بخش های مختلف تور گشت شهری دبی - 1

معرفی بخش های مختلف تور گشت شهری دبی

شهر دبی, که همواره یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می شود و برای گشت گذار در این شهر به تور گشت شهری و همچنین یک لیدر برای معرفی بخش های مختلف تور گشت شهری دبی نیاز داریم. این شهر که به نگین خلیج فارس مشهور است، پایتخت امارات می باشد.

با تور گشت شهری دبی، می توانید در تفریحی یک روزه، با زیبایی های این شهر آشنا شوید و از مکان های دیدنی معروف آن دیدن فرمایید. در سایت دبی دیسکانت  بهترین تورهایی گشت شهری دبی معرفی و ارائه شده است تا با یک انتخاب شایسته، به بازدید بسیاری از مناطق پرطرفدار بپردازید. برای آشنایی بیشتر با تور شهری دبی دیسکانت و شناخت مکان های مورد بازدید، با ما در ادامه همراه باشید.

تور گشت شهری دبیقاب دبی

قاب دبی یکی از جدیدترین بناهای نمادین فرهنگی این شهر به شمار می آید که در ۱۱ دی ماه سال ۱۳۹۶ (۱ ژانویه ۲۰۱۸) در پارک زعبیل افتتاح شد. ارتفاع این قاب حدود 150 متر و عرض آن حدود 95 متر می باشد. این قاب با طراحی مستطیل شکل، دارای 48 طبقه است که شما با آسانسور پانارومای تعبیه شده در این قاب، تنها در عرض 75 ثانیه به طبقه آخر آن خواهید رسید. همچنین در حین بالا رفتن با این آسانسور مناظر خیره کننده ای از شهر دبی را نظاره گر خواهید بود. تماشای غروب خورشید در کنار لذت چشیدن طعم قهوه در ارتفاع 150 متری از زمین، یکی از تجربه های لذت بخشی است که در این بنا تجربه خواهید کرد.

در این موزه 3 گالری برای بازدید کنندگان وجود دارد. شما می توانید در گالری زمان گذشته دبی که در طبقه همکف این قاب واقع شده است، با تاریخچه و گذشته این شهر آشنا شوید و روندی را که باعث رشد و ترقی آن شده است از نزدیک لمس کنید. شما در گالری زمان امروزی قاب دبی می توانید پیشرفت هایی که دبی تا به امروز کسب کرده را از نزدیک مشاهده کنید. همچنین شما در قاب دبی می توانید با تصویری از آینده دبی روبرو شوید که گالری زمان آینده دبی نام دارد و درک بهتری از رویاهای حاکمان آن برای این شهر داشته باشید. جهت تهیه بلیط جداگانه این بنا، می توانید به صفحه بلیط قاب دبی مراجعه نمایید.

قاب دبی

قاب دبیجزیره پالم و نمای هتل آتلانتیس

این جزیره که از نظر ابعاد کوچکترین جزیره در بین جزایر نخل دبی می باشد، از تمامی آنها نیز قدیمی تر است. ساخت آن از سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز گردید و در سال ۲۰۰۸ میلادی به اتمام رسید. وسعت این جزیره ۵.۷۲ کیلومتر مربع می باشد. این جزیره نقش بسیار مهمی در افزایش شتاب رونق اقتصادی و گردشگری شهر دبی داشته است. از جاذبه های مهم این جزیره می توان به مجموعه آتلانتیس و همچنین یک مونوریل با ظرفیت حمل ۳ هزار مسافر در روز اشاره کرد.

نمای هتل آتلانتیس

چرخ و فلک دبی

چرخ و فلک عین دبی (چشم دبی) که پیشتر هم معنی واژه انگلیسی آن Dubai Eye نامیده می شد، بزرگترین چرخ و فلک دنیا لقب گرفته، زیرا با ۲۵۰ متر ارتفاع  و ۴۸ کابین، بلندتر از چرخ و فلک High Roller در لاس وگاس و Singapore Flyer در سنگاپور می باشد. این چرخ و فلک در تاریخ ۲۹ مهر ۱۴۰۰ (۲۱ اکتبر سال ۲۰۲۱) با حضور مقامات رسمی امارات افتتاح شد. شما در این چرخ و فلک می توانید نمایی 360 درجه از برج خلیفه، دبی مارینا، برج العرب، پالم دبی و … را نظاره گر باشید.

هر یک از کابین های این چرخ و فلک حداکثر دارای 40 نفر ظرفیت است که دارای امکاناتی چون تهویه مطبوع، کفپوش چوبی، کاناپه می باشند. لازم به ذکر است که هر دور چرخیدن این چرخ و فلک عظیم حدود ۳۸ دقیقه زمان می برد و لحظات زیبایی را برای شما رقم خواهد زد. جهت تهیه بلیط جداگانه این چرخ و فلک، می توانید به بلیط چرخ و فلک عین دبی مراجعه نمایید.

بازدید از آکواریوم و آب نمای دبی مال

آکواریوم دبی مال

این آکواریوم و باغ وحش با ۱۱ متر ارتفاع، ۵۱ متر طول و ۲۰ متر عرض به عنوان بزرگترین آکواریوم سر پوشیده جهان شناخته شده می باشد که امروزه دارای بیش از ۳۰۰ گونه حیوانی همچون کوسه، پنگوئن، سمور آبی، کروکودیل استرالیایی، اسب آبی، مارماهی، مار پایتون و … می باشد که در مرکز خرید دبی مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان قرار گرفته است. شما در این تور به بازدید از نمای این آکواریوم می پردازید. در صورتی که تمایل به رفتن به داخل این آکواروم دارید؛ می توانید بلیط آکواریوم دبی مال را از سایت ما تهیه نمایید.

از دیگر مکان هایی که در این تور به بازدید از آن می روید، آب نمای دبی مال می باشد. این آب نما، بزرگترین آب نمای موزیکال در جهان می باشد که در کنار دبی مال و در دریاچه برج خلیفه واقع شده است. این آب نما با موزیک های متفاوت  از ۶ عصر تا ۱۱ شب به صورت ۳۰ دقیقه یک‌بار برگزار می شود. این آب نما می تواند آب را با حجم ۲۲،۰۰۰ گالن تا ارتفاع ۱۵۰ متر در آسمان پرتاب می‌کند.

آب نما دبی مالبازدید برج خلیفه

برج خلیفه با نام سابق برج دبی، ابر سازه ای در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی می باشد که دارای ۱۶۰ طبقه است. برج خلیفه دارای بیش از یک هزار واحد آپارتمان، ۴۹ طبقه اداری، ۵۷ آسانسور و ۸ پله برقی می باشد. شما در تور گشت شهری دبی به بازدید از نمای این بنا می پردازید و می توانید عکس هایی به یاد ماندنی در کنار این ابر سازه داشه باشید. برای تهیه بلیط جداگانه و بازدید از داخل این برج، می توانید به صفحه بلیط برج خلیفه مراجعه نمایید.

برج خلیفهشام در رستوران

در انتهای تور شما به رستوران قصر یاشار خواهید رفت و در آنجا در کنار موزیک زنده ای که اجرا می شود، می توانید شامی لذیذ در کنار خانواده و دوستان خود صرف نمایید.

نحوه خرید بلیط گشت شهری دبی

ابتدا با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، نوع بلیط مورد نظر و تعداد بلیط را انتخاب نمایید. سپس با افزودن بلیط به سبد خرید، تکمیل مراحل خرید و پرداخت پول، بلیط به صورت اکترونیکی برای شما ارسال خواهد شد. این بلیط ها همگی به صورت E-Ticket یا همان بلیت الکترونیکی و اورجینال بوده و دارای بارکد می باشند. این تور با ترانسفر می باشد که پس از تهیه بلیط، جهت هماهنگی روز و ساعت دقیق برگزاری این تور با شما تماس خواهند گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به نحوه خرید می توانید در واتساپ با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.

قیمت و بلیط تور گشت شهری دبی

این تور در سایت دبی دیسکانت به دو صورت تور گشت شهری دبی سیلور و تور گشت شهری دبی گلد قابل ارائه می باشد. هر کدام از این بلیط ها با بهترین قیمت قابل ارائه هستند. از مهمترین دلایل تفاوت قیمت های این تورها، مکان ها و ساعت شروع این تورها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این تور می توانید به بلیط تور گشت شهری دبی مراجعه نمایید و یا در واتس آپ با ما تماس بگیرید.

نتیجه گیری

به طور کلی تور گشت شهری دبی یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین تورهای دبی می باشد که اغلب افراد هنگام سفر به این شهر زیبا، خواهان رفتن و تجربه این تور هستند. از مهمترین دستاورد های این تور، آشنایی با شهر دبی و دیدن بهترین مناطق و ثبت بهترین لحظات است. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت می توانید بلیط این تور جذاب را تهیه نمایید.

دبی دیسکانت  یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و بزرگ ترین ارائه دهنده تفریحات دبی می باشد. در این سایت انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه