کلیک کنید.
  • در هر لاین 5 شماره انتخاب کنید.
  • با کلیک بر روی نماد قلب می توانید یک انتخاب دلخواه جدید ایجاد کنید. یا یکی از موارد دلخواه موجود خود را با کلیک بر روی نمادی که دارای قلب و خطوط است، انتخاب کنید.
  • لاین ها را به سبد خرید خود اضافه کنید.
  • اگر می‌خواهید در آینده دوباره با همان شماره‌ها شرکت کنید، می‌توانید اطلاعات «خرید تکراری» را برای انتخاب تعداد دفعات، روز خرید و مدت زمان مربوطه پر کنید.
  • اگر کد کوپن دارید، هم اکنون می توانید آن را اضافه کنید.
  • اگر موجودی اعتباری دارید، می توانید از آن برای پرداخت هزینه خرید خود استفاده کنید. در غیر این صورت، برای پرداخت با استفاده از کارت اعتباری/دبیت، روی «پرداخت نهایی – Checkout» کلیک کنید.
  • یک کارت ذخیره شده موجود را انتخاب کنید، یا جزئیات یک کارت جدید را پر کنید و پرداخت را ادامه دهید.
  • تاییدیه از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال می شود.

قیمت ورود به قرعه کشی هفتگی محظوظ دبی

نحوه خرید بلیط قرعه کشی محظوظ بر خلاف سایر قرعه کشی ها است. برای بازی، باید یک محصول به ارزش 35 درهم از طریق وب سایت رسمی خریداری کنید. محصولی که می‌خرید چیزی است که معمولاً برای کمک به نیازمندان اهدا می‌شود. به ازای هر محصولی که می‌خرید/ اهدا می‌کنید (مثلاً بطری آب) به شما مجوز یک بار ورود به قرعه‌کشی داده می‌شود. پس از انتخاب تعداد محصولاتی که می‌خواهید بخرید، یک شبکه بازی به شما نمایش داده می‌شود که به شما امکان می‌دهد شماره‌های خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید، یا یک انتخاب سریع داشته باشید. با خرید یک محصول، یک شبکه بازی، دو محصول، دو شبکه بازی و غیره فعال می شود.

جوایز قرعه کشی محظوظ دبی چیست؟

هر قرعه کشی در مجموع دارای سه ردیف جایزه نقدی برای تطبیق بین سه تا پنج شماره برنده است. اگر 5 از 5 شماره برنده را مطابقت دهید، برنده جایزه برتر هستید و حداقل 20,000,000 درهم (20 میلیون درهم) را با 5 برنده دیگر از 5 برنده آن قرعه کشی بزرگ به اشتراک می گذارید. اگر 4 از 5 شماره برنده را مطابقت دهید، یک جایزه حداقل 200000 درهم (دویست هزار درهم) با 4 نفر از 5 برنده دیگر آن قرعه کشی بزرگ به اشتراک خواهید گذاشت. اگر 3 از 5 شماره برنده را مطابقت دهید، یک جایزه 250 درهم (دویست و پنجاه درهم) دریافت خواهید کرد. برای پیوستن به باشگاه میلیونرهای محظوظ آماده اید؟ پس، در قرعه کشی کاملاً جدید محظوظ شرکت کنید. هر شنبه 1 میلیون درهم با استفاده از یک مولد اعداد تصادفی به یک برنده خوش شانس انتخابی اهدا می شود. هر هفته نام و ملیت برنده به همراه شناسه قرعه کشی برنده شده در صفحه نتایج سایت منتشر می شود.

قرعه کشی محظوظ

زمان برگزاری قرعه کشی زنده محظوظ دبی

ورودی های قرعه کشی هفته جاری هر شنبه ساعت 20:30 (به وقت استاندارد خلیج فارس) بسته می شود. بخت آزمایی و قرعه کشی بزرگ محظوظ در طول برنامه زنده که در وب سایت محظوظ و صفحات یوتیوب و فیس بوک محظوظ در ساعت 9:00 شب (به وقت استاندارد خلیج فارس) هر شنبه پخش می شود، برگزار می گردد.

نحوه مطالبه جوایز محظوظ دبی

جایزه شما (اعم از جایزه از قرعه کشی بزرگ یا جایزه بخت آزمایی) بصورت اعتبار داده می شود و پس از تأیید اعتبار مطابق با روش های اعتبارسنجی ما، در قسمت ” Winnings Balance” شما ظاهر می شود. به محض اینکه جایزه شما در ” Winnings Balance” ظاهر شد، می توانید درخواست کنید که آن را برداشت کنید یا به “موجودی اعتباری” خود منتقل کنید. با این حال، شما باید این کار را در مدت زمان برداشت که در 23.59 ساعت (زمان استاندارد خلیج فارس) در 60 روز پس از قرعه کشی مربوطه به پایان می رسد، انجام دهید.

شما می توانید درخواست کنید که جوایزی را که به “موجودی بردها” شما واریز شده است، برداشت و/یا انتقال دهید (به “موجودی اعتباری”). شما می توانید: تمام بردهای خود را به “موجودی اعتباری” خود منتقل کنید یا بخشی از جایزه خود را به «موجودی اعتباری» خود منتقل کنید و مابقی مبلغ را به صورت نقد برداشت کنید و یا کل مبلغ را به صورت نقدی برداشت کنید. هر درخواست برای انتقال و/یا برداشت جایزه شما باید از کل وجوه موجود در ” Winnings Balance- موجودی بردها” شما در زمان درخواست استفاده کند. هر مبلغی که برداشت نشود به طور خودکار به “موجودی اعتبار” شما منتقل می شود. لطفاً توجه داشته باشید که تمام نقل و انتقالات به “موجودی اعتبار” بدون گزینه لغو نهایی است. شما نمی توانید صرفاً به این دلیل که نظر خود را تغییر داده اید، درخواست لغو انتقال یا بازپرداخت کنید. برداشت ها از طریق حواله بانکی یا وصول در صرافی مجاز انجام می شود. برداشت بیش از 7000 درهم فقط از طریق حواله بانکی قابل انجام است. پرداخت از طریق انتقال بانکی به حساب بانکی امارات انجام می شود.

برندگان جوایز قرعه کشی هفتگی زنده محظوظ دبی

قرعه کشی محظوظ در دبی
قرعه کشی محظوظ
قرعه کشی محظوظ دبی

17 آگوست2022 ، امارات متحده عربی، دبی: هشتاد و هشتمین قرعه کشی هفتگی محظوظ، شاهد برنده شدن دو مهاجر بود که به طور مشترک برنده جایزه برتر 10,000,000 درهم شدند و هر کدام 5,000,000 درهم برنده شدند. شاناواس از هند و نلسون از فیلیپین، دو شرکت کننده خوش شانس هستند که زندگی آنها یک شبه پس از مطابقت پنج از پنج شماره ی برنده تغییر کرده است. 10 مارس 2023، دبی، امارات متحده عربی: محظوظ، قرعه کشی هفتگی مورد علاقه امارات متحده عربی با بالاترین و مکرر ترین پرداخت، بار دیگر رویاها را برای ساموئل از فیلیپین و آلبرت از لبنان که در قرعه کشی تضمینی صد و هجدهمین قرعه کشی شنبه برنده شدند، محقق کرده است.

ساموئل، یک مدیر 25 ساله F&B یک رستوران غذاهای دریایی در دبی، یک سال پیش به توصیه پسر عمویش که قبلاً 100000 درهم برنده شده بود، محظوظ را کشف کرد. ساموئل، مفهوم قرعه کشی را ساده و جذاب می داند. ساموئل قصد دارد بخشی از جایزه خود را به امور خیریه اهدا کند، تجارت خود را در فیلیپین گسترش دهد و مابقی را برای آینده خود پس انداز کند. آلبرت، یک تبعه لبنانی 48 ساله و پدر دو فرزند که ده سال است در امارات زندگی می‌کند، در آخر هفته وقتی ایمیل خود را چک کرد، هدیه‌ای غیرمنتظره دریافت کرد که نشان داد او یکی از برندگان قرعه‌کشی است. یکصد و هشتادمین قرعه کشی محظوظ با برنده شدن 100000 درهم. این فروشنده خودرو به تازگی محظوظ را کشف کرده بود و با ورود پنجمین بار و برنده شدن، شگفت زده شد. 19 آوریل 2023، دبی، امارات متحده عربی: عید امسال مطمئناً یک مناسبت فراموش نشدنی برای پذیرنده نپالی بود، زیرا محظوظ جایزه بزرگ 20 میلیون درهم را به او اهدا کرد. قرعه کشی هفتگی امارات، پادام را به عنوان مولتی میلیونر خود معرفی کرد که در صد و بیست و چهارمین قرعه کشی هفتگی موفق به کسب موفقیت شد. همین قرعه کشی 1 میلیون درهم به شرلون، ششمین برنده قرعه کشی تضمینی اهدا کرد.

سخن آخر

ماهیت منحصر به فرد قرعه کشی محظوظ دبی به این معنی است که چه برنده شوید چه نشوید، می دانید پول شما به سمت کمک به نیازمندان رفته است. بنابراین، حتی اگر موجودی بانکی شما افزایش نیابد، می توانید با دانستن اینکه کار خوبی انجام شده است، راحت بخوابید. مطمئن باشید که تمام پول شما صرف اهداف خیر می شود. جهت خرید تور و تفریحات دبی می توانید به سایت معتبر دبی دیسکانت مراجعه کنید.

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه