معرفی ساحل جمیرا دبی: تجربه ای به یاد ماندنی با تفریحات ساحلی جمیرا

ساحل جمیرا دبی: تجربه ای به یاد ماندنی با تفریحات ساحلی جمیرا

یکی از محبوب ترین سواحل دبی در میان ساکنین این شهر و حتی گردشگران سایر کشورهای جهان، ساحل جمیرا یا ساحل JBR می باشد که در دسته اصلی ترین تفریحات این شهر محسوب می گردد. پس در صورتی که قصد سفر به شهر دبی را دارید، تفریح در این ساحل را از دست ندهید. اگر شما نیز با این پرسش مواجه شده اید که دلیل محبوبیت ساحل جمیرا چیست، با ما در این مطلب از دبی دیسکانت همراه باشید تا به طور کامل به معرفی این ساحل جذاب و دیدنی بپردازیم. همچنین می توانید در این سایت قیمت تفریحات دبی را بررسی نمایید، دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد.

ساحل جمیرا دبی

با ساحل جمیرا دبی بیشتر آشنا شوید 

آیا به ورزش های آبی علاقه مندید؟ قصد دارید لحظاتی را در آرامش به صدای دلنشین دریا گوش بسپارید؟ به دنبال سپری کردن سفری متفاوت و جذاب در شهر دبی هستید؟ پس حتما یک روز خود را در ساحل جمیرا دبی سپری کنید. این ساحل با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی متعدد، شن های طلایی، درختان نخل و … روزی خاطره انگیز را برای گردشگران رقم خواهد زد.

در این ساحل شگفت انگیز جهت غواصی در دبی و شنا باید به بخش غربی و شرقی آن رفت و در بخش مرکزی آن می توان از تفریحات آبی نظیر اسکی روی آب، جت اسکی دبی و … لذت برد. اگر در شهر دبی به جای ساحل جمیرا دبی، ساحل جمیرا پالم و ساحل برج العرب به گوشتان خورد تعجب نکنید، زیرا برخی از افراد این ساحل را با نام های ذکر شده می شناسند. بی شک وجود برج العرب و برج های جمیرا در نزدیکی این ساحل، جذابیت و چشم انداز منحصر به فردی را به این ساحل بخشیده است.

تفریحات و امکانات ساحل جمیرا دبی 

در ساحل جمیرا دبی امکانات تفریحی و رفاهی متعددی وجود دارد که از جمله آن ها، می توان به پارک ساحلی به وسعت 11 هکتار، مسیر پیاده روی، هتل ها و رستوران های متنوع، استراحتگاه و … اشاره نمود که همه سبب محبوبیت و معروفیت این ساحل در میان جهانیان شده است. بهترین و مهم ترین امکانات این ساحل عبارتند از:

تفریحات آبی 

تفریحات آبی دبی را امتحان کنید، قطعا لحظات سرشار از هیجان و فراموش نشدنی را در این ساحل تجربه خواهید کرد. موج سواری، پاراسل دبی، جت اسکی، اسکی روی آب، قایق سواری و … از جمله تفریحات آبی این ساحل می باشد که می تواند جذابیت سفر شما را دو چندان کند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که امکان غواصی در آب های خلیج فارس و تماشای دنیای زیر آب در این ساحل وجود داشته و همچنین می توانید در باشگاه های مخصوص غواصی زیر نظر متبحرترین مربیان و تجهیزات از تماشای آبزیان زیبا لذت ببرید.

تفریحات و امکانات ساحل جمیرا دبی 

پارک ساحلی 

شاید برای شما نیز جالب باشد که اولین پارک ساحلی شهر دبی، پارک ساحلی جمیرا می باشد که در آن زمین بازی برای کودکان، زمین والیبال ساحلی، اسکله تفریحی، استراحتگاه و … واقع شده است تا گردشگران در مدت زمان اقامت خود در این ساحل به تفریح بپردازند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین سواحل دبی

استراحتگاه 

آن دسته از افرادی که مایلند لحظاتی را فارغ از هر هیاهو به استراحت در کنار دریا بنشینند، خوب است بدانند که در ساحل جمیرا دبی صندلی های راحتی قرار داده شده است تا در کنار استراحت، از منظره چشم نواز دریای خلیج فارس نیز بهره مند شوند.

مسجد جمیرا 

حتما تصور کرده اید که جاذبه ساحل جمیرا تنها به استراحتگاه و پارک ساحلی محدود می شود، باید بدانید که یکی از جاذبه های دیدنی و منحصر به فرد این ساحل، مسجد با شکوه جمیرا می باشد که قطعا شما نیز با دیدن این مسجد، محو شاهکار معماری آن خواهید شد. این مسجد از قدیمی ترین عبادتگاه های امارات به شمار می رود که با داشتن مناره های 40 متری و ستون های زیبا و چشم نواز، توجه گردشگران را جذب می کند. در کنار زیبایی های بیرونی این بنا، نقش و نگارهای درون مسجد جمیرا نیز زیبایی و شکوه آن را دو چندان کرده است.

مسجد جمیرا 

کافه و رستوران 

بی شک پس از بازی در پارک ساحلی و پیاده روی، صرف یک وعده غذایی در رستوران های این ساحل و نوشیدن یک نوشیدنی خنک شما را به وجد خواهد آورد. از آن جایی که در کافه و رستوران های ساحل جمیرا انواع غذاها متناسب با هر سلیقه ای وجود دارد، دیگر نگرانی در این مورد وجود نداشته و لحظاتی به یاد ماندنی را سپری خواهید کرد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: بهترین رستوران های دبی

شتر سواری 

از دیگر تفریحات ساحل جمیرا که طرفداران خاص خود را دارد، شتر سواری در دبی می باشد. اگر شما نیز مایل به تجربه این تفریح هستید، می توانید آن را در ساحل جمیرا تجربه کرده و غرق لذت و شادی شوید.

شتر سواری 

پالم جمیرا 

پالم جمیرا یا جزیره مصنوعی نخل از دیدنی ترین و خاص ترین جاذبه های دیدنی این شهر می باشد که یک جزیره مصنوعی بوده و ساخت آن با الهام از درخت نخل بوده است. پالم جمیرا، بزرگ ترین جزیره ساخته دست انسان می باشد که ساخت آن از سال 2001 آغاز و تا سال 2008 به طول انجامیده است. وجود مراکز خرید لوکس، ویلاها و هتل های مجلل، پارک های آبی، رستوران ها و … از جمله تفریحات و امکانات این جزیره محسوب می شوند.

حمام آفتاب 

آخرین تفریح ساحل جمیرا که قصد داریم در این مطلب به معرفی آن بپردازیم، حمام آفتاب در این ساحل می باشد که طرفداران زیادی داشته و شما نیز می توانید از پرتوهای آفتاب در کنار ساحل لذت برده و غرق در آرامش ساحل شوید.

ساحل جمیرا دبی در کجا قرار دارد؟

اگر با خواندن این مطلب از دبی دیسکانت ترغیب به تفریح و سپری کردن یک روز خود در این ساحل شده اید، باید به خیابان جمیرا در دبی رفته و از امکانات رفاهی و تفریحی ذکر شده بهره مند گردید. جهت رفتن به این ساحل می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرده یا اقدام به رنت خودرو نمایید.

نحوه دسترسی به ساحل جمیرا دبی 

چگونه به ساحل جمیرا برویم؟ همان طور که گفته شد، جهت دسترسی به ساحل جمیرا دو راه وجود دارد، وسایل حمل و نقل عمومی و خودروهای شخصی. شما می توانید یکی از مسیرهای زیر را برای رسیدن به ساحل طی کنید:

مترو:

خط قرمز مترو دبی را سوار شوید و در ایستگاه نخیل پیاده شوید. این ایستگاه در نزدیکی مرکز خرید امارات مال و هتل آتلانتیس واقع شده است. از ایستگاه مترو تا ساحل جمیرا، مسیری کوتاه (حدود 10 تا 15 دقیقه پیاده‌روی) در پیش خواهید داشت.

اتوبوس:

اتوبوس‌های شماره 8 (از امارات مال) و شماره 81 (از ایستگاه الرشیدیه) به ساحل جمیرا می‌روند. در ایستگاه مسجد جمیرا پیاده شوید و با 5 تا 10 دقیقه پیاده‌روی به ساحل خواهید رسید.

تاکسی:

تاکسی‌ها در تمام نقاط دبی به راحتی در دسترس هستند و می‌توانند شما را به ساحل عمومی جمیرا برسانند. این روش سریع و راحت، اما گران‌تر از سایر روش‌ها است.

ماشین شخصی:

اگر با خودرو شخصی خود به ساحل جمیرا می‌روید، می‌توانید از پارکینگ عمومی ساحل استفاده کنید. شما می‌توانید از اپلیکیشن‌های مسیریاب مانند Google Maps یا Waze برای یافتن بهترین مسیر به ساحل جمیرا استفاده کنید.

نحوه دسترسی به ساحل جمیرا دبی 

سخن پایانی 

ساحل جمیرا یکی از زیباترین و بهترین سواحل دبی به شمار می آید. در این مطلب به معرفی ساحل جمیرا، جاذبه های دیدنی و تفریحات این ساحل پرداختیم تا در سفر خود به دبی از اطلاعات لازم در این زمینه برخوردار باشید و سفری راحت و به دور از هیاهو را تجربه نمایید. کارشناسان سایت دبی دیسکانت به شما کمک خواهند کرد تا بهترین تفریحات این ساحل را پیش از سفر خود به دبی با کمترین هزینه رزرو نمایید و سفری جذاب را تجربه کنید.

 دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده اجاره خودرو در دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه