داخل برج العرب - 1

داخل برج العرب و معرفی رستوران‌ آن+عکس

برج العرب با ظاهری شبیه به یک بادبان، معماری منحصر بفردی دارد. این سازه بی نظیر با ثبت رکورد های مختلف جهانی از جمله: تنها هتل 7 ستاره جهان، اولین هتل بنا شده روی جزیره مصنوعی و… برای مدت ها بر سر زبان ها بود. این هتل برای مدتی نماد اصلی شهر دبی محسوب می شد؛ اما پس از گذشت چند سال با توجه به سرعت رو به رشد دبی در صنعت توریسم، نماد اصلی شهر تغییر کرد و جای خود را به برج خلیفه داد.

همانطور که گفته شد برج العرب روی جزیره ای مصنوعی بنا شده است و معادل 280 متر بالاتر از سطح ساحل جمیرا ارتفاع دارد. این برج همچنین از طریق یک پل به ساحل متصل گردیده است.

شما در Dubaidiscount می توانید با تور گشت شهری دبی از این نماد زیبا دیدن کنید و یا با مراجعه به این سایت بلیط تور برج العرب را تهیه نمایید. دبی دیسکانت آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین تفریحات دبی می باشد. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

داخل برج العرب - 2

(پل ارتباطی و جزیره مصنوعی برج العرب)

داخل برج العرب

ساختمان برج العرب 321 متر ارتفاع دارد و شامل 205 اطاق و 70 طبقه می باشد. نکته قابل توجه دیگر درمورد برج العرب این است که هفت طبقه از این برج بصورت آکواریوم و زیر دریا بنا شده است. لازم بذکر است که 2 سال بطول انجامید تا جزیره مصنوعی این ساختمان ساخته شود وچیزی در حدود سه سال بعد (دسامبر سال 1999) ساخت برج به اتمام رسید و افتتاح گردید

این ساختار باشکوه دارای 4 استخر با تجهیزات کامل، تعداد 18 آسانسور و تعداد 202 سوئیت با امکانات و تجهیزات متفاوت و سوئیت های دوبلکس می باشد. لوکس ترین بخش این هتل سوئیت های پاناروما، ریاست جمهوری و سلطنتی می باشد. اقامت یک شب در این هتل مبلغی بالغ بر 1000 تا 28000 دلار هزینه دارد. لازم بذکر است که گران ترین سوئیت آن سوئیت سلطنتی می باشد که هزینه اقامت هر شب آن مبلغی در حدود 28 هزار دلار می باشد!.

داخل برج العرب - 3
داخل برج العرب - 4

معماری و ساخت این سازه توسط شرکت بین المللی انگلیسی Atkins با هزینه ای بالغ بر 650 میلیون دلار انجام شده است. طرح کلی ساختمان به شکل حرف V انگلیسی می باشد و در فضای ایجاد شده در میان دو بال این ساختمان یک خمیدگی محدب موجود است که با نور پردازی های مختلف جلوه ای خاص به این ساختمان به ویژه در هنگام شب داده است. در بالای این برج همچنین یک محل فرود هلیکوپتر با طراحی فوق العاده ای تعبیه شده است از این محل با نام مرتفع ترین زمین بازی تنیس نیز یاد می شود چرا که در سال 2005 دو تن از تنیس بازان معروف جهانی در آن به بازی پرداختند.

داخل برج العرب - 5
داخل برج العرب - 6

رستوران برج العرب

این مجموعه شامل رستوران های بی نظیری از جمله Al Muntaha واقع در ارتفاع 200 متری می باشد که دسترسی آن از طریق یک آسانسور شیشه ای ممکن شده است. Al Mahara که یک رستوران دریایی محسوب می شود و دسترسی آن از طریق یک زیر دریایی میسر می شود و جز 10 رستوران برتر دنیا قرار دارد.

داخل برج العرب - 7

(رستوران Al Muntaha)

داخل برج العرب - 8

(رستوران Al Mahara)

عکس های داخل برج العرب

دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی  و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

در پایان تصاویری از سوئیت ها و امکانات داخلی اتاق های هتل برج العرب را ملاحظه می کنید:

داخل برج العرب - 9
داخل برج العرب - 10
داخل برج العرب - 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه